abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207724377
c_/
pi_207724404
@Lonaa Aan de andere kant, soms drinken we bovengemiddeld veel. 8-) Ter compensatie! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_207724418
En sinds ik gember in mn water drink doe ik het ook steeds vaker in t eten…. Voor 2,- een joekel van een wortelstelsel op de markt en dat dan versnijden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207724445
Ik vind gember hartstikke lekker, maar combineer het eigenlijk nooit met kokend water om op te drinken want thee en ik drink geen thee :) Maar wellicht kan ik voor gember wel eens een uitzondering maken.
pi_207724453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:49 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa Aan de andere kant, soms drinken we bovengemiddeld veel. 8-) Ter compensatie! :7
Dit kan ik niet ontkennen. De dag erna drink ik ook altijd vrij veel. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207724457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:43 schreef minilot het volgende:

[..]
Jeetje! Hup!
Ik zit aan een grote mok thee nu :)

En gemberis altijd goed, in water, in eten. Ik hou ervan.
pi_207724495
Gemberthee en verse muntthee, als er niets anders is drink ik niets
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 januari 2023 @ 19:53:40 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207724508
Bij ontbijt Karnemelk/ Jus de Orange
smorgens 3-4 mokken koffie
Bij de lunch Karnemelk/ Jus de Orange
smiddags 2-3 mokken thee.
s'avonds... Hangt zo van de avond af.
Bij mooi weer ook meer water. Nu het winter is drink ik zeer weinig water tussendoor. Alleen bij sporten nu.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_207724526
pi_207724563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:53 schreef borisz het volgende:
Bij ontbijt Karnemelk/ Jus de Orange
smorgens 3-4 mokken koffie
Bij de lunch Karnemelk/ Jus de Orange
smiddags 2-3 mokken thee.
s'avonds... Hangt zo van de avond af.
Bij mooi weer ook meer water. Nu het winter is drink ik zeer weinig water tussendoor. Alleen bij sporten nu.

Waarom eigenlijk geen water in de winter? Niet lekker?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 januari 2023 @ 20:02:07 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207724728
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:55 schreef minilot het volgende:

[..]
Waarom eigenlijk geen water in de winter? Niet lekker?
Minder behoefte aan ofzo. Ook bij wandelen... In de winter wandel ik rustig 20km met 1 koffiepauze. De waterfles gaat weer vol mee terug. In de zomer heb ik wel eens meer dan een liter mee dan standaard 0,75l fles :).
pi_207724953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef minilot het volgende:
Gembertip!
https://www.davidlebovitz(...)h-shortbread-recipe/

Zo ontzettend lekker! :9
Opgeslagen voor weekend. Merci.

Drinken: gemiddeld: 2 liter thee over de hele dag. Indien nog resteert: bij eten bereiden en tijdens eten. Kan ook wel eens glas witte wijn zijn.
Thanks @Isabeau voor de opmerking over de korte curvatuur van de maag 😂
Na het eten 1-2 koppen koffie en rest van de avond bijna een halve liter water uit de fles naast de stoel.
pi_207724961
Jongens, ik had een glas water.
pi_207724965
Ik heb er ook een handje van om te vergeten te drinken. Eén keer in mn leven blaasontsteking gehad, op hockeykamp (als leider). Dat ging van 's avonds beetje raar gevoel in buik naar 's ochtends tergende pijn en bloed bij plassen, meteen uur naar huis gereden en bij de huisarts ter plekke potje ingeleverd. Wachtkamer was open dus hoorde de arts even binnenlopen bij assistente die ging checken, en die schrok zich kapot en kwam meteen even kijken hoe ik erbij zat, want t zag eruit alsof ik al dagen niet gedronken had blijkbaar :+ oeps.

Ik drink nu vrijwel elke dag in elk geval wel 1.5 liter, heb ook nogal wat flesjes, in woonkamer en op slaapkamer en in allebei mn tassen zodat ik altijd eentje bij heb. Wél meestal (suikervrije) limonade, want dat krijg ik een stuk makkelijker weg. Alleen wel stuk minder siroop dan op de verpakking staat haha, die zeggen 1:7 ofzo en ik maak t met 1:30 ofzo. Gewoon net klein beetje smaak eraan. Drink ook graag thee. Ik heb zelfs een thee-la in m'n keuken :') O+ gemberthee vind ik ook lekker.
pi_207725089
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:11 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik had een glas water.
Ik ook. Eentje. Kan wel weer een paar uur duren nu :')
pi_207725118
Uk bracht een dubbele mok koffie
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207725135
Sinds we een Quooker hebben drink ik me drie slagen in de rondte aan thee.
Op het werk drink ik regelmatig te weinig, en dat merk ik dan wel aan mijn hoofd.

Maar ik kan slecht zonder drinken. Maaltijden kan ik gerust overslaan, ontbijt ook liever niet met te vast voedsel. Maar drinken = liefde O+

Ik had nog allerlei taken en plannen voor vanavond, maar ik kruip zo mooi mijn bed in. :O
pi_207725162
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:11 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, ik had een glas thee
pi_207725180
Op werk drink ik me een slag in een rondje :P
Thee Koffie Water Bouillon Water Water Thee Thee Koffie Koffie.
Automaat staat t/o ons dus elke keer als er iemand wat staat te tappen doe ik een rondje mee.
Koud en heet water, cappucino, koffie en espresso in versch sterktes. Luxe app.
  donderdag 26 januari 2023 @ 20:20:50 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207725186
Savonds drink ik niks, anders moet ik snachts naar de wc.
Op werkdagen drink ik redelijk wat thee dus dat gaat altijd wel goed. Op mijn vrije dagen is het al snel te weinig. ;(
pi_207725201
PT was fijn vanochtend. Ik sliep ook iets beter, of althans, ik werd 's nachts wel wakker maar ik voelde me vanochtend wel uitgeruster. Wel twee paracetamol genomen, om te voorkomen dat ik álles in mn lijf ging voelen. Beetje spanning wel, maar aan de PT even uitgelegd en hij was zoals altijd weer heel chill. Schema wat aangepast, oefeningen gedaan die wel spieren rondom nek en schouders wat in beweging brengen maar niet belastend zijn voor nek zelf. Hopend op die manier de stijfheid toch beetje uit nek te halen. En wat leuke agility oefeningen met loopladder gedaan. Was fijn en voelde me erna idd wat beter.

As we speak wordt mijn voet afgelikt door de kat, die de andere kat aan het schoonmaken is maar niet helemaal doorheeft dat mijn voet er ook half tussen ligt :') is die straks ook weer schoon. Niet the brightest kid on the block.

Speaking of which.. @Tele6 welcome to my life :s) ik vind het soms grappig en soms ook echt stuitend, vooral bij de mastervakken/thesis dat ik me echt afvraag hoe zo iemand in godsnaam in een master terecht is gekomen. Tegelijkertijd heb ik ook een student als masterthesisstudente op mijn onderzoek gehad en ik was niet bijster tevreden over haar praktisch werk of schrijven, maar zij werd wel aangenomen bij een vrij gewilde klinische stage en is later ook een (niet-directe) collega van me geworden, maar dan als klinisch psycholoog en ze is nu ook GZ psycholoog. Bij haar was de thesis gewoon een moetje en haar interesse lag daar niet. Dat heeft ook echt wel een grote impact heb ik gemerkt. Maar ik vraag me soms ook af of ik een studiehandleiding voor jan lul schrijf, dan komen er twintig vragen waarvan alle antwoorden dus in die vier-pagina's-tellende (lijkt me nog te overzien) studiehandleiding staan :(
pi_207725242
Over oefeningen gesproken, door de bovenbeenverlengspieroefening rechts, heb ik nu een kniebandspierdinges blessure. Heel vervelende met traplopen/fietsen/wandelen }:|
Voorlopig dus geen bbvso meer. :+
pi_207725331
Wat vervelend, @Blues! Wat voor oefening was dat?

Oh ja, tip: de high protein drink van Lidl huismerk (milbona) is echt _O_ . De vanille versie smaakt naar vanille milkshake en de chocolade versie naar chocomel O+
pi_207725448
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vervelend, @:Blues! Wat voor oefening was dat?

Oh ja, tip: de high protein drink van Lidl huismerk (milbona) is echt _O_ . De vanille versie smaakt naar vanille milkshake en de chocolade versie naar chocomel O+
Oefening van mensendieck; deze oefening doe ik alleen rechts:
Ik lig (waar hij op arm steunt) op mijn zij op bed:

Voorbeeld.

En deze oefening doe ik alleen links. Wegens kromming dus ook.

Zo compenseert het die kromming in rug, maakt spieren langer rechts en links ook en maakt ruimte vlgs mensendieck.
Wellicht heb ik mijn been iets te ver naar achteren gestrekt waardoor knie dat niet leuk vond.
pi_207725566
Ahh, interessant! Klinkt logisch in elk geval. Wel balen dat je nu last van knie hebt, hopelijk ben je daar snel weer vanaf!
  donderdag 26 januari 2023 @ 20:40:00 #26
63722 z80
I fink you freaky
pi_207725622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:51 schreef minilot het volgende:
Ik vind gember hartstikke lekker, maar combineer het eigenlijk nooit met kokend water om op te drinken want thee en ik drink geen thee :) Maar wellicht kan ik voor gember wel eens een uitzondering maken.
Gemberdrank werkt ook goed tegen een opstandige maag. En met honing tegen een zere keel.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 17:14 schreef minilot het volgende:
Wat eet iedereen hier vanavond? :)
Lasagne kant en klaar. Staat nu in de oven. Net thuis van sporten en geen zin in moeilijk doen.
Nu op. Bleek wel een slechte uitvoering te zijn. Die van de netto laat ik voortaan staan.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Iets met verdunnen van de spijsverteringssappen en dan krijg je problemen. maar dat is helemaal niet zo. Vocht gaat langs de korte curvatuur van de maag via een soort gootje zo direct richting duodenum.
Die notitie heeft mijn maag gemist. Een maaltijd en gelijktijdig drinken beteken na het eten minimaal een uur rustig aan en het liefst blijven zitten. Direct een eind lopen betekend een opstandige darm.

De totale hoeveelheid vocht op een dag zal zeker richting de 2 liter gaan. Alleen de verdeling is geregeld wat oneerlijk over de dag.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_207725665
De minimale 2 liter (ja dokter :@ ) haal ik nog steeds niet.
Maar ik houd nu vast aan de theorie dat ik 50% minder kans op nierstenen heb B-) :')

Blaas- gal en andere stenen en ontstekingen negeer ik :7 Gelukkig nog nooit iets van dat soort gehad ook *afklopt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 januari 2023 @ 20:45:35 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_207725738

Ok.. Nu iets anders koffie thee of water :P.
pi_207725761
Verder spaar ik ze allemaal…

De laatste paar weken:
- kennis bijna dood aan verwaarloosde dubbele longontsteking en daarna COVID
- kennis bijna dood door ontsteking van het hartzakje, gevolgd door… dubbele longontsteking
- kennis bijna opgenomen voor zuurstoftherapie door COVID (twee familieleden van haar brachten de feestdagen wel door in het ziekenhuis)
- kennis in het ziekenhuis met smerige voet infectie
- kennis opgenomen in hospice (dat is natuurlijk niet in een paar weken ontstaan). Die gaat wel dood ;(

Muv die laatste kennis is alles (ruim) onder de 60 jaar. Allemaal net wat te ver weg om het voor mij heel dramatisch te maken, maar het lijstje telt wel op zo.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207725973
Naar, heel naar cat ;(
pi_207725999
Jeetje cat, da’s een indrukwekkende rotlijst
pi_207726124
Leuke bijlees. Ik moest grinniken om jullie kinderen :)

Als ik vroeger niet dronk tijdens het eten, at ik niet. Ik had echt iets nodig om mijn eten mee weg te spoelen. En alsnog heb ik vele uren alleen aan tafel gezeten omdat mijn bord nog niet leeg was.

Ik drink minimaal 3 liter per dag, het zal eerder 4 zijn. Ik heb overal waar ik naartoe ga mijn waterfles bij me. Ik word helemaal nerveus als ik hem niet bij me heb.
Spoilers!
pi_207726140
Cat :{

Ik heb een luxeprobleem. Eén van de drie advertenties op Marktplaats doet het zo goed dat ik al 8 geïnteresseerden heb. Ik heb het er gewoon druk mee.
Spoilers!
pi_207726216
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik heb een luxeprobleem. Eén van de drie advertenties op Marktplaats doet het zo goed dat ik al 8 geïnteresseerden heb. Ik heb het er gewoon druk mee.
:D
Verkopen aan de hoogste bieder *O*
  donderdag 26 januari 2023 @ 21:09:31 #35
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207726248
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuke bijlees. Ik moest grinniken om jullie kinderen :)

Als ik vroeger niet dronk tijdens het eten, at ik niet. Ik had echt iets nodig om mijn eten mee weg te spoelen. En alsnog heb ik vele uren alleen aan tafel gezeten omdat mijn bord nog niet leeg was.

Ik drink minimaal 3 liter per dag, het zal eerder 4 zijn. Ik heb overal waar ik naartoe ga mijn waterfles bij me. Ik word helemaal nerveus als ik hem niet bij me heb.
Ik wordt nerveus als ik het idee heb dat er voorlopig geen wc in de buurt is. Dan drink ik dus niet _O-
pi_207726305
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:07 schreef Blues het volgende:

[..]
:D
Verkopen aan de hoogste bieder *O*
Heb ik gedaan. Morgen wordt de elektrische boiler opgehaald. Die boiler hing in onze caravan en wacht dus al jaren op het moment dat ik hem eindelijk ga verkopen.
Spoilers!
pi_207726361
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik wordt nerveus als ik het idee heb dat er voorlopig geen wc in de buurt is. Dan drink ik dus niet _O-
Dat kan ik ook wel hebben. Maar dat is in mijn hoofd totaal niet gekoppeld aan wel of niet drinken. Gek eigenlijk.

Afgelopen weekend plande ik de boodschappenronde wel om de toiletten bij Makro en Hornbach.
Spoilers!
pi_207726447
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Heb ik gedaan. Morgen wordt de elektrische boiler opgehaald. Die boiler hing in onze caravan en wacht dus al jaren op het moment dat ik hem eindelijk ga verkopen.
Rollen in geld straks :9
pi_207726482
quote:
Ik drink dus ook amper als ik ga wandelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207726494
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Rollen in geld straks :9
*O*

Ik heb zo'n 50 dingen om te verkopen geloof ik dus ik kan moet nog even vooruit.
Spoilers!
pi_207726563
Ik moet ook nog steeds dingen verkopen. Zoals mijn vet gaaf coole leren jas waar ik niet meer in pas omdat teveel spieren. ;(
pi_207726571
quote:

[..]
Lol. Dan zet ik mijn blaas op slot.

Dat ik bijna knap en dan zakt het af O+ Nadeel is wel dat, als er een toilet gevonden wordt, diezelfde blaas dreigt de poorten op slot te houden :{w :') Beetje mentale overredingskracht lost dat gelukkig altijd wel op.

En nee, het is geen truukje waar ik het een halve dag extra mee red, zou erg ongezond zijn. Maar dat extra (anderhalf) uur is soms erg handig.
  donderdag 26 januari 2023 @ 21:24:42 #43
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207726595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Alleen als het heel warm is en ik zeker weet dat ik het eerder uit zweet dan dat ik moet plassen _O-
pi_207726605
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
*O*

Ik heb zo'n 50 dingen om te verkopen geloof ik dus ik kan moet nog even vooruit.
Foto’s maken, tekstje verzinnen, kopers bewerken, evt opsturen (weer een heel drama in zichzelf ;( ) Gedoe!

Reden dat ik met vinted ben gestopt en spullen liever naar de kringloop breng dan er een advertentie aan te wijden :@
pi_207726623
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat niet juist niet echt gezond? Wel afvalstoffen en verdamping, geen vers water?
pi_207726924
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Foto’s maken, tekstje verzinnen, kopers bewerken, evt opsturen (weer een heel drama in zichzelf ;( ) Gedoe!

Reden dat ik met vinted ben gestopt en spullen liever naar de kringloop breng dan er een advertentie aan te wijden :@
Echt naar ja. Maar ik moet wel want ik wil de discussie over Marktplaats winnen van J. Hij (nooit iets verkocht of gekocht via MP) roept al jaren dat het toch allemaal niets oplevert en dat mensen nooit op komen dagen enzo. Ik wil heel graag zijn ongelijk bewijzen :7
Spoilers!
pi_207726978
MP is bij mij vooral succesvol geweest bij kopers die van ver weg kwamen…
  donderdag 26 januari 2023 @ 21:39:55 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207726993
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Echt naar ja. Maar ik moet wel want ik wil de discussie over Marktplaats winnen van J. Hij (nooit iets verkocht of gekocht via MP) roept al jaren dat het toch allemaal niets oplevert en dat mensen nooit op komen dagen enzo. Ik wil heel graag zijn ongelijk bewijzen :7
Wat een gemis in zijn leven :o
pi_207727062
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:09 schreef minilot het volgende:
Over billendansers ( ^O^ ) gesproken, zeg @:Tele6 hoe is het eindelijk afgelopen met de potentiële schrikreacties op je hondenbeet bij het paaldansen? :* En nog terugkomend op je vraag van eerder, ik zat op een gegeven moment wel op (kalme) duurlopen van net iets voorbij marathonafstand, maar was het eigenlijk van het ene op het andere moment beu dat het zoveel tijd kostte en nu loop ik gemiddeld vijf vroege ochtenden in de week gewoon een stukje van maximaal een uur. Intervalloopjes, temporun, joggen op slakkentempo - net waar ik zin in heb. Het is echt alleen nog gewoon een lekker begin van de dag, een mooi moment om muziek te luisteren en fijn om mijn uithoudingsvermogen mee bij te houden. Verder helemaal geen streven meer mee.
Ik heb er bij paaldansles niks over gezegd, werd er wel door een paar mensen naar gevraagd ("hoe kom je aan die blauwe plek?") en heb gezegd dat een hond een hapje wou, waarop er een hoop oh! en ah! gereageerd werd. Al met al geen ingewikkeldheden. ^O^

Lekker is dat, vroeg in de ochtend een stukje lopen. O+ :Y
pi_207727086
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:39 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat een gemis in zijn leven :o
Ja toch. Ik ga die mooie en suite-deuren die hier nog staan echt niet naar de milieustraat brengen hoor. En de gloednieuwe winterbanden ook niet.
Spoilers!
  Moderator donderdag 26 januari 2023 @ 21:44:23 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207727091
quote:

[..]
Dat hoor je inderdaad wel vaker, dat m'n daar schrik van heeft. Ligt ook wel aan wat je verkoopt, een iPhone zal een ander publiek trekken.

Deel van m'n fotospul heb ik zelf opgehaald en daar waren toch allemaal wel leuke bezoekjes. :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207727148
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat hoor je inderdaad wel vaker, dat m'n daar schrik van heeft. Ligt ook wel aan wat je verkoopt, een iPhone zal een ander publiek trekken.

Deel van m'n fotospul heb ik zelf opgehaald en daar waren toch allemaal wel leuke bezoekjes. :Y
Ik heb ook best goede ervaringen vooralsnog. Je spreekt nog eens iemand.
Spoilers!
  donderdag 26 januari 2023 @ 21:50:47 #53
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207727236
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja toch. Ik ga die mooie en suite-deuren die hier nog staan echt niet naar de milieustraat brengen hoor. En de gloednieuwe winterbanden ook niet.
Daar hebben mensen ook wel serieus geld voor over.
En dingen die amper wat waard zijn zet ik er gratis op. Hoef je het niet zelf weg te brengen, ook weer fijn.

En dingen kopen via marktplaats is nog zo'n fijne bezigheid. O+
pi_207727319
Tot nu toe verkopen wij op MP ook wel alles uiteindelijk.
Soms ff omhoog schoppen voor een paar euro. Helpt ook.

Maar de beste klapper maakten we ondanks op een veiling.
Ik vond met opruimen en afstoffen van de oude kast beneden in de tuinkamer tussen alle Joodse boeken die g al jaren via erfenis in zijn bezit heeft maar nooit iets mee doet een heel oud vergeeld schrift/dun boekje. Met teksten erin geschreven.
Foto's gemaakt en her en der aangeboden.
1 veiling wilde t hebben, dus opgestuurd...
Keken we vorige week nadat de veiling was geweest:
800 euro _O-
30% gaat er dan af, maar toch, die vondst van mij. Een onooglijk boekje :7 :D
pi_207727358
Ik heb echt een heel mooie tafel, alleen is het bovenblad helemaal lelijk en verweerd (vochtkringen en zo). Nu denk ik dat iemand die daar lol in heeft dat best nog kan herstellen. Maar ondertussen wil de kringloop de tafel niet (want bovenblad is lelijk), vind ik het best zonde de tafel naar de stort te brengen en heb ik eigenlijk ook geen zin in marktplaatsvolk over de vloer. En hij staat in de weg. _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207727429
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:54 schreef Blues het volgende:

Ik vond met opruimen en afstoffen van de oude kast beneden in de tuinkamer tussen alle Joodse boeken die g al jaren via erfenis in zijn bezit heeft maar nooit iets mee doet een heel oud vergeeld schrift/dun boekje. Met teksten erin geschreven.
800 euro _O-
Zo hey! En dat voor iets wat een ander misschien zo bij het oud papier had gedaan :o
Nou, super mooi meegenomen en misschien iemand ook echt helemaal blij met de vondst!
pi_207727431
quote:

[..]
Goed punt! :D
pi_207727541
Ik kom net een artikel tegen over een plaatsgenoot die een rechtszaak tegen een instelling heeft aangespannen. Klikklikklik… er vielen heel wat puzzelstukjes in elkaar over iemand die in redelijke onmin onze vereniging heeft verlaten. Geen naam of initialen maar de tijdlijn en beschreven gebeurtenissen klopten in ieder aardig.

En nu snap ik pas dat een paar, naar wij altijd aannamen vrijelijk door haar gemaakte keuzes, eigenlijk gevolgen waren van een keten van ongelukkige gebeurtenissen.

Maar het blijft een raar mens :7
pi_207727550
quote:

800 euro _O-
Goede vondst _O_
pi_207727565
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:32 schreef Blues het volgende:

[..]
Oefening van mensendieck; deze oefening doe ik alleen rechts:
Ik lig (waar hij op arm steunt) op mijn zij op bed:

Voorbeeld.
[ afbeelding ]

En deze oefening doe ik alleen links. Wegens kromming dus ook.

[ afbeelding ]

Zo compenseert het die kromming in rug, maakt spieren langer rechts en links ook en maakt ruimte vlgs mensendieck.
Wellicht heb ik mijn been iets te ver naar achteren gestrekt waardoor knie dat niet leuk vond.
Als de knieband dinges is hersteld. Kun je de volgende keer ook zo doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder helemaal eens dat dysbalans van spiergroepen een rol spelen.
pi_207727587
Ondanks=onlangs natuurlijk.

Ja we konden onze ogen niet geloven _O- Jammer vd 30% }:| >:)
pi_207727666
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:02 schreef AnneX het volgende:

[..]
Als de knieband dinges is hersteld. Kun je de volgende keer ook zo doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder helemaal eens dat dysbalans van spiergroepen een rol spelen.
Ah, ja zij zei ook met theedoek om enkel maar ik pak mijn enkel met hand. Wie weet is dat ook het euvel!! Ik dacht dat mijn methode hetzelfde effect zou geven.

Hoe zittend?
pi_207727706
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verder spaar ik ze allemaal…

De laatste paar weken:
- kennis bijna dood aan verwaarloosde dubbele longontsteking en daarna COVID
- kennis bijna dood door ontsteking van het hartzakje, gevolgd door… dubbele longontsteking
- kennis bijna opgenomen voor zuurstoftherapie door COVID (twee familieleden van haar brachten de feestdagen wel door in het ziekenhuis)
- kennis in het ziekenhuis met smerige voet infectie
- kennis opgenomen in hospice (dat is natuurlijk niet in een paar weken ontstaan). Die gaat wel dood ;(

Muv die laatste kennis is alles (ruim) onder de 60 jaar. Allemaal net wat te ver weg om het voor mij heel dramatisch te maken, maar het lijstje telt wel op zo.
Jee Cat. Wat erg zo dichtbij en zo jong. -O-
pi_207727741
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:03 schreef Blues het volgende:
Ondanks=onlangs natuurlijk.

Ja we konden onze ogen niet geloven _O- Jammer vd 30% }:| >:)
30% is hier plots ook zoveel _O- Als het voor 20 euro weg was gegaan dan was het 'ach, 6 euro' geweest :D
pi_207727864
quote:

800 euro _O-
Wauw _O_
Spoilers!
  donderdag 26 januari 2023 @ 22:18:16 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207727962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt een heel mooie tafel, alleen is het bovenblad helemaal lelijk en verweerd (vochtkringen en zo). Nu denk ik dat iemand die daar lol in heeft dat best nog kan herstellen. Maar ondertussen wil de kringloop de tafel niet (want bovenblad is lelijk), vind ik het best zonde de tafel naar de stort te brengen en heb ik eigenlijk ook geen zin in marktplaatsvolk over de vloer. En hij staat in de weg. _O-
Gratis af te halen in de lokale Facebook groep? Zijn hier meestal heel dankbare mensen die het goed kunnen gebruiken of die er voor de hobby iets mee doen.
pi_207727971
quote:

800 euro _O-
Wauw, goed opruimen en geld overhouden *O*
pi_207728006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Gratis af te halen in de lokale Facebook groep? Zijn hier meestal heel dankbare mensen die het goed kunnen gebruiken of die er voor de hobby iets mee doen.
Dat doe ik ook vaak. Heb ook nog eens de mazzel dat ik een grote centrale hal heb, niemand hoeft naar binnen ;)
pi_207728023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef gcjoel het volgende:

Ik heb daar een nog veel negatiever beeld bij dan ik heb van MP :D Ooit 1x gedaan en dat werd opgehaald door iemand waar het woord Handelaar nog net niet op zijn voorhoofd in neonletters stond,
pi_207728173
Ik vind t leuk en verrassend wat voor mensen op je MP spullen afkomen, en meestal superblij ^O^
pi_207728308
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef Blues het volgende:
Ik vind t leuk en verrassend wat voor mensen op je MP spullen afkomen, en meestal superblij ^O^
Ja, iets weggeven en dan komt iemand met een bosje bloemen. En ik heb ooit eens een camera lens verkocht aan een student. Voor ver onder de prijs maar hij had geen geld en wilde m gebruiken voor vliegtuig spotten. I kreeg ook een linkje naar zijn website en later noemde hij me op de site onder mijn MP naam “met dank aan ..” _O-
pi_207728723
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, iets weggeven en dan komt iemand met een bosje bloemen. En ik heb ooit eens een camera lens verkocht aan een student. Voor ver onder de prijs maar hij had geen geld en wilde m gebruiken voor vliegtuig spotten. I kreeg ook een linkje naar zijn website en later noemde hij me op de site onder mijn MP naam “met dank aan ..” _O-
Wat leuk :D

Sterkte met je blaasontsteking trouwens. Balen zeg.
Spoilers!
pi_207728864
@Kaatje1 ja dat had ik nog helemaal niet gezegd, wat klote van weeer een blaasontsteking! Hopelijk vinden ze bij het verdere onderzoek in zkh een oorzaak die makkelijk te verhelpen is..

@Blues wauw mooie vondst wel dat boekje! Zelfs met de 30% eraf nog mooi bedrag dat overblijft.

@Lucky_Strike ook goed bezig met verkopen! En uitstekende reden om er veel geld mee binnen te halen ook haha.

Ik heb ook wel eens na uitzoeken van keukenkastjes wat spullen die ik al jaren niet had aangeraakt op de gratis afhalen Facebook van hier in de buurt gezet. Alles binnen een dag opgehaald en allemaal blije mensen aan de deur O+ ik woon ook wel in een volkswijk waar in het 'oude', nog echt volkse deel ook echt veel mensen weinig te besteden hebben. Ik had oa wat popcake en cupcake vormen en een cupcake-toren om ze in te zetten, die kwam een moeder met dochtertje ophalen en die gingen er meteen mee bakken samen die middag O+ daar kan ik dan echt blij van worden.
pi_207729394
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah, ja zij zei ook met theedoek om enkel maar ik pak mijn enkel met hand. Wie weet is dat ook het euvel!! Ik dacht dat mijn methode hetzelfde effect zou geven.

Hoe zittend?
Wat een goed resultaat van de veiling zeg.👍🏼
Er komt hier veel binnen van mp. 8)7 En er gaat bijna niks weg. Of het gaat naar een handelaar als inruilobject. Inruil o|O

Nog eens naar de man op het plaatje gekeken en eigenlijk doet hij niks.
SPOILER
That concludes the session for today w/
pi_207729521
Heeft iemand de film op net5 gezien ‘Bombshell’?
Schokkend en ik vraag mij af hoe mijn reactie was geweest.
Hard lachen en ontslag nemen? Alleen was ik niet zó gedreven in mijn carrière.
SPOILER
pi_207730059
Oh ja…tip van de dag: bij ing is 100 punten wel ¤ 15,- waard. *O*
Nu kost de nieuwe pan Milano met (glazen) afgietdeksel ¤ 25,—
Alleen aankoop via internet en geen aanbiedingen.
pi_207730685
:O Moggeh! Net thuis. Een glas water en een bijleesje tijdens het uitpuffen :) :) Iedereen alvast een fijne vrijdag!
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 07:13:20 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207730858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een van m'n camera's die ik kocht was van de overleden vader van de verkoper. Stond geen prijs bij, dus gevraagd wat hij wou hebben. Ook wat verteld over dat ik al meerdere Mamiya's had, ze ook echt gebruik en na aankoop direct opstuur voor onderhoud.

Zelf had ie ook geen idee, biedingen liepen uiteen van ¤600 tot ¤2000. Dat eerste is overigens te weinig, ¤2000 had het allemaal in perfecte staat moeten zijn. Uiteindelijk had ie wel een goede gevoel bij mij, want het bedrag wat ik in gedachten had werd direct geaccepteerd, dat was wel aan de lage kant en had zelf wat marge naar boven ingecalculeerd. Had ¤1000 geboden. Verkoper wou een aquarium voor z'n zoontje kopen van dat geld, kwam ter sprake dat dit ¤1100 kost. Toen heb ik die laatste ¤100 er ook maar bijgelegd. Alsnog niet duur voor wat ik kreeg.

Dus toen mocht ik naar Bielefeld (of een dorpje in die gemeente, dus of het echt bestaat weet ik nog steeds niet :o ) Had ¤1000 geboden. Verkoper wou een aquarium voor z'n zoontje kopen van dat geld, kwam ter sprake dat dit ¤1100 kost. Toen heb ik die laatste ¤100 er ook maar bijgeleverd. Alsnog niet duur voor wat ik kreeg. Hij blij, ik blij.

Verkoper vertelde nog waarvoor z'n pa die camera gebruikte: hij fotografeerde veel levensmiddelen. In Bielefeld. Dus inderdaad, dr Oetker :P

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 27-01-2023 11:01:46 ]
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 07:15:38 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207730863
Nutteloos feitje en dan ga ik naar m'n werk: er liggen daar in een straal van ca 20km drie familiebedrijven met een miljarden omzet: dr Oetker, Miele en Claas
pi_207730864
Ik heb net het haar van m'n buurvrouw gedaan.

Goedemorgen.
pi_207730869
Goedemorgen allemaal :*
pi_207730920
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een goed resultaat van de veiling zeg.👍🏼
Er komt hier veel binnen van mp. 8)7 En er gaat bijna niks weg. Of het gaat naar een handelaar als inruilobject. Inruil o|O

Nog eens naar de man op het plaatje gekeken en eigenlijk doet hij niks.
SPOILER
That concludes the session for today w/
Heb je hier plaatjes van :@
pi_207730985
Ik moet van de bank af maar ik heb geen zihin. ;(
pi_207731050
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
30% is hier plots ook zoveel _O- Als het voor 20 euro weg was gegaan dan was het 'ach, 6 euro' geweest :D
30 procent is ook wel echt veel hoor. 20 tot 23 is normaal bij de meeste veilinghuizen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207731082
Goedemorgen!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb daar een nog veel negatiever beeld bij dan ik heb van MP :D Ooit 1x gedaan en dat werd opgehaald door iemand waar het woord Handelaar nog net niet op zijn voorhoofd in neonletters stond,
Maar dat is toch ook veel beter dan naar de stort? Als die handelaar er brood in ziet dan vindt hij een koper voor die tafel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 08:33:40 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207731211
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 08:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Maar dat is toch ook veel beter dan naar de stort? Als die handelaar er brood in ziet dan vindt hij een koper voor die tafel.
Was ook mijn gedachte, die man haalt het echt niet op om het naar de stort te brengen.
pi_207731223
Goedemorgen :W
Alweer tijd om koffers en auto in te pakken.
Nog even nadenken of we via Aken naar huis rijden. Lijkt me nog wel een leuke plek voor een stadswandeling.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 08:37:52 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207731235
het is denk ik vooral ook wat voor gevoel je wil hebben bij het verkopen op MP.
Wil je dingen redden van de sloop, wil je er geld mee verdienen of wil je zorgen dat je spullen naar mensen gaan die het minder hebben..

hier is Frida vanmorgen naar de dierenarts gebracht.. hele behandeling van sterilisatie, wat vaccinaties en ze krijgt een C in haar oor getatoeerd.. de katten hier krijgen normaal gesproken een nummer in hun oor, maar ik heb frida laten chippen.. dus nu krijgt ze een c in haar oor om te zeggen dat ze gechipt is..

:D het is weer eens wat anders :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207731319
Mogge!
Geslapen van ca 2315 tot 6 en van 6 tot 8.30. Voel me weer mens.

Ah Frieda, straks een wiebelige kat thuis.

Nooit in Aken geweest @Sarabi maar schijnt de moeite waard te zijn.

Het haar doen van de buurvrouw @Lonaa?

Jaren geleden heb ik ook veel spelletjes etc op de weggeef fb pagina gezet, waren een paar drukke dagen. En toen ik niet wist hoe ik van de vlonders op het balkon af moest komen gaf iemand de tip om het op weggeef pagina te zetten. T was zo gepiept, werd netjes opgehaald
pi_207731405
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 08:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Alweer tijd om koffers en auto in te pakken.
Nog even nadenken of we via Aken naar huis rijden. Lijkt me nog wel een leuke plek voor een stadswandeling.
Aken is erg leuk, vind ik. Ook even goedkoop boodschappen doen bij een duitse DM....
pi_207731474
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Lijkt me juist ideaal in jouw situatie. Dat zijn geen mensen die ongemakkelijke praatjes gaan houden, maar gewoon komen opdagen, het meenemen en weer door. :D

Marktplaats leek me altijd maar veel gedoe. En dat vind ik het nog steeds, want het zit in mijn karakter om heel erg te gaan zitten wachten tot iemand komt. En ze komen bijna altijd te laat. :') Maar de laatste grote opruimronde toch een hoop online gezet, en best een hoop geld aan overgehouden. Heb nu al zin in de volgende ronde wanneer we alles voor de verhuizing gaan verkopen. :D
  vrijdag 27 januari 2023 @ 09:09:37 #92
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207731486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 07:15 schreef Lonaa het volgende:

Goedemorgen.
In ruil voor t afscheid nemen van de blokfluit ?
pi_207731489
En ik koop er eigenlijk zelden iets, maar toevallig een paar weken terug echt de perfecte aankoop gedaan. Onze schuurdeur rotte zo'n beetje uit elkaar, en toen had iemand 2 straten achter ons een nieuwe zware deur op marktplaats gezet. :D
pi_207731531
De beste dingen in ons huis komen van marktplaats.
Alleen als ik hier zomaar om me heen kijk de keukentafel, 2 stoelen, barkrukken, 2 grote en 2 kleine kasten, hoekbank, salontafel.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207731776
Jeeminee, wat een bijlees…

Over verlichting: ik gebruik wel bijna altijd fietslampjes maar ben op de fiets een stuk minder goed zichtbaar dan als ik in het donker ga/ging hardlopen. Toen had ik altijd een reflecterend hesje aan, plus lampjes, plus neon kleren. Gek genoeg vind ik het wel oké om met 2 mini-lampjes en een zwarte jas op de fiets te stappen. En heb ik enorme oordelen over mensen die het nodig vinden om in het zwart zonder verlichting over de rijbaan te hollen. Ik realiseer me dat dat een vreemdsoortige cognitieve dissonantie is.

Over drinken: ik drink altijd tamelijk veel. In het ziekenhuis afgelopen zomer dronk ik volgens de bloedwaarden zelfs té veel en de cardioloog kwam me vertellen dat meer dan 1,5 liter niet per se goed was voor m’n hart en dat de 3 liter die ik toen dronk zeker niet hielp bij het verwerken van de longembolieën omdat mijn hart daar al zo hard voor moest werken dus toen moest ik juist m’n vochtinname bijhouden om onder de 1,5 liter te blijven. Terwijl we midden in een hittegolf zaten, en de lucht in het ziekenhuis al zo droog was en ik door de benauwdheid al de hele tijd een droge mond had dus telkens dorst. Dat was niet fijn. Heb toen wel heel veel op ijsklontjes gesabbeld.

Net maar even een extra glas water genomen want ik kreeg al dorst bij de herinnering. Normaal gesproken drink ik 2 glazen lauw water als ik opsta, 1 a 2 koffie meteen daarna, water of thee bij het ontbijt (meestal ontbijt ik laat, in ieder geval na sporten/bewegen/yoga). In de middag thee. Bij het eten thee of water. ‘S avonds meer thee. Allerlei soorten losse thee, zwart/groen/wit/kruiden, in de zomer ook wel koude kruidenthee of water, met eventueel iets van munt/citroen/verveine of andere smaakmakers erin. Voor het slapen gaan nog 1 of 2 glazen water, afhankelijk van hoeveel ik gedurende de avond nog gedronken heb.

Ik heb 1 keer een klein galsteentje gehad en dat was al vreselijk pijnlijk maar deelde ooit een kantoor met een collega die vaak nierstenen had en dat hoop ik nooit mee te maken! Mijn gewoonte om de ochtend te starten en de dag te eindigen met water had ik toen al wel maar die is toen wel flink bestendigd.

Wat een leuke meevaller van de veiling, @Blues! Ik vind veilingen heel leuk om dingen te kopen. Wij hebben veel leuke koopjes van het lokale veilinghuis hier (lang verhaal in spoiler)

SPOILER
Maar we merken wel dat sinds Corona meer mensen de veiling als hobby hebben ontdekt en de prijzen daar zijn echt de pan uit gerezen. Oh, en ik heb nog nooit een veilinghuis gezien dat 20% houdt, meestal is het tussen de 25 en 30% van wat ik zie. Hier 28%.

Ook marktplaats en vinted gebruik ik graag. Dingen die gratis weg mogen en die ik zelf weg kan brengen, leg ik bij de weggeefhoek die hier in de buurt is. Gewoon een soort open schuurtje waarin mensen van alles leggen, van etenswaren tot boeken, serviesgoed en kinderspeelgoed. Het heeft een enorm hoge omloopsnelheid, binnen een uur is het meestal weg. Grotere dingen gaan naar de weggeefwinkel of als het te groot/veel/onhandig is op Facebook/marktplaats. En we hebben ook veel tuinspullen van het lokale tweedehands-tuincentrum dat inmiddels helaas gesloten is.

*O* tweedehands *O*

@Kaatje1, fijn dat je zo goed geslapen hebt! Dat kan echt zo veel verschil maken.

@Lonaa, haar van de buurvrouw?

@Barreltje, sterkte met de zwabberkat straks o+

Veel plezier in Aken @Sarabi!

Nou weer even wat doen. De koffie is op.
pi_207732649
Buurvrouw is gisteren onderuit gegaan want glad, last van arm/schouder nu dus die kreeg haar haar niet in een knot. En dat moet voor het werk, wat ze dus wel gaat doen.

Heb de buurvrouw al aantal keer op dr flikker gegeven dat ze om hulp moet vragen als ze het nodig heeft, so she did. :7
pi_207732652
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 07:15 schreef Lonaa het volgende:

Goedemorgen.
Ik heb al twee keer gelezen 'ik heb het net met m'n buurvrouw gedaan' ;(

Mijn echtgenote is hier hoofd marktplaats. En Vinted, en eBay kleinanzeigen, en Kleiderkreisel en zo is er vast nog wel meer. De Duitse sites lopen vaak beter, voor zowel koop als verkoop omdat de markt zoveel groter is. Laatst in Keulen een kinderwagen gehaald die je in Nederland voor dat bedrag echt niet kon krijgen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 11:13:50 #98
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207732705
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn echtgenote is hier hoofd marktplaats. En Vinted, en eBay kleinanzeigen, en Kleiderkreisel en zo is er vast nog wel meer. De Duitse sites lopen vaak beter, voor zowel koop als verkoop omdat de markt zoveel groter is. Laatst in Keulen een kinderwagen gehaald die je in Nederland voor dat bedrag echt niet kon krijgen.
Vanuit de regio Köln is er nu ook een objectief onderweg deze kant op. Camera waar ik het eerder in dit topic over had ben ik ook via eBay Kleinanzeigen aan geraakt :)
pi_207732768
quote:

[..]

Oh, dit ga ik thuis niet vertellen. :X
Nu zijn het middagjes op stap in Nederland.
pi_207733217
quote:

[..]

Mijn echtgenote is hier hoofd marktplaats.
En Vinted, en eBay kleinanzeigen, en Kleiderkreisel en zo is er vast nog wel meer. De Duitse sites lopen vaak beter, voor zowel koop als verkoop omdat de markt zoveel groter is. Laatst in Keulen een kinderwagen gehaald die je in Nederland voor dat bedrag echt niet kon krijgen.
Ik deed wel interessant met mijn spulletjes maar dit is bij ons ook :Y

Alleen noem ik haar zelden zo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')