Ali naar huis, dag Aliquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Batterijen stress de batterijen van Ali zijn al weg
🤣🤣quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef suzi1 het volgende:
nog een overeenkomst, savonds niet op insta kijken <3
gaby heeft schlauchbootlipsquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:51 schreef Kayro het volgende:
Oké, Nou wordt t leuk!! Gaby komt zo voorbij... instavibes. Spannend 🤣🤣
Danny gaat all-inquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:50 schreef rinardo het volgende:
Chiara: op zaterdagavond telefoon in de keuken en ik netflix of tv
Danny : oh ja ik ook
Alsof die echt was. Die maakte er veel meer van dan het was. Van 36 jarige Gaby naar 22 jarige Chelsea?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:50 schreef Mjelleke het volgende:
Alleen al voor Chelsea zou ik stemmen dat Danny eruit mag. Dan hoeft ze het neppe van Chiara niet te zien
hij is 10 jaren jonger?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:57 schreef Kayro het volgende:
Ff wachten dan weten we hoe duur de blote kont van gaby is...
Vroeger betaalde de playboy beter..
Vraagt hij elke dag en vanmiddag heeft Chiara gezegd ze gaan gezellig borrelen en Ali zei toen gewoon niet daten maar hij vraagt dat voor de lol daten wil die niet. Dus niet te serieus nemen denk ikquote:
Was gewoon grappig hoe ze verteldequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vraagt hij elke dag en vanmiddag heeft Chiara gezegd ze gaan gezellig borrelen en Ali zei toen gewoon niet daten maar hij vraagt dat voor de lol daten wil die niet. Dus niet te serieus nemen denk ik
precies dat zeg ik ook, twitter is gewoon kutquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:58 schreef Lux069 het volgende:
Toch wel een normaal gesprek, ook tussen Chichi en Chacha.
Volgens mij is die drama dat overal online staat, vooral online. Geen fittie in het huis zelf.
Die microfoons moet de regie wel echt beter gaan afstellen, 3 gesprekken door elkaar.
Ja en hij ook was gewoon dollenquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was gewoon grappig hoe ze vertelde
nu heeft zij schlauchbootmondlipsquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Gaby heeft haar werk gemaakt van falende deelnames aan allerlei programma's. Valt steeds als 1e of 2e af of stopt ermee.
Vanmiddag Ias en Ali naast elkaar. Of Ali even heel verleidelijk wil kijken, hoe hij dames versiert.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Lillfex het volgende:
Vraagt hij elke dag en vanmiddag heeft Chiara gezegd ze gaan gezellig borrelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is de gaby 10 jaren ouder dann hij ?quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:01 schreef suzi1 het volgende:
hahaha cha kent haar wel. wil gwn horen dat t neppe wijf is met schlauchbootmondlips
Yep, en hij was voor haar een toyboyquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de gaby 10 jaren ouder dann hij ?
ik heb 1,5 uitzendingen echte meisjes gekijktquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
En niemand durft de waarheid te zeggen.. over wat ze echt van d'r vinden🤣🤣
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de gaby 10 jaren ouder dann hij ?
Jammer dat we dat niet live kunnen zien meerquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:05 schreef Lux069 het volgende:
Zal Danny Chiara ook de borrelplank aan gaan bieden?
Dan word Chelsea helemaal wild denk ik.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:06 schreef Kayro het volgende:
Danny : rode wijn... mooie glazen...
Kaasplankje🫣😏
🤣🤣 🥂quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:05 schreef Lux069 het volgende:
Zal Danny Chiara ook de borrelplank aan gaan bieden?
Dan word Chelsea helemaal wild denk ik.
ja hij had schoenmaat 39quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:10 schreef rinardo het volgende:
Danny is 28 Gaby 36
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:11 schreef Lux069 het volgende:
Hahaha, Chelsea heeft dit filmpje ook gezien en was 'not amused'Stuur d'r maar terug. She will be better💥SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verlang terug naar de SL , met filmpje van Chelseaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik verlang terug naar puzzel stream
Dakstreamquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik verlang terug naar de SL , met filmpje van Chelseaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Vanmiddag nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:20 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hebben ze inmiddels al geluid onder die SL filmpjes?
geen idee, het meest geluid uitquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:20 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Hebben ze inmiddels al geluid onder die SL filmpjes?
Genotquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:26 schreef odie22 het volgende:
ff no biggy dan maar , met chelseaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
joa lijkt me beter nu iddquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:26 schreef odie22 het volgende:
ff no biggy dan maar , met chelseaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:34 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet niet wat ie zoekt, maar het is denk ik slecht te vinden
de pumucklquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ias gast doet zich dommer voor dan ie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee zij gaat absolut niet zimmerenquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:40 schreef ben34567 het volgende:
BB zal Danny en Chiara nog een paar weken beschermen wegens mogelijk romance verhaallijn 😈
Was een leuk moment, tot 2300 uur staat ook online nu ....quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:40 schreef suzi1 het volgende:
dank dgk! die heb ik niet gezien. lekker kijken nu
quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Chiara en Charlotte deel 1 - 25 januari 2023.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chiara en Charlotte deel 2 - 25 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Ook toevallig de twerk-sessie? Las er iets overquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd ....
Ja, denk het wel, net pas thuis, moet even gaan zoeken ....quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:42 schreef Lux069 het volgende:
Ook toevallig de twerk-sessie? Las er iets over
erder was mimi en chiaraquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
rob weer zeuren! 3x raden over wie
stream 1quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
erder was mimi en chiara
waar zijn de nu
speelt hier keurig afquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nu op via een andere laptop met andere instellingen, zijn filmpjes nog steeds goed te bekijken ?
heb je ook 1 ur van 9 tot 10 00 ochtend?quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nu op via een andere laptop met andere instellingen, zijn filmpjes nog steeds goed te bekijken ?
Zeker! Wel iets van 480p denk ik maar verder prima!quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee helaas, internet was down.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:45 schreef mario390 het volgende:
heb je ook 1 ur van 9 tot 10 00 ochtend?
dat wel ietsje, maar hey voor terug kijken meer dan primaquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, resolutie zou minder kunnen zijn ...
okequote:Op woensdag 25 januari 2023 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee helaas, internet was down.
je en weer over dat ie mandarijntjes telt en zegt wie er nog 1 mag enzoquote:
Rob moet lekker zo doorgaan en hij zit zondag in Leiderdorp op zijn flatje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:42 schreef Schakeltopia het volgende:
rob weer zeuren! 3x raden over wie
genot!quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob moet lekker zo doorgaan en hij zit zondag in Leiderdorp op zijn flatje.
joh we zijn je super dankbaar!quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opnames crashen in een hogere resolutie, gebruik een 6 jaar oude reserve laptop, sorry ...
Was ook geen klacht, beter iets dan niets. Dank voor de geleverde dienstenquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opnames crashen in een hogere resolutie, gebruik een 6 jaar oude reserve laptop, sorry ...
rob de koning van camping garpen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:51 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik hoop dat ie ervan geleerd heeft.." Rob maakte alleen een grapje.. Jason maakte ook een grapje, maar dat mag niet. Alleen Rob mag grapjes maken![]()
En ook Jacq haalt gamen erbij. Allemaal weer over gebrek aan sociaal contact. Ga toch weg. Als er iemand volwassen en eerlijk is in dat hok is het Jason wel.
Daarom zeg ik de oudjes Rob en Ilse mogen er van mij wel uitquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:51 schreef ledn81 het volgende:
Rob : "Ik hoop dat ie ervan geleerd heeft.." Rob maakte alleen een grapje.. Jason maakte ook een grapje, maar dat mag niet. Alleen Rob mag grapjes maken![]()
En ook Jacq haalt gamen erbij. Allemaal weer over gebrek aan sociaal contact. Ga toch weg. Als er iemand volwassen en eerlijk is in dat hok is het Jason wel.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, hier was een paar keer om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Chiara en Charlotte deel 1 - 25 januari 2023.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chiara en Charlotte deel 2 - 25 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank is wel verhelderend
Is bij mij ook gezakt Leek me eerst wel leuk maar dat geroddel over Jason ben ik wel een beetje klaar meequote:Op woensdag 25 januari 2023 23:57 schreef ben34567 het volgende:
Rob is nu ook veel minder populair na zijn uithalingen tegen Jason. Zou zo maar kunnen verliezen zaterdag.
Rob gaat nergens heen. Ilse vertrekt, er wordt in de uitzending al een vertrek gespind in de verhaallijntjes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Daarom zeg ik de oudjes Rob en Ilse mogen er van mij wel uit
Helaas.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:03 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat rob beter weer zijn verhalen gaat vertellen tegen zn kleinkinders
Nu welquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:02 schreef rinardo het volgende:
Zijn er nog mensen die niet hebben gestemd?
Stukjes in de uitzendingen, volgens mij niet hier live ge-captquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:08 schreef suzi1 het volgende:
o die heb ik nog geen 1 keer gezien. zijn daar filmpjes van die slaapdinge?
wou net zeggen heb het in de uitzending wel is gezienquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:08 schreef suzi1 het volgende:
o die heb ik nog geen 1 keer gezien. zijn daar filmpjes van die slaapdinge?
edit, o uitzendingen dus
exit dannyboyquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara denkt dat Danny zijn nominatie niet aan ziet komen
Hij doet alsof het een lolletje is maar twijfel zo nu en dan welquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:12 schreef Lux069 het volgende:
We hebben het hier wel vaak over die Italiaanse loodgieter, maar ons Ali zit ook echt maximaal te simpen voor Chiara.
1quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Welk?![]()
alleen daarom al fan van Ias
ja gaat echt op en af. soms kan ik haar best hebben en andere momenten ben ik er echt gelijk weer klaar meequote:
`Nee klopt .... ik was het wel bijnaquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:16 schreef Schakeltopia het volgende:
-3.5 ben je echt niet blind hoor
oh vind dit prima bij haar figuur passen eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:19 schreef Lux069 het volgende:
Blijf het toch wel bijzonder vinden dat Charlotte haar hele gezicht heeft laten verbouwen (onherkenbaar), maar dan nog wel van die kleine hangtietjes heeft.
Ik bedoel, niks mis mee maar als ik haar was zou ik dan toch meer daar naar neigen dan die nieuwe kaaklijn oid.
Zal wel naar Turkije gaan. Ach weer een mogelijke kandidaat om in een bodybag naar huis te gaan.quote:
ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:22 schreef Schakeltopia het volgende:
ze lachen zich wel helemaal de pleuris
quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:25 schreef ledn81 het volgende:
Bedtijd cossertjes. Ik tandjes poetsen. Tot de volgende
slaaplekkerquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:25 schreef ledn81 het volgende:
Bedtijd cossertjes. Ik ga tandjes poetsen. Tot de volgende
ik wens hem veel plezierquote:Op donderdag 26 januari 2023 00:25 schreef suzi1 het volgende:
ias wil ook graag een kinderachtige vriendin. daar kan hij heel de tijd mee lachen. zei die
quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:27 schreef suzi1 het volgende:
hij krijgt die beelden niet meer uit zn hoofd van die yoga
die turk joh
quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:28 schreef Lux069 het volgende:
Nou dat hij 'water zag branden' was dus wel accuraat.
Kerel, knijp er gewoon even 1 uit op het toilet, kun je weer even.
Ik zag die cap van Ilse ook. Beste kofferbak hoor.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:29 schreef Schakeltopia het volgende:
alright heb het wel gehad met de lachebekjes. tot de volgende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
daar zit je toch al ....quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:31 schreef mario390 het volgende:
als zij bij de mooiste kont van
huis keuze vor ilse maken gaa
ik naar huis
Missie!!quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:17 schreef ledn81 het volgende:
Jolien heeft de wortel naar bed gestuurd. Maar de wortel komt morgen vast weer terug.
[ afbeelding ]
Kleine borsten zijn helemaal "in"quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:19 schreef Lux069 het volgende:
Blijf het toch wel bijzonder vinden dat Charlotte haar hele gezicht heeft laten verbouwen (onherkenbaar), maar dan nog wel van die kleine hangtietjes heeft.
Ik bedoel, niks mis mee maar als ik haar was zou ik dan toch meer daar naar neigen dan die nieuwe kaaklijn oid.
Ik vind het niet altijd onterecht wat rob zegt.... en blijkbaat de andere bewoners ook niet... je ziet ze allemaal fluisteren of op een bepaalde manier kijken over/naar jason... allen rob spreekt het uitquote:Op donderdag 26 januari 2023 02:47 schreef BB-King het volgende:
Ach Rob mag van mij wel de finale halen.
Heeft een goede babbel en ik kan ook lachen om zijn brompot momenten.
Jason kan zichzelf best verdedigen. Daar heeft hij de kijkers niet voor nodig.
En nu naar bed.
Nieuw topic aangemaakt hiervoor, als je weet hoeveel iedereen heeft kan je het daar neer zettenquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:54 schreef Lux069 het volgende:
Even tussendoor, maar die Coins worden ook te pas en te on-pas gebruikt.
Is het een idee dat we dit ook beetje gaan bijhouden hier?
Misschien in OP? @:Benny
Bij de buren hebben we een boekhouder.quote:Op donderdag 26 januari 2023 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je een topic voor aanmaken als je wilt
quote:Op donderdag 26 januari 2023 06:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de buren hebben we een boekhouder.
De kleinkinders hebben hem net ingeschreven om toch minstens een week zonder zijn verhalen te zitten.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:03 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat rob beter weer zijn verhalen gaat vertellen tegen zn kleinkinders
Heb je ze dan wel constant op de voorgrond? De streams van een jaar van je leven gaan ook achter lopen als je ze niet op de voorgrond hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:21 schreef Hunter het volgende:
Gek is dat, als ik de streams langere tijd aan heb staan lopen ze op een geven moment achter
Ik moest verversen om te zien dat het licht inderdaad aan is
Op aparte tabbladen, ondertussen doe ik wat andersquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ze dan wel constant op de voorgrond? De streams van een jaar van je leven gaan ook achter lopen als je ze niet op de voorgrond hebt.
Jaq is gewend een kroeg te runnen. Klusjes niet laten liggenquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed bezig Jaq direct je bed opmaken
Begrijp ik Ik irriteer me ook wel aan Jason maar er is nog niemand even met hem gaan zitten Luister Jason je gedrag staat ons niet helemaal aan kunnen we daar even over praten Rob zeikt hem wel af bij anderen maar van Rob als oudere had ik verwacht om even met Jason te gaan zitten en zeggen wat hem dwars zit maar dat doet hij nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 04:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik vind het niet altijd onterecht wat rob zegt.... en blijkbaat de andere bewoners ook niet... je ziet ze allemaal fluisteren of op een bepaalde manier kijken over/naar jason... allen rob spreekt het uit
Nee, ze zijn gisteravond 1 voor 1 naar de dagboekkamer geroepen, na de toeter toon (nominatie) Als ieder zich houd aan wat ze afgesproken hebben is dit de uitslagquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:57 schreef Clasientje het volgende:
Genomineerden zijn nog niet bekend toch?
Nog niet officieel, als roze net zo gestemd heeft als tijdens hun over leg welquote:Op donderdag 26 januari 2023 08:57 schreef Clasientje het volgende:
Genomineerden zijn nog niet bekend toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |