Oh nee hoor, het is gewoon een heel slechte scheidsrechter ongeacht waar hij fluit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ligt nu al aan de scheidsrechter
Dat vind ik nou aardig.quote:
Ik mag graag collega's belachelijk maken op de maandag.quote:
En hup Utrecht vanavond. Maar niet voor @Paulquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:18 schreef Scrummie het volgende:
Hup Vitesse omdat @:Sked onze mod is.
Heerenveen is gelukkig net zo slordig als onsquote:
Als Utreg wint gaat @Paul daar opzeker een enorme act van maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
En hup Utrecht vanavond. Maar niet voor @:paul
Nee dat is ondanks Paul.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had de energie niet om te gaan.quote:
Stel je voor dat Paul het forum zou verlaten als AZ wint, waardoor AZ Feyenoord wel inhaalt op de ranglijstquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
10 10 10 10 10quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stel je voor dat Paul het forum zou verlaten als AZ wint, waardoor AZ Feyenoord wel inhaalt op de ranglijst
Met welke uitslag hoop jij dat AZ dan wint vanavond?
Samen met Wittek al weken de zwakste en toch staan ze er steeds weer in.quote:
Ben Paul nog nooit tegen gekomen in het echt maar afgaande op z'n gedrag op FOK! scheelt het niet veelquote:
Paul is in het echt niet zo raar, aldus Paul.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben Paul nog nooit tegen gekomen in het echt maar afgaande op z'n gedrag op FOK! scheelt het niet veel
Hoe was het bij Caland?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Paul is in het echt niet zo raar, aldus Paul.
quote:
quote:
Ik denk het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |