Thanks .....quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
@:dgk_tegengas nominaties nu op stream 1 en 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kijk nog altijd liever naar Rob dan naar Ilse of Dannyquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja rob je bent niet zo populair als je denkt bakvis
Ze denken dat hij wel populair is dus dat hij het kan winnen van Ilse, zo is er gedacht tijdens het nomineren van hem werd er net toegegeven. Hij is geblindside.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja rob je bent niet zo populair als je denkt bakvis
Die liggen elkaar meer dan we denken..quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
ali gewoon aan het stofzuigen, chichi gewoon aan het praten. Jammer had gehoopt dat ze ali had ingelicht
Neen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Monique___ het volgende:
Dat rob lekker achter de geraniums gaat zitten in zijn caravan. Naar mannetje.
ligt af te geven op iedereen en eerlijk bla bla maar dan staat ali er en zegt hij niet hoe hij hem ziet.
we moeten ilse erin houden voor de memes!!!
Echt niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha ilse de grote winnaar straks. ik ga helemaal juichen
Dan wordt het een korte BB voor mij dit jaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha ilse de grote winnaar straks. ik ga helemaal juichen
hahaquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan wordt het een korte BB voor mij dit jaar
de memequeenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
ilse: Ik word gelijk afgestraft, nu heb ik nog een pestere bui.
Echt ilse, je bent top voor Big Brother, Goud, de smaakmaker!! Je blijft voor 100%!!!!
Nou wie is de leugenaar...quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
jolien tegen dada dat ze op hem gestemd heeft, keuze moest maken tussen 6, waren er 2 die ze niet wilde nomineren
Ilse heeft ze NIET erop gezet!!!
Dacht dat bart haar ook niet erop had gezet??
edit: ik vergis me zijn 7 mensen die hebben kunnen stemmen in een team van 6 mensen. dan klopt het wel die 5 voor rob en 5 voor ilse.
Stel je voor 14 ilses in het huisquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
ilse: Ik word gelijk afgestraft, nu heb ik nog een pestere bui.
Echt ilse, je bent top voor Big Brother, Goud, de smaakmaker!! Je blijft voor 100%!!!!
Ik ga echt niet op Ilse stemmen. Forget itquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat Ilse als eerste gered wordt. En dan Rob eruit tegen Danny. Maar wil wel de gezichten van het hele huis zien op het moment dat Ilse als eerste gered wordt. Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Vlaanderen stemmen we graag op de zielige underdog.
33% toch? 3 man genomineerd? Of heeft ie DaDa al afgeschoven...quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
ilse op monotome stem tegen rob; ik vind het spijtig tegenover u
rob nu opbeurend tegen ilse.. we zijn er nog in en hebben 50% kans zo moet je het zien.
had dat goede advies een uur terug maar tegen jezelf gezegd rob.. rob nu: ik heb er al 2x op gestaan en ik ga ook niet treuren..
nee jij gaat tieren en afgeven op ali en de laffe groep
nee het klopt wel..quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nou wie is de leugenaar...
Want bart zou ook niet hebben gestemd op ilse en op rob?
Zichzelf🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
33% toch? 3 man genomineerd? Of heeft ie DaDa al afgeschoven...
Hij zei eerst 50 , daarna zei hij 66% maar was al verder aan het typen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
33% toch? 3 man genomineerd? Of heeft ie DaDa al afgeschoven...
Jaq ook? Oké 🫣quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee het klopt wel..
er zijn 7 mensen die mochten stemmen met jaq erbijIk was het ook in eerste instantie vergeten.
ja die liet op een gegeven moment haar briefje duidelijk aan de camera zien. Weet al niet meer wat erop stondquote:
Was toch de totale eindlijst?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die liet op een gegeven moment haar briefje duidelijk aan de camera zien. Weet al niet meer wat erop stond
die willen ze dus eruit hebben bij bb.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Ilse doet een Kitty. Gisteren de uitzending gezien en Ilse was echt de rode draad. Geklaag, gejank en erg negatief, dat gaat haar bottleneck zijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die willen ze dus eruit hebben bij bb.
Zo is het ook met Kitty gegaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
i a squote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef lonneberga het volgende:
Hoe heet die nieuwe jongen eigenlijk,is het nu Jas of Ias?
Het is ook alleen maar beeldvulling.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Sorry Rob maar jij bent ook een beste in roddelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Monique___ het volgende:
rob nu tegen bart dat hij gehoord heeft dat DIE TWEE heel hebben zitten roddelen
ah ze hebben het over danny en chayron.
had chiara tegen bart verteld.
Ik als vlaming vind Ilse wel erg zielig, maar weinig geschikt voor BB. Snap niet dat zij gecast is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat Ilse als eerste gered wordt. En dan Rob eruit tegen Danny. Maar wil wel de gezichten van het hele huis zien op het moment dat Ilse als eerste gered wordt. Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Vlaanderen stemmen we graag op de zielige underdog.
haha wat een gastquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
danny zegt: ik ben te goed voor sommigen (dat hij weer is genomineerd)
vol van zichzelf
hij doet niet anders.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry Rob maar jij bent ook een beste in roddelen
ben er bang voor dat ze haar juist voor de drama erin hebben gezet ten koste van haarzelf.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik als vlaming vind Ilse wel erg zielig, maar weinig geschikt voor BB. Snap niet dat zij gecast is.
🤮🤮 ze willen me niet, ben een te sterke speler... uhhhhh🤪quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
vol van zichzelf
Danny draagt nu trouw dat armbandje van Chesea, terwijl toen Chiara binnenkwam, wilde hij weer werk van haar gaan maken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
vol van zichzelf
Begrijpelijk dat zijn familie KUT zegt. Ze vrezen dat hij er uit ligt, en zitten zij weer met Rob opgescheept.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
rob lijkt wel manisch staat hij zich nu te verkneukelen hoe zijn dochter het te zien krijgt dat hij erop staat en dat ze dan KUT zegt..
hij staat wat te lachen.
Deukje komt nogquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:43 schreef Monique___ het volgende:
Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij danny
hij is goed in geloven wat hij wil gelovenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:44 schreef rinardo het volgende:
Rob tegen Bart, ik ben er wel trots op, ze zeggen allemaal dat ze op me gestemd hebben om dat ik zo populair ben en omdat ik zo goed ben , en omdat ik er toch niet uit ga.
Is hij nou zo dom om niet te weten, dat iedereen dat als reden gaat geven bij een uitleg voor nominatie. Niemand laat toch achterste van zn tong zien, kom op Rob, wordt wakker.
Toch heb ik mij twijfels.....kan een houding zijn en veel onzekerder is als hij voordoet. Net zoals Ali die zich soms dommig gedraagt en doet alsof hij het allemaal niet weet....maar ondertussen de spelers zo bespeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:43 schreef Monique___ het volgende:
Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij danny
bahquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
jolien: slecht voor de botox die zon
chacha heeft geen botox zegt ze zelf. zijn het fillers?
en dan nog als een levend lijk uitzien zonder make upquote:
Dan schreef ik me direct in voor het programma "Ik vertrek".quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Stel je voor 14 ilses in het huis
Intonatie is overrated anywayquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:57 schreef Ireth het volgende:
Ik gok dat Ilse vroeger geen voorleesmoeder was op school....
Charlotte gaat als een mallequote:Op donderdag 26 januari 2023 12:00 schreef ledn81 het volgende:
Kom maar door met die coins, Rob en Charlotte[ afbeelding ]
Ik kan wel over Charlottequote:Op donderdag 26 januari 2023 11:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij doet niet anders.
wat dat betreft vind ik chacha wel eerlijk.. jaa ze kan dingen achter de rug zeggen maar zegt het ook tegen degene zelf op een respectvolle manier.
BB / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:15 schreef suzi1 het volgende:
waar kan ik vinden hoe je in firefox wel kan pauzeren? was @:monique___ die me dat toch zei?
Denk het ook niet Blijft tot het laatste moment spannend Ligt er ook aan hoe ze op Tv overkomen want daar zijn ook kijkersquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:21 schreef Benny het volgende:
De uitslag zal niet zo uitgesproken zijn als de afgelopen keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag van mij gaanquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:27 schreef ledn81 het volgende:
Rob heeft alleen maar complimenten gehad
"We weten dat je toch blijft enz, we moesten toch iemand kiezen"
Maar hij staat wel op het bord
quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:26 schreef Jockari het volgende:
Speciaal voor @:Mario390Niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is überhaupt de reden hij mag deelnemen..quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Danny willen ze er in houden voor het plaatje en de publiciteit rondom zijn persoon.
Lazy Fridayquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:43 schreef freaky40 het volgende:
Benieuwd hoelang die battle week nog duurt want ik denk dat het met de challenges wel over is en dat we saai richting de zaterdag gaan vanaf nu.
En wie zou daar aan mee moeten doen? Ik trap af:quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Misschien wordt het dan tijd voor een BB Vips direct na deze versie.
🤣🤣🙄quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Misschien wordt het dan tijd voor een BB Vips direct na deze versie.
- Gaby blazerquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wie zou daar aan mee moeten doen? Ik trap af:
- Dries Roelvink
Denk dat ze vooraan de kaartenbak kunnen beginnen bij de deelnemers die al ooit in Expeditie Robinson gezeten hebben.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
En wie zou daar aan mee moeten doen? Ik trap af:
- Dries Roelvink
Beetje naief zeggen ze allemaal The game is on Dat moet je je direct bedenkenquote:Op donderdag 26 januari 2023 12:50 schreef ledn81 het volgende:
Ilse zegt net in de keuken "The game is on"![]()
Komt toch niet heel overtuigend over zo beetje in jezelf.
[ afbeelding ]
hoe duur?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gekocht met muntjes van Jacq en Rob
Rob staat er gewoon uitstekend op.quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:58 schreef ben34567 het volgende:
Ias die tegen Rob zegt dat het wel goedkomt met wat hij van buiten weet. Maar Rob is juist de laatste dagen hard gedaald en dat weet Ias ook niet.
Hoeveel coins heeft Ilse?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:05 schreef Kayro het volgende:
Ias vraagt Danny of hij nu in het spel (als het kon) de vrijstelling zou kopen..
Danny in volle overtuiging nee nu nog niet in het spel, niet nodig
NOU BB KOP 'M ER MAAR IN!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:09 schreef Benny het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat Rob echt als een rotsblok naar beneden is gedonderd vandaag en behoort tot een van mijn grootste irritatiefactoren. Hopelijk tijdelijk, maar ik vrees er voor. Nu je het hebt gezien, blijf je het zien.
Gewoon lekker naar de camping terug gaan, ouwe zemelaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:09 schreef Benny het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat Rob echt als een rotsblok naar beneden is gedonderd vandaag en behoort tot een van mijn grootste irritatiefactoren. Hopelijk tijdelijk, maar ik vrees er voor. Nu je het hebt gezien, blijf je het zien.
Het is een spelletje, ik gun het haar nog wel even om erin te komen. Zat haar niet mee.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jullie met Ilse hebben
Wat mij betreft mag Ilse gaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Toch zie ik Danny liever vertrekken zaterdag gladjanus
Sowiesoquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Toch zie ik Danny liever vertrekken zaterdag gladjanus
Hoelang heeft iemand nodig??? Denk dat wat je nu ziet echt is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een spelletje, ik gun het haar nog wel even om erin te komen. Zat haar niet mee.
Laat Danny en Rob maar even zweten ook. Ze mogen er alledrie uit van mij
Mag ook, maar ben stiekem wel benieuwd of het nog iets kan worden met Ilse of dat dit het maximale isquote:
Dan zou je Danny ook weer een kans geven want vind dat Danny afgerekend word voor zijn eerste week in het huis. Ik irriteerde me ook vreselijk aan Jason Die mocht er van mij uit Nu niet meer want begin zijn spel wel te waarderen Ik bekijk het week na week een beetje maar Ali blijft tot nu toe nr 1quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoelang heeft iemand nodig??? Denk dat wat je nu ziet echt is.
Das mooi dan want Coldewijer is al ff uitgeluld over hem👋quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:17 schreef Ireth het volgende:
Danny blijft, zolang hij en/of Gaby nog besproken wordt door de Yvonne Coldewijers onder ons trekt ie kijkers dus die laten ze niet gaan
Niks. Maar nog minder met Danny.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:09 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie met Ilse hebben
dat is ook weer waar. Maar ik zie liever Rob en Danny blijven.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mag ook, maar ben stiekem wel benieuwd of het nog iets kan worden met Ilse of dat dit het maximale is
🤣🤣 ik keek er heel sommig naar en dacht dat t de eerste week was🙄quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:18 schreef Benny het volgende:
We zijn weer live. Opeens zijn ze aan het eten
Ik heb het helemaal niet op Gaby dus kon Danny niet, maar misschien heeft hij bij mij een streepje voor en zie niet echt een egotripper.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:17 schreef Ireth het volgende:
Danny blijft, zolang hij en/of Gaby nog besproken wordt door de Yvonne Coldewijers onder ons trekt ie kijkers dus die laten ze niet gaan
quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet op Gaby dus kon Danny niet, maar misschien heeft hij bij mij een streepje voor en zie niet echt een egotripper.
Ik zie ook de egotripper niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet op Gaby dus kon Danny niet, maar misschien heeft hij bij mij een streepje voor en zie niet echt een egotripper.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zie ook de egotripper niet hoor![]()
Ik vind hem enthousiast, vrolijk, motiverend meedoen. En ja, soms gesprek over zijn ex, maar daar wordt ook om gevraagd door anderen.
Danny blijft omdat hij de knappe fitnessboy is en dat trekt een voornamelijk vrouwelijk publiek die op hem zal blijven stemmen. Bij mooie vrouwelijke deelneemsters werkt dat juist averechts (zie de haat die Chiara krijgt van vrouwen)quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:17 schreef Ireth het volgende:
Ik zal echt niet een vrouw haten omdat ze mooi is en zal ook nooit op een man stemmen die er leuk uitzietquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Danny blijft omdat hij de knappe fitnessboy is en dat trekt een voornamelijk vrouwelijk publiek die op hem zal blijven stemmen. Bij knappe vrouwelijke deelneemsters werkt dat juist averechts (zie de haat die Chiara krijgt van vrouwen)
Dies volgens mij al zenuwachtig als ze moet poepen..quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias verdenkt jolien omdat ze zenuwachtig is
quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies volgens mij al zenuwachtig als ze moet poepen..
Ik weet ook niet van een secret mission. Gewoonlijk is het voor ons toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:40 schreef Benny het volgende:
Nee, nog niet. Ik heb ook geen idee wie het had
Dat zeggen alle vrouwen maar het zijn dan wel die mannen waarmee ze in bed belanden of van dromenquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet eens van die gespierde mannen.
Stevig potje pimpampetten:quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen maar het zijn dan wel die mannen waarmee ze in bed belanden of van dromen
Misschien in de uitzending vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2023 13:43 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet van een secret mission. Gewoonlijk is het voor ons toch wel duidelijk?
Dat kan inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Misschien in de uitzending vanavond
Niet iedereen denk...quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal echt niet een vrouw haten omdat ze mooi is en zal ook nooit op een man stemmen die er leuk uitziet
Ik hou eigenlijk helemaal niet eens van die gespierde mannen.
De biechtquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
Waar gaat die discussie nu over??
Kasten..dichtgeschrieft...1 voor een naar de dagboekkamer geroepen??
Is de biecht. Ze moeten in de dbk gaan vertellen wie ze denken dat een secret mission heeft en wat dat is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:01 schreef b_engeltje het volgende:
Waar gaat die discussie nu over??
Kasten..dichtgeschrieft...1 voor een naar de dagboekkamer geroepen??
Ok was die er dan... dan krijgen wij ook niet alles mee dusquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:03 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Is de biecht. Ze moeten in de dbk gaan vertellen wie ze denken dat een secret mission heeft en wat dat is.
We denken dat we daarachter komen in de uitzending vanavond.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok was die er dan... dan krijgen wij ook niet alles mee dus
Gaat niet over genomineerd, maar wie er een secret mission had.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:58 schreef suzi1 het volgende:
wtf is dat voor reden, bart genomiet omdat hij mensen aan had gezet iets uit de muur te trekken
niet gedaan
ja maar bedden opmaken moest van jou
onzin
chey vond goede reden
jooo
Weten we ook nog niet, misschien in de uitzending van vandaagquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
AMEN!!!quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:37 schreef BB-King het volgende:
Mensen die op Ilse stemmen om te blijven.
En dan waarschijnlijk over een tijdje weer zeuren dat het zo saai is.
Helemaal opgewonden op social media als iemand wat "verkeerds" zegt. En dan het morele kompas willen handelen door spraakmakende mensen eruit te wippen. Danny is inderdaad een gluiperd maar maakt de streams daardoor wel een stuk interessanter. Die komt nog wel aan de beurt en dat zal net zoveel voldoening geven. Vind het nu te vroeg.
Rob vind ik ook vermakelijk. Die denkt er allemaal niet zo over na en klapt er van alles uit. Misschien ergeren mensen zich daar aan maar het is wel hoe hij is. Die arme man moet meteen aan de schandpaal omdat hij wat gepikeerd deed.
Denk maar dat ik zowel Rob als Danny een stem geef... puur om het programma een beetje te redden.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
En ik laat @:kodiak100 beter antwoorden, dies me toch altijd voor
Ik vrees er voor, want uitzending is meestal van eergisteren..quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weten we ook nog niet, misschien in de uitzending van vandaag
Eergister/gister. Uitzendingen zitten redelijk dichtbij dit jaar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vrees er voor, want uitzending is meestal van eergisteren..
Je beschrijft de BB hashtag op twitter. Eén foute uitspraak of actie en de persoon wordt meteen gecanceld (Danny; Rob en Chiara staan al op de twitter haatlijst). Tenzij queen Charlotte weer begint te roddelen dan mag het van hen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 13:37 schreef BB-King het volgende:
Mensen die op Ilse stemmen om te blijven.
En dan waarschijnlijk over een tijdje weer zeuren dat het zo saai is.
Helemaal opgewonden op social media als iemand wat "verkeerds" zegt. En dan het morele kompas willen handelen door spraakmakende mensen eruit te wippen. Danny is inderdaad een gluiperd maar maakt de streams daardoor wel een stuk interessanter. Die komt nog wel aan de beurt en dat zal net zoveel voldoening geven. Vind het nu te vroeg.
Rob vind ik ook vermakelijk. Die denkt er allemaal niet zo over na en klapt er van alles uit. Misschien ergeren mensen zich daar aan maar het is wel hoe hij is. Die arme man moet meteen aan de schandpaal omdat hij wat gepikeerd deed.
Denk maar dat ik zowel Rob als Danny een stem geef... puur om het programma een beetje te redden.
elke maandag krijgt iemand een geheime opdr tot nu toequote:Op donderdag 26 januari 2023 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Was mij ook al opgevallenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:11 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat wij vaak hetzelfde kort na elkaar zeggen., jij meestal iets eerder.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:13 schreef suzi1 het volgende:
dit zpu goed voor in bb zijn
[ afbeelding ]
Dat had ik vorig jaar met greybones bijna zelfde zins opbouw ook hahaquote:
Ja dat heeft Bart tegen haar gezegd dat wij als kijkers daar niet van houden ( Judy ion de gedachten)quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:30 schreef Jockari het volgende:
Sinds Ilse daarstraks haar nominatie kreeg, is die de goedlachse in huis ?
goedlachse types houden wij schijnbaar ook niet van (Chelsea in de gedachten)quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:32 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat heeft Bart tegen haar gezegd dat wij als kijkers daar niet van houden ( Judy ion de gedachten)
Tja ik ben ook Bart niet he Ik vond haar de eerste week ontzettend druk maar dat werd al minderquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
goedlachse types houden wij schijnbaar ook niet van (Chelsea in de gedachten)mijn woorden nu
beetje geobserdeerd monique?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
ilse op monotome stem tegen rob; ik vind het spijtig tegenover u
rob nu opbeurend tegen ilse.. we zijn er nog in en hebben 50% kans zo moet je het zien.
had dat goede advies een uur terug maar tegen jezelf gezegd rob.. rob nu: ik heb er al 2x op gestaan en ik ga ook niet treuren..
nee jij gaat tieren en afgeven op ali en de laffe groep
Als dit klopt, kan ie wel eens de finale halen/winnen. Dat gun ik hem echt niet!quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
Danny is de sensatiebron voor dit seizoen, duh gaby blaaser exje, dat is al sensatie en voer voor de media's genoeg
''het grote slachtoffer van vreemdgaande Gaby en nu succesvol in big brother'' verhaallijn
Ik gun mezelf dat hij er zaterdag uit ligtquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:36 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Als dit klopt, kan ie wel eens de finale halen/winnen. Dat gun ik hem echt niet!
exact!quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je beschrijft de BB hashtag op twitter. Eén foute uitspraak of actie en de persoon wordt meteen gecanceld (Danny; Rob en Chiara staan al op de twitter haatlijst). Tenzij queen Charlotte weer begint te roddelen dan mag het van hen.
De laatste weken zijn toch wel saai.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:41 schreef patrick37 het volgende:
[..]
exact!
de aloude big brother kwaal
iedereen die een beetje kabaal maakt er direct uitgooien
en dan de laatste weken massaal klagen dat het zo saai is
Dat gaat meestal wel snel, sociaalmedia heeft het RLS er niet leuker op gemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Je beschrijft de BB hashtag op twitter. Eén foute uitspraak of actie en de persoon wordt meteen gecanceld (Danny; Rob en Chiara staan al op de twitter haatlijst). Tenzij queen Charlotte weer begint te roddelen dan mag het van hen.
Ik vind Charlotte ook wel "iets" hebben. En vind haar leuker sinds Chelsea weg is. Ze neemt ook veel initiatief in de keuken enzo.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik bereid me er wel op voor op exit Rob, ik hoop op exit Danny zaterdag, gewoon voor zijn arrogantie nog een mooie deuk te krijgen, met beide voeten op de grond naar huis, kan hij tenminste ook terug naar Chels i.p.v. gebruikt te worden voor mogelijke nieuwe romance verhaaltje met Chiara (iets wat ik Chiara ook niet echt gun, ik gun Chiara eerder gewoon een leuk avontuur voor haarzelf en niet als deel van een romance koppeltje)
maar als Rob eruit is, dan zijn mijn 1ste favo's Mich en toch ook wel Char (er is iets wat ik gewoon leuk aan haar vind)
Ilse vind ik gewoon een hele lieve vrouw, zo komt ze op mij over (beetje te goed voor een show als BB maar goed ook wel eens leuk om een niet echt typische realitytv kandidaat te hebben)
Chiara heeft al iets buiten het huis gaande, dus denk niet dat 123 voor Danny zal vallen, daarnaast heeft ze hem ook genomineerdquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:43 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik bereid me er wel op voor op exit Rob, ik hoop op exit Danny zaterdag, gewoon voor zijn arrogantie nog een mooie deuk te krijgen, met beide voeten op de grond naar huis, kan hij tenminste ook terug naar Chels i.p.v. gebruikt te worden voor mogelijke nieuwe romance verhaaltje met Chiara (iets wat ik Chiara ook niet echt gun, ik gun Chiara eerder gewoon een leuk avontuur voor haarzelf en niet als deel van een romance koppeltje)
Van mij mogen Charlotte, Jason en Ali de finale halenquote:Op donderdag 26 januari 2023 14:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vind Charlotte ook wel "iets" hebben. En vind haar leuker sinds Chelsea weg is. Ze neemt ook veel initiatief in de keuken enzo.
Af en toe ratelt ze, maar kom.
Eigenlijk zijn zij en Jason mijn favorieten.
Ja dit echt. En tegen anderen Jason ook "die lange" noemen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:51 schreef Ireth het volgende:
Jason die probeert een gesprek aan te knopen met Rob, wat best moeizaam gaat. Rob voelt zich duidelijk hoog boven Jason staan...
Sinds Rob te horen heeft gekregen van Jolien(?) dat hij er goed op staat buiten het huis is hij ook wat 'hoger aan het doen'. Bah.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:51 schreef Ireth het volgende:
Jason die probeert een gesprek aan te knopen met Rob, wat best moeizaam gaat. Rob voelt zich duidelijk hoog boven Jason staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |