PT was fijn vanochtend. Ik sliep ook iets beter, of althans, ik werd 's nachts wel wakker maar ik voelde me vanochtend wel uitgeruster. Wel twee paracetamol genomen, om te voorkomen dat ik álles in mn lijf ging voelen. Beetje spanning wel, maar aan de PT even uitgelegd en hij was zoals altijd weer heel chill. Schema wat aangepast, oefeningen gedaan die wel spieren rondom nek en schouders wat in beweging brengen maar niet belastend zijn voor nek zelf. Hopend op die manier de stijfheid toch beetje uit nek te halen. En wat leuke agility oefeningen met loopladder gedaan. Was fijn en voelde me erna idd wat beter.
As we speak wordt mijn voet afgelikt door de kat, die de andere kat aan het schoonmaken is maar niet helemaal doorheeft dat mijn voet er ook half tussen ligt

is die straks ook weer schoon. Niet the brightest kid on the block.
Speaking of which..
@Tele6 welcome to my life

ik vind het soms grappig en soms ook echt stuitend, vooral bij de mastervakken/thesis dat ik me echt afvraag hoe zo iemand in godsnaam in een master terecht is gekomen. Tegelijkertijd heb ik ook een student als masterthesisstudente op mijn onderzoek gehad en ik was niet bijster tevreden over haar praktisch werk of schrijven, maar zij werd wel aangenomen bij een vrij gewilde klinische stage en is later ook een (niet-directe) collega van me geworden, maar dan als klinisch psycholoog en ze is nu ook GZ psycholoog. Bij haar was de thesis gewoon een moetje en haar interesse lag daar niet. Dat heeft ook echt wel een grote impact heb ik gemerkt. Maar ik vraag me soms ook af of ik een studiehandleiding voor jan lul schrijf, dan komen er twintig vragen waarvan alle antwoorden dus in die vier-pagina's-tellende (lijkt me nog te overzien) studiehandleiding staan