abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207727587
Ondanks=onlangs natuurlijk.

Ja we konden onze ogen niet geloven _O- Jammer vd 30% }:| >:)
pi_207727666
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:02 schreef AnneX het volgende:

[..]
Als de knieband dinges is hersteld. Kun je de volgende keer ook zo doen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder helemaal eens dat dysbalans van spiergroepen een rol spelen.
Ah, ja zij zei ook met theedoek om enkel maar ik pak mijn enkel met hand. Wie weet is dat ook het euvel!! Ik dacht dat mijn methode hetzelfde effect zou geven.

Hoe zittend?
pi_207727706
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verder spaar ik ze allemaal…

De laatste paar weken:
- kennis bijna dood aan verwaarloosde dubbele longontsteking en daarna COVID
- kennis bijna dood door ontsteking van het hartzakje, gevolgd door… dubbele longontsteking
- kennis bijna opgenomen voor zuurstoftherapie door COVID (twee familieleden van haar brachten de feestdagen wel door in het ziekenhuis)
- kennis in het ziekenhuis met smerige voet infectie
- kennis opgenomen in hospice (dat is natuurlijk niet in een paar weken ontstaan). Die gaat wel dood ;(

Muv die laatste kennis is alles (ruim) onder de 60 jaar. Allemaal net wat te ver weg om het voor mij heel dramatisch te maken, maar het lijstje telt wel op zo.
Jee Cat. Wat erg zo dichtbij en zo jong. -O-
pi_207727741
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:03 schreef Blues het volgende:
Ondanks=onlangs natuurlijk.

Ja we konden onze ogen niet geloven _O- Jammer vd 30% }:| >:)
30% is hier plots ook zoveel _O- Als het voor 20 euro weg was gegaan dan was het 'ach, 6 euro' geweest :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207727864
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:54 schreef Blues het volgende:
Tot nu toe verkopen wij op MP ook wel alles uiteindelijk.
Soms ff omhoog schoppen voor een paar euro. Helpt ook.

Maar de beste klapper maakten we ondanks op een veiling.
Ik vond met opruimen en afstoffen van de oude kast beneden in de tuinkamer tussen alle Joodse boeken die g al jaren via erfenis in zijn bezit heeft maar nooit iets mee doet een heel oud vergeeld schrift/dun boekje. Met teksten erin geschreven.
Foto's gemaakt en her en der aangeboden.
1 veiling wilde t hebben, dus opgestuurd...
Keken we vorige week nadat de veiling was geweest:
800 euro _O-
30% gaat er dan af, maar toch, die vondst van mij. Een onooglijk boekje :7 :D
Wauw _O_
Spoilers!
  donderdag 26 januari 2023 @ 22:18:16 #66
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207727962
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb echt een heel mooie tafel, alleen is het bovenblad helemaal lelijk en verweerd (vochtkringen en zo). Nu denk ik dat iemand die daar lol in heeft dat best nog kan herstellen. Maar ondertussen wil de kringloop de tafel niet (want bovenblad is lelijk), vind ik het best zonde de tafel naar de stort te brengen en heb ik eigenlijk ook geen zin in marktplaatsvolk over de vloer. En hij staat in de weg. _O-
Gratis af te halen in de lokale Facebook groep? Zijn hier meestal heel dankbare mensen die het goed kunnen gebruiken of die er voor de hobby iets mee doen.
pi_207727971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 21:54 schreef Blues het volgende:
Tot nu toe verkopen wij op MP ook wel alles uiteindelijk.
Soms ff omhoog schoppen voor een paar euro. Helpt ook.

Maar de beste klapper maakten we ondanks op een veiling.
Ik vond met opruimen en afstoffen van de oude kast beneden in de tuinkamer tussen alle Joodse boeken die g al jaren via erfenis in zijn bezit heeft maar nooit iets mee doet een heel oud vergeeld schrift/dun boekje. Met teksten erin geschreven.
Foto's gemaakt en her en der aangeboden.
1 veiling wilde t hebben, dus opgestuurd...
Keken we vorige week nadat de veiling was geweest:
800 euro _O-
30% gaat er dan af, maar toch, die vondst van mij. Een onooglijk boekje :7 :D
Wauw, goed opruimen en geld overhouden *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_207728006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Gratis af te halen in de lokale Facebook groep? Zijn hier meestal heel dankbare mensen die het goed kunnen gebruiken of die er voor de hobby iets mee doen.
Dat doe ik ook vaak. Heb ook nog eens de mazzel dat ik een grote centrale hal heb, niemand hoeft naar binnen ;)
pi_207728023
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:18 schreef gcjoel het volgende:

Ik heb daar een nog veel negatiever beeld bij dan ik heb van MP :D Ooit 1x gedaan en dat werd opgehaald door iemand waar het woord Handelaar nog net niet op zijn voorhoofd in neonletters stond,
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207728173
Ik vind t leuk en verrassend wat voor mensen op je MP spullen afkomen, en meestal superblij ^O^
pi_207728308
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:25 schreef Blues het volgende:
Ik vind t leuk en verrassend wat voor mensen op je MP spullen afkomen, en meestal superblij ^O^
Ja, iets weggeven en dan komt iemand met een bosje bloemen. En ik heb ooit eens een camera lens verkocht aan een student. Voor ver onder de prijs maar hij had geen geld en wilde m gebruiken voor vliegtuig spotten. I kreeg ook een linkje naar zijn website en later noemde hij me op de site onder mijn MP naam “met dank aan ..” _O-
pi_207728723
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, iets weggeven en dan komt iemand met een bosje bloemen. En ik heb ooit eens een camera lens verkocht aan een student. Voor ver onder de prijs maar hij had geen geld en wilde m gebruiken voor vliegtuig spotten. I kreeg ook een linkje naar zijn website en later noemde hij me op de site onder mijn MP naam “met dank aan ..” _O-
Wat leuk :D

Sterkte met je blaasontsteking trouwens. Balen zeg.
Spoilers!
pi_207728864
@Kaatje1 ja dat had ik nog helemaal niet gezegd, wat klote van weeer een blaasontsteking! Hopelijk vinden ze bij het verdere onderzoek in zkh een oorzaak die makkelijk te verhelpen is..

@Blues wauw mooie vondst wel dat boekje! Zelfs met de 30% eraf nog mooi bedrag dat overblijft.

@Lucky_Strike ook goed bezig met verkopen! En uitstekende reden om er veel geld mee binnen te halen ook haha.

Ik heb ook wel eens na uitzoeken van keukenkastjes wat spullen die ik al jaren niet had aangeraakt op de gratis afhalen Facebook van hier in de buurt gezet. Alles binnen een dag opgehaald en allemaal blije mensen aan de deur O+ ik woon ook wel in een volkswijk waar in het 'oude', nog echt volkse deel ook echt veel mensen weinig te besteden hebben. Ik had oa wat popcake en cupcake vormen en een cupcake-toren om ze in te zetten, die kwam een moeder met dochtertje ophalen en die gingen er meteen mee bakken samen die middag O+ daar kan ik dan echt blij van worden.
pi_207729394
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah, ja zij zei ook met theedoek om enkel maar ik pak mijn enkel met hand. Wie weet is dat ook het euvel!! Ik dacht dat mijn methode hetzelfde effect zou geven.

Hoe zittend?
Wat een goed resultaat van de veiling zeg.👍🏼
Er komt hier veel binnen van mp. 8)7 En er gaat bijna niks weg. Of het gaat naar een handelaar als inruilobject. Inruil o|O

Nog eens naar de man op het plaatje gekeken en eigenlijk doet hij niks.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That concludes the session for today w/
pi_207729521
Heeft iemand de film op net5 gezien ‘Bombshell’?
Schokkend en ik vraag mij af hoe mijn reactie was geweest.
Hard lachen en ontslag nemen? Alleen was ik niet zķ gedreven in mijn carričre.
SPOILER
pi_207730059
Oh ja…tip van de dag: bij ing is 100 punten wel ¤ 15,- waard. *O*
Nu kost de nieuwe pan Milano met (glazen) afgietdeksel ¤ 25,—
Alleen aankoop via internet en geen aanbiedingen.
pi_207730685
:O Moggeh! Net thuis. Een glas water en een bijleesje tijdens het uitpuffen :) :) Iedereen alvast een fijne vrijdag!
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 07:13:20 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207730858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een van m'n camera's die ik kocht was van de overleden vader van de verkoper. Stond geen prijs bij, dus gevraagd wat hij wou hebben. Ook wat verteld over dat ik al meerdere Mamiya's had, ze ook echt gebruik en na aankoop direct opstuur voor onderhoud.

Zelf had ie ook geen idee, biedingen liepen uiteen van ¤600 tot ¤2000. Dat eerste is overigens te weinig, ¤2000 had het allemaal in perfecte staat moeten zijn. Uiteindelijk had ie wel een goede gevoel bij mij, want het bedrag wat ik in gedachten had werd direct geaccepteerd, dat was wel aan de lage kant en had zelf wat marge naar boven ingecalculeerd. Had ¤1000 geboden. Verkoper wou een aquarium voor z'n zoontje kopen van dat geld, kwam ter sprake dat dit ¤1100 kost. Toen heb ik die laatste ¤100 er ook maar bijgelegd. Alsnog niet duur voor wat ik kreeg.

Dus toen mocht ik naar Bielefeld (of een dorpje in die gemeente, dus of het echt bestaat weet ik nog steeds niet :o ) Had ¤1000 geboden. Verkoper wou een aquarium voor z'n zoontje kopen van dat geld, kwam ter sprake dat dit ¤1100 kost. Toen heb ik die laatste ¤100 er ook maar bijgeleverd. Alsnog niet duur voor wat ik kreeg. Hij blij, ik blij.

Verkoper vertelde nog waarvoor z'n pa die camera gebruikte: hij fotografeerde veel levensmiddelen. In Bielefeld. Dus inderdaad, dr Oetker :P

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 27-01-2023 11:01:46 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 07:15:38 #79
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207730863
Nutteloos feitje en dan ga ik naar m'n werk: er liggen daar in een straal van ca 20km drie familiebedrijven met een miljarden omzet: dr Oetker, Miele en Claas
pi_207730864
Ik heb net het haar van m'n buurvrouw gedaan.

Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207730869
Goedemorgen allemaal :*
pi_207730920
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2023 23:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een goed resultaat van de veiling zeg.👍🏼
Er komt hier veel binnen van mp. 8)7 En er gaat bijna niks weg. Of het gaat naar een handelaar als inruilobject. Inruil o|O

Nog eens naar de man op het plaatje gekeken en eigenlijk doet hij niks.
SPOILER
That concludes the session for today w/
Heb je hier plaatjes van :@
pi_207730985
Ik moet van de bank af maar ik heb geen zihin. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207731050
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
30% is hier plots ook zoveel _O- Als het voor 20 euro weg was gegaan dan was het 'ach, 6 euro' geweest :D
30 procent is ook wel echt veel hoor. 20 tot 23 is normaal bij de meeste veilinghuizen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_207731082
Goedemorgen!

quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb daar een nog veel negatiever beeld bij dan ik heb van MP :D Ooit 1x gedaan en dat werd opgehaald door iemand waar het woord Handelaar nog net niet op zijn voorhoofd in neonletters stond,
Maar dat is toch ook veel beter dan naar de stort? Als die handelaar er brood in ziet dan vindt hij een koper voor die tafel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 27 januari 2023 @ 08:33:40 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_207731211
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 08:07 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Maar dat is toch ook veel beter dan naar de stort? Als die handelaar er brood in ziet dan vindt hij een koper voor die tafel.
Was ook mijn gedachte, die man haalt het echt niet op om het naar de stort te brengen.
pi_207731223
Goedemorgen :W
Alweer tijd om koffers en auto in te pakken.
Nog even nadenken of we via Aken naar huis rijden. Lijkt me nog wel een leuke plek voor een stadswandeling.
  vrijdag 27 januari 2023 @ 08:37:52 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_207731235
het is denk ik vooral ook wat voor gevoel je wil hebben bij het verkopen op MP.
Wil je dingen redden van de sloop, wil je er geld mee verdienen of wil je zorgen dat je spullen naar mensen gaan die het minder hebben..

hier is Frida vanmorgen naar de dierenarts gebracht.. hele behandeling van sterilisatie, wat vaccinaties en ze krijgt een C in haar oor getatoeerd.. de katten hier krijgen normaal gesproken een nummer in hun oor, maar ik heb frida laten chippen.. dus nu krijgt ze een c in haar oor om te zeggen dat ze gechipt is..

:D het is weer eens wat anders :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207731319
Mogge!
Geslapen van ca 2315 tot 6 en van 6 tot 8.30. Voel me weer mens.

Ah Frieda, straks een wiebelige kat thuis.

Nooit in Aken geweest @Sarabi maar schijnt de moeite waard te zijn.

Het haar doen van de buurvrouw @Lonaa?

Jaren geleden heb ik ook veel spelletjes etc op de weggeef fb pagina gezet, waren een paar drukke dagen. En toen ik niet wist hoe ik van de vlonders op het balkon af moest komen gaf iemand de tip om het op weggeef pagina te zetten. T was zo gepiept, werd netjes opgehaald
pi_207731405
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 08:35 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Alweer tijd om koffers en auto in te pakken.
Nog even nadenken of we via Aken naar huis rijden. Lijkt me nog wel een leuke plek voor een stadswandeling.
Aken is erg leuk, vind ik. Ook even goedkoop boodschappen doen bij een duitse DM....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')