Paellaquote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
Pokebowl.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
Grieksquote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
En anders een frietje stoofvlees met een hamburgerquote:Op zondag 29 januari 2023 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dit is best een optie
Of een pizza shoarma
Kip!quote:Op zondag 29 januari 2023 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep @:AFCNiels
Poke bowl, spare ribs, pizza, Döner.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga iets bestellen
Suggesties zijn welkom
Wat een genot is dat, helaas al jaren niet meer gegetenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
En de goal
User @:maxi-mus zou wel eens een topweekend kunnen krijgen.
Verwen jezelf lekkerquote:Op zondag 29 januari 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pohh wat heb ik nu zin in een mixed grill van de Griek
Dat is hemels voer, echt waar.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pohh wat heb ik nu zin in een mixed grill van de Griek
Weet niet of de dichtstbijzijnde het glutenvrij kan maken, en of ze bezorgenquote:
Joah, als er iets was waar ik echt naar uit kon kijken, dan was het als we naar de Griek gingenquote:
Een hele bak!quote:Op zondag 29 januari 2023 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met een dot knoflooksaus?
Geniet er lekker van!
Zo hoort het!quote:
Je had de beslissing al gemaakt.quote:
Hoe krijg je dit weg gadverdammequote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:afcniels @:maxi-mus @:gurneyisbestoke @:drizzt_dourden @:onlogisch @:djmo
Wat een walgelijk varken ben je.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:afcniels @:maxi-mus @:gurneyisbestoke @:drizzt_dourden @:onlogisch @:djmo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet ervan!quote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vies, vuil, goor, dik varken.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:47 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, ik vind ze daar altijd extreem gastvrij. Ook nooit enig gedonder of wat dan ook en zelfs de lokale veldwachters zijn gewoon vriendelijk. Daarom hoop ik wel dat ze erin blijven. Dan ga ik de Groningse harde arm minder missen.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Sterkte.
Of we nou winnen of verliezen.
hij is lange na geen Henkie hoor, niemand is als iconisch als Henkie de Jongquote:Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef fetX het volgende:
Leuk voor Cambuur. Ik gun het die trainer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |