Wat gezellig ouwe reus, tot morgen!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
Voorbij
Dat was een leuke 2e helft ik heb geen spijt dat ik deze met jullie heb gekeken
Fijne avond.
achtrquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:53 schreef Divje het volgende:
Stelletje droplullen ik liep anderhalve minuut achtr
Bier staat al koudquote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag is mijn neefje trouwens geboren
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Gefeliciteerd Gozertquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag is mijn neefje trouwens geboren
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Soms is een sociaal leven echt kutquote:Op zondag 29 januari 2023 00:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel echt wat gemist!! Ik heb serieus 2 doelpunten gemist toen ik ging plassen😱
wist je nogquote:
Succes maat. Ik denk een gelijkspel.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Duitse stream aan, ik vind helemaal mooi.
Succes maat. Ik denk een gelijkspel.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Duitse stream aan, ik vind helemaal mooi.
Al besproken.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Succes maat. Ik denk een gelijkspel.
Twente - Feyenoord is eigenlijk een heel leuke beginfasequote:Op zondag 29 januari 2023 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Vrouwenvoetbal opgezet en het niveau valt niet tegen voor de lachspieren
Misidjan zie ik inmiddels een open kans missen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord is eigenlijk een heel leuke beginfase
Twente al een paar keer dichtbij een treffer, zal zo wel 0-1 wordenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misidjan zie ik inmiddels een open kans missen.
Echt niemand snapt waarom hij basis staat ipv Steijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:51 schreef bbuddybb het volgende:
Vlap is niet bepaald een fijne spelert.
Steijngod. Echt een goede spelerquote:Op zondag 29 januari 2023 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt niemand snapt waarom hij basis staat ipv Steijn.
Wel een ontzettende rotkopquote:Op zondag 29 januari 2023 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steijngod. Echt een goede speler
Doet wat ie moet doen daar toch? Als ie dat niet doet, staat er geen keeper op goal.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een trieste tokkie is Bijlow toch ook.
Oh al besproken zie ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een trieste tokkie is Bijlow toch ook.
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Doet wat ie moet doen daar toch? Als ie dat niet doet, staat er geen keeper op goal.
Ja er mag geen bal in het veld liggen Bob.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Misidjan had alsnog gewoon moeten ingooien. is dan toch gewoon voordeel?
Harstikke leuk maar vervolgens stoer lopen doen en kaarten te eisen is wat anderenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Doet wat ie moet doen daar toch? Als ie dat niet doet, staat er geen keeper op goal.
Gewoon rood voor dit soort onzin. Ban je het wel mee uit.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:56 schreef Malavita het volgende:
Alireza zou je ook gewoon geel voor moeten geven
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij maakt mensen hun dag beter.
^^quote:Op zondag 29 januari 2023 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er heeft weer een Feyenoorder "pijn"
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er heeft weer een Feyenoorder "pijn"
Ik verwacht ook gewoon te veel van je.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor dit soort domheid.
Boze meneer gespotquote:Op zondag 29 januari 2023 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen wonder dat de meesten geen fan van Feyenoord zijn
Hallo Lonaaquote:Op zondag 29 januari 2023 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar weet je wel hoeveel zeer dat doehoet?
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:08 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoord weer onterecht op voorsprong?
Als je niet scoort dan sta je achter bij een tegendoelpuntquote:Op zondag 29 januari 2023 13:08 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoord weer onterecht op voorsprong?
Dat gebeurt toch nooitquote:Op zondag 29 januari 2023 13:28 schreef Zorro het volgende:
Een tweede geel voor Bijlow wegens tijdrekken zou erg leuk zijn.
Gaat al het hele seizoen zo, en toch nog zo hoog staanquote:
Hartman was dat toch.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:46 schreef GGMM het volgende:
Wieffer werd ook alweer het Nederlands elftal ingepraat
Ik vind het sowieso maar een elftal vol matigheid dat wat aandacht krijgt omdat de concurrentie Twente en AZ is.quote:
Is het ook. Sowieso een beetje een armzalige Eredivisie dit jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar een elftal vol matigheid dat wat aandacht krijgt omdat de concurrentie Twente en AZ is.
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is het verhaal van Idrissi? Te matig of niet fit?
Valt niet mee nee.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook. Sowieso een beetje een armzalige Eredivisie dit jaar
Zelfs voor Eredivisiebegrippen.
gras is groen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is weer eens furieus op de scheidsrechter.
Dat zou genot zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef GGMM het volgende:
Oef
Als deze erin ging was Feyenoord echt WOEST geworden
Als de scheidsrechter een overtreding ziet daarvoor dan kan de VAR niks. Of die scheids nou gelijk heeft of niet.quote:
Wel blij voor ze met die penalty beslissing zodat ze nu eindelijk met recht kunnen schelden op de scheidsrechter.quote:
En dan tijd voor de degradatiekraker!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan tijd voor de degradatiekraker!
Ik denk dat ik die ook maar ga kijken ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excelsior - ajax?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het tegenvallenquote:
Van Groningen verwacht ik echt niks met hun nieuwe lichting Scandinaviërs zonder wedstrijdritmequote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook maar ga kijken ja.
Nee, jij gaat Ajax kijkenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook maar ga kijken ja.
Dat wordt helemaal niets nee. Ik geniet stiekem wel van de woedende fans met hun FledDie MaaK me GEkquote:Op zondag 29 januari 2023 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Groningen verwacht ik echt niks met hun nieuwe lichting Scandinaviërs zonder wedstrijdritme
Tot Brenet zijn doelpunt dan waarna hij besloot dat de werkdag erop zat.quote:
Eensquote:Op zondag 29 januari 2023 14:14 schreef Coco het volgende:
We kunnen niet klagen over deze voetbalweek.
Jij hebt het niet zo op Groningen heb ik het idee.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder hup Excelsior, hup Volendam en hup Cambuur.
Een nieuwe trainer zoekenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd wat FC Twente gaat doen als ze Ron Jans laten gaan na dit seizoen.
Dan heeft Schreuder weer een baanquote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd wat FC Twente gaat doen als ze Ron Jans laten gaan na dit seizoen.
Die komt bij Twente echt nooit meer binnen hoor.quote:
Dan kunnen ze eindelijk weer gangsterrap in de kleedkamer draaien.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat vind jij van de penalty?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn dit toch voor een interviews iedereen afzonderlijk vragen wat ze van de penalty vinden
De Joep Schreuderisering van de journalistiek.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn dit toch voor een interviews iedereen afzonderlijk vragen wat ze van de penalty vinden
Walgelijke manquote:Op zondag 29 januari 2023 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Joep Schreuderisering van de journalistiek.
Ik respecteer elke vorm van autoriteit dus durf de beslissing niet in twijfel te trekken.quote:
Dat is een stuk beter dan Tadic op RB.quote:
Ja wel een beetjequote:Op zondag 29 januari 2023 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter dan Tadic op RB.
Dealquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
We kijken Excelsior - Ajax tot de 0-1 en daarna schakelen we over naar Volendam - Groningen
Ja die hadden ze wmb wel mogen verkopen.quote:
Beetje ziekquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef RvLaak het volgende:
Wat ziet vdSar er bizar slecht uit... Hopelijk is hij niet ziek
Ik heb alleen het vrije kanaal dus zit vanaf het begin aan Volendam - Groningen vastquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
We kijken Excelsior - Ajax tot de 0-1 en daarna schakelen we over naar Volendam - Groningen
Akkoordquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Pauperquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb alleen het vrije kanaal dus zit vanaf het begin aan Volendam - Groningen vast
#ESPNED
Haat je mij?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef onlogisch het volgende:
Een aantal likes uitgedeeld terwijl de wedstrijden nog moeten beginnen
Kun jij leven met een puntje in de hel van Enschede?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef onlogisch het volgende:
Een aantal likes uitgedeeld terwijl de wedstrijden nog moeten beginnen
Die stumperds konden vorige week niet eens van Vitesse winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun jij leven met een puntje in de hel van Enschede?
Gezien het spelbeeld ; jazeker. Ik denk dat Feyenoord wel iets meer verdiende op basis van het vertoonde spel. Je kan gaan huilen over die beslissing van de strafschop maar als je het daar vanaf moet laten hangen kan je ook bij jezelf te rade gaan. 3e gelijke spel in de afgelopen 5 wedstrijden en Feyenoord staat na vandaag nog steeds bovenaan. Wie er straks ook kampioen wordt ; het is er echt één van de armoede.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun jij leven met een puntje in de hel van Enschede?
Goede post!quote:Op zondag 29 januari 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het spelbeeld ; jazeker. Ik denk dat Feyenoord wel iets meer verdiende op basis van het vertoonde spel. Je kan gaan huilen over die beslissing van de strafschop maar als je het daar vanaf moet laten hangen kan je ook bij jezelf te rade gaan. 3e gelijke spel in de afgelopen 5 wedstrijden en Feyenoord staat na vandaag nog steeds bovenaan. Wie er straks ook kampioen wordt ; het is er echt één van de armoede.
Zou niet weten waarom je hem geen eerlijke kans zou willen/kunnen geven. Spannende teksten zijn maar heel weinig trainers gegeven.quote:
Waarom heeft Feyenoord niet 1 fatsoenlijke buitenspeler?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien het spelbeeld ; jazeker. Ik denk dat Feyenoord wel iets meer verdiende op basis van het vertoonde spel. Je kan gaan huilen over die beslissing van de strafschop maar als je het daar vanaf moet laten hangen kan je ook bij jezelf te rade gaan. 3e gelijke spel in de afgelopen 5 wedstrijden en Feyenoord staat na vandaag nog steeds bovenaan. Wie er straks ook kampioen wordt ; het is er echt één van de armoede.
Oh, Bergwijn - Tadic - Kudus als aanval vind ik al heel wat. Slim om Alvarez - Timber achterin te doen.quote:
Jaquote:Op zondag 29 januari 2023 14:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom heeft Feyenoord niet 1 fatsoenlijke buitenspeler?
We hebben er 6 of zo. En ze kunnen er inderdaad geen klote vanquote:Op zondag 29 januari 2023 14:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Vd Belt is een middenvelder ja, net als Mijnans.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben er 6 of zo. En ze kunnen er inderdaad geen klote van
Ik heb geen idee. Misschien toveren ze nog wat uit de hoge hoed. Maar ik las dat we bezig zijn met een speler van PEC Zwolle. (geen buitenspeler volgens mij)
Paixao is prima verder is het waardeloos, waardeloos, waardeloos.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
De beelden die ze bij Goedemorgen eredivisie lieten zien zagen er veelbelovend uit (wel op kkd niveau)quote:Op zondag 29 januari 2023 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We hebben er 6 of zo. En ze kunnen er inderdaad geen klote van
Ik heb geen idee. Misschien toveren ze nog wat uit de hoge hoed. Maar ik las dat we bezig zijn met een speler van PEC Zwolle. (geen buitenspeler volgens mij)
In mijn geheugen deed die Idrissi het bij AZ geweldig. Waar is dat fout gegaan? Bij Sevilla ook nooit echt uit de verf gekomen @Alaphilippe_ ?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Paixao is prima verder is het waardeloos, waardeloos, waardeloos.
Dilrosun was goed tot hij bij Club Brugge een blessure opliep of iets dergelijks. Of was het Hertha?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Paixao is prima verder is het waardeloos, waardeloos, waardeloos.
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jammer dat Excelsior niet gaat degraderen
Je ziet ook wel dat hij kan voetballen. Alleen, zelfs als hij een goede pot heeft laat hij dat slechts tweemaal zien of zo.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dilrosun was goed tot hij bij Club Brugge een blessure opliep of iets dergelijks. Of was het Hertha?
Nee joh alle kleine kneuzenteams nog. Emmen, Cambuur etc. Etc.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zij zijn de laatste met kunstgras toch?
Waarom huren/kopen ze die Idrissi dan terwijl het al jaren niks op? Hopen dat het ooit weer goedkomt of wat.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn geheugen deed die Idrissi het bij AZ geweldig. Waar is dat fout gegaan? Bij Sevilla ook nooit echt uit de verf gekomen @:Alaphilippe_ ?
In mijn geheugen deed die Boadu het bij AZ geweldig. Waar is dat fout gegaan?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn geheugen deed die Idrissi het bij AZ geweldig. Waar is dat fout gegaan? Bij Sevilla ook nooit echt uit de verf gekomen @:Alaphilippe_ ?
Cambuur krijgt ooit normaal grasquote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh alle kleine kneuzenteams nog. Emmen, Cambuur etc. Etc.
Wijndal gaat nu shinen (nu hij de kans krijgt)quote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In mijn geheugen deed die Boadu het bij AZ geweldig. Waar is dat fout gegaan?
In mijn geheugen deed die Wijndal het bij AZ geweldig. Waar is dat fout gegaan?
Midtsjo zit ook voornamelijk op de bank dacht ik. Was bij AZ toch een goede speler.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Boadu was altijd al een vrij beperkte speler. Wijndal moet je als halve aanvaller gebruiken en dan is het een hele goede linksbackquote:Op zondag 29 januari 2023 14:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Werd dat niet tegengehouden door Herácles Héracles?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er was toch een plan om al die clubs weer naar echt gras te krijgen?
Sommige spelers hebben een georkestreerd elftal nodig, dat ook niet constant tegen muurtjes speelt. Dat is het probleem van Idrissi.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wijndal gaat nu shinen (nu hij de kans krijgt)
Waarschijnlijk een betere optie dan de obscure sponsor die er op gaat komen.quote:
Bij mijn FC Andorra gaan we binnenkort naar het Gerard Piqué Parkquote:Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een betere optie dan de obscure sponsor die er op gaat komen.
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
We kunnen zodirect zappen naar Volendam @:Coco @:Littlerabbit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |