abonnement Unibet Coolblue
pi_207767412
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
Als putin wint, is er ook een andere man schuldig: Joe Biden. Wegens toelaten van de invasie, en vervolgens amper iets doen. Wat is de invloed van het Kremlin op Biden en de Democratische partij? Een onderzoek waard. Staat iets in die verborgen geheime documenten van Biden wat hier op wijst?

Maar laten we hopen dat Oekraïne stand houdt. Aan Biden hebben ze niks. De EU moet helpen, maar heeft weinig materieel en is intern verdeeld. Putin buit dat uit.
Aan Biden hebben ze niks? Die stuurt voor miljarden aan wapens. :')
Het is koud, het is guur....
pi_207767488
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_207767602
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is echt zo'n bullshit en bangmakerij. Poetin kan helemaal niet ons binnen vallen hierna. Ze moeten jaren en jaren weer de defensie opbouwen om zoiets te kunnen. Bovendien kent Poetin de rode lijnen van de NAVO. Hij zorgt er voor dat er geen afzwaaiers zijn, nog geen aanvallen binnen de NAVO grens, etc.
enkel is de enige methode dat te garanderen ervoor te zorgen dat de russen ook daadwerkelijk zich de tanden stukbijten aan de Oekraine....

als het westen oekraine opgeeft weet rusland dat het uiteindelijk ook de Baltische staten kan terug opeisen en zal zij dat ook als volgend doel nemen.

Alle Putin-Apologeten zorgen er vooral voor dat de russen steeds verder doorgaan en de volgende stap ook zullen zetten.
ook als een direkte aanval op de NATO niet direkt een mogelijkheid wordt, zal het wel steeds dichterbij rukken en de russen steeds verder erop toewerken, als het westen altijd maar toegeeft en haar bondgenoten in de steek laat.

De russen gokken erop dat het westen vol zit met angsthazerige lafaards die snel terugtrekken als ze hun waarden moeten verdedigen... en liever een korte-termijns-voordeeltje denken te halen, van een 'schijnvrede' als men de russische aggressie laat winnen.
Nu zijn er inderdaad wel een klein deel van de bevolking die zo denkt (15-20%) maar de overduidelijke meerderheid realiseert dat je beter nu de oekrainers dit gevecht helpen te winnen dan hen angstig in de stek te laten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_207767614
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Ik begrijp dat trump dusdanig afschrikwekkend was dat alle dictators 4 jaar stil in een hoekje gingen zitten huilen. Wat een alfa-man dat de hele wereld zich opeens ging gedragen! Hoe kunnen we twijfelen aan deze geweldenaar?

Je bent heel bijzonder, echt wel vermakelijk jouw verbijsterende wereldbeeld
Trump was idd afschrikwekkend. Die zou hard optreden.

Biden is uitnodigend. Niks van te vrezen. Je ziet wat er gebeurt.
  zondag 29 januari 2023 @ 17:26:57 #205
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_207767642
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Aan Biden hebben ze niks? Die stuurt voor miljarden aan wapens. :')
Ja maar we weten nu dat Trump de absolute alfa-aap is die met zijn indrukwekkende postuur alle dictators en alle opstandelingen zielig in een hoekje heeft gezet! Dat hoefde hij niet eens te vragen of bevelen, dat deden al die individuen uit zichzelf, zo geïmponeerd waren ze!

Volgens homey is trump de wedergeboren Christus, de heiland die ons vrede en voorspoed komt brengen!

Dan zijn tientallen miljarden aan wapens natuurlijk niets! Christus is terug! Hoe hij van 2 vissen en 3 broden vijftig big mac menu’s voor een basketbal team maakte was natuurlijk al een hint
pi_207767645
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:24 schreef RM-rf het volgende:
als het westen oekraine opgeeft weet rusland dat het uiteindelijk ook de Baltische staten kan terug opeisen en zal zij dat ook als volgend doel nemen.
Nee, want NAVO. Jullie zien overal spoken. Rusland is niet zo dom. En bovendien kunnen ze het ook niet.

Bovendien spreek de VS ook niet van 'winnen'. Dat doen alleen wij. Het enige wat we kunnen doen is Oekraïne een betere onderhandelingspositie geven, maar winnen gaan ze zeker niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 29 januari 2023 @ 17:27:56 #207
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_207767663
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
pi_207767720
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:27 schreef Scjvb het volgende:
Vooralsnog speculatief, maar.. `dán gaat Zelenski vragen om hulptroepen op de grond`
Vragen kan altijd. Ik zie het alleen nooit gebeuren.
  zondag 29 januari 2023 @ 17:32:09 #209
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207767729
twitter
pi_207767818
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:27 schreef Scjvb het volgende:
Vooralsnog speculatief, maar.. `dán gaat Zelenski vragen om hulptroepen op de grond`
Jij had vast een oom die Anton heette. :')
Het is koud, het is guur....
pi_207767987
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Russische propoganda
Vakman pur sang
pi_207768046
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:49 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ow, dus jij denkt echt dat ze stilletjes in een hoekje gaan zitten sippen. Duidelijk.
Jij weet schijnbaar heel goed wat anderen denken?
Nee dus, alles is er op gericht om te DE-ESCALEREN
Schijnbaar weten heel veel mensen niet meer wat dat betekent.
  zondag 29 januari 2023 @ 17:53:01 #213
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207768048
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Russische propoganda
Rusland (Putin) wil het westen het mes op de keel zetten , met Olie, Gas, Graan en dwingen hem de baas van europa te maken

Dus Nordstream pipes zijn opgeblazen en hij kan de klere krijgen

Putin MOET terug in zijn hok
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207768108
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 17:58:12 #215
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768117
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:52 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Jij weet schijnbaar heel goed wat anderen denken?
Nee dus, alles is er op gericht om te DE-ESCALEREN
Schijnbaar weten heel veel mensen niet meer wat dat betekent.
DE-ESCALEREN is je laten nuken door Poetin. Weten we dat ook weer.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 17:59:11 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768135
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:57 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
Helden _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 18:00:24 #217
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207768153
twitter



https://www.kp.ru/daily/27458.5/4713193/?from=twall
is dit nu een anti Putin verhaal uit Rusland ??/
Ik weet niet wat ik hiervan denken moet
quote:
"Politieke emigranten" opgefleurd - orders voor de ineenstorting van Rusland gingen
Vergeten figuren van de gevluchte liberale oppositie droomden weer van de verdeling van het land en heerlijke standpunten
Alexander GRISHIN
Buitenlandse agent Michail Chodorkovski, die in Londen woont, is een van de auteurs van een artikel waarin het Westen wordt opgeroepen tegen Poetin.
De niet-systematische Russische oppositie wil niet kalmeren.
Buitenlandse agenten Garry Kasparov en Mikhail Chodorkovski, respectievelijk woonachtig in New York en Londen, vermanden zich en schreven een artikel tegen Poetin.
Een andere ontsnapte liberaal, een medewerker van Navalny, ex-staatsdoema-afgevaardigde Ilya Ponomarev (hij staat ook op de lijst van extremisten en terroristen) roept het Westen op om zo snel mogelijk het directe conflict met Rusland aan te gaan om Oekraïne te beschermen.

Maar Oekraïners moeten zichzelf niet vleien, Oekraïne voor al dit publiek is slechts een handig voorwendsel , een excuus.
Maar de echte doelen van allemaal zijn anders en zijn niet veranderd sinds het begin van de jaren 90, toen na de ineenstorting van de USSR 'democraten' aan de macht kwamen in Rusland, vergezeld van talloze adviseurs uit het Westen.
Die echte beslissingen nam, later geuit door de democraten van de binnenlandse botteling.

Ondertussen wemelde de Russische samenleving massaal van duizenden westerse non-profitorganisaties met hoofdkantoren in buitenlandse hoofdsteden die samenwerkten met hun speciale diensten.
Op even dagen van de week 'zaaiden deze ambten het redelijke, het goede, het eeuwige', zoals ze het begrepen, en op de oneven dagen ontdekten ze geheimen, brachten agenten op de been en voerden ze psychologische behandelingen uit voor de brede massa.

En een van de verdiensten van de gelanceerde Speciale Militaire Operatie is precies dat al dit schuim dat boven op de samenleving dreef en de illusie wekte dat het de essentie was, in bevriende gelederen uit het land werd gedumpt.
En een hele melkweg van hun Russofobe contactpersonen, inclusief die van de media, ontving een "gele waarschuwingskaart" - de status van een buitenlandse agent. Al dit publiek haastte zich naar de evacuatie.

Eigenlijk zal niemand om hen huilen, maar met hun hysterische golf dekten ze ook enkele gewone burgers af die hun "opinieleiders" van gisteren volgden.
En als gevolg daarvan stonden ze niet alleen op een kruispunt, maar werden ze een doelwit voor verdere anti-Russische indoctrinatie. En zelfs werving.
Nadat ze geld hebben uitgegeven aan "emigratie", zijn ze gewend om (tenminste) als extra's te "werken" aan "anti-oorlogs" -acties tegen Rusland.

Enerzijds zijn al deze Ponomarevs en Kasparovs al een parodie geworden op de eerste emigratiegolf aan het begin van de vorige eeuw.
Maar aan de andere kant weerhouden hun utopische dromen van de ineenstorting van Rusland met het daaropvolgende aan de macht komen en "lustraties" hen er niet van om, de instructies van hun meesters uitvoerend, enkele van de tieners in Rusland te betrekken bij acties van "burgerlijke macht". ongehoorzaamheid."
Wat er in eerste instantie uitziet als onschuldige zoektochten - teken daar graffiti, verspreid folders op een andere plaats, beklim een ​​paal op een derde plaats en roep een of andere slogan.
Het belangrijkste is om niet te vergeten er een fotoreportage van te maken en naar de curator te sturen. Verdere taken worden moeilijker en financieel aangemoedigd. En ze trekken al geruime tijd in een kolonie voor een volwaardig strafbaar feit.

En als gevolg daarvan komt er van tijd tot tijd informatie naar buiten dat FSB-agenten in de ene of de andere stad zijn gestopt, deze of gene jeugd hebben vastgehouden, die zich met een stem die stottert van angst verontschuldigt voor het niet begrijpen, niet weten, niet weten .. .

En dat zijn de gelukkigen. Zelfs als ze straffen en strafbladen hebben gekregen. Omdat degenen die geen geluk hebben, vroeg of laat dergelijke taken krijgen die hen tot zelfmoordterroristen maken. En ze hebben nog maar één poort over.
Godzijdank hebben de FSB-agenten en andere wetshandhavers deze "evolutie van burgerlijke ongehoorzaamheid", een soort spel van de "Blue Whale", nooit tot een logisch einde laten komen.
Het lot van deze tieners, die pionnen zijn geworden in het spel van iemand anders, stoort immers niet degenen die in het buitenland taken voor hen uitschrijven.
Net zoals hun eigen lot hun curatoren bij buitenlandse inlichtingendiensten geen zorgen baart. Ook hun leven wordt gemakkelijk ingeruild voor een excuus om te proberen een rel te ontketenen.

Читайте на WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/daily/27458.5/4713193/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 29 januari 2023 @ 18:01:17 #218
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207768170
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:49 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Russische propoganda
Duitsers hebben toch geen geschikte vliegtuigen. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 18:04:43 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768222
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 18:06:43 #220
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207768254
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:52 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Jij weet schijnbaar heel goed wat anderen denken?
Nee dus, alles is er op gericht om te DE-ESCALEREN
Schijnbaar weten heel veel mensen niet meer wat dat betekent.
LOL, de-escaleren als Poetin een atoombom op Londen dropt :')
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:09:03 #221
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207768287
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef Homey het volgende:

[..]
Trump was idd afschrikwekkend. Die zou hard optreden.
Waarom denk je dat Trump zou optreden? Hoe denk je dat Trump zou optreden?
Huilen dan.
pi_207768320
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:58 schreef Starhopper het volgende:

[..]
DE-ESCALEREN is je laten nuken door Poetin. Weten we dat ook weer.
Goed Henk.
pi_207768345
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Dat is vanuit Duits oogpunt goed te begrijpen, die hebben al moeite zat het regeringstoestel in de lucht te houden:

German military under fire over Merkel's plane problems
https://www.dw.com/en/ger(...)-problems/a-46527901
  zondag 29 januari 2023 @ 18:13:51 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207768349
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:49 schreef Nielsch het volgende:

[..]
NOEKS!!!!
Dear Mr Putin, it seems you're threatening us with nouks, but we have a nouk too, which we will not hesitate to use and you don't want that, Vladimir. Hell has no fury...
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 18:23:20 #225
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207768468
quote:
Lijkt me niet heul nuttig

Brrt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:24:37 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207768486
quote:
Goed genoeg bij compleet luchtoverwicht, maar in de huidige situatie schietschijven voor de Russische luchtverdediging.
pi_207768496
Polskis met 100en techneuten 24/7 bezig met reparatie werkzaamheden
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207768505
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:25 schreef Homey het volgende:

[..]
Trump was idd afschrikwekkend. Die zou hard optreden.

Biden is uitnodigend. Niks van te vrezen. Je ziet wat er gebeurt.
In wat voor alternatieve werkelijkheid leef jij joh? :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 18:28:03 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768524
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
Lijkt me niet heul nuttig

Brrt
Waarom niet?

BRRRRRRRT

quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Goed genoeg bij compleet luchtoverwicht, maar in de huidige situatie schietschijven voor de Russische luchtverdediging.
Volgens mij is het luchtruim nog steeds in Oekraïense handen hoor ;) Je kan prima BRRRRT doen aan het front :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 18:28:14 #230
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207768525
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:25 schreef Slayage het volgende:
Polskis met 100en techneuten 24/7 bezig met reparatie werkzaamheden [ twitter ]
Polen is goud waard, maar ze weten ook dat zij anders de volgende zijn
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207768541
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Je zal toch wat moeten bedenken om de boel fatsoenlijk te beëindigen. Als we ze alle 140 miljoen uitmoorden zijn wij weer de baddies. :)
Ijzeren gordijn er omheen en kapot sanctioneren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207768568
Dat gelul over Trump als een of ander opperwezen, wat is dat toch voor dom gezeik. Die man is een waardeloos nietsontziend respectloos stuk ellende. Die wil je in de huidige situatie niet als wereldleider. Als hij nu de grote man van Amerika was zaten we diep in de shit. Er zitten al meer dan genoeg griezels op te hoge posities.
Ik weet niet wat Putin allemaal weet van Trump, maar het zal niet veel goeds zijn.
pi_207768570
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:28 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Polen is goud waard, maar ze weten ook dat zij anders de volgende zijn
Neuh. Polen hoort bij de NAVO. Zo gek is Poetin niet. Gaat niet gebeuren.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207768572
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, want NAVO. Jullie zien overal spoken. Rusland is niet zo dom. En bovendien kunnen ze het ook niet.

Behalve dan als de VS zich terugtrekt uit de NAVO, iets dat oom Donald van plan was.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:35:28 #235
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207768587
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom niet?

BRRRRRRRT
[..]
Volgens mij is het luchtruim nog steeds in Oekraïense handen hoor ;) Je kan prima BRRRRT doen aan het front :Y
Ja, want de luchtverdedigingsparaplu stopt bij landsgrenzen?
A10's die ingezet worden aan het front zijn per definitie kwetsbaar voor luchtverdediging wat op veroverd Russisch grondgebied staat. En dan bedoel ik geen manpads hè, maar mobiele BUK, S-300/S-400 etc systemen die honderd+ kilometer van het front kunnen staan in bepaalde gevallen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kleffe_Dop op 29-01-2023 18:41:35 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 18:35:32 #236
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768588
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Je zal toch wat moeten bedenken om de boel fatsoenlijk te beëindigen. Als we ze alle 140 miljoen uitmoorden zijn wij weer de baddies. :)
We geven gewoon de Duitsers de schuld :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207768638
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wat gebeurd er als je rusland vrij hun gang laatgaan hoeveel levens mag dat kosten?
Dit onderschatten de mensen een beetje. Als Oekraine opgeeft moet Rusland een troepenmacht vol verkrachters en moordenaars in stand houden omdat 40 miljoen Oekrainers ongetwijfeld een guerilla opstarten. Dan gaan er aan Oekrainse zijde honderdduizenden slachtoffers vallen. Dan heb ik liever dat het vooral Russische soldaten zijn die worden afgeslacht en geen Oekrainse vrouwen en baby's uit wraak voor bomaanslagen en guerilla acties.
En ondertussen wordt Oekraine van grondstoffen geroofd om de volgende imperialistische / nazi-aanval van de Russen te ondersteunen op een andere buurstaat.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 18:39:59 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768639
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Ja, want de luchtverdedigingsparaplu stopt bij landsgrenzen?
A10's die ingezet worden aan het front zijn per definitie kwetsbaar voor luchtverdediging wat op veroverd Russisch grondgebied staat. En dan bedoel ik geen manpads hè, maar mobiele BUK, S-300/S-400 etc systemen die honderd+ kilometer van het front kunnen staan in bepaalde gevallen.
Je bent vergeten dat Oekraïne die kapot maakt met oa HIMARS? Oekraïense vliegtuigen en helikopters vliegen dagelijks vrolijk rondjes boven eigen grondgebied. Het risico van manpads lijkt mij juist groter dan een BUK.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 18:41:51 #239
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207768655
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 17:52 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Jij weet schijnbaar heel goed wat anderen denken?
Nee, dat lijkt jouw afdeling.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:43:07 #240
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_207768670
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent vergeten dat Oekraïne die kapot maakt met oa HIMARS? Oekraïense vliegtuigen en helikopters vliegen dagelijks vrolijk rondjes boven eigen grondgebied. Het risico van manpads lijkt mij juist groter dan een BUK.
Why the US's A-10 Warthog just isn't the right jet for the war Ukraine is fighting

Ik snap dat het een karakteristiek en meme-waardig toestel is, maar anno 2023 is het leuk in een situatie waar je grootste gevaar geradicaliseerde Afghaanse schapenboeren zijn, maar niet tegen moderne Russische luchtverdediging.
En de Oekraïense luchtmacht is juist heel voorzichtig met de inzet van vliegtuigen precies omdat er geen luchtoverwicht is.

HIMARS is geen wondermiddel waarmee alle luchtverdediging 100% wordt opgeruimd, en dat is wel nodig voor de A10 om inzetbaar te zijn tegenwoordig.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:46:22 #241
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207768709
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Neuh. Polen hoort bij de NAVO. Zo gek is Poetin niet. Gaat niet gebeuren.
Gaat wel gebeuren

Zonder de USA , met trump dus , gaat dat wel gebeuren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207768722
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
En wanneer het er echt om ging was Obama president. Nl bij de inval van de Krim.
Ik ben echt geen fan van Trump maar die man wordt in nederland gezien mede dankzij Jinek als de wortel van al het kwaad.
Alleen is tijdens zijn periode de wereld behoorlijk veel rustiger dan nu. Feit.
Dat is fijn dat het op dat gebied toevallig wat rustiger was, maar daar heeft hij zelf persoonlijk 0.0 aan bijgedragen. Wel handelsoorlogen gestart, uit een verdrag met Iran gestapt, waar het net rustig was en een fittie gedaan over twitter met little rocket man, die zich ineens zendtijd kreeg omdat hij met de grote mensen mocht praten en verder absoluut niets deed wat Trump verlangde en lekker verder ging met raketten testen. Op het laatst nog even een Iraanse generaal omgebracht tegen de zin van zijn generaals in. Liep nipt goed af.

Dus tja, feit, feit. Had Clinton gewonnen, was het net zo rustig gebleven, alleen was de fittie met Iran en Noordkorea er niet geweest.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207768726
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik kan de studenten bij 1420 nog herinneren. "Ik maak mij geen zorgen dat ze mij gaan mobiliseren, ik ben student"
Intelligente jongeren vormen een potentiele bedreiging voor het door hun eigen ouders gesteunde regime en dus moeten ze dood.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:48:32 #244
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207768730
Is het vandaag volle maan ofzo? Hoeveelheid droeftoeters vandaag is bijzonder hoog.
&lt;signature here&gt;.
pi_207768731
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Gaat wel gebeuren

Zonder de USA , met trump dus , gaat dat wel gebeuren
Moet eerst nog maar eens blijken. Denk niet dat Trump gaat winnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:48:39 #246
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207768732
quote:
Juiste volgorde schijnt te zijn:
-Patriot
-Gripen; "simpel" te onderhouden door kleine crew en stelt weinig eisen aan startbanen.F-18 is wat minder eenvoudig, maar kan ook.
-F-16 en F-15. Hebben (bijna)dezelfde motoren, stellen hogere eisen aan startbanen en zijn in overvloed beschikbaar. F-15 heeft veel grotere actieradius dan F-16.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 18:49:53 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768742
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Why the US's A-10 Warthog just isn't the right jet for the war Ukraine is fighting

Ik snap dat het een karakteristiek en meme-waardig toestel is, maar anno 2023 is het leuk in een situatie waar je grootste gevaar geradicaliseerde Afghaanse schapenboeren zijn, maar niet tegen moderne Russische luchtverdediging.
En de Oekraïense is juist heel voorzichtig met de inzet van vliegtuigen juist omdat er geen luchtoverwicht is.
Het lijkt mij juist een bijzonder nuttig toestel voor Oekraïne. Vooral bij bijvoorbeeld een nieuwe poging om Kiev in te nemen. Je BRRRRT zo een heel konvooi tot stilstand.

Denk in oplossingen en niet in problemen. Die dingen gaan met pensioen en zijn niet meer nodig. Oekraïne heeft er vast een mooi doel voor :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207768752
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Dat is fijn dat het op dat gebied toevallig wat rustiger was, maar daar heeft hij zelf persoonlijk 0.0 aan bijgedragen. Wel handelsoorlogen gestart, uit een verdrag met Iran gestapt, waar het net rustig was en een fittie gedaan over twitter met little rocket man, die zich ineens zendtijd kreeg omdat hij met de grote mensen mocht praten en verder absoluut niets deed wat Trump verlangde en lekker verder ging met raketten testen. Op het laatst nog even een Iraanse generaal omgebracht tegen de zin van zijn generaals in. Liep nipt goed af.

Dus tja, feit, feit. Had Clinton gewonnen, was het net zo rustig gebleven, alleen was de fittie met Iran en Noordkorea er niet geweest.
Was Clinton presidente geworden, had putin toen al Oekraïne binnengevallen.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:51:19 #249
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_207768767
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:49 schreef Starhopper het volgende:
Het lijkt mij juist een bijzonder nuttig toestel voor Oekraïne. Vooral bij bijvoorbeeld een nieuwe poging om Kiev in te nemen. Je BRRRRT zo een heel konvooi tot stilstand.

Denk in oplossingen en niet in problemen. Die dingen gaan met pensioen en zijn niet meer nodig. Oekraïne heeft er vast een mooi doel voor :Y
En dat heeft een reden.
pi_207768777
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:54 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waarom zou je moeten kiezen, zowel beiden hebben ons veel goeds gebracht.
Lees eens Chinese kranten, bijna niets over de oorlog eigenlijk alleen maar gericht op economische resultaten. Chinezen kiezen geen partij.
Min of meer hebben ze tegen Rusland gekozen. Ze leveren geen fuck aan ze en dwingen enorme kortingen voor gas en olie af en stemmen niet met Rusland mee, hooguit onthouden ze zich van stem. Die Chinezen weten echt wel waar het meeste geld bij binnen te harken is: Een stabiele wereld. En zonder Rusland is dat het geval. Sterker nog, een geimplodeerd Rusland is voor de Chinezen een walhalla denk ik. Al die uitelkaar gevallen staatjes waar het goed zaken mee doen is en ondertussen je invloedssfeer daar uitbreiden. Ik zie eigenlijk geen scenario waarin China voor een volstrekt onbetrouwbare niet te managen partner als Rusland zou kiezen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 18:52:29 #251
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207768779
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:51 schreef AchJa het volgende:

[..]
En dat heeft een reden.
Oekraïne is er misschien heel blij mee :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 29-01-2023 19:16:41 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 18:54:58 #252
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207768804
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:48 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Juiste volgorde schijnt te zijn:
-Patriot
-Gripen; "simpel" te onderhouden door kleine crew en stelt weinig eisen aan startbanen.F-18 is wat minder eenvoudig, maar kan ook.
-F-16 en F-15. Hebben (bijna)dezelfde motoren, stellen hogere eisen aan startbanen en zijn in overvloed beschikbaar. F-15 heeft veel grotere actieradius dan F-16.
1200 F-15s vs 4500 F-16s ;)

F-16s zijn er echt in overvloed.



Niet dat ik tegen levering van de F-15s ben, integendeel. Hoe meer hoe beter.
&lt;signature here&gt;.
pi_207768805
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef Homey het volgende:

[..]
Was Clinton presidente geworden, had putin toen al Oekraïne binnengevallen.
Natuurlijk niet, ik zie Clinton een grotere havik zijn dan Biden en uiteindelijk gewoon democratisch beleid uitvoeren, dus hetzelfde wat Biden nu doet.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_207768821
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is echt zo'n bullshit en bangmakerij. Poetin kan helemaal niet ons binnen vallen hierna. Ze moeten jaren en jaren weer de defensie opbouwen om zoiets te kunnen. Bovendien kent Poetin de rode lijnen van de NAVO. Hij zorgt er voor dat er geen afzwaaiers zijn, nog geen aanvallen binnen de NAVO grens, etc.
Alleen al het Russische gestook in de westerse politiek is meer dan reden genoeg om dat volk helemaal naar de klote te sanctioneren.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 29 januari 2023 @ 18:58:59 #255
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207768868
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het lijkt mij juist een bijzonder nuttig toestel voor Oekraïne. Vooral bij bijvoorbeeld een nieuwe poging om Kiev in te nemen. Je BRRRRT zo een heel konvooi tot stilstand.

Denk in oplossingen en niet in problemen. Die dingen gaan met pensioen en zijn niet meer nodig. Oekraïne heeft er vast een mooi doel voor :Y
F-16 weet ook wel raad met zo’n konvooi.

Die brrrrt is goed voor een moraal boost en spreekt verder vooral tot de verbeelding.
  zondag 29 januari 2023 @ 19:06:17 #256
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207768954
Hier komt ff nieks meer binnen aaan Russisch materieel

Dat gaat heel moeilijk worden om iets te repareren voor de russen

Ukraine heeft veel meer LRM nodig



[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 29-01-2023 19:22:56 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 29 januari 2023 @ 19:13:19 #257
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207769046
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:06 schreef michaelmoore het volgende:
Hier komt ff nieks meer binnen aaan Russisch materieel
...
Wel jammer dat die draaischijf, of hoe heet dat, kapoet is.
Die wilde ik altijd voor mijn Märklin, maar te duur. :'(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 29 januari 2023 @ 19:15:59 #258
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207769072
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:13 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Wel jammer dat die draaischijf, of hoe heet dat, kapoet is.
Die wilde ik altijd voor mijn Märklin, maar te duur. :'(
Ik heb niet zoveel verstand van modeldingen. Maar het is toch irritant als de verhoudingen niet kloppen? :P
pi_207769076
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:50 schreef Homey het volgende:

[..]
Was Clinton presidente geworden, had putin toen al Oekraïne binnengevallen.
Sterker nog, het Clinton tijdperk was een van de hoogtepunten van Rusland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 29 januari 2023 @ 19:17:13 #260
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207769082
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:15 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik heb niet zoveel verstand van modeldingen. Maar het is toch irritant als de verhoudingen niet kloppen? :P
We hadden een keigrote zolder, maar niet zo groot :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207769118
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
Als putin wint, is er ook een andere man schuldig: Joe Biden. Wegens toelaten van de invasie, en vervolgens amper iets doen. Wat is de invloed van het Kremlin op Biden en de Democratische partij? Een onderzoek waard. Staat iets in die verborgen geheime documenten van Biden wat hier op wijst?

Maar laten we hopen dat Oekraïne stand houdt. Aan Biden hebben ze niks. De EU moet helpen, maar heeft weinig materieel en is intern verdeeld. Putin buit dat uit.
Biden doet inderdaad amper wat:



:')
  zondag 29 januari 2023 @ 19:20:03 #262
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207769119
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Sterker nog, het Clinton tijdperk was een van de hoogtepunten van Rusland.
Toen was Putin ook een heel ander mannnetje en pas sinds kort president, en er waren nog vrije verkiezingen in Rusland


Obama en Putin dat waren geen vrienden, Putin heeft het niet zo op gekleurd volk

En toen was er al wat meer bekend over Putin en verkiezingen


[ Bericht 21% gewijzigd door michaelmoore op 29-01-2023 19:27:42 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 29 januari 2023 @ 19:20:50 #263
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207769126
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:17 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
We hadden een keigrote zolder, maar niet zo groot :P
En dan had ik eerder zo’n model 1:1 tank opgehaald met de platte kar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 19:30:22 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207769247
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Toen was Putin ook een heel ander mannnetje en pas sinds kort president, en er waren nog vrije verkiezingen in Rusland
[ afbeelding ]

Obama en Putin dat waren geen vrienden, Putin heeft het niet zo op gekleurd volk

En toen was er al wat meer bekend over Putin en verkiezingen
[ afbeelding ]
Je vergeet Bush.

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207769267
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:20 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Toen was Putin ook een heel ander mannnetje en pas sinds kort president, en er waren nog vrije verkiezingen in Rusland
[ afbeelding ]

Obama en Putin dat waren geen vrienden, Putin heeft het niet zo op gekleurd volk

En toen was er al wat meer bekend over Putin en verkiezingen
[ afbeelding ]
Ik denk dat je daarin gelijkt hebt, maar toch zou ik het niet zo willen stellen.
Zijn daar objectieve bewijzen voor?

Ja misschien dat hij vooral sinno infanteristen inzet in de infanterie bij kwetsbare frontlijnen..
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 19:50:02 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207769514
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:56 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-straaljagers-sturen
'Militaire training op middelbare scholen in Rusland'

Leerlingen op middelbare scholen in Rusland krijgen vanaf september 2023 verplicht een 'eenvoudige militaire training', meldt het Britse ministerie van Defensie in een update.

De maatregel was al bekend, maar inmiddels zijn er volgens de Britten meer details duidelijk. Zo gaat er geoefend worden met vuurwapens, handgranaten en beschermende kleding. Eerder werd ook al aangekondigd dat studenten in het hoger onderwijs dergelijke trainingen zullen krijgen.

Volgens de Britten benadrukken de maatregelen 'de toegenomen militaire sfeer' in Rusland. In Sovjet-tijden waren dergelijke trainingen gebruikelijk, tot 1993.
Voor 8 ekkies heeft mama een maand lang geen last van Igor.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207769544
Call of Duty - No Russians
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 19:54:23 #268
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207769562
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
Call of Duty - No Russians
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 19:54:31 #269
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207769565
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Gaat wel gebeuren

Zonder de USA , met trump dus , gaat dat wel gebeuren
Waarop baseer je dit?
  zondag 29 januari 2023 @ 19:58:08 #270
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207769612
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik denk dat je daarin gelijkt hebt, maar toch zou ik het niet zo willen stellen.
Zijn daar objectieve bewijzen voor?

Ja misschien dat hij vooral sinno infanteristen inzet in de infanterie bij kwetsbare frontlijnen..
Putin heeft het niet op negers en niet op moslims die was ok graag aan het bombarderen in Syrie op de bevolking daar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207769620
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:20 schreef J.B. het volgende:

[..]
Biden doet inderdaad amper wat:

[ afbeelding ]

:')
Ik geloof dit lijstje niet

Nederland zit aan ruim 1 miljard aan steun aan Oekraïne en heeft ruim 2,5 miljard gereserveerd voor in 2023

Waar is Nederland in dit lijstje?

Inderdaad FAKE NEWS
  zondag 29 januari 2023 @ 19:59:39 #272
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207769632
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar hij is stiekem canadees hé ;)

&lt;signature here&gt;.
pi_207769633
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
_O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 20:02:07 #274
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207769664
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:58 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ik geloof dit lijstje niet

Nederland zit aan ruim 1 miljard aan steun aan Oekraïne en heeft ruim 2,5 miljard gereserveerd voor in 2023

Waar is Nederland in dit lijstje?

Inderdaad FAKE NEWS
Dat plaatje gaat tot 22 oktober 2022 ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 20:02:37 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207769669
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 18:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarom niet?

BRRRRRRRT
Omdat het iets van vroeger is, het is een duikbommenwerpers

Je begint hoog en dan duik je naar beneden naar een vijand die raketten omhoog schiet en dan kun je Bert Bert blijven roepen maar wel nadat je de schietstoel hebt gebruikt

A10 is leuk om ploppers uit een dakkapelletje te schieten en voor de rest van de taken moet je meer gevechtshelikopters kopen

Wmb zijn bo105jes met TOW raketten een stuk nuttiger ...A10 is klaar, supercool ding en ook supersuccesvol geweest maar laat het gewoon een keer dood gaan joh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 januari 2023 @ 20:04:35 #276
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207769692
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat het iets van vroeger is, het is een duikbommenwerpers

Je begint hoog en dan duik je naar beneden naar een vijand die raketten omhoog schiet en dan kun je Bert Bert blijven roepen maar wel nadat je de schietstoel hebt gebruikt

A10 is leuk om ploppers uit een dakkapelletje te schieten en voor de rest van de taken moet je meer gevechtshelikopters kopen

Wmb zijn bo105jes met TOW raketten een stuk nuttiger ...A10 is klaar, supercool ding en ook supersuccesvol geweest maar laat het gewoon een keer dood gaan joh
:'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207769722
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin heeft het niet op negers en niet op moslims die was ok graag aan het bombarderen in Syrie op de bevolking daar
Ja om de andere Moslims te helpen.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_207769731
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:02 schreef sp3c het volgende:
A10 is klaar, supercool ding en ook supersuccesvol geweest maar laat het gewoon een keer dood gaan joh
Probeer ze dat in Amsterdam maar eens duidelijk te maken :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 januari 2023 @ 20:09:52 #279
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207769767
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat het iets van vroeger is, het is een duikbommenwerpers

Je begint hoog en dan duik je naar beneden naar een vijand die raketten omhoog schiet en dan kun je Bert Bert blijven roepen maar wel nadat je de schietstoel hebt gebruikt

A10 is leuk om ploppers uit een dakkapelletje te schieten en voor de rest van de taken moet je meer gevechtshelikopters kopen

Wmb zijn bo105jes met TOW raketten een stuk nuttiger ...A10 is klaar, supercool ding en ook supersuccesvol geweest maar laat het gewoon een keer dood gaan joh
Het ding is traag, dat is alles. Met de laatste upgrades kan die nog redelijk mee, qua elektronica en radar etc. Als de VS er vanaf wil, en oekraine denkt ze te kunnen gebruiken, waarom niet.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 20:10:40 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207769777
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:07 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Probeer ze dat in Amsterdam maar eens duidelijk te maken :D
Lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 29 januari 2023 @ 20:10:44 #281
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207769778
quote:
9s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:04 schreef Starhopper het volgende:

[..]
:'(
We kunnen ze altijd nog gebruiken om de laatste Russen bij Vladivostok de pacific in te drijven. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207769789
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat plaatje gaat tot 22 oktober 2022 ;)
Ah ja even niet op gelet

Ik durf wel te wedden dat de steun naar ratio van vermogen er heel anders uit ziet

Dan steken de Baltische staten er met kop en schouders bovenuit gok ik
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 20:12:32 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207769803
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het ding is traag, dat is alles. Met de laatste upgrades kan die nog redelijk mee, qua elektronica en radar etc. Als de VS er vanaf wil, en oekraine denkt ze te kunnen gebruiken, waarom niet.
Dood laten gaan, klaar mee, ik wil het niet, jij wil het niet, Oekraïne wil het ook niet en de USAF decennia vanaf

Klaar mee

Starhopper mag er een in zijn tuin zetten en daarna wil ik niets meer over horen Bert
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 29 januari 2023 @ 20:12:53 #284
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207769807
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 19:52 schreef StateOfMind het volgende:
Call of Duty - No Russians
En toch… elke keer maar weer volop schieten !
  zondag 29 januari 2023 @ 20:13:07 #285
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 29 januari 2023 @ 20:16:55 #286
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207769849
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja om de andere Moslims te helpen.
Naar de volgende wereld

Putin was ook dol op het helpen van de Serven om de Kosovaarse moslims uit te moorden
Als ie half de kans krijgt doet ie het weer
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207769907
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:11 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ah ja even niet op gelet

Ik durf wel te wedden dat de steun naar ratio van vermogen er heel anders uit ziet

Dan steken de Baltische staten er met kop en schouders bovenuit gok ik
U vraagt wij draaien:



Ook hier t/m oktober en van dezelfde bron, iets recenters vind ik zo even niet. Ook hier doen de VS het bepaald niet slecht ;)
  zondag 29 januari 2023 @ 20:21:32 #288
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207769916
quote:
88s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dood laten gaan, klaar mee, ik wil het niet, jij wil het niet, Oekraïne wil het ook niet en de USAF decennia vanaf

Klaar mee

Starhopper mag er een in zijn tuin zetten en daarna wil ik niets meer over horen Bert
Laatste keer dan:

&lt;signature here&gt;.
pi_207769980
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wat gebeurd er als je rusland vrij hun gang laatgaan hoeveel levens mag dat kosten?
Ja dat vergeten mensen nogal eens. Dat de optie niets doen ook consequenties heeft. Dat hebben we in 2014 wel gezien.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207769998
quote:
88s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dood laten gaan, klaar mee, ik wil het niet, jij wil het niet, Oekraïne wil het ook niet en de USAF decennia vanaf

Klaar mee

Starhopper mag er een in zijn tuin zetten en daarna wil ik niets meer over horen Bert
"Bert" was ook allang afgevoerd als enkele generaals van de US Army er niet voor waren gaan liggen, die hadden er geen vertrouwen in dat F16, F18, F35 of andere supersonische jets het takenpakket over konden nemen. Uiteindelijk hebben ze een fly off gedaan waar alle klachten wel bewezen werden over de snelheid, maar juist omdat het zo'n trage bak verbruikt ie ook minder, terwijl een supersonische jet één pass kan maken en klaar. Gevechtsheli's daar geloven ze niet heel erg meer in, te veel portable antiair. Met een A10 heb je meer treffers nodig, bij een Cobra/ Comanche/ Apache is het meteen over.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_207769999
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 29 januari 2023 @ 20:26:50 #293
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207770002
quote:
6s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Laatste keer dan:

[ afbeelding ]
Wel een goeie tekst eigenlijk.

Hoe vaak heb je geen beklemmend gevoel in het leven en zou een goeie brrrt bevrijdendwerken?
  zondag 29 januari 2023 @ 20:27:50 #294
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207770012
quote:
Ja europa zal een groot tekort krrijgen an russische hoeren binnekort
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_207770027
quote:
"Mimimimimiiiii, we vinden jullie weliswaar homo's en nazi's, maar we willen dolgraag in kolossale villa's aan de Côte d'Azur en in Miami wonen en onze kinderen op jullie universiteiten laten studeren!!!" :'(

Snel onteigenen en de opbrengsten van de verkoop aan Oekraïne doneren wat mij betreft.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_207770056
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:20 schreef J.B. het volgende:

[..]
U vraagt wij draaien:

[ afbeelding ]

Ook hier t/m oktober en van dezelfde bron, iets recenters vind ik zo even niet. Ook hier doen de VS het bepaald niet slecht ;)
^O^
  zondag 29 januari 2023 @ 20:31:58 #297
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207770075
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:16 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Naar de volgende wereld

Putin was ook dol op het helpen van de Serven om de Kosovaarse moslims uit te moorden
Als ie half de kans krijgt doet ie het weer
Je verkondigt hier een partij nonsens, echt niet te geloven. Rusland heeft in absolute aantallen de grootste moslimpopulatie van Europa en procentueel een hoger aantal dan in alle West-Europese landen. De populatie is ook groeiende daar, het is onderdeel van Russisch cultureel erfgoed en het wordt door de overheid ondersteund.
  zondag 29 januari 2023 @ 20:35:49 #298
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207770126
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je verkondigt hier een partij nonsens, echt niet te geloven. Rusland heeft in absolute aantallen de grootste moslimpopulatie van Europa en procentueel een hoger aantal dan in alle West-Europese landen. De populatie is ook groeiende daar, het is onderdeel van Russisch cultureel erfgoed en het wordt door de overheid ondersteund.
Dat is natuurlijk een zeer recent fenomeen. Tegenwoordig heeft de regering door dat je de moslimleiders beter kunt omkopen dan de strijd met ze aan te gaan. In grote Russische steden werden moslims bij bosjes doodgetrapt.
We have always been at war with Eastasia.
  zondag 29 januari 2023 @ 20:36:13 #299
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_207770132
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 20:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
Je verkondigt hier een partij nonsens, echt niet te geloven. Rusland heeft in absolute aantallen de grootste moslimpopulatie van Europa en procentueel een hoger aantal dan in alle West-Europese landen. De populatie is ook groeiende daar, het is onderdeel van Russisch cultureel erfgoed en het wordt door de overheid ondersteund.
Ja, en dat ze bovengemiddeld de gehaktmolen in mogen, ivm inwoners van de prinsen steden is idd onderdeel van hun cultureel erfgoed.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 29 januari 2023 @ 20:41:06 #300
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_207770213
twitter


Uhuh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')