Hij had het laatst er zelfs over dat die kampioenenpotentie ziet in dit Fortuna elftal (lol).quote:
@maxi-musquote:Op zondag 15 januari 2023 10:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik zie zooo een kampioenenpotentie in Fortuna, maar ja jammer dat ik geen coach of adviseur ben
Nee. Gewoon nee.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij had het laatst er zelfs over dat die kampioenenpotentie ziet in dit Fortuna elftal (lol).
KKD wellicht.
Ik heb dit even voor je gecontroleerd, je hebt gelijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 18:52 schreef Scrummie het volgende:
Manschot moeten ze nooit meer laten fluiten. Wat een walgelijk slechte arbiter is dat.
Snap ik wel, meer meningen van nobuddies zou ook onnodig zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had nog wat voorbeelden, maar blijkbaar kan dit knakenforum dat niet aan.
https://twitter.com/hashtag/Manschot?src=hashtag_click&f=livequote:Op zondag 29 januari 2023 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niks van gezien, maar Manschot heeft weer een puinhoop van gemaakt begrijp ik.
https://m.fcupdate.nl/transfers/quote:Op maandag 30 januari 2023 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft iemand een overzicht van actuele transfers in de winterstop? Op de VI app is het een grote onduidelijke bende.
Juichen bij de cornervlag de vakken zitten volquote:
Dat is nooit het liedje geweestquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juichen bij de cornervlag de vakken zitten vol
De Kuip is in extase want Kramer scoort een goal
Kramer scoort een goal
MI-CHIEL KRA-MER
Ik mis dit liedje
Ja dat weet ik, alleen kreeg ik door je MI-CHIEL KRA-MER het Dessers-liedje in mijn hoofd omdat het op dezelfde manier in het liedje voorkwam (en het allebei oud-spitsen waren bij Feyenoord die een soort van cultheld waren)quote:
Nou inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2023 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien had ik het gewoon niet moeten posten.
Die TD bij AZ ging zeker ook op vakantie in de wintertransferperiode.quote:
Ik zie vijf spelers die in de loop van de maand terugkeren?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die TD bij AZ ging zeker ook op vakantie in de wintertransferperiode.
Is dat op tijd om nog meer puntverlies te voorkomen? En door te gaan in de beker?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie vijf spelers die in de loop van de maand terugkeren?
En dan later in het seizoen vastzitten aan 7 centrale verdedigers? Ik denk niet dat spelers daar speciaal voor naar AZ zouden gaan, om op die winderige bank te zitten.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat op tijd om nog meer puntverlies te voorkomen? En door te gaan in de beker?
Met Jong AZ in de KKD kan je spelers als Vanheusden en Dekker sowieso genoeg speelminuten geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 17:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En dan later in het seizoen vastzitten aan 7 centrale verdedigers? Ik denk niet dat spelers daar speciaal voor naar AZ zouden gaan, om op die winderige bank te zitten.
Hij heeft er wel eens gespeeld, maar niet standaard toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie staat inmiddels al tijden dan wel jaren centraal achterin toch?
Twee keer in Rotterdam zelfs!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 00:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In onder andere Volendam, Emmen, Utrecht en Heerenveen.
Dat is ook wat ik helaas van enkele PSV-supporters hoorde. Maar dat ze twee kinderen van de club hebben weten te strikken ben ik alleen maar blij mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar heb je nog wel wat aan lijkt me
bij van ginkel betwijfel ik dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |