Of überhaupt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ leeft hier ook niet echt, he?
Ben jij Wim Jonk?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:25 schreef hhh38 het volgende:
Dit is de schuld van die debiel die rood pakte, ik ben nu woest
Speelt FC Emmen zo goed ja? 🤩quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:27 schreef Sked het volgende:
Ik raad af om straks naar Emmen - Vitesse te schakelen.
Het is allebei kutquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Speelt FC Emmen zo goed ja? 🤩
HALLO Utrecht Heerenveen moet je kijken. Ben je de 5-5 tegen az vergetenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:27 schreef Sked het volgende:
Ik raad af om straks naar Emmen - Vitesse te schakelen.
Neequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:30 schreef Paul het volgende:
[..]
HALLO Utrecht Heerenveen moet je kijken. Ben je de 5-5 tegen az vergeten
Valt nog tegen vergeleken met de 5-5 vorige week. Van Hooijdonk speelt aardig bij Heerenveenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:30 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Utrecht - Heerenveen lijkt me sowieso boeiender.
Of niet @:paul ?
Ja, jammer. Op deze manier speelt het lelijke Vitesse zich toch vrij simpel veilig.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen is ook wel redelijk dramatisch dit seizoen.
Klopt, dus PSV gaat winnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feyenoord kan hele goede zaken doen
En dat is dik verdiend gezien de tweede seizoenshelftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja, jammer. Op deze manier speelt het lelijke Vitesse zich toch vrij simpel veilig.
quote:
Sorry Dombo, overmachtquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sked die niet adviseert te kijken naar FC Emmen en Vitesse. Mis ik twee goals.
Bedankt.
Voor de spanning zou het wel een genot zijn ja, maar liever nietquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Dat zou wel in dit seizoen van de eredivisie passen. Als Twente en Ajax dan ook winnen staat alles wel heel dicht bij elkaar.
Zitten ook gewoon te veel teams in dit seizoen die er echt helemaal niks van kunnen. Alhoewel Volendam nog aan een interessante comeback bezig is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:41 schreef Sked het volgende:
[..]
En dat is dik verdiend gezien de tweede seizoenshelft
Door vaker te scoren dan Feyenoord..quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef PicoMMP het volgende:
Maar Feyenoord wint wel morgen. Ik zou echt niet weten hoe PSV dit zou moeten winnen.
Als Ajacied hoop ik van welquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor de spanning zou het wel een genot zijn ja, maar liever niet
Jeroen Zoet is het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Door vaker te scoren dan Feyenoord..
Oh ja, natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Door vaker te scoren dan Feyenoord..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |