Gohquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:02 schreef Sked het volgende:
Moderator @:onlogisch maakt er weer een potje van
Bij deze ben ik voor AZ.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:17 schreef Paul het volgende:
![]()
Iedereen is vanavond voor Utrecht
![]()
We doen allemaal de Paul-act
1-3 en prima spel. Het lijkt eerder 1-4 dan 2-3 te worden zo.quote:
Zoals elk jaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat de AZ-bandwagon het ravijn indendert.
Einde tijdperk Utrecht.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:28 schreef Paul het volgende:
Ben bang dat AZ dit nog recht trekt
4-2 eindstand
Prima! Het is die idiote fans van harte gegund!quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat de AZ-bandwagon het ravijn indendert.
Hoerenveenquote:
Wat hebben jullie toch een vuurwerkobsessie daar in Utrecht...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:43 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch een vuurwerkobsessie daar in Utrecht...
Wij gaan Europa in, wij gaan Europa inquote:
Dan zal het wel 3-3 blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
Door de knotsgekke tussenstand overweeg ik AZ - Utrecht te gaan kijken.
Kijk gezellig mee ouwe reus.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
Bedankt maatquote:
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat
Hier nog even m'n Woordle-scores van vanmorgen
Woordle 588 5/6
⬛🟩🟩⬛⬛
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛🟩
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 384 5/6
🟨⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟨⬛
🟨🟨⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Welkom terug.quote:
In deze vorm sluit ik niet uit dat we de Europese play-offs nog halen...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
In deze vorm sluit ik niet uit dat we de Europese play-offs nog halen...
De kampioen van 2024 is al bekend.quote:
Dit kennen we van onze eigen @Boussaadiaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:13 schreef fetX het volgende:
Boussaid maakte daar ongeveer de slechtste keuze die je kon maken.
Halloquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Fijn dat Forum admin @:GGMM en forumgebruiker @:fetX nu ook in dit topic aanwezig zijn
Misschien moeten ze zich met de problemen in Engeland bezighoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Engels commentaar en die vinden het wel enorm mierenneuken
quote:
Zo gek is dat toch niet als je ziet hoe Vitesse tegen Ajax, AZ, PSV en Twente speelde? In geen van die wedstrijden werden we weggespeeld en soms waren we zelfs de betere (AZ, Twente).quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Winnen van Heerenveen dat er ook niks van kan en de praatjes beginnen al.
Leo woont in Utrecht en doet meestal FC Utrecht thuis en uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe krijgt Leo altijd deze wedstrijden en niet FC Eindhoven - MVV
Waarom verrast mij dit nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Leo woont in Utrecht en doet meestal FC Utrecht thuis en uit
LeoOldenburger
Oh, dat verklaart waarom hij zo slecht is. Past bij het niveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
PARDON dat is niet zomaar een commentator
Het is Leo Oldenburger
De vaste FC Utrecht commentatort
[ afbeelding ]
Goedenavond Dombo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom verrast mij dit niet
Wat word het morgen?quote:
Maar in de Kuip is het altijd een stille tombequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef fetX het volgende:
Ik kijk het liefst zonder commentaar, met geluid.
Daarom ga ik graag naar het stadion
Uh oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich met de problemen in Engeland bezighouden
Weer een gelijkspel maat. Twee ploegen die verdedigend goed staan, maar aanvallend matig zijn.quote:
Goedenavond zeee gewaardeerde mod Coco.quote:
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer een gelijkspel maat. Twee ploegen die verdedigend goed staan, maar aanvallend matig zijn.
Gaat het?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar in de Kuip is het altijd een stille tombe
Hahahaha!!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag is mijn neefje trouwens geboren
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Sterktequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Ik hoop dat je ongelijk hebt en jullie winnen. Ik ben wel klaar met die Twentse hosanna overal. Bovendien is een huilende Jans altijd leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer een gelijkspel maat. Twee ploegen die verdedigend goed staan, maar aanvallend matig zijn.
Van harte vriend! Mooi nieuws!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ken geen 1 leuke Leo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Leo heet krijg je al genoeg ellende over je heen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De hond van mijn zusje heet ook Leo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ook. Ze krijgen ook een erg grote mond. Maar ik denk niet dat we winnen, helaas. Daarom hoop ik ook op puntverlies van AZ. Thuis tegen PSV en AZ heb ik er wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ongelijk hebt en jullie winnen. Ik ben wel klaar met die Twentse hosanna overal. Bovendien is een huilende Jans altijd leuk.
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De hond van mijn zusje heet ook Leo.
Thuis kregen we vrij veel kansen maat. Ook tegen elf man. Ik verwacht een heerlijke 0-2quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Pics van je (schoon)zusje Gefeliciteerd maat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nogmaals: ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Thuis kregen we vrij veel kansen maat. Ook tegen elf man. Ik verwacht een heerlijke 0-2
(Ik denk dat het zeker in ons voordeel gaat zijn dat Twente een zware midweekse partij heeft gehad en wij niet)
Neequote:
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:24 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok bedankt Burakquote:
Snap ik dan zou je weer naar school moetenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Paul het volgende:
Ghehehe hopelijk word ik niet zo als GGMM als ik zijn leeftijd heb bereikt hee gehhehe
Dat betekent in ieder geval dat ze je zelfstandig laten wonen dus dat zou een verbetering zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Paul het volgende:
Ghehehe hopelijk word ik niet zo als GGMM als ik zijn leeftijd heb bereikt hee gehhehe
Ze vinden daar echt dat ze een topclub zijn. Ik snap niet waarom ze dat denken...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Ze krijgen ook een erg grote mond. Maar ik denk niet dat we winnen, helaas. Daarom hoop ik ook op puntverlies van AZ. Thuis tegen PSV en AZ heb ik er wel vertrouwen in
En doelpunt Utrecht. Erg mooi.
Laten we het over de wedstrijd hebben, ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte om met jou bezig te zijnquote:
De wedstrijd in de Kuip vorig jaar (1-2) die voor Feyenoord nergens meer om ging heeft ze geen goed gedaan wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ze vinden daar echt dat ze een topclub zijn. Ik snap niet waarom ze dat denken...
The Irishman?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
Je zou nu maar een film van 3 uur zitten te kijken.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Thuis kregen we vrij veel kansen maat. Ook tegen elf man. Ik verwacht een heerlijke 0-2
(Ik denk dat het zeker in ons voordeel gaat zijn dat Twente een zware midweekse partij heeft gehad en wij niet)
Wat een volwassen reactie!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het over de wedstrijd hebben, ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte om met jou bezig te zijn
welke film?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
Je zou nu maar een film van 3 uur zitten te kijken.
Het is ook echt prima voetbal van beide kanten.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Dit is met afstand de leukste eredivisiewedstrijd van dit seizoen.
dankuwelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:33 schreef onlogisch het volgende:
Dit is met afstand de leukste eredivisiewedstrijd van dit seizoen.
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook echt prima voetbal van beide kanten.
Sowieso, 1x 4e worden op ruime afstand van de top 3 in een jaar dat AZ choked maakt je geen topclub. Daarnaast is het ook gewoon vervelend volk dat zegt heel trouw te zijn terwijl ze begin deze eeuw hun 12000 plekken bij lange niet verkocht kregen...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
De wedstrijd in de Kuip vorig jaar (1-2) die voor Feyenoord nergens meer om ging heeft ze geen goed gedaan wat dat betreft.
Nou...alleen verdedigen kunnen jullie niet. Wij kregen er maar 1 tegen ditzelfde AZ tegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:33 schreef Paul het volgende:
Ben trots op Uttrecht wat het ook wordt vanavond, we kunnen weer scoren en ook nog tegen de nieuwe nr 1 van NL
![]()
Jammer dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:33 schreef Paul het volgende:
Ben trots op Uttrecht wat het ook wordt vanavond, we kunnen weer scoren en ook nog tegen de nieuwe nr 1 van NL
![]()
Terwijl hij normaal zo stabiel isquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
@:scrummie zit deze avond in een achtbaan van emoties.
Valt mee, ik ben pas net klaar met werken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef Coco het volgende:
@:scrummie zit deze avond in een achtbaan van emoties.
Waarom werk je op zaterdagquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben pas net klaar met werken.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:37 schreef Zorro het volgende:
Gaat Paul toch gelijk krijgen met zijn 6-4.
Jammer voor hem dat het weer voor de thuisclub is
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:38 schreef Scrummie het volgende:
JAAAAAAAAA WAT EEN ACHTBAAN VAN EMOTIES IS DIT
3 punten achter Feyenoord is niet echt ruime afstand, kun je zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:34 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso, 1x 4e worden op ruime afstand van de top 3 in een jaar dat AZ choked maakt je geen topclub. Daarnaast is het ook gewoon vervelend volk dat zegt heel trouw te zijn terwijl ze begin deze eeuw hun 12000 plekken bij lange niet verkocht kregen...
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
Er zijn nu evenveel goals gevallen als bij PSV - Feyenoord op 24 oktober 2010.
Mario Been vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
Dit kan ik mij niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit kan ik mij niet meer herinneren
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:39 schreef fetX het volgende:
Ik heb gewoon zin om er een biertje bij te pakken.
Hier heeft de Rotterdamse Denker een woord voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef Coco het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOPquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier heeft de Rotterdamse Denker een woord voor.
Ik ben al niet meer nuchterquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:39 schreef fetX het volgende:
Ik heb gewoon zin om er een biertje bij te pakken.
Welke 5 Fok-awards heb jij eigenlijk gewonnen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef Paul het volgende:
Deze komt in de top 5 maffe wedstrijdjes van ons Utrecht
Deze zin voelt incompleet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP
@Caland neemt nu nog een lijntje.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben al niet meer nuchter
20 kilometer gerend, neefje geboren en dan nog deze ACHTBAAN aan EMOTIES. Ik lig kapot.
Ik hoop vooral een ander een er note voor aan te naaien.quote:
Mario Been?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier heeft de Rotterdamse Denker een woord voor.
Er stond niet eerst GGMM (ik kreeg geen mention)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stond hier eerst @:GGMM of ben ik langzaam gek aan het worden?
FAALquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:44 schreef Divje het volgende:
Ahja godverdetering doe een TR ipv quote
Ik overwoog nog naar Awakenings te gaan in Eindhoven vanavond, dan stond hetzelfde lot mij te wachten.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door fetX op 28-01-2023 22:43 ]quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stond hier eerst @:GGMM of ben ik langzaam gek aan het worden?
Slechtste mod enzquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke 5 Fok-awards heb jij eigenlijk gewonnen?
Terecht. Welke debiel gaat er nou naar Eindhoven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overwoog nog naar Awakenings te gaan in Eindhoven vanavond, dan stond hetzelfde lot mij te wachten.
Niet gedaan trouwens omdat ik een boomer ben.
@guustilquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht. Welke debiel gaat er nou naar Eindhoven.
Geen glimlach.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
Ed ed Godverdomme fetx je verpest het De Sorry Geaccepteerd Goey God
Jij bent altijd zo ontzettend heerlijk mad ziedend woest als het over Twente gaat hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ongelijk hebt en jullie winnen. Ik ben wel klaar met die Twentse hosanna overal. Bovendien is een huilende Jans altijd leuk.
Als het 5-5 blijft, pakken ze niet te koppositiequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Wie nu scoort kan best eens winnen.
Karim El Ahmadi.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo ontzettend heerlijk mad ziedend woest als het over Twente gaat he
Ik zag in de Kuip iemand zijn pilsje smijten naar Tadic bij een corner, die vervolgens via de netten terugschoot en in de gracht belandde.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
Daar gooide iemand zijn pilsje van ¤6,- naar een speler
SAD
Dus de netten hielpen welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag in de Kuip iemand zijn pilsje smijten naar Tadic bij een corner, die vervolgens via de netten terugschoot en in de gracht belandde.
Dat was zeldzame bierverspilling
Nee, rode kaart en fittie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd is pas echt compleet met een doelpunt in blessuretijd
Zolang dat soort prakrijken normaal zijn, is de inflatie stabiel te noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag in de Kuip iemand zijn pilsje smijten naar Tadic bij een corner, die vervolgens via de netten terugschoot en in de gracht belandde.
Dat was zeldzame bierverspilling
Nee ze werkten tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |