Welke 5 Fok-awards heb jij eigenlijk gewonnen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef Paul het volgende:
Deze komt in de top 5 maffe wedstrijdjes van ons Utrecht
Deze zin voelt incompleet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP
@Caland neemt nu nog een lijntje.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben al niet meer nuchter
20 kilometer gerend, neefje geboren en dan nog deze ACHTBAAN aan EMOTIES. Ik lig kapot.
Stond hier eerst @GGMM of ben ik langzaam gek aan het worden?quote:
Ik hoop vooral een ander een er note voor aan te naaien.quote:
Mario Been?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hier heeft de Rotterdamse Denker een woord voor.
Er stond niet eerst GGMM (ik kreeg geen mention)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stond hier eerst @:GGMM of ben ik langzaam gek aan het worden?
FAALquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:44 schreef Divje het volgende:
Ahja godverdetering doe een TR ipv quote
Ik overwoog nog naar Awakenings te gaan in Eindhoven vanavond, dan stond hetzelfde lot mij te wachten.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door fetX op 28-01-2023 22:43 ]quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stond hier eerst @:GGMM of ben ik langzaam gek aan het worden?
Slechtste mod enzquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Welke 5 Fok-awards heb jij eigenlijk gewonnen?
Terecht. Welke debiel gaat er nou naar Eindhoven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overwoog nog naar Awakenings te gaan in Eindhoven vanavond, dan stond hetzelfde lot mij te wachten.
Niet gedaan trouwens omdat ik een boomer ben.
@guustilquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Terecht. Welke debiel gaat er nou naar Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |