Ik durf wel een gokje te wagen, ik denk hiervandaan https://gezondverstand.eu/ , en van die doorgesnoven geflipte Van Wolferen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:59 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Soms kom je van die posts tegen, waarvan je denkt: "WTF. Waar haalt die gast zijn wereldbeeld vandaan?". Dit is er een van.
Zou mooi zijn, even een kernoorlog veroorzaken net voor de zomervakantie.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:17 schreef Starhopper het volgende:
En na de oefening door naar Oekraine om te helpen met de bevrijding?![]()
[ twitter ]
Je zal toch wat moeten bedenken om de boel fatsoenlijk te beindigen. Als we ze alle 140 miljoen uitmoorden zijn wij weer de baddies.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:31 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Onderhandelen met zo'n onbetrouwbaar en leugenachtig volk als de Russen leidt alleen maar tot het op papier vastleggen van afspraken die ze aan hun laars gaan lappen.
Poetin die wil gene nukesquote:Op zondag 29 januari 2023 13:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, even een kernoorlog veroorzaken net voor de zomervakantie.
Ja nog meer aannames. Is gewoon koffiedikkijken want je hebt geen idee. Je kan hooguit een educated guess doenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je Poetin niet stopt gaat hij door.
En wat ging Trump doen om Poetin te stoppen? Trump beloofde nota bene de beindiging van het Amerikaanse NAVO-lidmaatschap, en weten ook dat Trump zakelijk en politiek afhankelijk is van Russisch geld. Dus waarom zou Trump Poetin in de weg gaan zitten bij allerlei imperialistische avontuurtjes?
En dat artikel 5 is ook maar een stukje papier. Waarom is oorlog dan ineens niet te duur?
Laten we dan meteen doortrekken naar alle toekomstige schadelijke regimes , bv China, noord Korea.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Je zal toch wat moeten bedenken om de boel fatsoenlijk te beindigen. Als we ze alle 140 miljoen uitmoorden zijn wij weer de baddies.
Welke aannames zie jij precies in mijn reactie?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja nog meer aannames. Is gewoon koffiedikkijken want je hebt geen idee. Je kan hooguit een educated guess doen
Als je Poetin niet stopt gaat hij door.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke aannames zie jij precies in mijn reactie?
Dat is precies wat er de afgelopen decennia gebeurd isquote:Op zondag 29 januari 2023 13:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je Poetin niet stopt gaat hij door.
Oke. Leuk. Dus dan gebeurt het automatisch in de toekomst ook maar? Zoals ik al zei. Je kan hooguit een educated guess doenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is precies wat er de afgelopen decennia gebeurd is.
Laten we niet vergeten dat de hele Donbass en Krim oorlog is begonnen in 2014 toen de VS en NAVO ernaar keken en wat halfzachte sancties voerden. Maar verder niks deden.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:10 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dan was hij nu wel aan het roepen om een hardere lijn. Een van de impechments gting over dayt Trump persoonlijk tegen het congress wapens tegen hield (want eerst dirt biden maar ook he laten werusland helpen).
al het buitenland beleid van Trump is gunstig geweest voor Rusland en heeft geholpen diens machtspositie te versterken. Zonder trump was deze oorlog nooit gestart. zaten we met die frozen conmflict in donbas nog steeds.
De definitie van waanzin is dat je hetzelfde doet, maar een andere uitkomst verwacht.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Leuk. Dus dan gebeurt het automatisch in de toekomst ook maar? Zoals ik al zei. Je kan hooguit een educated guess doen
Nee, precies laten we gokken dat het nu niet gebeurt!quote:Op zondag 29 januari 2023 13:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke. Leuk. Dus dan gebeurt het automatisch in de toekomst ook maar? Zoals ik al zei. Je kan hooguit een educated guess doen
En wanneer het er echt om ging was Obama president. Nl bij de inval van de Krim.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kortom om terug te keren bij de Oekrane, de Oekraners hadden niets te verwachten van trump, iets wat jij natuurlijk had toegejuicht, maar wat dichterbij de realiteit ligt dan de shit die trump zelf uitkraamt.
Europa moet uiterst blij zijn dat trump geen president is. Dan was nu niet alleen Oekrane overlopen, maar ook de Baltische Staten naar alle waarschijnlijkheid. Dan had de VS een artikel-5 situatie gewoon genegeerd. Want oorlog kost geld…
Ja want dat is wat ik zeg. met jequote:Op zondag 29 januari 2023 13:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, precies laten we gokken dat het nu niet gebeurt!
Dankzij dat plaatje zit nu een beeld in mn hoofd van Poetin die dat borstkloppen en neurin van McConaughey nadoet. "Huhu hum. tatatap Huhu hum taptaptap."quote:Op zondag 29 januari 2023 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laten we dan meteen doortrekken naar alle toekomstige schadelijke regimes , bv China, noord Korea.
Dan staat de teller zo op 2 miljard.
[ afbeelding ]
? hoezo is dit een reactie op je oorspronkelijke bericht over trump?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat de hele Donbass en Krim oorlog is begonnen in 2014 toen de VS en NAVO ernaar keken en wat halfzachte sancties voerden. Maar verder niks deden.
Ja natuurlijk, als je ergens geen invloed op hebt dan moet je jezelf daar vooral niet druk over maken. Of maak jij je nu druk over Noord-Korea?quote:Op zondag 29 januari 2023 11:09 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat 'wij' het beter hadden, de mensen daar kan hem niet schelen...het is heel egocentrisch
Die dombo was louter geobsedeerd met zichzelf. Regeren is vooruitzien, niet vooruit gekeken tot waaraan we nu zijn, dikke faal dus.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Alleen is tijdens zijn periode de wereld behoorlijk veel rustiger dan nu. Feit.
die hebben allen geen enkele behoefte om bij ons te horen of iets over ons te zeggen. Rusland wil de helft van onze lidstaten eigen maken wil dat wij onder hun invloed sfeer vallen. Het zal china een zorg zijn. Wij liggen tegen rusland aan niet tegen china aan. Zelfde geld voor india.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Laten we dan meteen doortrekken naar alle toekomstige schadelijke regimes , bv China, noord Korea.
Dan staat de teller zo op 2 miljard.
[ afbeelding ]
geen feit, er brak een wereldwijde pandemie uit, die de wereld juist 3 stappen terug zette.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En wanneer het er echt om ging was Obama president. Nl bij de inval van de Krim.
Ik ben echt geen fan van Trump maar die man wordt in nederland gezien mede dankzij Jinek als de wortel van al het kwaad.
Alleen is tijdens zijn periode de wereld behoorlijk veel rustiger dan nu. Feit.
Dat ben ik met je eens ja. Had alle kanten op kunnen gaan. Maar zelfs dan is de wereld beter af met biden. Een wispelturige mongool die bv los gaat na de zoveelste tranentrekkende plaatjes van oekrainse kinderen onder een ingestort gebouw, dan ben je beter af met de cooler heads die er nu zitten.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef over_hedge het volgende:
Mijn punt is dat je gewoon niet weet wat er gebeurt zou zijn als trump nog president was..
Voorspoed? Hoe denk je ooit nog zaken te kunnen doen met Rusland?quote:Op zondag 29 januari 2023 12:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat zijn vooral verstokte communisten en boomers, net zoals het vooral Russische 60 plussers zijn die deze oorlog toejuichen. Meegaan in de misplaatste Ostalgie van een inmiddels wegstervende generatie zal Europa en Rusland weinig voorspoed brengen.
rusland zal uit eindelijk wel terug kruipen. na de sovjet unie wisten ze ook niet hoe gauw ze europees wilde zijn, zal nu ook gebeurenquote:Op zondag 29 januari 2023 13:44 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Voorspoed? Hoe denk je ooit nog zaken te kunnen doen met Rusland?
Aannames, aannames, aannames, beste kerel. Niemand weet waar hij alsnog toe in staat is mocht het westen hem straks iets t overweldigend worden. Iets met kat in het nauw, rare sprongen, u weet welquote:
Dat gaf ook wel rust ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:44 schreef Korenfok het volgende:
[..]
geen feit, er brak een wereldwijde pandemie uit, die de wereld juist 3 stappen terug zette.
nee dat durft ie niet, hij is veel te bang dat hem zelf iets overkomtquote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Aannames, aannames, aannames, beste kerel. Niemand weet waar hij alsnog toe in staat is mocht het westen hem straks iets t overweldigend worden. Iets met kat in het nauw, rare sprongen, u weet wel
Ze hebben al vaker geroepen dat de UK er als eerste aan zou gaan, ik zie het nog wel gebeuren, eiland weinig nevenschade en de rest is gewaarschuwd.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Aannames, aannames, aannames, beste kerel. Niemand weet waar hij alsnog toe in staat is mocht het westen hem straks iets t overweldigend worden. Iets met kat in het nauw, rare sprongen, u weet wel
Vreemd genoeg maakt niemand zich zorgen over de reactie van NATO als Putin te ver gaat.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Je bent net zo'n waus als die gasten op de rus TV. Die denken ook dat ze de enige zijn met WMD's, en denken ook dat als rus ze afvuurt heel de wereld erbij gaat staan kijken.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ze hebben al vaker geroepen dat de UK er als eerste aan zou gaan, ik zie het nog wel gebeuren, eiland weinig nevenschade en de rest is gewaarschuwd.
VK schiet gewoon terugquote:Op zondag 29 januari 2023 13:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Ze hebben al vaker geroepen dat de UK er als eerste aan zou gaan, ik zie het nog wel gebeuren, eiland weinig nevenschade en de rest is gewaarschuwd.
Allemaal grote praatjes maar niemand die daar in die studio zit om het publiek op te hitsen voor Poetin’s avontuurtje betaald zelf de prijs met bijv een zoon of man die in Oekrane zit 🤣 allemaal onderdeel van de elite die er voor zorgt dat hun kids netjes buiten schot blijven bij de mobilisatie maar wel de mond vol met termen als “opofferen voor vaderland” 😆quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Het is echt te stupide voor woorden.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef speknek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rest is inderdaad gewaarschuwd dat Rusland niet langer kan blijven bestaan als ze zulke dingen alleen maar voor een boodschap gaan doen.
Ik kan de studenten bij 1420 nog herinneren. "Ik maak mij geen zorgen dat ze mij gaan mobiliseren, ik ben student"quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Ook studieuitstel gaat je niet meer redden...
[ twitter ]
Trump had in tegenstelling tot Biden weinig kunnen doen aangezien geen enkel Europees land de VS nog als betrouwbare partner zag. Alles wat Obama zorgvuldig had wederopgebouwd wist Trump binnen een jaar weer af te breken.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja want dat is wat ik zeg. met je
Mijn punt is dat je gewoon niet weet wat er gebeurt zou zijn als trump nog president was..
Ik wens ze veel plezier in de gehaktmolenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kan de studenten bij 1420 nog herinneren. "Ik maak mij geen zorgen dat ze mij gaan mobiliseren, ik ben student"
Womp wompquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kan de studenten bij 1420 nog herinneren. "Ik maak mij geen zorgen dat ze mij gaan mobiliseren, ik ben student"
+ dat rus het daarna moet stellen zonder mensen die een gedegen opleiding hebben. Dus dan gaat dat land nog harder de modder in. Ik zeg: win-win.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wens ze veel plezier in de gehaktmolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |