Misschien moeten ze zich met de problemen in Engeland bezighoudenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb Engels commentaar en die vinden het wel enorm mierenneuken
quote:
Zo gek is dat toch niet als je ziet hoe Vitesse tegen Ajax, AZ, PSV en Twente speelde? In geen van die wedstrijden werden we weggespeeld en soms waren we zelfs de betere (AZ, Twente).quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Winnen van Heerenveen dat er ook niks van kan en de praatjes beginnen al.
Leo woont in Utrecht en doet meestal FC Utrecht thuis en uitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoe krijgt Leo altijd deze wedstrijden en niet FC Eindhoven - MVV
Waarom verrast mij dit nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Leo woont in Utrecht en doet meestal FC Utrecht thuis en uit
LeoOldenburger
Oh, dat verklaart waarom hij zo slecht is. Past bij het niveau.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Paul het volgende:
[..]
PARDON dat is niet zomaar een commentator
Het is Leo Oldenburger
De vaste FC Utrecht commentatort
[ afbeelding ]
Goedenavond Dombo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom verrast mij dit niet
Wat word het morgen?quote:
Maar in de Kuip is het altijd een stille tombequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef fetX het volgende:
Ik kijk het liefst zonder commentaar, met geluid.
Daarom ga ik graag naar het stadion
Uh oké.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich met de problemen in Engeland bezighouden
Weer een gelijkspel maat. Twee ploegen die verdedigend goed staan, maar aanvallend matig zijn.quote:
Goedenavond zeee gewaardeerde mod Coco.quote:
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer een gelijkspel maat. Twee ploegen die verdedigend goed staan, maar aanvallend matig zijn.
Gaat het?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar in de Kuip is het altijd een stille tombe
Hahahaha!!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag is mijn neefje trouwens geboren
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Sterktequote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Ik hoop dat je ongelijk hebt en jullie winnen. Ik ben wel klaar met die Twentse hosanna overal. Bovendien is een huilende Jans altijd leuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Weer een gelijkspel maat. Twee ploegen die verdedigend goed staan, maar aanvallend matig zijn.
Van harte vriend! Mooi nieuws!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ken geen 1 leuke Leo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Leo heet krijg je al genoeg ellende over je heen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De hond van mijn zusje heet ook Leo.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ook. Ze krijgen ook een erg grote mond. Maar ik denk niet dat we winnen, helaas. Daarom hoop ik ook op puntverlies van AZ. Thuis tegen PSV en AZ heb ik er wel vertrouwen inquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ongelijk hebt en jullie winnen. Ik ben wel klaar met die Twentse hosanna overal. Bovendien is een huilende Jans altijd leuk.
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De hond van mijn zusje heet ook Leo.
Thuis kregen we vrij veel kansen maat. Ook tegen elf man. Ik verwacht een heerlijke 0-2quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Pics van je (schoon)zusje Gefeliciteerd maat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nogmaals: ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Thuis kregen we vrij veel kansen maat. Ook tegen elf man. Ik verwacht een heerlijke 0-2
(Ik denk dat het zeker in ons voordeel gaat zijn dat Twente een zware midweekse partij heeft gehad en wij niet)
Neequote:
Gefeliciteerd ouwe reusquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:24 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok bedankt Burakquote:
Snap ik dan zou je weer naar school moetenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:26 schreef Paul het volgende:
Ghehehe hopelijk word ik niet zo als GGMM als ik zijn leeftijd heb bereikt hee gehhehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |