Heel goed! Negen van de tien keer kom ik echt helemaal niemand tegen als ik 's morgens vroeg hardloop, maar ik heb wel altijd verlichtingquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt he. Ik ga in het donker niet eens lopen zonder licht.
Jouw aureool?quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Heel goed! Negen van de tien keer kom ik echt helemaal niemand tegen als ik 's morgens vroeg hardloop, maar ik heb wel altijd verlichting
Lekkerquote:
Die moest ik al heel wat jaar geleden inleverenquote:
Ik vind dit ook wel themaliedje van de dag.quote:
Thee. Haakwerkje. Gauw!quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel themaliedje van de dag.
Ik maak pasta carbonara, zoals het hoort, met extra gebakken champignons.quote:
Ik at tussen de middag al warm:quote:
Wat cool!quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:26 schreef sigme het volgende:
Vanmiddag dronken wij ook weer eens filterkoffie; na een week bootraodtrip en daarna vooral espresso, voor het eerst in een week dat ik koffiedrab had. En m'n zwam heeft dus hongerrrrrrrrrrrrr. Dus ik ging 'm voeren.
Stak er een oor uit
[ afbeelding ]
Woehoe!
Onze kokkie kwam op de eerste avond vragen of we oploskoffie wilden (stond in onze mess, met waterkoker), of een thermoskan koffie. Daarna is er steeds een kan vol verse koffie voor ons geweest.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat cool!Leuke verrassing!
Had je geen koffie op de bootroadtrip trouwens?
Hier eten we Indonesisch, net besteld bij de toko. Heer-lijk altijd, zin in. Stiekem extra martabak meebesteld ookal mocht dat niet van Koos
Oh ik leg nu de link pasquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Onze kokkie kwam op de eerste avond vragen of we oploskoffie wilden (stond in onze mess, met waterkoker), of een thermoskan koffie. Daarna is er steeds een kan vol verse koffie voor ons geweest.
Maar daarvan kon ik geen drab aan m'n zwam voeren
quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:26 schreef sigme het volgende:
Vanmiddag dronken wij ook weer eens filterkoffie; na een week bootraodtrip en daarna vooral espresso, voor het eerst in een week dat ik koffiedrab had. En m'n zwam heeft dus hongerrrrrrrrrrrrr. Dus ik ging 'm voeren.
Stak er een oor uit
[ afbeelding ]
Woehoe!
Wat een stom gedoe zegquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:10 schreef Barreltje het volgende:
even een #klaagpost hoor
ik zegde vandaag de huur op van mijn huidige appartement. dat moet 3 maanden van tevoren..
dus ik zeg de huur op voor de 1e van de maand : 1 Mei.
Dus de huur gaat dan tot 30 April.
en dan moet ik dus 10 dagen (!!) van tevoren het huis uit zijn. dus 14 April het huis uit en leeg..
dan gaat de huisbaas het huis opknappen en zijn alle kosten daarvoor voor mij![]()
wtf?!?!?
oh en ik moet dus OOK de huur gewoon tot 30 april blijven betalen ...
![]()
![]()
Klinkt tegenwoordig als een normale weekquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekenden een schoon huis en vers bed straks.
Vannacht werd ik om4 uur wakker en bleek ik weer blaasontsteking te hebben en ook niet meer geslapen. Om 8 uur, plasje weggebracht, assistente was zo aardig om het meteen te controleren. AB meegekregen. Dat werkte helaas sneller op de darmen dan op de blaas.
Afscheidsborrel van een collega heb ik ook maar laten gaan, geen puf voor.
Morgen maar een dagje rustig aan. Zaterdag heb ik een kleurworkshop en daar wil ik echt naar toe.
Wat gaaf dat oor @:Sigme
Ik eet kipkebab. Had dat een tijd geleden besteld, maar dat was zoveel dat ik de helft heb ingevroren. Salade erbij en dan vind ik het wel goed voor vandaag
Ja, maandag ct scan en 1 maart een onderzoek bij een uroloogquote:Op donderdag 26 januari 2023 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt tegenwoordig als een normale weekWéér blaasontsteking. Er staat een afspraak in het zkh, heb ik dat goed onthouden?
Hopelijk is er dan een oorzaak te vinden waar ze wat mee kunnen. Dit is ook ellendig zeg. En helemaal niet goed voor je, al die ab. Maar dat is vast een open deurquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, maandag ct scan en 1 maart een onderzoek bij een uroloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |