Vind wel laggequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk was dit best wel een kut wedstrijd.
ja je zit niet op het puntje van je stoelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk was dit best wel een kut wedstrijd.
Hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Ik gun megafoonmongool een flinke verkoudheid.
Ajacieden hebben doorgaans wat meer ambitie.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
0-0 is toch een prima resultaat met 10 man.
ik zat in duitsland een keer per ongeluk in een vak met een gozer met een trommelquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Daarom is Schreuder ook trainer en is K2 onderdeel van HET technisch hart.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajacieden hebben doorgaans wat meer ambitie.
Ik gun Ajax deze megafoonmongool eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:56 schreef De_Kraam het volgende:
Uit frustratie Mickey voor een trein gooienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Terecht, ga maar snel terug naar RDR2
Best leuk om lui vast te binden en van een brug ofzo te tiefenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit frustratie Mickey voor een trein gooien
Nog een aanrader , gewoon in de bergen dumpen en wat lokgeurtjes erbij . Komen de beertjes en bergleeuwtjes wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best leuk om lui vast te binden en van een brug ofzo te tiefen
Ik had eergister iets moois: reed ergens rond in de buurt van Annesburg toen er een kerel met een vastgevoden vrouwe achterop z'n peerd voorbij kwam sjezen, ze riep om hulp, ik hielp. Ik wist die kerel neer te schieten, peerd met vrouw er vandoor, kon het beest pas in het midden van een rivier tot stopppen manen en kreeg te horen dat ik haar als de sodemieter van dat beest af moest halen. Ik til haar er af en op m'n schouder, en ze roept meteen dat ik haar los moet laten. Best. Flikkerde haar vastgebonden en al in het water en keek toe hoe ze verzoop.
Poor choice of words
Finale spelen we ook al thuis.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Feyenoord thuis, je verwacht het niet.
Schandalig hoe weinig cups jullie ondanks alle voorkeur maar hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Finale spelen we ook al thuis.
Alle voorkeur!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig hoe weinig cups jullie ondanks alle voorkeur maar hebben gewonnen.
Iedere bekerfinale thuis spelen. Ondanks dat het betonrot al decennia heeft toegeslagen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alle voorkeur!
Daar schrik ik van
En nog staat hij overeind.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedere bekerfinale thuis spelen. Ondanks dat het betonrot al decennia heeft toegeslagen.
Van de laatste 10 maar liefst 5 thuisquote:Op zondag 15 januari 2023 00:06 schreef fetX het volgende:
Ah het Feyenoord thuis sprookje wordt weer van stal gehaald. Spelen met cijfers genot.
Caesar?quote:Op zondag 15 januari 2023 07:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet je wie ook erg van volle stadions hield?
Zou pas uniek zijn als NEC niet gelijk speelde.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:26 schreef _UserName_ het volgende:
Ik juich niet voor beide, gelijkspel in een beladen wedstrijd. 2-2.
Gaat me niet eens om het gelijke spel, ik gun beide niet heel veel maar wil wel een leuke wedstrijd zien.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou pas uniek zijn als NEC niet gelijk speelde.
Kijk eens voor de grap De Graafschap - Jong Ajax, en dan vooral de eerste rode kaart, dan weet je dat jouw opmerking niet klopt.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:41 schreef Zorro het volgende:
Bij ajax krijgen ze dan geel omdat het niet zo hard was.
In deze pot bezig zijn met Ajax, dan heb je wel een lichte obsessiequote:Op zondag 15 januari 2023 12:41 schreef Zorro het volgende:
Bij ajax krijgen ze dan geel omdat het niet zo hard was.
Alvarez denkt er anders overquote:Op zondag 15 januari 2023 12:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kijk eens voor de grap De Graafschap - Jong Ajax, en dan vooral de eerste rode kaart, dan weet je dat jouw opmerking niet klopt.
Fair enough, dat had ik niet meegekregen.quote:Op zondag 15 januari 2023 12:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alvarez denkt er anders over
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-vroeger-gewoon-rood
https://m.fcupdate.nl/voe(...)der-weldenkend-mens/
quote:Op zondag 15 januari 2023 12:42 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse-NEC vind ik altijd heerlijke potjes. In Nijmegen nog leuker.
Naja hij geeft wel een zwaai met zijn linkerarm.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:18 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu pas die rode kaart
Wat overdreven zeg
Zeker dom, maar de wedstrijd aanvoelen zit er bij Danny Desmond Makkelie niet echt inquote:Op zondag 15 januari 2023 13:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja hij geeft wel een zwaai met zijn linkerarm.
Echt mokerdom
Nou ja ik denk dat je niet een wedstrijd goed of slecht moet aan voelen om rood te geven voor een slaande beweging wat dit gewoon was.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker dom, maar de wedstrijd aanvoelen zit er bij Danny Desmond Makkelie niet echt in
Nouja door die gozer die eraan komt rennen en Tannane neerschopt ook rood te gevenquote:Op zondag 15 januari 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja ik denk dat je niet een wedstrijd goed of slecht moet aan voelen om rood te geven voor een slaande beweging wat dit gewoon was.
Zie hier niet hoe je anders kan ingrijpen.
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:02 schreef Zorro het volgende:
Zoals Vitesse dit seizoen speelt zullen ze wel tegen een counter aanlopen en met 0-1 verliezen
O, ja.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja door die gozer die eraan komt rennen en Tannane neerschopt ook rood te geven
quote:Op zondag 15 januari 2023 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja door die gozer die eraan komt rennen en Tannane neerschopt ook rood te geven
Maar dat doet Danny Desmond Makkelie dus niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is een stuk begrijpelijker om rood voor de trekken zelfs.
Naja dat is toch echt de schuld van Tannane zelf geweestquote:Op zondag 15 januari 2023 13:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar dat doet Danny Desmond Makkelie dus niet.
Wedstrijd grotendeels verziekt door zijn toedoen.
Dom van hem ja, maar veel was er niet aan de hand. En dan die tackle daarna...quote:Op zondag 15 januari 2023 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja dat is toch echt de schuld van Tannane zelf geweest
Als je goed kijkt zie je dat ie best wel een flinke zwaai geeft met zijn linkerarm.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dom van hem ja, maar veel was er niet aan de hand. En dan die tackle daarna...
Gewoon 2 keer rood lijkt me hier het beste.quote:Op zondag 15 januari 2023 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dat is een stuk begrijpelijker om rood voor de trekken zelfs.
Eens. Vitesse komt hier heel goed wegquote:Op zondag 15 januari 2023 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon 2 keer rood lijkt me hier het beste.
En die rechterhand zit ook op een plek waar hij niet hoort. Volkomen terechte rode kaart.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat ie best wel een flinke zwaai geeft met zijn linkerarm.
Erg benieuwd hoe hij het vanavond zal verdraaien met een uitkomst waarin Vitesse opnieuw genaaid is.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Vitesse komt hier heel goed weg
@:yats
Creatieve jongen dus heb er alle vertrouwen in dat er weer een steekhoudend verhaal komt.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erg benieuwd hoe hij het vanavond zal verdraaien met een uitkomst waarin Vitesse opnieuw genaaid is.
Ik ben vooral benieuwd welke scheldwoorden hij gaat gebruiken, zal het %#$#* of £#*#%% worden?quote:Op zondag 15 januari 2023 14:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Creatieve jongen dus heb er alle vertrouwen in dat er weer een steekhoudend verhaal komt.
quote:Op zondag 15 januari 2023 12:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou pas uniek zijn als NEC niet gelijk speelde.
Had je geen zin in een dagje Groningen?quote:
Nee ik heb zo een verjaardag waar ik niet echt onderuit kanquote:Op zondag 15 januari 2023 14:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je geen zin in een dagje Groningen?
Dat is zijn natuurlijke gezichtsuitdrukking.quote:
Nee joh. Klein wondertje wel dat het nog 0-0 staat.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan WE weer voor dom puntverlies?
Je zou zeggen dat dit bijna niet 0-0 kan blijven. Frottuna kan er zo enorm niks van.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan WE weer voor dom puntverlies?
Goed gezien!quote:Op zondag 15 januari 2023 15:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit bijna niet 0-0 kan blijven. Frottuna kan er zo enorm niks van.
Nee dit PSV wordt sowieso geen kampioen. En Ajax wordt ook lastig. Gaat het dan tussen Feyenoord en AZ?quote:Op zondag 15 januari 2023 15:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach ach, geef dat kampioenschap maar meteen aan Feyenoord
dit Ajax ook niet. Tis seizoen 2016/2017 all over again. Niet de beste maar de minst slechte wordt kampioenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee dit PSV wordt sowieso geen kampioen.
Snap ik ook niet. PSV laat dit ook zo vaak gebeuren he?quote:
Ja, dit is gewoon een fout van de keeper.quote:
En eigenlijk alle jaren van De Boerquote:Op zondag 15 januari 2023 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit Ajax ook niet. Tis seizoen 2016/2017 all over again. Niet de beste maar de minst slechte wordt kampioen
Feyenoord stond toen vanaf speelronde 1 t/m 34 bovenaan, dat is deze eeuw geen enkele club geluktquote:Op zondag 15 januari 2023 15:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dit Ajax ook niet. Tis seizoen 2016/2017 all over again. Niet de beste maar de minst slechte wordt kampioen
Ja jonguhquote:Op zondag 15 januari 2023 15:24 schreef amp25 het volgende:
Ajax sinds jaren zeer slecht en wat doet de rest die doet gewoon mee Ajax had allang minstens 10 punten achter moeten staan op 1
Dit PSV is ook gewoon ontzettend matig. Met alleen Simons ga je geen kampioen wordenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:24 schreef amp25 het volgende:
Ajax sinds jaren zeer slecht en wat doet de rest die doet gewoon mee Ajax had allang minstens 10 punten achter moeten staan op 1
Kun je lang kijkenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie dat PSV achterstaat. Ik kijk mee totdat de 1-1 valt
Als het 2-0 wordt ga je echt de hele wedstrijd kijken?quote:Op zondag 15 januari 2023 15:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik zie dat PSV achterstaat. Ik kijk mee totdat de 1-1 valt
Die kans is aanwezig maat.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het 2-0 wordt ga je echt de hele wedstrijd kijken?
Qua afmaken welquote:
Lekker genieten van Leo Driessen!quote:
En achterin is het ook geen feest.quote:
Ik wil een grapje maken over dat Gakpo wel zou scoren, maar geheel in de geest van de wedstrijd besluit ik dat inkoppertje niet te maken.quote:
Maat je krijgt de hartelijke groeten van Kapi.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil een grapje maken over dat Gakpo wel zou scoren, maar geheel in de geest van de wedstrijd besluit ik dat inkoppertje niet te maken.
Bovendien maakte je vorige week een soortgelijk grapje:quote:Op zondag 15 januari 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil een grapje maken over dat Gakpo wel zou scoren, maar geheel in de geest van de wedstrijd besluit ik dat inkoppertje niet te maken.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, Gakpo vindt vast ergens de ruimte om te scoren
Neh
Het is sowieso wel geelquote:
Nu ben ik helemaal blij dat ik dat grapje niet nog een keer heb gemaaktquote:Op zondag 15 januari 2023 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bovendien maakte je vorige week een soortgelijk grapje:
[..]
quote:
Die eerste drie zinnen waren niet nodig om gelijk te hebbenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:47 schreef GGMM het volgende:
"Dit zou wel eens teruggedraaid kunnen worden"
Het wordt niet teruggedraaid
"goeie beslissing van Kamphuis!"
Leo Driessen, je bent een debiel.
Mensen die hun mening veranderen op basis van nieuwe informatie, dat kan natuurlijk nietquote:Op zondag 15 januari 2023 15:47 schreef GGMM het volgende:
"Dit zou wel eens teruggedraaid kunnen worden"
Het wordt niet teruggedraaid
"goeie beslissing van Kamphuis!"
Leo Driessen, je bent een debiel.
Hij keek niet goed bedoel jequote:Op zondag 15 januari 2023 15:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die hun mening veranderen op basis van nieuwe informatie, dat kan natuurlijk niet
quote:Op zondag 15 januari 2023 15:47 schreef Halcon het volgende:
Boerderijhoofd en Tadic zouden er minder sportief op hebben gereageerd dan die Turkse strijders?
Simons had meteen met links moeten schietenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit soort schotjes zijn kansloos natuurlijk.
En het gaat om Leo Driessen, dan is de kritiek bij voorbaat terecht.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij keek niet goed bedoel je
Klopt, dat doet hij wel vaker.
Mensen die hun mening veranderen op basis van nieuwe informatie, dat kan natuurlijk nietquote:
We zien je volgende week weer.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Dit was het.
Tot straks bij Feyenoord (hoewel ik eerst in het Feyenoord topic te vinden ben totdat we op een veilige voorsprong staan)
Direct wegdoen.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:59 schreef Halcon het volgende:
Bod van ¤ 30m voor Madueke is wel een giller
Hij verandert het daarna gewoon op basis van de werkelijke informatiequote:Op zondag 15 januari 2023 16:00 schreef fetX het volgende:
Driessen is zo vermoeiend. Alles invullen voordat het is gebeurd.
Ja, no-brainer. Weet ook niet of ik voor een paar mio extra het risico zou maken dat deze unieke gelegenheid afketst.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2023 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Buitenspel was het niet, maar Gladon loopt gewoon tegen Til aan daar. Dat is met de beste wil geen overtreding natuurlijk.
Fortuna kreeg net nog een penalty!quote:
Je ziet toch gewoon dat Gladon eerst nog 3 meter moet lopen voordat hij een keer tegen Til aanloopt, die daar overigens wel als een mongool met zijn been zwaait maar ik vind dat wel weer een heel goedkope penalty, weet wel dat ze daarvoor vaker worden gegeven tegenwoordig.quote:
Gohquote:Op zondag 15 januari 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind dat wel weer een heel goedkope penalty,
Alsof die het niet zometeen verkloten.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:31 schreef Urquhart het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap Feyenoord
Dat zou wel typisch zijn voor dit seizoen jaquote:Op zondag 15 januari 2023 16:32 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Alsof die het niet zometeen verkloten.
quote:Op zondag 15 januari 2023 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je ziet toch gewoon dat Gladon eerst nog 3 meter moet lopen voordat hij een keer tegen Til aanloopt, die daar overigens wel als een mongool met zijn been zwaait maar ik vind dat wel weer een heel goedkope penalty, weet wel dat ze daarvoor vaker worden gegeven tegenwoordig.
Dan is het kampioenschap volgende week beslist.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun het Feyenoord wel als ze vandaag verder uitlopen. Dat verschrikkelijke gepruts van Ajax en PSV moet afgestraft worden.
ik gun feyenoord niks en staat imo los van ons geprutsquote:Op zondag 15 januari 2023 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun het Feyenoord wel als ze vandaag verder uitlopen. Dat verschrikkelijke gepruts van Ajax en PSV moet afgestraft worden.
Ik zie Feyenoord ook wel prutsen bij Groningen eigenlijk.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog 2x een gelijkspel vandaag en ze kunnen de competitie echt beter opdoeken.
Groningen zie ik dit jaar zowaar degraderen dat is echt een andere orde van slecht en geen vertrouwenquote:Op zondag 15 januari 2023 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord ook wel prutsen bij Groningen eigenlijk.
De druk van het punten verspelen van concurrenten is grootquote:Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groningen zie ik dit jaar zowaar degraderen dat is echt een andere orde van slecht en geen vertrouwen
Hartman gok ikquote:Op zondag 15 januari 2023 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie is meneer kauwgom in de mond zwaluwen in de nek bij Feyenoord?
Mijn hemel wat is dat met Feyenoord spelers en tatoeages
Die zijn echt slecht, dit gaat Feyenoord wel winnen.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groningen zie ik dit jaar zowaar degraderen dat is echt een andere orde van slecht en geen vertrouwen
Hij wordt regelmatig “Q” genoemd, vanwege de eerste letter van zijn voornaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |