abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2023 @ 18:24:37 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207768486
quote:
Goed genoeg bij compleet luchtoverwicht, maar in de huidige situatie schietschijven voor de Russische luchtverdediging.
pi_207768496
Polskis met 100en techneuten 24/7 bezig met reparatie werkzaamheden
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207768505
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef Homey het volgende:

[..]
Trump was idd afschrikwekkend. Die zou hard optreden.

Biden is uitnodigend. Niks van te vrezen. Je ziet wat er gebeurt.
In wat voor alternatieve werkelijkheid leef jij joh? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:28:03 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768524
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lijkt me niet heul nuttig

Brrt
Waarom niet?

BRRRRRRRT

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Goed genoeg bij compleet luchtoverwicht, maar in de huidige situatie schietschijven voor de Russische luchtverdediging.
Volgens mij is het luchtruim nog steeds in Oekraïense handen hoor ;) Je kan prima BRRRRT doen aan het front :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 18:28:14 #230
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207768525
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:25 schreef Slayage het volgende:
Polskis met 100en techneuten 24/7 bezig met reparatie werkzaamheden [ twitter ]
Polen is goud waard, maar ze weten ook dat zij anders de volgende zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207768541
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Je zal toch wat moeten bedenken om de boel fatsoenlijk te beëindigen. Als we ze alle 140 miljoen uitmoorden zijn wij weer de baddies. :)
Ijzeren gordijn er omheen en kapot sanctioneren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207768568
Dat gelul over Trump als een of ander opperwezen, wat is dat toch voor dom gezeik. Die man is een waardeloos nietsontziend respectloos stuk ellende. Die wil je in de huidige situatie niet als wereldleider. Als hij nu de grote man van Amerika was zaten we diep in de shit. Er zitten al meer dan genoeg griezels op te hoge posities.
Ik weet niet wat Putin allemaal weet van Trump, maar het zal niet veel goeds zijn.
pi_207768570
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Polen is goud waard, maar ze weten ook dat zij anders de volgende zijn
Neuh. Polen hoort bij de NAVO. Zo gek is Poetin niet. Gaat niet gebeuren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207768572
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, want NAVO. Jullie zien overal spoken. Rusland is niet zo dom. En bovendien kunnen ze het ook niet.

Behalve dan als de VS zich terugtrekt uit de NAVO, iets dat oom Donald van plan was.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:35:28 #235
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207768587
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom niet?

BRRRRRRRT
[..]
Volgens mij is het luchtruim nog steeds in Oekraïense handen hoor ;) Je kan prima BRRRRT doen aan het front :Y
Ja, want de luchtverdedigingsparaplu stopt bij landsgrenzen?
A10's die ingezet worden aan het front zijn per definitie kwetsbaar voor luchtverdediging wat op veroverd Russisch grondgebied staat. En dan bedoel ik geen manpads hè, maar mobiele BUK, S-300/S-400 etc systemen die honderd+ kilometer van het front kunnen staan in bepaalde gevallen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kleffe_Dop op 29-01-2023 18:41:35 ]
  zondag 29 januari 2023 @ 18:35:32 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768588
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Je zal toch wat moeten bedenken om de boel fatsoenlijk te beëindigen. Als we ze alle 140 miljoen uitmoorden zijn wij weer de baddies. :)
We geven gewoon de Duitsers de schuld :Y
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207768638
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wat gebeurd er als je rusland vrij hun gang laatgaan hoeveel levens mag dat kosten?
Dit onderschatten de mensen een beetje. Als Oekraine opgeeft moet Rusland een troepenmacht vol verkrachters en moordenaars in stand houden omdat 40 miljoen Oekrainers ongetwijfeld een guerilla opstarten. Dan gaan er aan Oekrainse zijde honderdduizenden slachtoffers vallen. Dan heb ik liever dat het vooral Russische soldaten zijn die worden afgeslacht en geen Oekrainse vrouwen en baby's uit wraak voor bomaanslagen en guerilla acties.
En ondertussen wordt Oekraine van grondstoffen geroofd om de volgende imperialistische / nazi-aanval van de Russen te ondersteunen op een andere buurstaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 29 januari 2023 @ 18:39:59 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768639
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ja, want de luchtverdedigingsparaplu stopt bij landsgrenzen?
A10's die ingezet worden aan het front zijn per definitie kwetsbaar voor luchtverdediging wat op veroverd Russisch grondgebied staat. En dan bedoel ik geen manpads hè, maar mobiele BUK, S-300/S-400 etc systemen die honderd+ kilometer van het front kunnen staan in bepaalde gevallen.
Je bent vergeten dat Oekraïne die kapot maakt met oa HIMARS? Oekraïense vliegtuigen en helikopters vliegen dagelijks vrolijk rondjes boven eigen grondgebied. Het risico van manpads lijkt mij juist groter dan een BUK.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:41:51 #239
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207768655
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:52 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Jij weet schijnbaar heel goed wat anderen denken?
Nee, dat lijkt jouw afdeling.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:43:07 #240
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207768670
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent vergeten dat Oekraïne die kapot maakt met oa HIMARS? Oekraïense vliegtuigen en helikopters vliegen dagelijks vrolijk rondjes boven eigen grondgebied. Het risico van manpads lijkt mij juist groter dan een BUK.
Why the US's A-10 Warthog just isn't the right jet for the war Ukraine is fighting

Ik snap dat het een karakteristiek en meme-waardig toestel is, maar anno 2023 is het leuk in een situatie waar je grootste gevaar geradicaliseerde Afghaanse schapenboeren zijn, maar niet tegen moderne Russische luchtverdediging.
En de Oekraïense luchtmacht is juist heel voorzichtig met de inzet van vliegtuigen precies omdat er geen luchtoverwicht is.

HIMARS is geen wondermiddel waarmee alle luchtverdediging 100% wordt opgeruimd, en dat is wel nodig voor de A10 om inzetbaar te zijn tegenwoordig.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:46:22 #241
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207768709
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Neuh. Polen hoort bij de NAVO. Zo gek is Poetin niet. Gaat niet gebeuren.
Gaat wel gebeuren

Zonder de USA , met trump dus , gaat dat wel gebeuren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207768722
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En wanneer het er echt om ging was Obama president. Nl bij de inval van de Krim.
Ik ben echt geen fan van Trump maar die man wordt in nederland gezien mede dankzij Jinek als de wortel van al het kwaad.
Alleen is tijdens zijn periode de wereld behoorlijk veel rustiger dan nu. Feit.
Dat is fijn dat het op dat gebied toevallig wat rustiger was, maar daar heeft hij zelf persoonlijk 0.0 aan bijgedragen. Wel handelsoorlogen gestart, uit een verdrag met Iran gestapt, waar het net rustig was en een fittie gedaan over twitter met little rocket man, die zich ineens zendtijd kreeg omdat hij met de grote mensen mocht praten en verder absoluut niets deed wat Trump verlangde en lekker verder ging met raketten testen. Op het laatst nog even een Iraanse generaal omgebracht tegen de zin van zijn generaals in. Liep nipt goed af.

Dus tja, feit, feit. Had Clinton gewonnen, was het net zo rustig gebleven, alleen was de fittie met Iran en Noordkorea er niet geweest.
pi_207768726
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik kan de studenten bij 1420 nog herinneren. "Ik maak mij geen zorgen dat ze mij gaan mobiliseren, ik ben student"
Intelligente jongeren vormen een potentiele bedreiging voor het door hun eigen ouders gesteunde regime en dus moeten ze dood.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:48:32 #244
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207768730
Is het vandaag volle maan ofzo? Hoeveelheid droeftoeters vandaag is bijzonder hoog.
pi_207768731
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Gaat wel gebeuren

Zonder de USA , met trump dus , gaat dat wel gebeuren
Moet eerst nog maar eens blijken. Denk niet dat Trump gaat winnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:48:39 #246
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207768732
quote:
Juiste volgorde schijnt te zijn:
-Patriot
-Gripen; "simpel" te onderhouden door kleine crew en stelt weinig eisen aan startbanen.F-18 is wat minder eenvoudig, maar kan ook.
-F-16 en F-15. Hebben (bijna)dezelfde motoren, stellen hogere eisen aan startbanen en zijn in overvloed beschikbaar. F-15 heeft veel grotere actieradius dan F-16.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 29 januari 2023 @ 18:49:53 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768742
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Why the US's A-10 Warthog just isn't the right jet for the war Ukraine is fighting

Ik snap dat het een karakteristiek en meme-waardig toestel is, maar anno 2023 is het leuk in een situatie waar je grootste gevaar geradicaliseerde Afghaanse schapenboeren zijn, maar niet tegen moderne Russische luchtverdediging.
En de Oekraïense is juist heel voorzichtig met de inzet van vliegtuigen juist omdat er geen luchtoverwicht is.
Het lijkt mij juist een bijzonder nuttig toestel voor Oekraïne. Vooral bij bijvoorbeeld een nieuwe poging om Kiev in te nemen. Je BRRRRT zo een heel konvooi tot stilstand.

Denk in oplossingen en niet in problemen. Die dingen gaan met pensioen en zijn niet meer nodig. Oekraïne heeft er vast een mooi doel voor :Y
pi_207768752
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat is fijn dat het op dat gebied toevallig wat rustiger was, maar daar heeft hij zelf persoonlijk 0.0 aan bijgedragen. Wel handelsoorlogen gestart, uit een verdrag met Iran gestapt, waar het net rustig was en een fittie gedaan over twitter met little rocket man, die zich ineens zendtijd kreeg omdat hij met de grote mensen mocht praten en verder absoluut niets deed wat Trump verlangde en lekker verder ging met raketten testen. Op het laatst nog even een Iraanse generaal omgebracht tegen de zin van zijn generaals in. Liep nipt goed af.

Dus tja, feit, feit. Had Clinton gewonnen, was het net zo rustig gebleven, alleen was de fittie met Iran en Noordkorea er niet geweest.
Was Clinton presidente geworden, had putin toen al Oekraïne binnengevallen.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:51:19 #249
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207768767
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:49 schreef Starhopper het volgende:
Het lijkt mij juist een bijzonder nuttig toestel voor Oekraïne. Vooral bij bijvoorbeeld een nieuwe poging om Kiev in te nemen. Je BRRRRT zo een heel konvooi tot stilstand.

Denk in oplossingen en niet in problemen. Die dingen gaan met pensioen en zijn niet meer nodig. Oekraïne heeft er vast een mooi doel voor :Y
En dat heeft een reden.
pi_207768777
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:54 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waarom zou je moeten kiezen, zowel beiden hebben ons veel goeds gebracht.
Lees eens Chinese kranten, bijna niets over de oorlog eigenlijk alleen maar gericht op economische resultaten. Chinezen kiezen geen partij.
Min of meer hebben ze tegen Rusland gekozen. Ze leveren geen fuck aan ze en dwingen enorme kortingen voor gas en olie af en stemmen niet met Rusland mee, hooguit onthouden ze zich van stem. Die Chinezen weten echt wel waar het meeste geld bij binnen te harken is: Een stabiele wereld. En zonder Rusland is dat het geval. Sterker nog, een geimplodeerd Rusland is voor de Chinezen een walhalla denk ik. Al die uitelkaar gevallen staatjes waar het goed zaken mee doen is en ondertussen je invloedssfeer daar uitbreiden. Ik zie eigenlijk geen scenario waarin China voor een volstrekt onbetrouwbare niet te managen partner als Rusland zou kiezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')