Dit kan ik niet ontkennen. De dag erna drink ik ook altijd vrij veel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:49 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa Aan de andere kant, soms drinken we bovengemiddeld veel.Ter compensatie!
Waarom eigenlijk geen water in de winter? Niet lekker?quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:53 schreef borisz het volgende:
Bij ontbijt Karnemelk/ Jus de Orange
smorgens 3-4 mokken koffie
Bij de lunch Karnemelk/ Jus de Orange
smiddags 2-3 mokken thee.
s'avonds... Hangt zo van de avond af.
Bij mooi weer ook meer water. Nu het winter is drink ik zeer weinig water tussendoor. Alleen bij sporten nu.
Minder behoefte aan ofzo. Ook bij wandelen... In de winter wandel ik rustig 20km met 1 koffiepauze. De waterfles gaat weer vol mee terug. In de zomer heb ik wel eens meer dan een liter mee dan standaard 0,75l flesquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk geen water in de winter? Niet lekker?
Opgeslagen voor weekend. Merci.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:54 schreef minilot het volgende:
Gembertip!
https://www.davidlebovitz(...)h-shortbread-recipe/
Zo ontzettend lekker!
Oefening van mensendieck; deze oefening doe ik alleen rechts:quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat vervelend, @:Blues! Wat voor oefening was dat?
Oh ja, tip: de high protein drink van Lidl huismerk (milbona) is echt. De vanille versie smaakt naar vanille milkshake en de chocolade versie naar chocomel
Gemberdrank werkt ook goed tegen een opstandige maag. En met honing tegen een zere keel.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:51 schreef minilot het volgende:
Ik vind gember hartstikke lekker, maar combineer het eigenlijk nooit met kokend water om op te drinken want thee en ik drink geen theeMaar wellicht kan ik voor gember wel eens een uitzondering maken.
Lasagne kant en klaar. Staat nu in de oven. Net thuis van sporten en geen zin in moeilijk doen.quote:
Die notitie heeft mijn maag gemist. Een maaltijd en gelijktijdig drinken beteken na het eten minimaal een uur rustig aan en het liefst blijven zitten. Direct een eind lopen betekend een opstandige darm.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iets met verdunnen van de spijsverteringssappen en dan krijg je problemen. maar dat is helemaal niet zo. Vocht gaat langs de korte curvatuur van de maag via een soort gootje zo direct richting duodenum.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een luxeprobleem. Eén van de drie advertenties op Marktplaats doet het zo goed dat ik al 8 geïnteresseerden heb. Ik heb het er gewoon druk mee.
Ik wordt nerveus als ik het idee heb dat er voorlopig geen wc in de buurt is. Dan drink ik dus nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Leuke bijlees. Ik moest grinniken om jullie kinderen
Als ik vroeger niet dronk tijdens het eten, at ik niet. Ik had echt iets nodig om mijn eten mee weg te spoelen. En alsnog heb ik vele uren alleen aan tafel gezeten omdat mijn bord nog niet leeg was.
Ik drink minimaal 3 liter per dag, het zal eerder 4 zijn. Ik heb overal waar ik naartoe ga mijn waterfles bij me. Ik word helemaal nerveus als ik hem niet bij me heb.
Heb ik gedaan. Morgen wordt de elektrische boiler opgehaald. Die boiler hing in onze caravan en wacht dus al jaren op het moment dat ik hem eindelijk ga verkopen.quote:
Dat kan ik ook wel hebben. Maar dat is in mijn hoofd totaal niet gekoppeld aan wel of niet drinken. Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wordt nerveus als ik het idee heb dat er voorlopig geen wc in de buurt is. Dan drink ik dus niet
Rollen in geld straksquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Morgen wordt de elektrische boiler opgehaald. Die boiler hing in onze caravan en wacht dus al jaren op het moment dat ik hem eindelijk ga verkopen.
Ik drink dus ook amper als ik ga wandelen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:09 schreef gcjoel het volgende:
Ik wordt nerveus als ik het idee heb dat er voorlopig geen wc in de buurt is. Dan drink ik dus niet
Lol. Dan zet ik mijn blaas op slot.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen als het heel warm is en ik zeker weet dat ik het eerder uit zweet dan dat ik moet plassenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik drink dus ook amper als ik ga wandelen.
Foto’s maken, tekstje verzinnen, kopers bewerken, evt opsturen (weer een heel drama in zichzelfquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik heb zo'n 50 dingen om te verkopen geloof ik dus ik kan moet nog even vooruit.
Is dat niet juist niet echt gezond? Wel afvalstoffen en verdamping, geen vers water?quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik drink dus ook amper als ik ga wandelen.
Echt naar ja. Maar ik moet wel want ik wil de discussie over Marktplaats winnen van J. Hij (nooit iets verkocht of gekocht via MP) roept al jaren dat het toch allemaal niets oplevert en dat mensen nooit op komen dagen enzo. Ik wil heel graag zijn ongelijk bewijzenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Foto’s maken, tekstje verzinnen, kopers bewerken, evt opsturen (weer een heel drama in zichzelf) Gedoe!
Reden dat ik met vinted ben gestopt en spullen liever naar de kringloop breng dan er een advertentie aan te wijden
Wat een gemis in zijn levenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Echt naar ja. Maar ik moet wel want ik wil de discussie over Marktplaats winnen van J. Hij (nooit iets verkocht of gekocht via MP) roept al jaren dat het toch allemaal niets oplevert en dat mensen nooit op komen dagen enzo. Ik wil heel graag zijn ongelijk bewijzen
Ik heb er bij paaldansles niks over gezegd, werd er wel door een paar mensen naar gevraagd ("hoe kom je aan die blauwe plek?") en heb gezegd dat een hond een hapje wou, waarop er een hoop oh! en ah! gereageerd werd. Al met al geen ingewikkeldheden.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:09 schreef minilot het volgende:
Over billendansers () gesproken, zeg @:Tele6 hoe is het eindelijk afgelopen met de potentiële schrikreacties op je hondenbeet bij het paaldansen?
En nog terugkomend op je vraag van eerder, ik zat op een gegeven moment wel op (kalme) duurlopen van net iets voorbij marathonafstand, maar was het eigenlijk van het ene op het andere moment beu dat het zoveel tijd kostte en nu loop ik gemiddeld vijf vroege ochtenden in de week gewoon een stukje van maximaal een uur. Intervalloopjes, temporun, joggen op slakkentempo - net waar ik zin in heb. Het is echt alleen nog gewoon een lekker begin van de dag, een mooi moment om muziek te luisteren en fijn om mijn uithoudingsvermogen mee bij te houden. Verder helemaal geen streven meer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |