Thanks .....quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
@:dgk_tegengas nominaties nu op stream 1 en 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kijk nog altijd liever naar Rob dan naar Ilse of Dannyquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja rob je bent niet zo populair als je denkt bakvis
Ze denken dat hij wel populair is dus dat hij het kan winnen van Ilse, zo is er gedacht tijdens het nomineren van hem werd er net toegegeven. Hij is geblindside.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja rob je bent niet zo populair als je denkt bakvis
Die liggen elkaar meer dan we denken..quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
ali gewoon aan het stofzuigen, chichi gewoon aan het praten. Jammer had gehoopt dat ze ali had ingelicht
Neen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Monique___ het volgende:
Dat rob lekker achter de geraniums gaat zitten in zijn caravan. Naar mannetje.
ligt af te geven op iedereen en eerlijk bla bla maar dan staat ali er en zegt hij niet hoe hij hem ziet.
we moeten ilse erin houden voor de memes!!!
Echt niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha ilse de grote winnaar straks. ik ga helemaal juichen
Dan wordt het een korte BB voor mij dit jaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha ilse de grote winnaar straks. ik ga helemaal juichen
hahaquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan wordt het een korte BB voor mij dit jaar
de memequeenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
ilse: Ik word gelijk afgestraft, nu heb ik nog een pestere bui.
Echt ilse, je bent top voor Big Brother, Goud, de smaakmaker!! Je blijft voor 100%!!!!
Nou wie is de leugenaar...quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
jolien tegen dada dat ze op hem gestemd heeft, keuze moest maken tussen 6, waren er 2 die ze niet wilde nomineren
Ilse heeft ze NIET erop gezet!!!
Dacht dat bart haar ook niet erop had gezet??
edit: ik vergis me zijn 7 mensen die hebben kunnen stemmen in een team van 6 mensen. dan klopt het wel die 5 voor rob en 5 voor ilse.
Stel je voor 14 ilses in het huisquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
ilse: Ik word gelijk afgestraft, nu heb ik nog een pestere bui.
Echt ilse, je bent top voor Big Brother, Goud, de smaakmaker!! Je blijft voor 100%!!!!
Ik ga echt niet op Ilse stemmen. Forget itquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat Ilse als eerste gered wordt. En dan Rob eruit tegen Danny. Maar wil wel de gezichten van het hele huis zien op het moment dat Ilse als eerste gered wordt. Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Vlaanderen stemmen we graag op de zielige underdog.
33% toch? 3 man genomineerd? Of heeft ie DaDa al afgeschoven...quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
ilse op monotome stem tegen rob; ik vind het spijtig tegenover u
rob nu opbeurend tegen ilse.. we zijn er nog in en hebben 50% kans zo moet je het zien.
had dat goede advies een uur terug maar tegen jezelf gezegd rob.. rob nu: ik heb er al 2x op gestaan en ik ga ook niet treuren..
nee jij gaat tieren en afgeven op ali en de laffe groep
nee het klopt wel..quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:27 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nou wie is de leugenaar...
Want bart zou ook niet hebben gestemd op ilse en op rob?
Zichzelf🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
33% toch? 3 man genomineerd? Of heeft ie DaDa al afgeschoven...
Hij zei eerst 50 , daarna zei hij 66% maar was al verder aan het typen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
33% toch? 3 man genomineerd? Of heeft ie DaDa al afgeschoven...
Jaq ook? Oké 🫣quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee het klopt wel..
er zijn 7 mensen die mochten stemmen met jaq erbijIk was het ook in eerste instantie vergeten.
ja die liet op een gegeven moment haar briefje duidelijk aan de camera zien. Weet al niet meer wat erop stondquote:
Was toch de totale eindlijst?quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die liet op een gegeven moment haar briefje duidelijk aan de camera zien. Weet al niet meer wat erop stond
die willen ze dus eruit hebben bij bb.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
Ilse doet een Kitty. Gisteren de uitzending gezien en Ilse was echt de rode draad. Geklaag, gejank en erg negatief, dat gaat haar bottleneck zijn.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die willen ze dus eruit hebben bij bb.
Zo is het ook met Kitty gegaan.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
i a squote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef lonneberga het volgende:
Hoe heet die nieuwe jongen eigenlijk,is het nu Jas of Ias?
Het is ook alleen maar beeldvulling.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Sorry Rob maar jij bent ook een beste in roddelenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:35 schreef Monique___ het volgende:
rob nu tegen bart dat hij gehoord heeft dat DIE TWEE heel hebben zitten roddelen
ah ze hebben het over danny en chayron.
had chiara tegen bart verteld.
Ik als vlaming vind Ilse wel erg zielig, maar weinig geschikt voor BB. Snap niet dat zij gecast is.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat Ilse als eerste gered wordt. En dan Rob eruit tegen Danny. Maar wil wel de gezichten van het hele huis zien op het moment dat Ilse als eerste gered wordt. Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Vlaanderen stemmen we graag op de zielige underdog.
haha wat een gastquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
danny zegt: ik ben te goed voor sommigen (dat hij weer is genomineerd)
vol van zichzelf
hij doet niet anders.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Sorry Rob maar jij bent ook een beste in roddelen
ben er bang voor dat ze haar juist voor de drama erin hebben gezet ten koste van haarzelf.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik als vlaming vind Ilse wel erg zielig, maar weinig geschikt voor BB. Snap niet dat zij gecast is.
🤮🤮 ze willen me niet, ben een te sterke speler... uhhhhh🤪quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
vol van zichzelf
Danny draagt nu trouw dat armbandje van Chesea, terwijl toen Chiara binnenkwam, wilde hij weer werk van haar gaan maken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:40 schreef Monique___ het volgende:
vol van zichzelf
Begrijpelijk dat zijn familie KUT zegt. Ze vrezen dat hij er uit ligt, en zitten zij weer met Rob opgescheept.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:20 schreef Monique___ het volgende:
rob lijkt wel manisch staat hij zich nu te verkneukelen hoe zijn dochter het te zien krijgt dat hij erop staat en dat ze dan KUT zegt..
hij staat wat te lachen.
Deukje komt nogquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:43 schreef Monique___ het volgende:
Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij danny
hij is goed in geloven wat hij wil gelovenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:44 schreef rinardo het volgende:
Rob tegen Bart, ik ben er wel trots op, ze zeggen allemaal dat ze op me gestemd hebben om dat ik zo populair ben en omdat ik zo goed ben , en omdat ik er toch niet uit ga.
Is hij nou zo dom om niet te weten, dat iedereen dat als reden gaat geven bij een uitleg voor nominatie. Niemand laat toch achterste van zn tong zien, kom op Rob, wordt wakker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |