SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zekerquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook mentaal misselijk zijn?
Ik moest opeens aan dit nummer denken toen je het van de week over dat klasgenootje hadquote:
ja smerig. Vanavond gladheid en bwelchquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:11 schreef Karzai het volgende:
Echt heel koud vandaag he? Vanavond direct na het eten onder de warme dekens
smaakt je bami nog?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja smerig. Vanavond gladheid en bwelch
Rot op met je gladheid.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja smerig. Vanavond gladheid en bwelch
Het is vast niet zo schattig als ik hoop.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:34 schreef gianni61 het volgende:
Baby inktvisjes besteld. Even voor tussendoor
Als ze gefrituurd zijn, zijn ze best schattigquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vast niet zo schattig als ik hoop.
oeeeeehquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk eens Ballebal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoor ik vrouwen wel vaker zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon zo naar binnen geschoven
Net hoe jij altijdquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon zo naar binnen geschoven
Geenees een Mek. Windows is voor proleten. Nep hipster dat je bentquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk eens Ballebal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huehuequote:Op woensdag 25 januari 2023 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik geniet er wel van hoor tijdens het naar binnen schuiven
ik wil ook!!quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo naar de McDonalds, cheeseburgers vreten als een dolle big.
Hard gewerkt vandaag ja?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel nog wat ik vanavond ga eten; misschien ook maar eens ergens ordinair afhalen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik mijn nette jasje uit doe voordat ik naar binnen stap.
uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een grote kip hoop ik.
zit je al op 90 kilo?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik vanavond ga eten; misschien ook maar eens ergens ordinair afhalen.
En je matje in een knotquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik mijn nette jasje uit doe voordat ik naar binnen stap.
Ik hou niet van macquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geenees een Mek. Windows is voor proleten. Nep hipster dat je bent![]()
wordt zo wel een jaren planquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een doel voor de lange termijn.
Ik heb in 2014 ooit een macbook air aangeschaft omdat mijn nieuwe PC windows 8.1 draaide en ik dat echt enorm vond zuigen. Sindsdien alweer drie Windows 10 PC's versleten maar die Macbook heb ik nog. Erg fijn op vakantie. Wel een beetje zwaar maar verder prima ding. Zou eigenlijk nog wel een maatje kleiner willen zelfs. Ik zit weleens bij Leapp te kijken voor eentje maar die zijn refurbished al 400 ballen. Anyway, heb hem dus al 9 jaar en hij doet het eigenlijk nog prima. Alleen de toetsenbordverlichting niet, maar die heeft het nooit gedaan.quote:
Je hebt groot gelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje genieten van het leven.
Heb in de winter ook niet in de kou gezeten.
nee niet echtquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ben je niet bang dat hij straks bij je in appartement zit? https://www.nu.nl/algemee(...)partij-gevonden.html
Ik vraag me vooral af hoeveel vluchtauto's we nog meer aan het zoeken zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ben je niet bang dat hij straks bij je in appartement zit? https://www.nu.nl/algemee(...)partij-gevonden.html
Denk dat hij hier mee leest en over 2 weken zich bij jou gaat verstoppen als hij dan nog vrij rondloopt.quote:
Misschien nu wel met een bootje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoeveel vluchtauto's we nog meer aan het zoeken zijn
Zal alles goed afsluiten al is het wel een top crimineelquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij hier mee leest en over 2 weken zich bij jou gaat verstoppen als hij dan nog vrij rondloopt.
misschien kan ie beter poetlertje gaan omleggen of erdo of zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal alles goed afsluiten al is het wel een top crimineel
Dat is ook al geen lievertjequote:Onder meer huizen en een kantoor in Breda, Prinsenbeek en Rotterdam werden doorzocht
Ik heb rare bonen bij mijn bier gekregenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik gisteren met witte bonen.
Dat die straks met een DPD pakketje voor de deur staatquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja doe maar een portie babi pangang met bami en een bakje satéquote:
bluf dat je dat in zijn gezicht zegtquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe maar een portie babi pangang met bami en een bakje saté
Wat wil die doen dan, vragen of ik sambal bij wilquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bluf dat je dat in zijn gezicht zegt
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat wil die doen dan, vragen of ik sambal bij wil
Heb ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe je gordijnen eens een keer open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza besteld, zo maar eens gaan ophalen..Heet dat geen prosciutto funghi meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sommige pizzaboeren zijn eigenwijsquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet dat geen prosciutto funghi meer?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)rimineel-aangehouden
[..]
Dat is ook al geen lievertje
Overdosis worstenbroodjesquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziet er ook niet heel helder uit
Is dit UitStraling?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziet er ook niet heel helder uit
Heb vroeger wel een keer mokerhard gelachen om een zelfmoord terrorist die met een auto keihard wilde inrijden op een groep oid en zichzelf wilde opblazen. Maar die bommen gingen te vroeg af waardoor de terrorist met auto en al meters door de lucht vloog.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef bitterbal het volgende:
een taliban lid verteld dat ze zijn begonnen met zelfmoordaanslagen omdat de bommen te zwaar werden om te gooien dus maakte ze er maar een vest van
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb vroeger wel een keer mokerhard gelachen om een zelfmoord terrorist die met een auto keihard wilde inrijden op een groep oid en zichzelf wilde opblazen. Maar die bommen gingen te vroeg af waardoor de terrorist met auto en al meters door de lucht vloog.
Je kunt toch een bomkoffer plaatsenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef bitterbal het volgende:
een taliban lid verteld dat ze zijn begonnen met zelfmoordaanslagen omdat de bommen te zwaar werden om te gooien dus maakte ze er maar een vest van
nou ja die moet je van te voren plaatsen of meeslepen , met zon vest ben je natuurlijk super mobiel en onopvallendquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een bomkoffer plaatsen
Lui volk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ze dit beter kunnen lezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Grapje Isis, mij niet opblazen plz.
De rolkoffers vinden ze in Amsterdam heel irritant.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een bomkoffer plaatsen
Even afkloppenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Grapje Isis, mij niet opblazen plz.
Die zijn ook irritant. Ratelen om 6 uur ‘ochtends als langs het raamquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rolkoffers vinden ze in Amsterdam heel irritant.
Woon je naast het centraal station?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn ook irritant. Ratelen om 6 uur ‘ochtends als langs het raam
Ik ga vast even voorproevenquote:
Uitslag krijg ik vrijdag. Maar ik kon net als vorig jaar totaal niet stil liggenquote:
duurde het daar door langer?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uitslag krijg ik vrijdag. Maar ik kon net als vorig jaar totaal niet stil liggen
Ik weet niet of het echt langer duurde..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duurde het daar door langer?
Waarom kon je niet stil liggen?
is het het idee dat je niet mag bewegen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt langer duurde..
Geen idee waarom ik niet stil kon liggen. De mensen daar vroegen al of ik claustofobisch was, maar dat was niet het geval, Ik lag gewoon niet lekker ofzo...
Vragen ze dat niet in het begin? Bij mij wel altijd, want als je 45 min. ongemakkelijk ligt is voor jou en voor hun niet handig natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt langer duurde..
Geen idee waarom ik niet stil kon liggen. De mensen daar vroegen al of ik claustofobisch was, maar dat was niet het geval, Ik lag gewoon niet lekker ofzo...
Ik begin nu aan bordje 3quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niks meer zegt weten we genoeg.
Ik weet het gewoon niet en om eerlijk te zijn wil ik er niet over na denken. Maakt me alleen maar somberder. Het is nu eenmaal zo en we kunnen het niet meer terugdraaien..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het het idee dat je niet mag bewegen?
Volgens mij kwam dat wel voorbij in de vragenlijst die ik vooraf online heb ingevuld...quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vragen ze dat niet in het begin? Bij mij wel altijd, want als je 45 min. ongemakkelijk ligt is voor jou en voor hun niet handig natuurlijk
Snap ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet en om eerlijk te zijn wil ik er niet over na denken. Maakt me alleen maar somberder. Het is nu eenmaal zo en we kunnen het niet meer terugdraaien..
[..]
Volgens mij kwam dat wel voorbij in de vragenlijst die ik vooraf online heb ingevuld...
welke heb je allemaal gelezen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die zichzelf allemaal labeltjes geven!
Sorry, las weer wat op Twitter.
van je piramide?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zakje/Fase 2/8 afgebouwd. Gaat best mooi worden denk ik
Swarm, moet je wel telkens incheckenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een app die op een map aaangeeft waar je bent geweest?
dus elke keer voordat je weg gaat inchecken en uitchecken?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:16 schreef Flori het volgende:
[..]
Swarm, moet je wel telkens inchecken
Google Maps?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een app die op een map aaangeeft waar je bent geweest?
ja?quote:
Alleen inchecken op plaatsen die je wilt terugzien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus elke keer voordat je weg gaat inchecken en uitchecken?
ik ga even kijken
Geen idee. Ik zie wel. Denk dat ik nog wel een uurtje of 6 nodig zal hebben..quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang ga je er denk je over doen?
ah hmmm zoek eigenlijk iets wat de straten aangeeft waar ik ben geweest . soort route app ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Flori het volgende:
[..]
Alleen inchecken op plaatsen die je wilt terugzien.
Nog al jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Ama het volgende:
Zo irritant als je muziek in je hoofd hebt wat je niet in je hoofd wil hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Ama het volgende:
Zo irritant als je muziek in je hoofd hebt wat je niet in je hoofd wil hebben.
oh dat valt best meequote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie wel. Denk dat ik nog wel een uurtje of 6 nodig zal hebben..
Zo nauwkeurig is het meestal niet inderdaad, maar kijk maar eens in je tijdlijn in de Maps app.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja?![]()
krijg welles zo'n samenvatting met hoogtepunten maar heb denk ik nooit gezien dan die op een map de straten aangeeft waar ik ben geweest?
Daar heb je toch van die hardloop apps voor ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmmm zoek eigenlijk iets wat de straten aangeeft waar ik ben geweest . soort route app ofzo
Ik weet niet of ik dit durf aan te klikken.quote:
Ik ben altijd te snel klaar voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie wel. Denk dat ik nog wel een uurtje of 6 nodig zal hebben..
Mapmyrun.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmmm zoek eigenlijk iets wat de straten aangeeft waar ik ben geweest . soort route app ofzo
ja misschien wel? Zoiets moet sowieso wel bestaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die hardloop apps voor ofzo?
Niet doen, doe ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf aan te klikken.
ja kan het nog niet vindenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun.
Natuurlijk kan je ook gewoon via google je routes opvragen
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.quote:
Vandaag ga ik hem echt niet afkrijgen. Het is al donker en mijn legotafel staat sws al in een donker hoekje van de huiskamer. Ga zo wel zakje 3 openen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben altijd te snel klaar voor mijn gevoel.Op een bepaald moment wordt het opeens verslavend en een paar uur later zit het ding opeens helemaal in elkaar.
Jawel johquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf aan te klikken.
Wandelen deed ik ooit met Runkeeper, kreeg je een mooi kaartje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel? Zoiets moet sowieso wel bestaan
Strava of Runkeeper?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel? Zoiets moet sowieso wel bestaan
Ja maar nu is die écht boos hoor, echt heus waar hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.
Die rode lijn van Putin is inmiddels al 80X overschreden.
Mapmyrunquote:
oh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun
screenshot van een wandeling die ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je gezopen ofzo, geen rechte lijn te bekennenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun
screenshot van een wandeling die ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
houdt ook Kcal bij enzo. Kan kiezen uit wandelen, hardlopen, hiken, fietsen, steppen etc. etc. etc. Staan ook veel routes in.quote:
Ja, ook gewoon dwars door de gebouwen heen met m'n zatte kopquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je gezopen ofzo, geen rechte lijn te bekennen
installeer hem nuquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
houdt ook Kcal bij enzo. Kan kiezen uit wandelen, hardlopen, hiken, fietsen, steppen etc. etc. etc. Staan ook veel routes in.
Lolquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify speelt nu een ama-nummer van Nightwish af
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify speelt nu een ama-nummer van Nightwish af
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar nu is die écht boos hoor, echt heus waar hoor
Oh ik luister gewoon Hutje Op De Heiquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.
Tsja.
Ik kende eerder alleen de Franstalige variant. Die is al iets beter, als ik de vertaling lees (want je ne parlez pas enzo)quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik luister gewoon Hutje Op De Hei
Wat lees ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.
Tsja.
Dat hele leger van zer stelt geen flikker voor. Die nukes zijn het enige wat echt nasty is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.
Die rode lijn van Putin is inmiddels al 80X overschreden.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is aan de telefoon met Pa-prika, GTST is er niks bij
Dit kan dus echt niet, dit is zooooo racistischquote:
Adios muchachoquote:
quote:
In 1978 kon dat allemaal gewoonquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit kan dus echt niet, dit is zooooo racistisch
Ga lekker korfbal of welke andere nonsport dan voetbal dan ook kijken joh.quote:
Ik ook niet, maar ik zocht een bruggetje naar Lucky TV naar aanleiding van de post van Recce.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow dit heb ik al lang niet meer gekeken.
Ik vind hockey wel erg geinig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga lekker korfbal of welke andere nonsport dan voetbal dan ook kijken joh.
zeker vanwege die dames die het spelenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hockey wel erg geinig moet ik zeggen.
Elke damessport is wel beter om te kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeker vanwege die dames die het spelen
Zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zitten ook best wel minder aantrekkelijke vrouwen tussen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veld of ijs?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hockey wel erg geinig moet ik zeggen.
Als voetbalplebs mocht je alleen maar van achter het hek meekijken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker.
Mijn voetbalclub zat vroeger naast een hockeyclub. Die feestjes daar waren echt geweldig.
Ik moet nog erg wennen aan damesvoetbal. Dat is toch van een totaal ander niveau dan dat bij de mannen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elke damessport is wel beter om te kijken.
Behalve rugby
Ja een echte vent zou natuurlijk ijs zeggen maar dat vind ik echt niet te volgen. En ook allemaal van die krachtpatsers aka tokkies joh.quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Als voetbalplebs mocht je alleen maar van achter het hek meekijken.
Ja maar in de dierentuin gisteren wel een jong zeeleeuwtje geborenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zocht een bruggetje naar Lucky TV naar aanleiding van de post van Recce.
Ik zocht eerst op Drievliet, maar bedacht toen dat bowlen wel leukere gifs zou opleveren.
O ja na Amaranth van NIghtwish, wordt eennummer van Amaranthe afgespeeld..
![]()
En onderwater hockey??quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja een echte vent zou natuurlijk ijs zeggen maar dat vind ik echt niet te volgen. En ook allemaal van die krachtpatsers aka tokkies joh.
Nee veld.
Krijg je natuurlijk met de paplepel ingegoten omdat Nederland er zo goed in is. Je bent waarschijnlijk ook groot fan van het Nederlands volleybal zo rond de eeuwwisseling,quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja een echte vent zou natuurlijk ijs zeggen maar dat vind ik echt niet te volgen. En ook allemaal van die krachtpatsers aka tokkies joh.
Nee veld.
Ja, het niveau is wel anders. Maar wedstivan het Nederlands team kijk ik nog wel vrij regelmatigquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog erg wennen aan damesvoetbal. Dat is toch van een totaal ander niveau dan dat bij de mannen..
Maar toch kan ik me vermaken bij vrouwenvoetbal hoor.
Ik houd het gewoon bij veld.quote:
Nee eerlijk gezegd niet. Nooit wat met volleybal gehad eigenlijk. Ook niet op die succesvolle spelen van ´96.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg je natuurlijk met de paplepel ingegoten omdat Nederland er zo goed in is. Je bent waarschijnlijk ook groot fan van het Nederlands volleybal zo rond de eeuwwisseling,
Het begin van een nieuwe liefdequote:Op woensdag 25 januari 2023 18:43 schreef gianni61 het volgende:
Als totale voetbalnoob heb ik vanmiddag ook een shirtje van Levante gekocht. Die van Valencia vond ik te duur en te lelijk
Was maar één iemand die ik vaker zie langskomen. Die had zichzelf op een camera gezien en vond dat vervelend want die had naast een rits andere dingen ook al bodydysformiequote:
Toch best mooie club Levante. Hebben twee van wat men de beste Nederlandse spelers allertijden noemt gespeeldquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:43 schreef gianni61 het volgende:
Als totale voetbalnoob heb ik vanmiddag ook een shirtje van Levante gekocht. Die van Valencia vond ik te duur en te lelijk
Als je er foto's maakt doet je telefoon dat misschien vanzelf al?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
KUTBEESTEN IK ga nog liever naar de Seats en Sofa op de meubelboulevardquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar in de dierentuin gisteren wel een jong zeeleeuwtje geboren
Kijk, so leer je nog eens watquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch best mooie club Levante. Hebben twee van wat men de beste Nederlandse spelers allertijden noemt gespeeld
Cruijff en Wilkes
Ook leuk om te doen. En als Bomenverzameling dan toevallig een jong zeeleeuwtje tegenkomt kan hij hem tenminste doodknuppelen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Haags het volgende:
En ik vind biljarten erg leuk om te kijken. Ook heerlijk rustgevend trouwens.
Soort van Bob Ross gevoel.
Alleen als je de gps-data hebt aanstaan bij je foto'squote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er foto's maakt doet je telefoon dat misschien vanzelf al?
ja daar is het niet voor , lijkt mij eerder leuk dat je gewoon op een map kan zien waar je overal bent geweest zonder dat je er zelfs iets voor hoeft te doen zoals inchecken ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er foto's maakt doet je telefoon dat misschien vanzelf al?
En minigolf, vindt je dat wat?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
KUTBEESTEN IK ga nog liever naar de Seats en Sofa op de meubelboulevard
Laatst maakte ik een pot augurken open en toen had ik niet het idee dat mijn linkerarm de pot opendraaide.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was maar één iemand die ik vaker zie langskomen. Die had zichzelf op een camera gezien en vond dat vervelend want die had naast een rits andere dingen ook al bodydysformie
Godallejezus je hebt niet meteen een enorme stoornis als je jezelf lelijk vindt. Misschien ben je dat ook wel gewoon.
oh dan haat je ze wel heel ergquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook leuk om te doen. En als Bomenverzameling dan toevallig een jong zeeleeuwtje tegenkomt kan hij hem tenminste doodknuppelen.
Even data van Google opvragen. Die weten dat wel van je.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is het niet voor , lijkt mij eerder leuk dat je gewoon op een map kan zien waar je overal bent geweest zonder dat je er zelfs iets voor hoeft te doen zoals inchecken ofzo
Maar dan wel het gewone dat ze de ballen in de gaatjes schieten, niet dat driebandenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Haags het volgende:
En ik vind biljarten erg leuk om te kijken. Ook heerlijk rustgevend trouwens.
Soort van Bob Ross gevoel.
Ik zat te kijken en blijkbaar is 1 van m'n foto's bij Brussel gemaakt. Nooit geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als je de gps-data hebt aanstaan bij je foto's
Mee eens. Daar word ik ook niet heel vrolijk van nee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel het gewone dat ze de ballen in de gaatjes schieten, niet dat driebanden
Alleen als hij op de baan een jong zeeleeuwtje tegenkomt.quote:
Wowquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijzonder wel, misschien is je telefoon er stiekem 's nachts op uit gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken en blijkbaar is 1 van m'n foto's bij Brussel gemaakt. Nooit geweest.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling verlaat de KSC
Ik kan niet eens fatsoenlijk dammen, laat staan schakenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:52 schreef Haags het volgende:
Ik heb vroeger trouwens ook jarenlang op schaken gezeten.
Interessant hé?
Dammen vind ik ook geen reet aan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan niet eens fatsoenlijk dammen, laat staan schaken
Ben je anti-inpoldering ofzo?quote:
Of tegen John de Bever??quote:
'BIST DU KRANK IM KOPF' bekt ook best lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is ook het enige mooie Duitse woord om te schreeuwen.
Dit ga ik tegen Solo zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'BIST DU KRANK IM KOPF' bekt ook best lekker
Duits is gemaakt om te scheldenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is ook het enige mooie Duitse woord om te schreeuwen.
Mijn telefoon zegt voor morgen ijsregen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt voor morgen ijsregen.
Ik was niet van plan dood te gaan tussen het vliegveld en mn huis
Dat wordt echt zo'n scčne uit The Day After Tomorrow ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:12 schreef bitterbal het volgende:
ik ga morgen met de waterbus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo'n scčne uit The Day After Tomorrow ofzo.
Klinkt als een goede filmquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kloteweer, kou, regen, ijsregen, aangevaren worden door een schip.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kloteweer, kou, regen, ijsregen, aangevaren worden door een schip.
Final destination.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo'n scčne uit The Day After Tomorrow ofzo.
Die foto van je helpt niet echt.quote:
Ik ook, maar goed. Ik heb hier nog geen drup regen gezien deze week, dus ik weet niet hou de situatie in Nederland isquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:15 schreef Ama het volgende:
Ik vind ijsregen heel dramatisch klinken.
Je was okay.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ROTTERDAM - De drijvende amfibiebus is dinsdag opnieuw stilgevallen midden op de Nieuwe Maas. Door een defect aan de aandrijfas kwam het vaartuig volledig stil te liggen in de drukbevaren rivier.
Boten van onder meer het havenbedrijf hebben de bus richting de kant geduwd. Dat leverde nog wat problemen op, aangezien het vaartuig geen bevestigingspunt heeft om getrokken te worden. Uiteindelijk konden de passagiers pas na enkele uren dobberen de wal bereiken.
Enkele maanden geleden kwam de amfibiebus ook eens stil te liggen. Toen was er een stuk plastic vast komen te zitten in de aandrijving. De bus van Splashtours werd in maart officieel in gebruik genomen en neemt toeristen mee op een rondtocht door Rotterdam. Het ding is door het nieuwe defect zeker tot zaterdag uit de roulatie.
Koud.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed. Ik heb hier nog geen drup regen gezien deze week, dus ik weet niet hou de situatie in Nederland is
verkeerde account wattenschijfjequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:17 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag nog geen groente gehad. Dit voelt vreemd
dramapamalamaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:15 schreef Ama het volgende:
Ik vind ijsregen heel dramatisch klinken.
Zag vandaag zo'n convoi exceptionel rijden met 2 van die enorm lange betonnen pilaren er op, de auto die bij hem aan het bumperkleven was heeft die films denk ik nooit gezienquote:
Komt 4e mij broccoli voeren?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verkeerde account wattenschijfje
ja ik ben er hoor Etto. heb je in de smiezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk broodje sl....
paling...
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben er hoor Etto. heb je in de smiezen
Koen zal wel weer niet op zijn brugpost zitten..quote:
Dit systeem heb ik niet ontworpen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:22 schreef Dven het volgende:
betaalgate accepteert m'n CVV niet omdat die 000 is
Het is van de KBC nota benequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit systeem heb ik niet ontworpen.
Zeker geen millennial.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag vandaag zo'n convoi exceptionel rijden met 2 van die enorm lange betonnen pilaren er op, de auto die bij hem aan het bumperkleven was heeft die films denk ik nooit gezien
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit met m'n zakje chips op de bank stiekem mee te luisteren
Hoe lang komt ie?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit met m'n zakje chips op de bank stiekem mee te luisteren
Want Pakistan zelf heeft zo'n goede reputatiequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Hongarije heeft geen goede reputatie in Pakistan na vanavond
O nee, grafland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want Pakistan zelf heeft zo'n goede reputatie
Whieepquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hallo, is dit Wattenschijfje?
Eensquote:
Meeste mensen moeten niet zingenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zingend zijn ze niet te verdragen
Eens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meeste mensen moeten niet zingen
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb die Paki dan ook vriendelijk gevraagd te stoppen met zijn gejengel in het zwembad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |