quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:19 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag geholpen bij een werkcollege. Ik voelde me net een kapotte grammofoonplaat. Het ging zo:
Student: "Wat moet ik doeoeoeoen?"
Ik: "Wat staat er in de opdracht dat je moet doen?"
Student: "En wat moet ik nuuuu doen?"
Student: "Wat moet ik hiermee doen?"
Ik: "Heb je in de opdracht gekeken wat je hiermee moet?"
Student: "Ik weet niet wat ik moet doen?"
Ik: "Heb je de opdracht gelezen?"
En telkens lezen ze de opdracht en hebben ze hun aha-momentje.
Derdejaars studenten universiteit.
Manmanmanmanman.
Volgens de uroloog wijzen de bacteriën op gal of nierstenen. Maar ik ben ooit eens bij een vriendin geweest die nierstenen had, en de pijn verhalen van @Blues staan me ook nog bij als schrikbeeld, maar dat heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hopelijk is er dan een oorzaak te vinden waar ze wat mee kunnen. Dit is ook ellendig zeg. En helemaal niet goed voor je, al die ab. Maar dat is vast een open deur
Maar dát is wel lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2023 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bedoelt echt zo ongebakken opeten? Voor mij valt dat in de categorie 'lepel in de pindakaaspot'
Ik snap er niks van iig
Sjalot en kaas op een bladerdeegrol.quote:
Mijn pijnverhaal is je niet bij gebleven?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens de uroloog wijzen de bacteriën op gal of nierstenen. Maar ik ben ooit eens bij een vriendin geweest die nierstenen had, en de pijn verhalen van @:Blues staan me ook nog bij als schrikbeeld, maar dat heb ik helemaal niet
Mijn zoon - groep 7! - ontdekte déze week dat het bij Begrijpend Lezen de bedoeling is dat je eerst de héle tekst leest en dan de vragen beantwoordtquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:19 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag geholpen bij een werkcollege. Ik voelde me net een kapotte grammofoonplaat. Het ging zo:
Student: "Wat moet ik doeoeoeoen?"
Student: "En wat moet ik nuuuu doen?"
Student: "Wat moet ik hiermee doen?"
Ik: "Heb je in de opdracht gekeken wat je hiermee moet?"
Student: "Ik weet niet wat ik moet doen?"
Ik: "Heb je de opdracht gelezen?"
En telkens lezen ze de opdracht en hebben ze hun aha-momentje.
Derdejaars studenten universiteit.
Manmanmanmanman.
Achteraf mentionen werkt niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn pijnverhaal is je niet bij gebleven?En het was nog wel het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Nierstenen kan natuurlijk prima zonder pijn; ik had eerst maanden lang alleen blaasontstekingen voor ik de eerste pijnaanval kreeg.
Overigens is die cookie dough van de Jumbo niet te vreten en staat die bij ons bij het gebak in de koeling. Wat was dat smerig zeg. En ik hou van snoepen van deeg als ik koekjes maak en zo. Even naam er bij als waarschuwing. @:junkiesietze Ik zie dat Lucky er ook al vieze herinneringen aan had.
Oh heus!quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:32 schreef sigme het volgende:
Achteraf mentionen werkt niet.
@:junkiesietze
Ik weet dat dat slim isquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Bij zo vaak blaasontsteking denk ik meestal die weet vast niet dat het slim is even te plassen na de seks.
Kaatje?
quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn zoon - groep 7! - ontdekte déze week dat het bij Begrijpend Lezen de bedoeling is dat je eerst de héle tekst leest en dan de vragen beantwoordtHij las altijd alleen de vraag en deed wat daar stond ('lees regel 3') en kwam er dan vaak niet uit. Hij heeft jarenlang deze memo gemist, er staat immers bovenaan de opdracht 'lees de tekst' en niet 'lees de hele tekst'
![]()
(het was niet eens luiheid, maar gewoon oprecht niet weten).
Hij was helemaal in de gloria met deze strategie. Bij toepassing ontdekte hij wel dat het de opdrachten weliswaar makkelijker maakte maar dat het óók heel saai is om teksten te lezen![]()
Ik moest vrij hard grinniken hierom, maar na jouw verhaal kom ik tot de conclusie dat hij er eigenlijk heel op tijd bij is
Wanneer en wat voor onderzoek krijg je ook alweer? A.s. maandag toch? Hopelijk geeft t een goeie diagnose en behandeling, dit is toch ook niks zo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens de uroloog wijzen de bacteriën op gal of nierstenen. Maar ik ben ooit eens bij een vriendin geweest die nierstenen had, en de pijn verhalen van @:Blues staan me ook nog bij als schrikbeeld, maar dat heb ik helemaal niet
Dat niet doen is hier vaste prik blaasontsteking. Ik heb daar van geleerd.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Bij zo vaak blaasontsteking denk ik meestal die weet vast niet dat het slim is even te plassen na de seks.
Kaatje?
Nee, wanneer was dat? En hoe ben je er vanaf gekomen?quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn pijnverhaal is je niet bij gebleven?En het was nog wel het ergste wat ik ooit heb meegemaakt. Nierstenen kan natuurlijk prima zonder pijn; ik had eerst maanden lang alleen blaasontstekingen voor ik de eerste pijnaanval kreeg.
Overigens is die cookie dough van de Jumbo niet te vreten en staat die bij ons bij het gebak in de koeling. Wat was dat smerig zeg. En ik hou van snoepen van deeg als ik koekjes maak en zo. Even naam er bij als waarschuwing. @:junkiesietze Ik zie dat Lucky er ook al vieze herinneringen aan had.
Braaf slim meisje.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat niet doen is hier vaste prik blaasontsteking. Ik heb daar van geleerd.
Dat zou ook absoluut iets voor de mijne kunnen zijn, gewoon lekker lui de shortcut nemenquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Ik had de indruk dat deze studenten de opdracht niet lezen uit een soort van idee van optimalisatie. Tijd besparen door de opdracht niet helemaal door te nemen incl de hints en de achtergrondinfo.
Er was zelfs één duo dat dacht 2x zo snel klaar te zijn door een van de twee halverwege de opdracht te laten beginnen en dan niet samen te werken. Alleen was het een opdracht waarin je in 2 uur elke keer een stukje verder redeneert en puzzelt, dus als je dan de eerste helft van de puzzel overslaat snap je er ook helemaal niks van. Helemaal niks
Ik moet meestal daarna ook, maar ik weet inmiddels niet zo goed of dat een kip-ei verhaal is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 18:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Braaf slim meisje.
Ik moet meestal vanzelf nodig erna. Als niet, ach, vrouwen lijken toch wat minder vies dan mannen
Mijne vroeg laatst aan Julquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat zou ook absoluut iets voor de mijne kunnen zijn, gewoon lekker lui de shortcut nemenMaar deze verbazig was oprecht. Goede les wel, voor je studenten
![]()
Ik vind het overigens hilarisch welke memo's kinderen soms missen. Hij vroeg ook eens, toen hij al 5 was ofzo, vrij random: 'uit wiens buik kom ik eigenlijk?'![]()
![]()
Het leek mij vrij evident aangezien ik 'mama' ben en die andere dame in ons huishouden niet, maar dat was blijkbaar niet zo vanzelfsprekend
Ben je ook mooi klaar meequote:Op donderdag 26 januari 2023 18:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijne vroeg laatst aan Jul
Als Jut doodgaat, worden we dan gewoon een gezin met papa?
Jaquote:Op donderdag 26 januari 2023 18:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ben je ook mooi klaar mee'Gewoon' ook echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |