Thanks .....quote:Op donderdag 26 januari 2023 10:22 schreef Monique___ het volgende:
@:dgk_tegengas nominaties nu op stream 1 en 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kijk nog altijd liever naar Rob dan naar Ilse of Dannyquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja rob je bent niet zo populair als je denkt bakvis
Ze denken dat hij wel populair is dus dat hij het kan winnen van Ilse, zo is er gedacht tijdens het nomineren van hem werd er net toegegeven. Hij is geblindside.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ja rob je bent niet zo populair als je denkt bakvis
Die liggen elkaar meer dan we denken..quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:09 schreef Monique___ het volgende:
ali gewoon aan het stofzuigen, chichi gewoon aan het praten. Jammer had gehoopt dat ze ali had ingelicht
Neen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef Monique___ het volgende:
Dat rob lekker achter de geraniums gaat zitten in zijn caravan. Naar mannetje.
ligt af te geven op iedereen en eerlijk bla bla maar dan staat ali er en zegt hij niet hoe hij hem ziet.
we moeten ilse erin houden voor de memes!!!
Echt niet.quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha ilse de grote winnaar straks. ik ga helemaal juichen
Dan wordt het een korte BB voor mij dit jaarquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahaha ilse de grote winnaar straks. ik ga helemaal juichen
hahaquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:24 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan wordt het een korte BB voor mij dit jaar
de memequeenquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
ilse: Ik word gelijk afgestraft, nu heb ik nog een pestere bui.
Echt ilse, je bent top voor Big Brother, Goud, de smaakmaker!! Je blijft voor 100%!!!!
Nou wie is de leugenaar...quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
jolien tegen dada dat ze op hem gestemd heeft, keuze moest maken tussen 6, waren er 2 die ze niet wilde nomineren
Ilse heeft ze NIET erop gezet!!!
Dacht dat bart haar ook niet erop had gezet??
edit: ik vergis me zijn 7 mensen die hebben kunnen stemmen in een team van 6 mensen. dan klopt het wel die 5 voor rob en 5 voor ilse.
Stel je voor 14 ilses in het huisquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
ilse: Ik word gelijk afgestraft, nu heb ik nog een pestere bui.
Echt ilse, je bent top voor Big Brother, Goud, de smaakmaker!! Je blijft voor 100%!!!!
Ik ga echt niet op Ilse stemmen. Forget itquote:Op donderdag 26 januari 2023 11:15 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat Ilse als eerste gered wordt. En dan Rob eruit tegen Danny. Maar wil wel de gezichten van het hele huis zien op het moment dat Ilse als eerste gered wordt. Ik weet niet hoe het in Nederland zit maar in Vlaanderen stemmen we graag op de zielige underdog.
33% toch? 3 man genomineerd? Of heeft ie DaDa al afgeschoven...quote:Op donderdag 26 januari 2023 11:23 schreef Monique___ het volgende:
ilse op monotome stem tegen rob; ik vind het spijtig tegenover u
rob nu opbeurend tegen ilse.. we zijn er nog in en hebben 50% kans zo moet je het zien.
had dat goede advies een uur terug maar tegen jezelf gezegd rob.. rob nu: ik heb er al 2x op gestaan en ik ga ook niet treuren..
nee jij gaat tieren en afgeven op ali en de laffe groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |