Wat gezellig ouwe reus, tot morgen!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:52 schreef GGMM het volgende:
Voorbij
Dat was een leuke 2e helft ik heb geen spijt dat ik deze met jullie heb gekeken
Fijne avond.
achtrquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:53 schreef Divje het volgende:
Stelletje droplullen ik liep anderhalve minuut achtr
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag is mijn neefje trouwens geboren
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Gefeliciteerd Gozertquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag is mijn neefje trouwens geboren
Hij heeft de naam Leo gekregen. Ik ben dus niet blij met deze associatie die ik nu direct krijg!
Soms is een sociaal leven echt kutquote:Op zondag 29 januari 2023 00:24 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dan heb je ook wel echt wat gemist!! Ik heb serieus 2 doelpunten gemist toen ik ging plassen😱
Succes maat. Ik denk een gelijkspel.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Duitse stream aan, ik vind helemaal mooi.
Succes maat. Ik denk een gelijkspel.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, Duitse stream aan, ik vind helemaal mooi.
Al besproken.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Succes maat. Ik denk een gelijkspel.
Twente - Feyenoord is eigenlijk een heel leuke beginfasequote:Op zondag 29 januari 2023 12:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Vrouwenvoetbal opgezet en het niveau valt niet tegen voor de lachspieren
Misidjan zie ik inmiddels een open kans missen.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord is eigenlijk een heel leuke beginfase
Twente al een paar keer dichtbij een treffer, zal zo wel 0-1 wordenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misidjan zie ik inmiddels een open kans missen.
Echt niemand snapt waarom hij basis staat ipv Steijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:51 schreef bbuddybb het volgende:
Vlap is niet bepaald een fijne spelert.
Steijngod. Echt een goede spelerquote:Op zondag 29 januari 2023 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Echt niemand snapt waarom hij basis staat ipv Steijn.
Wel een ontzettende rotkopquote:Op zondag 29 januari 2023 12:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steijngod. Echt een goede speler
Doet wat ie moet doen daar toch? Als ie dat niet doet, staat er geen keeper op goal.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een trieste tokkie is Bijlow toch ook.
Oh al besproken zie ik.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een trieste tokkie is Bijlow toch ook.
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Doet wat ie moet doen daar toch? Als ie dat niet doet, staat er geen keeper op goal.
Ja er mag geen bal in het veld liggen Bob.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Misidjan had alsnog gewoon moeten ingooien. is dan toch gewoon voordeel?
Harstikke leuk maar vervolgens stoer lopen doen en kaarten te eisen is wat anderenquote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Doet wat ie moet doen daar toch? Als ie dat niet doet, staat er geen keeper op goal.
Gewoon rood voor dit soort onzin. Ban je het wel mee uit.quote:Op zondag 29 januari 2023 12:56 schreef Malavita het volgende:
Alirezazou je ook gewoon geel voor moeten geven
quote:Op zondag 29 januari 2023 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij maakt mensen hun dag beter.
^^quote:Op zondag 29 januari 2023 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er heeft weer een Feyenoorder "pijn"
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Er heeft weer een Feyenoorder "pijn"
Ik verwacht ook gewoon te veel van je.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor dit soort domheid.
Boze meneer gespotquote:Op zondag 29 januari 2023 12:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen wonder dat de meesten geen fan van Feyenoord zijn
Hallo Lonaaquote:Op zondag 29 januari 2023 13:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar weet je wel hoeveel zeer dat doehoet?
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:08 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoord weer onterecht op voorsprong?
Als je niet scoort dan sta je achter bij een tegendoelpuntquote:Op zondag 29 januari 2023 13:08 schreef Ramboetan het volgende:
Feyenoord weer onterecht op voorsprong?
Dat gebeurt toch nooitquote:Op zondag 29 januari 2023 13:28 schreef Zorro het volgende:
Een tweede geel voor Bijlow wegens tijdrekken zou erg leuk zijn.
Gaat al het hele seizoen zo, en toch nog zo hoog staanquote:
Hartman was dat toch.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:46 schreef GGMM het volgende:
Wieffer werd ook alweer het Nederlands elftal ingepraat
Ik vind het sowieso maar een elftal vol matigheid dat wat aandacht krijgt omdat de concurrentie Twente en AZ is.quote:
Is het ook. Sowieso een beetje een armzalige Eredivisie dit jaarquote:Op zondag 29 januari 2023 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso maar een elftal vol matigheid dat wat aandacht krijgt omdat de concurrentie Twente en AZ is.
Kloptquote:Op zondag 29 januari 2023 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is het verhaal van Idrissi? Te matig of niet fit?
Valt niet mee nee.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is het ook. Sowieso een beetje een armzalige Eredivisie dit jaar
Zelfs voor Eredivisiebegrippen.
gras is groen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:01 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord is weer eens furieus op de scheidsrechter.
Dat zou genot zijn.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:02 schreef GGMM het volgende:
Oef
Als deze erin ging was Feyenoord echt WOEST geworden
Als de scheidsrechter een overtreding ziet daarvoor dan kan de VAR niks. Of die scheids nou gelijk heeft of niet.quote:
Wel blij voor ze met die penalty beslissing zodat ze nu eindelijk met recht kunnen schelden op de scheidsrechter.quote:
Ik ga meteen kijken!quote:
quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan tijd voor de degradatiekraker!
Ik denk dat ik die ook maar ga kijken ja.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Excelsior - ajax?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het tegenvallenquote:
Van Groningen verwacht ik echt niks met hun nieuwe lichting Scandinaviërs zonder wedstrijdritmequote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook maar ga kijken ja.
Nee, jij gaat Ajax kijkenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die ook maar ga kijken ja.
Dat wordt helemaal niets nee. Ik geniet stiekem wel van de woedende fans met hun FledDie MaaK me GEkquote:Op zondag 29 januari 2023 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Groningen verwacht ik echt niks met hun nieuwe lichting Scandinaviërs zonder wedstrijdritme
Eensquote:Op zondag 29 januari 2023 14:14 schreef Coco het volgende:
We kunnen niet klagen over deze voetbalweek.
Jij hebt het niet zo op Groningen heb ik het idee.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verder hup Excelsior, hup Volendam en hup Cambuur.
Een nieuwe trainer zoekenquote:Op zondag 29 januari 2023 14:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heel benieuwd wat FC Twente gaat doen als ze Ron Jans laten gaan na dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |