Ali naar huis, dag Aliquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Batterijen stress de batterijen van Ali zijn al weg
🤣🤣quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:49 schreef suzi1 het volgende:
nog een overeenkomst, savonds niet op insta kijken <3
gaby heeft schlauchbootlipsquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:51 schreef Kayro het volgende:
Oké, Nou wordt t leuk!! Gaby komt zo voorbij... instavibes. Spannend 🤣🤣
Danny gaat all-inquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:50 schreef rinardo het volgende:
Chiara: op zaterdagavond telefoon in de keuken en ik netflix of tv
Danny : oh ja ik ook
Alsof die echt was. Die maakte er veel meer van dan het was. Van 36 jarige Gaby naar 22 jarige Chelsea?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:50 schreef Mjelleke het volgende:
Alleen al voor Chelsea zou ik stemmen dat Danny eruit mag. Dan hoeft ze het neppe van Chiara niet te zien
hij is 10 jaren jonger?quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:57 schreef Kayro het volgende:
Ff wachten dan weten we hoe duur de blote kont van gaby is...
Vroeger betaalde de playboy beter..
Vraagt hij elke dag en vanmiddag heeft Chiara gezegd ze gaan gezellig borrelen en Ali zei toen gewoon niet daten maar hij vraagt dat voor de lol daten wil die niet. Dus niet te serieus nemen denk ikquote:
Was gewoon grappig hoe ze verteldequote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vraagt hij elke dag en vanmiddag heeft Chiara gezegd ze gaan gezellig borrelen en Ali zei toen gewoon niet daten maar hij vraagt dat voor de lol daten wil die niet. Dus niet te serieus nemen denk ik
precies dat zeg ik ook, twitter is gewoon kutquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:58 schreef Lux069 het volgende:
Toch wel een normaal gesprek, ook tussen Chichi en Chacha.
Volgens mij is die drama dat overal online staat, vooral online. Geen fittie in het huis zelf.
Die microfoons moet de regie wel echt beter gaan afstellen, 3 gesprekken door elkaar.
Ja en hij ook was gewoon dollenquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Was gewoon grappig hoe ze vertelde
nu heeft zij schlauchbootmondlipsquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Gaby heeft haar werk gemaakt van falende deelnames aan allerlei programma's. Valt steeds als 1e of 2e af of stopt ermee.
Vanmiddag Ias en Ali naast elkaar. Of Ali even heel verleidelijk wil kijken, hoe hij dames versiert.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:59 schreef Lillfex het volgende:
Vraagt hij elke dag en vanmiddag heeft Chiara gezegd ze gaan gezellig borrelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is de gaby 10 jaren ouder dann hij ?quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:01 schreef suzi1 het volgende:
hahaha cha kent haar wel. wil gwn horen dat t neppe wijf is met schlauchbootmondlips
Yep, en hij was voor haar een toyboyquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de gaby 10 jaren ouder dann hij ?
ik heb 1,5 uitzendingen echte meisjes gekijktquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:02 schreef Kayro het volgende:
[..]
En niemand durft de waarheid te zeggen.. over wat ze echt van d'r vinden🤣🤣
Ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
is de gaby 10 jaren ouder dann hij ?
Jammer dat we dat niet live kunnen zien meerquote:Op woensdag 25 januari 2023 23:05 schreef Lux069 het volgende:
Zal Danny Chiara ook de borrelplank aan gaan bieden?
Dan word Chelsea helemaal wild denk ik.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:06 schreef Kayro het volgende:
Danny : rode wijn... mooie glazen...
Kaasplankje🫣😏
🤣🤣 🥂quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:05 schreef Lux069 het volgende:
Zal Danny Chiara ook de borrelplank aan gaan bieden?
Dan word Chelsea helemaal wild denk ik.
ja hij had schoenmaat 39quote:Op woensdag 25 januari 2023 23:10 schreef rinardo het volgende:
Danny is 28 Gaby 36
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |