abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 januari 2023 @ 14:36:14 #151
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_207765142
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:55 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ze hebben al vaker geroepen dat de UK er als eerste aan zou gaan, ik zie het nog wel gebeuren, eiland weinig nevenschade en de rest is gewaarschuwd.
Nouja, als het dan toch moet, dan dat maar......
  zondag 29 januari 2023 @ 14:39:06 #152
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207765183
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:32 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Womp womp -O-
Deze :D

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 29 januari 2023 @ 14:39:18 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207765188
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207765206
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Deze :D

[ afbeelding ]
Tja jongens, Putin en iets beloven. Je had beter moeten weten.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:41:17 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207765220
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:40 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Tja jongens, Putin en iets beloven. Je had beter moeten weten.
Toen hadden ze nog de mogelijkheid te vluchten. Ik hoop voor ze dat ze die kans hebben gepakt.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:44:49 #156
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207765274
quote:
84s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:41 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Toen hadden ze nog de mogelijkheid te vluchten. Ik hoop voor ze dat ze die kans hebben gepakt.
Welnee. Ze mogen gewoon sterven voor de tsaar.

zondag 29 januari 2023 @ 14:45:11 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207765283
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Welnee. Ze mogen gewoon sterven voor de tsaar.

[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_207765285
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 11:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Weet dat je een Biden fan bent, maar hij kon weleens gelijk hebben.
Biden is gevaatlijk voor de EU
Of Biden een gevaar voor de EU is, hangt er helemaal vanaf of we halsstarrig vasthouden aan het kiezen voor China of dat we de kant van de Amerikanen kiezen.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  zondag 29 januari 2023 @ 14:48:32 #159
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207765424
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:45 schreef Multatilu het volgende:

[..]
Of Biden een gevaar voor de EU is, hangt er helemaal vanaf of we halsstarrig vasthouden aan het kiezen voor China of dat we de kant van de Amerikanen kiezen.
Waarom zou je moeten kiezen, zowel beiden hebben ons veel goeds gebracht.
Lees eens Chinese kranten, bijna niets over de oorlog eigenlijk alleen maar gericht op economische resultaten. Chinezen kiezen geen partij.
  zondag 29 januari 2023 @ 14:56:44 #161
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207765468
https://www.telegraaf.nl/(...)-straaljagers-sturen
'Militaire training op middelbare scholen in Rusland'

Leerlingen op middelbare scholen in Rusland krijgen vanaf september 2023 verplicht een 'eenvoudige militaire training', meldt het Britse ministerie van Defensie in een update.

De maatregel was al bekend, maar inmiddels zijn er volgens de Britten meer details duidelijk. Zo gaat er geoefend worden met vuurwapens, handgranaten en beschermende kleding. Eerder werd ook al aangekondigd dat studenten in het hoger onderwijs dergelijke trainingen zullen krijgen.

Volgens de Britten benadrukken de maatregelen 'de toegenomen militaire sfeer' in Rusland. In Sovjet-tijden waren dergelijke trainingen gebruikelijk, tot 1993.
pi_207765705
Als putin wint, is er ook een andere man schuldig: Joe Biden. Wegens toelaten van de invasie, en vervolgens amper iets doen. Wat is de invloed van het Kremlin op Biden en de Democratische partij? Een onderzoek waard. Staat iets in die verborgen geheime documenten van Biden wat hier op wijst?

Maar laten we hopen dat Oekraïne stand houdt. Aan Biden hebben ze niks. De EU moet helpen, maar heeft weinig materieel en is intern verdeeld. Putin buit dat uit.
  zondag 29 januari 2023 @ 15:11:16 #163
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207765741
8)7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 januari 2023 @ 15:15:14 #164
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_207765816
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:09 schreef Homey het volgende:
Als putin wint, is er ook een andere man schuldig: Joe Biden. Wegens toelaten van de invasie, en vervolgens amper iets doen. Wat is de invloed van het Kremlin op Biden en de Democratische partij? Een onderzoek waard. Staat iets in die verborgen geheime documenten van Biden wat hier op wijst?

Maar laten we hopen dat Oekraïne stand houdt. Aan Biden hebben ze niks. De EU moet helpen, maar heeft weinig materieel en is intern verdeeld. Putin buit dat uit.
Heb je nog antwoord op de eerdere vragen?
pi_207765846
quote:

Jij bent niet goed snik.
Je hebt een tik van de molen gehad.
Er rammelt iets in je paasei.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 29 januari 2023 @ 15:19:21 #166
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207765916
quote:

In eigen land willen de Putinverstehende Trumpknuffelaars in ieder geval niet meewerken:

https://www.washingtonpos(...)ns-aid-ukraine-poll/
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_207765924
quote:

Huh?
pi_207765959
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:15 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Heb je nog antwoord op de eerdere vragen?
Nee, op mijn eerdere vragen heb ik nog geen antwoord gekregen.
pi_207766108
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:54 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Waarom zou je moeten kiezen, zowel beiden hebben ons veel goeds gebracht.
Lees eens Chinese kranten, bijna niets over de oorlog eigenlijk alleen maar gericht op economische resultaten. Chinezen kiezen geen partij.
Omdat China een strategisch gevaar begint te worden voor Amerika. En Amerika wil logischerwijs zoveel mogelijk allianties. En als ik zou mogen kiezen, zou ik ook aanhaken bij Amerika. Qua normen, waarden en cultuur staan zij veel dichter bij ons. Daarnaast hebben we nogal wat te danken aan de Amerikanen.
  zondag 29 januari 2023 @ 15:37:46 #170
403588 mcmlxiv
pi_207766205
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:21 schreef Homey het volgende:

[..]
Nee, op mijn eerdere vragen heb ik nog geen antwoord gekregen.
Heb je vragen gesteld aan mij?

Maar om even terug te komen op de briljante Trump, wat is nou de reden dat met hem als president er geen oorlog zou zijn? Dat moet jij in 2 zinnen kunnen uitleggen.
pi_207766207
quote:

Clown… echt, groei op
pi_207766257
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 14:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het is echt te stupide voor woorden.

Ik vraag me af wat etui-vogel denkt; het VK krijgt zo'n wapen te verduren, en gaat daarna stilletjes in een hoekje zitten sippen ofzo?
ze zijn onderdeel van her rusland narratief. het gaat erom angst voor rusland in te wrijven. Niet logisch nadenken.
pi_207766404
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]
ze zijn onderdeel van her rusland narratief. het gaat erom angst voor rusland in te wrijven. Niet logisch nadenken.
Hoe verzin je het?
pi_207766628
Zou Poetin nu wel willen luisteren naar Scholz ? :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 29 januari 2023 @ 16:06:23 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207766658
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:40 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Nog erger dat zulke figuren gewoon bij BNR een programma hebben.
pi_207766672
quote:

Insert Not Sure if. jpg
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zondag 29 januari 2023 @ 16:09:01 #177
6484 ExTec
pi_207766699
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:49 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Hoe verzin je het?
Leg maar eens uit hoe dat werkt dan. Weetjewel, dat het VK een WMD krijgt te voorduren en blijkbaar niet vergeld.

En de conclusie is niet zo vreemd hoor, ik wijs je er niet voor niets op dat je 1 op 1 kremlin propaganda punten aan het napraten bent.
pi_207766747
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 15:37 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Heb je vragen gesteld aan mij?

Maar om even terug te komen op de briljante Trump, wat is nou de reden dat met hem als president er geen oorlog zou zijn? Dat moet jij in 2 zinnen kunnen uitleggen.
In 4 jaar tijd trump geen nieuwe oorlog. Feit.

Onder Biden meteen een grote oorlog en veel grensconflicten die oplaaien wereldwijd. Dictators grijpen hun kans, wetende dat of Biden aan hun kant staat of veel te zwak is om in te grijpen.
  zondag 29 januari 2023 @ 16:12:40 #179
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207766749
quote:
Dat is wel heel zonde, het is potjandorie een Land Cruiser, nondeju.
Beter hadden ze de bestuurder afgeknald, dan was er minder verloren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 29 januari 2023 @ 16:14:02 #180
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_207766770
'Gesprek tussen Poetin en Duitse bondskanselier Scholz aanstaande'

De Russische president Poetin staat open voor contacten met de Duitse bondskanselier Olaf Scholz. Dat heeft Kremlin-woordvoerder Peskov tegen het staatspersbureau RIA Novosti gezegd, die eraan toevoegde dat er nog niets concreets aanstaande is.

In het Berlijnse dagblad Tagesspiegel zegt Scholz dat hier mogelijk binnenkort verandering in komt: "Ik zal ook weer met Poetin spreken omdat het nodig is om te praten. Het is aan Poetin om troepen uit Oekraïne terug te trekken om een einde te maken aan deze verschrikkelijke, zinloze oorlog die al honderdduizenden levens heeft gekost."

Poetin en Scholz spraken elkaar telefonisch begin december voor het laatst. Volgens het Kiel Institute for the World Economy is Duitsland na de Verenigde Staten de grootste leverancier van militair materieel aan Oekraïne.

De Duitse regering gaf woensdag na lang aarzelen aan geen bewaar te hebben tegen de levering van Leopard-tanks aan Oekraïne. Omdat de tanks van Duitse makelij zijn, moest dat land eerst toestemming geven. Duitsland levert zelf ook veertien Leopard 2-tanks aan Oekraïne.

https://nos.nl/liveblog/2(...)er-scholz-aanstaande

Praten is altijd raadzaam. Of het ook iets oplevert, is natuurlijk een tweede.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  zondag 29 januari 2023 @ 16:15:32 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207766784
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:14 schreef Scjvb het volgende:

De Russische president Poetin staat open voor contacten met de Duitse bondskanselier Olaf Scholz. Dat heeft Kremlin-woordvoerder Peskov tegen het staatspersbureau RIA Novosti gezegd, die eraan toevoegde dat er nog niets concreets aanstaande is.

In het Berlijnse dagblad Tagesspiegel zegt Scholz dat hier mogelijk binnenkort verandering in komt: "Ik zal ook weer met Poetin spreken omdat het nodig is om te praten. Het is aan Poetin om troepen uit Oekraïne terug te trekken om een einde te maken aan deze verschrikkelijke, zinloze oorlog die al honderdduizenden levens heeft gekost."

Poetin en Scholz spraken elkaar telefonisch begin december voor het laatst. Volgens het Kiel Institute for the World Economy is Duitsland na de Verenigde Staten de grootste leverancier van militair materieel aan Oekraïne.

De Duitse regering gaf woensdag na lang aarzelen aan geen bewaar te hebben tegen de levering van Leopard-tanks aan Oekraïne. Omdat de tanks van Duitse makelij zijn, moest dat land eerst toestemming geven. Duitsland levert zelf ook veertien Leopard 2-tanks aan Oekraïne.

pi_207766795
quote:

De beschaafde bondgenoten van Oekraïne zullen echt moeten oppassen dat die Duitsers ons en Oekraine niet in de rug gaan steken.

Er wordt verdacht veel propaganda van de Russen herhaald door de Duitse elite. Duitsers lijken niet achter een capitulatie van Rusland te staan maar alles te proberen om ze wat te 'gunnen'. Doodeng land, hoe kil ze zijn.
pi_207766849
quote:

Handig inspelen van de Russen in Duitsland en Scholz in een slecht daglicht te zetten, en de EU uit elkaar te spelen.

Hier in de reacties zul je dan ook al snel een reactie zien dat Scholz een Poetin lover is.
Te dom om te beseffen dat ze in Russische propoganda trappen. Reacties als doodeng kan je dan tegenkomen
Vakman pur sang
  zondag 29 januari 2023 @ 16:21:41 #184
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_207766879
Leuk dat ze mogen babbelen met elkaar. Maar Scholz is niet gemandateerd om te onderhandelen. Scholz kan alleen maar herhalen dat zijn troepen weg moeten uit Oekraiene.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  zondag 29 januari 2023 @ 16:28:42 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207766956
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Oke. Leuk. Dus dan gebeurt het automatisch in de toekomst ook maar? Zoals ik al zei. Je kan hooguit een educated guess doen
Uhu, net zoals het alleen maar een 'educated guess' is dat je je pootjes brandt wanneer je ze in het vuur steekt.

Daarnaast hebben die educated guesses waartegen jij zo ageert een stuk meer substantie dan jouw "dat zuig je uit je duim, daar geloof ik niks van".
Huilen dan.
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2023 @ 16:31:26 #186
364681 over_hedge
pi_207766992
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Uhu, net zoals het alleen maar een 'educated guess' is dat je je pootjes brandt wanneer je ze in het vuur steekt.

Daarnaast hebben die educated guesses waartegen jij zo ageert een stuk meer substantie dan jouw "dat zuig je uit je duim, daar geloof ik niks van".
Wat jij wilt joh. ^O^ Dan weet jij wat trump gedaan zou hebben. En wat putin in de toekomst zou doen. Helemaal prima
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207767002
quote:
7s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Leg maar eens uit hoe dat werkt dan. Weetjewel, dat het VK een WMD krijgt te voorduren en blijkbaar niet vergeld.

En de conclusie is niet zo vreemd hoor, ik wijs je er niet voor niets op dat je 1 op 1 kremlin propaganda punten aan het napraten bent.
Ik voorspel je dat er dan niets gaat gebeuren aangezien het het einde van allen is, en is dat het waard?
  zondag 29 januari 2023 @ 16:37:01 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207767057
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:31 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Wat jij wilt joh. ^O^ Dan weet jij wat trump gedaan zou hebben. En wat putin in de toekomst zou doen. Helemaal prima
Als je een stropop nodig hebt om een punt te maken, dan kan je je afvragen of je überhaupt een punt hebt.
Huilen dan.
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2023 @ 16:40:24 #189
364681 over_hedge
pi_207767094
quote:
14s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als je een stropop nodig hebt om een punt te maken, dan kan je je afvragen of je überhaupt een punt hebt.
Ja vooral door blijven gaan. Voegt weer veel toe of jij wel of niet vind dat jij wel weet wat er gebeurt zou zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Nu blij
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 29 januari 2023 @ 16:43:21 #190
403588 mcmlxiv
pi_207767116
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:12 schreef Homey het volgende:

[..]
In 4 jaar tijd trump geen nieuwe oorlog. Feit.

Onder Biden meteen een grote oorlog en veel grensconflicten die oplaaien wereldwijd. Dictators grijpen hun kans, wetende dat of Biden aan hun kant staat of veel te zwak is om in te grijpen.
Ik begrijp dat trump dusdanig afschrikwekkend was dat alle dictators 4 jaar stil in een hoekje gingen zitten huilen. Wat een alfa-man dat de hele wereld zich opeens ging gedragen! Hoe kunnen we twijfelen aan deze geweldenaar?

Je bent heel bijzonder, echt wel vermakelijk jouw verbijsterende wereldbeeld
  zondag 29 januari 2023 @ 16:43:59 #191
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207767122
quote:

Putin mag niet winnen , dan zijn wij ook aan de beurt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 29 januari 2023 @ 16:49:18 #192
6484 ExTec
pi_207767179
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:32 schreef etuiedelapiel het volgende:

[..]
Ik voorspel je dat er dan niets gaat gebeuren aangezien het het einde van allen is, en is dat het waard?
Ow, dus jij denkt echt dat ze stilletjes in een hoekje gaan zitten sippen. Duidelijk.
pi_207767181
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 13:20 schreef quirina het volgende:

[..]
Zou mooi zijn, even een kernoorlog veroorzaken net voor de zomervakantie.
NOEKS!!!!
  zondag 29 januari 2023 @ 16:50:53 #194
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207767196
Fix that shit
quote:
A MILITARY BASE IN SOUTHEASTERN POLAND (AP) — On the front lines in Ukraine, a soldier was having trouble firing his 155 mm howitzer gun. So, he turned to a team of Americans on the other end of his phone line for help.
“What do I do?” he asked the U.S. military team member, miles away at a base in southeastern Poland. “What are my options?”

...The exchange is part of an expanding U.S. military help line aimed at providing repair advice to Ukrainian forces in the heat of battle. As the U.S. and other allies send more and increasingly complex and high-tech weapons to Ukraine, demands are spiking. And since no U.S. or other NATO nations will send troops into the country to provide hands-on assistance — amid worries about being drawn into a direct conflict with Russia — they've turned to virtual chatrooms...
https://www.military.com/(...)-ukraine-troops.html
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_207767201
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin mag niet winnen , dan zijn wij ook aan de beurt
Dat is echt zo'n bullshit en bangmakerij. Poetin kan helemaal niet ons binnen vallen hierna. Ze moeten jaren en jaren weer de defensie opbouwen om zoiets te kunnen. Bovendien kent Poetin de rode lijnen van de NAVO. Hij zorgt er voor dat er geen afzwaaiers zijn, nog geen aanvallen binnen de NAVO grens, etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 29 januari 2023 @ 16:54:47 #196
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_207767250
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:40 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja vooral door blijven gaan. Voegt weer veel toe of jij wel of niet vind dat jij wel weet wat er gebeurt zou zijn.
Je hebt helemaal gelijk. Nu blij
Moet jij zeggen, met het herhalen van je stropop :') .
Huilen dan.
  zondag 29 januari 2023 @ 16:56:33 #197
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207767272
Oorlog in een oorlogstopic *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 29 januari 2023 @ 17:00:49 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207767324
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
Oorlog in een oorlogstopic *O*
NOEKS!!!!!!!! *O*
  FOK!fotograaf zondag 29 januari 2023 @ 17:01:59 #199
364681 over_hedge
pi_207767332
quote:
10s.gif Op zondag 29 januari 2023 16:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Moet jij zeggen, met het herhalen van je stropop :') .
^O^
  Moderator zondag 29 januari 2023 @ 17:02:54 #200
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_207767338
quote:

Biden is helemaal niet verantwoordelijk voor het voorkomen van oorlog in Oekraïne
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')