Dit is zo schattigquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn zoon - groep 7! - ontdekte déze week dat het bij Begrijpend Lezen de bedoeling is dat je eerst de héle tekst leest en dan de vragen beantwoordtHij las altijd alleen de vraag en deed wat daar stond ('lees regel 3') en kwam er dan vaak niet uit. Hij heeft jarenlang deze memo gemist, er staat immers bovenaan de opdracht 'lees de tekst' en niet 'lees de hele tekst'
![]()
(het was niet eens luiheid, maar gewoon oprecht niet weten).
Hij was helemaal in de gloria met deze strategie. Bij toepassing ontdekte hij wel dat het de opdrachten weliswaar makkelijker maakte maar dat het óók heel saai is om teksten te lezen![]()
Ik moest vrij hard grinniken hierom, maar na jouw verhaal kom ik tot de conclusie dat hij er eigenlijk heel op tijd bij is
Had hij ook al een plan voor als Jul de pijp aan Maarten geeft?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik weet niet 100 of dat puur over mij of ook over zus ging, maar aardig is anders.
Gelukkig zei ie een paar dagen later dat natuurlijk élk kind bij ons zou willen opgroeien want wij zijn werkelijk fantastische moeders.
Bijzonder kind is het
Nee dat is verboden want zij is de liehiehiehiefstequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Had hij ook al een plan voor als Jul de pijp aan Maarten geeft?
Ik begeleid nu twee 'young professionals' en die mogen zich dit ook nog wel even eigen maken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Ik had de indruk dat deze studenten de opdracht niet lezen uit een soort van idee van optimalisatie. Tijd besparen door de opdracht niet helemaal door te nemen incl de hints en de achtergrondinfo.
Er was zelfs één duo dat dacht 2x zo snel klaar te zijn door een van de twee halverwege de opdracht te laten beginnen en dan niet samen te werken. Alleen was het een opdracht waarin je in 2 uur elke keer een stukje verder redeneert en puzzelt, dus als je dan de eerste helft van de puzzel overslaat snap je er ook helemaal niks van. Helemaal niks
Ohquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nee dat is verboden want zij is de liehiehiehiefste
quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne vroeg laatst aan Jul
Als Jut doodgaat, worden we dan gewoon een gezin met papa?
Ik heb dat dus niet hč? Ik plas zelden direct na seks (wel altijd ervoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat niet doen is hier vaste prik blaasontsteking. Ik heb daar van geleerd.
Overload aan vragen ook aan studenten/pas afgestudeerden..dan moet je keuzes gaan maken in waar je je aandacht en tijd aan besteedtquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb al tijden het idee dat het niet helemaal lekker gaat in de opleidingen, als ik dat zo om me heen hoor.
Ik kom er soms mee weg maar het is wel een beetje russische roulette bij mij, heb ik het idee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb dat dus niet hč? Ik plas zelden direct na seks (wel altijd ervoor) en ik heb nog nooit in mijn leven blaasontsteking gehad! Maar het is dus geen hoax?
Geloof dat tot een uur na de seks nuttig is om rans uit je plasholen en zulks te verwijderenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb dat dus niet hč? Ik plas zelden direct na seks (wel altijd ervoor) en ik heb nog nooit in mijn leven blaasontsteking gehad! Maar het is dus geen hoax?
Ik pas.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Geloof dat tot een uur na de seks nuttig is om rans uit je plasholen en zulks te verwijderen
Je kunt ook tijdens de seks plassen natuurlijk, maar geen idee van dat effect en of dat helpt tegen blaasontsteking
Oh jee, zéker 10 jaar geleden. De ambu heeft me meegenomen naar het zkh en daar kreeg ik een ontzettend fijn relaxerend (voor de gladde spiervezels van de urineleiders) infuus. Heb ze uit moeten plassenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, wanneer was dat? En hoe ben je er vanaf gekomen?
Woah! Wist je destijds ook niet dat dat beroerd voor je lijf was, of wist je het wel maar dronk je toch nog steeds veel te weinig?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..] Wat niet moeilijk was, want ik dronk zeg maar een kopje thee en eventueel een glas melk per dag. Hele nachtdiensten niks bijv. Geen druppel.
I see what you did therequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
OhDe mijne is wel zo diplomatiek om een 'liefste Nederlandse moeder' en een 'liefste Duitse Mutti' te hebben
Hij noemt zichzelf 'je favoriete geboren zoon'
Dit is horrorquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh jee, zéker 10 jaar geleden. De ambu heeft me meegenomen naar het zkh en daar kreeg ik een ontzettend fijn relaxerend (voor de gladde spiervezels van de urineleiders) infuus. Heb ze uit moeten plassenEn kreeg de opdracht véél meer te drinken dan ik deed. Wat niet moeilijk was, want ik dronk zeg maar een kopje thee en eventueel een glas melk per dag. Hele nachtdiensten niks bijv. Geen druppel.
Dat publiek ook!quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:51 schreef Molo het volgende:
Te weird om niet te delen. Specifiek voor @:minilot
Is geen geheim hoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
I see what you did there![]()
![]()
Mijne is allesbehalve diplomatiek. Wel eerlijk en erg van de wisselende emoties. Dus dat gaat naadloos over van "ik vind het zo fijn om je te zeggen hoeveel ik van je hou" naar "jij bent niet eens mijn moeder, ik hoef alleen naar Jul te luisteren".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |