@guustilquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht. Welke debiel gaat er nou naar Eindhoven.
Ik moest hier heel hard om lachen.quote:
Geen glimlach.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:48 schreef fetX het volgende:
Ed ed Godverdomme fetx je verpest het De Sorry Geaccepteerd Goey God
Jij bent altijd zo ontzettend heerlijk mad ziedend woest als het over Twente gaat hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ongelijk hebt en jullie winnen. Ik ben wel klaar met die Twentse hosanna overal. Bovendien is een huilende Jans altijd leuk.
Als het 5-5 blijft, pakken ze niet te koppositiequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Wie nu scoort kan best eens winnen.
Karim El Ahmadi.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo ontzettend heerlijk mad ziedend woest als het over Twente gaat he
Ik zag in de Kuip iemand zijn pilsje smijten naar Tadic bij een corner, die vervolgens via de netten terugschoot en in de gracht belandde.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
Daar gooide iemand zijn pilsje van ¤6,- naar een speler
SAD
Dus de netten hielpen welquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag in de Kuip iemand zijn pilsje smijten naar Tadic bij een corner, die vervolgens via de netten terugschoot en in de gracht belandde.
Dat was zeldzame bierverspilling
Nee, rode kaart en fittie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef Zorro het volgende:
Deze wedstrijd is pas echt compleet met een doelpunt in blessuretijd
Zolang dat soort prakrijken normaal zijn, is de inflatie stabiel te noemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag in de Kuip iemand zijn pilsje smijten naar Tadic bij een corner, die vervolgens via de netten terugschoot en in de gracht belandde.
Dat was zeldzame bierverspilling
Nee ze werkten tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |