Dan heeft Schreuder weer een baanquote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd wat FC Twente gaat doen als ze Ron Jans laten gaan na dit seizoen.
Dan kunnen ze eindelijk weer gangsterrap in de kleedkamer draaien.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd wat FC Twente gaat doen als ze Ron Jans laten gaan na dit seizoen.
Tijd voor een topicquote:
Wat vind jij van de penalty?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn dit toch voor een interviews iedereen afzonderlijk vragen wat ze van de penalty vinden
De Joep Schreuderisering van de journalistiek.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn dit toch voor een interviews iedereen afzonderlijk vragen wat ze van de penalty vinden
Walgelijke manquote:Op zondag 29 januari 2023 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Joep Schreuderisering van de journalistiek.
Ja wel een beetjequote:Op zondag 29 januari 2023 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter dan Tadic op RB.
Dealquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
We kijken Excelsior - Ajax tot de 0-1 en daarna schakelen we over naar Volendam - Groningen
Beetje ziekquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef RvLaak het volgende:
Wat ziet vdSar er bizar slecht uit... Hopelijk is hij niet ziek
Ik heb alleen het vrije kanaal dus zit vanaf het begin aan Volendam - Groningen vastquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
We kijken Excelsior - Ajax tot de 0-1 en daarna schakelen we over naar Volendam - Groningen
Akkoordquote:Op zondag 29 januari 2023 14:27 schreef onlogisch het volgende:
Pauperquote:Op zondag 29 januari 2023 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb alleen het vrije kanaal dus zit vanaf het begin aan Volendam - Groningen vast
#ESPNED
Haat je mij?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef onlogisch het volgende:
Een aantal likes uitgedeeld terwijl de wedstrijden nog moeten beginnen
Kun jij leven met een puntje in de hel van Enschede?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:29 schreef onlogisch het volgende:
Een aantal likes uitgedeeld terwijl de wedstrijden nog moeten beginnen
Die stumperds konden vorige week niet eens van Vitesse winnen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun jij leven met een puntje in de hel van Enschede?
Gezien het spelbeeld ; jazeker. Ik denk dat Feyenoord wel iets meer verdiende op basis van het vertoonde spel. Je kan gaan huilen over die beslissing van de strafschop maar als je het daar vanaf moet laten hangen kan je ook bij jezelf te rade gaan. 3e gelijke spel in de afgelopen 5 wedstrijden en Feyenoord staat na vandaag nog steeds bovenaan. Wie er straks ook kampioen wordt ; het is er echt één van de armoede.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun jij leven met een puntje in de hel van Enschede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |