abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207723427
quote:
2s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al tijden het idee dat het niet helemaal lekker gaat in de opleidingen, als ik dat zo om me heen hoor. :+
Dit is ook wel een beetje een sneue generatie, want dit is het eerste studiejaar dat ze onafgebroken fysiek onderwijs kunnen hebben. En dat nog niet eens, want de docent van dit vak had voor de kerst ook corona. :X
pi_207723428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:53 schreef minilot het volgende:

Woah! Wist je destijds ook niet dat dat beroerd voor je lijf was, of wist je het wel maar dronk je toch nog steeds veel te weinig?
Ik wist het wel :') Maar ik had er toch geen last van, toch?

En van huis uit dronk niemand bij ons thuis voldoende :? Ik had 's morgens brood en een kopje thee. En dan de hele dag naar school waar ik niets dronk. Dan naar huis, waar ik niets dronk en 's avonds staand bij het aanrecht een klein glaasje ranja (ik had dat ooit 1x laten vallen en dus moest ik het altijd staand bij het aanrecht opdrinken). That's it. Water drinken bestond gewoon echt niet bij ons. Dus dat komt neer op...300-400 ml per dag max?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207723434
Günther brult overigens geregeld, hier in het westen van het land, luidkeels Ich liebe dich, Mutti! over het schoolplein. Geen idee waarom :') Ik vermoed dat -ie zonder dat ik het weet hier meeleest en aan zijn Güntherheid probeert te voldoen. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_207723438
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:58 schreef minilot het volgende:
Günther brult overigens geregeld, hier in het westen van het land, luidkeels Ich liebe dich, Mutti! over het schoolplein. Geen idee waarom :') Ik vermoed dat -ie zonder dat ik het weet hier meeleest en aan zijn Güntherheid probeert te voldoen. :')
_O- _O-
pi_207723441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Is geen geheim hoor ^O^
^O^
quote:
Dat lijkt me niet per se een fijne opmerking, die laatste. Nukkige pubertaferelen...En het eerste is dan weer totaal koddig O+
Ik heb er niet zo'n moeite mee. Hij roept dat soort dingen al jaren, maar er zijn er wel meer met wat volatiele emoties hier in huis. Ik ben zelf ook wat onaardig tegen Jul als ik onvrede ervaar O-)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207723452
:o @Isabeau

(al herken ik het onder schooltijd niks drinken... de wc's op mijn school waren zo ranzig)
pi_207723470
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:54 schreef Molo het volgende:
Dit is horror ;(

Ik vond mijn galstenen destijds al zo vreselijk en die heeft de chirurg eruit gehengst ipv uitplassen (ja ik weet dat je galstenen niet kúnt uitplassen maar toch). Dat klinkt zo intens naar en vreselijk ;(
quote:
Kidney stones are well known for causing excruciating pain. In surveys ranking medical conditions by how much pain they cause, kidney stones and gunshot wounds typically rank near the top of the list.
linkje over nierstenen

:X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207723473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En van huis uit dronk niemand bij ons thuis voldoende :? Ik had 's morgens brood en een kopje thee. En dan de hele dag naar school waar ik niets dronk. Dan naar huis, waar ik niets dronk en 's avonds staand bij het aanrecht een klein glaasje ranja (ik had dat ooit 1x laten vallen en dus moest ik het altijd staand bij het aanrecht opdrinken). That's it. Water drinken bestond gewoon echt niet bij ons. Dus dat komt neer op...300-400 ml per dag max?
Ah ja, duidelijk! En bizar, al ervaar je dat op dat moment als kind nooit zo. Wij aten vroeger thuis geen fruit. Gewoon niet, nooit. Het was nooit in huis. Vond ik destijds helemaal niet gek en ik kan het me nu dus echt niet voorstellen!
  donderdag 26 januari 2023 @ 19:01:12 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207723475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:58 schreef minilot het volgende:
Dit is herkenbaar. Duits en Zweeds hier :')
Liefst zo tergend eng zoet dat glazuur van je tanden springt :')

Ook een gestoord kind dus tsja

Ze kijkt ook uit naar volwassenheid want dan mag ze whisky drinken :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 januari 2023 @ 19:01:51 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207723482
quote:
;(
pi_207723488
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 18:59 schreef Tele6 het volgende:
:o @:Isabeau

(al herken ik het onder schooltijd niks drinken... de wc's op mijn school waren zo ranzig)
Ik vond het terugkijkend zo bizar: dat ik de hele dag op school dus niets dronk. Er was ook niets te drinken eigenlijk :? De docenten gingen bijv koffiepauze houden en dan konden wij op het plein spelen. Maar we dronken niets.

Wat mij aan het lachen maakte was een chirurg die me vertelde dat ik na de nefrectomie 2,5 liter per dag moest drinken _O- Ik zit nu meestal tussen de 2 en 2,5 liter.
pi_207723490
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:01 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit is herkenbaar. Duits en Zweeds hier :')
Liefst zo tergend eng zoet dat glazuur van je tanden springt :')

Ook een gestoord kind dus tsja

Ze kijkt ook uit naar volwassenheid want dan mag ze whisky drinken :')
Wat raarcute! :D
  donderdag 26 januari 2023 @ 19:04:24 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_207723527
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:02 schreef minilot het volgende:

[..]
Wat raarcute! :D
Ze wilde laatst ook 'billendanser' worden

Broek naar beneden op schoolplein en op haar eigen blote kont slaan :') :')

Nah ja, zal wel goed komen en anders is er tzt ook vast GGZ beschikbaar

Nu even mevrah op bed flikkeren hier
pi_207723563
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vond het terugkijkend zo bizar: dat ik de hele dag op school dus niets dronk. Er was ook niets te drinken eigenlijk :? De docenten gingen bijv koffiepauze houden en dan konden wij op het plein spelen. Maar we dronken niets.
Geen schoolmelk? :o
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  donderdag 26 januari 2023 @ 19:08:17 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207723579
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een stom gedoe zeg :o Zal daar wel de gewoonte zijn, maar dan nog is het stom. En de kosten voor het opknappen, hoe veel hij ook doet, zijn voor jou?! Gaat het dan om 'noodzakelijk opknappen' omdat jij het kapot hebt gemaakt oid, of kan hij gewoon besluiten er een nieuwe vloer in te leggen en alle muren te stucadoren en dan moet jij dat ook betalen?
jup ....
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207723582
Wij dronken ook niks op de basisschool en tussen de middag gingen we naar huis dus we aten ook niks verder op school tenzij traktatie ofzo
pi_207723596
Over billendansers ( ^O^ ) gesproken, zeg @Tele6 hoe is het eindelijk afgelopen met de potentiële schrikreacties op je hondenbeet bij het paaldansen? :* En nog terugkomend op je vraag van eerder, ik zat op een gegeven moment wel op (kalme) duurlopen van net iets voorbij marathonafstand, maar was het eigenlijk van het ene op het andere moment beu dat het zoveel tijd kostte en nu loop ik gemiddeld vijf vroege ochtenden in de week gewoon een stukje van maximaal een uur. Intervalloopjes, temporun, joggen op slakkentempo - net waar ik zin in heb. Het is echt alleen nog gewoon een lekker begin van de dag, een mooi moment om muziek te luisteren en fijn om mijn uithoudingsvermogen mee bij te houden. Verder helemaal geen streven meer mee.
pi_207723631
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Wij dronken ook niks op de basisschool en tussen de middag gingen we naar huis dus we aten ook niks verder op school tenzij traktatie ofzo
Tussen de middag aten we thuis warm eten en mijn moeder gelooft heilig in 'drinken bij het eten is slecht voor je'.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:06 schreef eudaemonia het volgende:

Geen schoolmelk? :o
Ik geloof niet dat dat bestond.
pi_207723648
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Tussen de middag aten we thuis warm eten en mijn moeder gelooft heilig in 'drinken bij het eten is slecht voor je'.
[..]

Ik hoor dat wel vaker, maar wat is daar nou eigenlijk de achterliggende gedachte van? Ik vind het helemaal niks, eten zonder iets te drinken erbij.
pi_207723685
10 jaar geleden wist ik nog niet van jouw bestaan :D maar het klinkt afschuwelijk die pijn.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik drinken meenam naar school en fruit mee dacht ik ook niet. Maar thuis was altijd wel fruit (mijn vader schilde ook altijd voor ons sinaasappels, al het wit eraf, mooi in partjes op de bordje :D )

Jouw kind @Molo jij lachen en heel veel geschokte moeders _O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator donderdag 26 januari 2023 @ 19:14:45 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207723701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat mij aan het lachen maakte was een chirurg die me vertelde dat ik na de nefrectomie 2,5 liter per dag moest drinken _O- Ik zit nu meestal tussen de 2 en 2,5 liter.
In de pauze geen drinken? Tenzij je beker had gelekt of je pakje was geknapt :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_207723735
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 19:12 schreef minilot het volgende:
Ik hoor dat wel vaker, maar wat is daar nou eigenlijk de achterliggende gedachte van? Ik vind het helemaal niks, eten zonder iets te drinken erbij.
Iets met verdunnen van de spijsverteringssappen en dan krijg je problemen. maar dat is helemaal niet zo. Vocht gaat langs de korte curvatuur van de maag via een soort gootje zo direct richting duodenum.
pi_207723744
Ik ben ook niet opgegroeid met water drinken of zo tussendoor.
Zelfde als @Isabeau
En die nierstenen van jou toen :X :X
pi_207723786
Mijn ouders vinden drinken ook redelijk onzinnig, zeker tijdens het eten.
Behalve natuurlijk wijn of bier *)
Maar wel schoolchocomel :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207723800
Nog steeds een fysieke huiverreactie als ik denk aan lekkende beker aardbeismaakyogidrink in de eerste week van de brugklas en al de bladzijden van mijn zorgvuldig zelfgekafte mooie nieuwe schoolboeken zaten aan elkaar geplakt en dat bleef ik nog het hele schooljaar ruiken en huuuuuu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')