jup in het contract in de lokale taal .. en bovendien is het ook de normale gang van zaken volgens mijn collega's.. dus niks aan te doen..ik vind het WEL diefstal..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit stond allemaal in het contract?
Zoo dat is zuur zegquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
jup in het contract in de lokale taal .. en bovendien is het ook de normale gang van zaken volgens mijn collega's.. dus niks aan te doen..ik vind het WEL diefstal..
Bij de bakspullen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:39 schreef junkiesietze het volgende:
Ja hallo,
https://www.jumbo.com/pro(...)elnoot-95g-324860CUP
waar in de jumbo staat dit precies? ik kan daar nooit iets vinden
die medewerkers weten niks, I triedquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Bij de bakspullen?
Vraag het anders aan een medewerker🤓
10 dagen tevoren is 20 april.Wat een rare regels?quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:10 schreef Barreltje het volgende:
even een #klaagpost hoor
ik zegde vandaag de huur op van mijn huidige appartement. dat moet 3 maanden van tevoren..
dus ik zeg de huur op voor de 1e van de maand : 1 Mei.
Dus de huur gaat dan tot 30 April.
en dan moet ik dus 10 dagen (!!) van tevoren het huis uit zijn. dus 14 April het huis uit en leeg..
dan gaat de huisbaas het huis opknappen en zijn alle kosten daarvoor voor mij![]()
wtf?!?!?
oh en ik moet dus OOK de huur gewoon tot 30 april blijven betalen ...
![]()
![]()
Mijn ervaring is dat als je het vriendelijk vraagt men even mee loopt, of desnoods een collega inschakelt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die medewerkers weten niks, I tried
Het lijkt er ook op alsof dit in een koelkast moet staan
Het staat zeker bij de koeling. Dat is waar ik het laatst ook vond, in de afprijsbak dan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
die medewerkers weten niks, I tried
Het lijkt er ook op alsof dit in een koelkast moet staan
Werk dagen..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:43 schreef Blues het volgende:
[..]
10 dagen tevoren is 20 april.Wat een rare regels?
H, A, L, L en O als letters ja?quote:
Gadverdamme, waarom zou je dat kopen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:39 schreef junkiesietze het volgende:
Ja hallo,
https://www.jumbo.com/pro(...)elnoot-95g-324860CUP
waar in de jumbo staat dit precies? ik kan daar nooit iets vinden
Weird!quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:10 schreef Barreltje het volgende:
even een #klaagpost hoor
ik zegde vandaag de huur op van mijn huidige appartement. dat moet 3 maanden van tevoren..
dus ik zeg de huur op voor de 1e van de maand : 1 Mei.
Dus de huur gaat dan tot 30 April.
en dan moet ik dus 10 dagen (!!) van tevoren het huis uit zijn. dus 14 April het huis uit en leeg..
dan gaat de huisbaas het huis opknappen en zijn alle kosten daarvoor voor mij![]()
wtf?!?!?
oh en ik moet dus OOK de huur gewoon tot 30 april blijven betalen ...
![]()
![]()
Ik ben gek op cookiedough maar deze is wel echt smerig. Enorm zoet en een glibberige textuur.quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Gadverdamme, waarom zou je dat kopen?
-piep-quote:
Je bedoelt echt zo ongebakken opeten? Voor mij valt dat in de categorie 'lepel in de pindakaaspot'quote:Op donderdag 26 januari 2023 15:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben gek op cookiedough maar deze is wel echt smerig. Enorm zoet en een glibberige textuur.
Ik overweeg nu wel een beetje om cookiedough te maken.
Gewoon zo opeten jaquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedoelt echt zo ongebakken opeten? Voor mij valt dat in de categorie 'lepel in de pindakaaspot'
Ik snap er niks van iig
Overigens qua snackvoer, net mijn laatste Carambar toffee gegeten uit een Parijs metrostationwinkeltje. Toch vier maanden met die zak gedaan, knap he![]()
Wel onbegrijpelijk dat ze die niet in Nederland verkopen. Op het klotepapiertje waar ze in verpakt zitten na zijn ze echt perfect goddelijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gewoon zo opeten ja![]()
4 Maanden
Maar hoe dan er zo lang over gedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel onbegrijpelijk dat ze die niet in Nederland verkopen. Op het klotepapiertje waar ze in verpakt zitten na zijn ze echt perfect goddelijk
Ja goeie vraagquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar hoe dan er zo lang over gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |