abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207496731
Sinds V2 van Videoland is de browser ervaring er erg op achteruit gegaan. Continue een donkere overlay als je iets met je muis over het window gaat. En allerlei zaken in beeld die geen nut hebben.

De simpelste oplossing is FireFox gebruiken en hierin Picture in Picture gebruiken. Als bijkomend voordeel kun je dan ineens automagisch scrollen in de tijd!!

Je krijgt je voor beide streams een nieuw venstertje zonder al die irritante dingen. Goede tip naar aanleiding van het verhaal van @Hendrik83

Hierna in zo'n venstertje klikken om 'm actief te maken. En daarna kun je deze keyboard shortcuts gebruiken om bijvoorbeeld de scrollen in tijd:

pi_207496779
Ik vond Videoland vroeger veel gaver, toen je echt naar die zaak toe moest rijden en dan daar videobanden kon uitkiezen om te huren. Dat was veel meer een beleving. Het nieuwerwetse Videoland heb ik helegaar niks mee.
pi_207496789
Als je (zoals ik) always on top niet handig vindt .. dan kun je daarnaast nog het volgende doen.

1. Installeer AutoHotKey : https://www.autohotkey.com/download/
2. Op je bureablad rechtsklik -> Nieuw -> Nieuw AutoHotKey script
3. Open dit bestand in bv Notepad.
4. Voeg onderaan dit toe : #B::WinSet, AlwaysOnTop, Toggle, A
5. Daarna opslaan en afsluiten.
6. Dubbelklik script bestand, deze wordt nu geladen.

Klik op PiP window en kies <Windows>-B .. dat window is nu 'Always on Top' kwijt.
pi_207496810
Vind het geluid van BB wel veel duidelijker.
Ik heb crome kan je dan ook beeld in beeld krijgen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_207498965
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Vind het geluid van BB wel veel duidelijker.
Ik heb crome kan je dan ook beeld in beeld krijgen?
Ik heb bij Chrome zojuist de plugin Separate Window gedownload, werkt perfect.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_207499206
Werkt dit ook op je tv?

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')