Ja maar nu is die écht boos hoor, echt heus waar hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.
Die rode lijn van Putin is inmiddels al 80X overschreden.
Mapmyrunquote:
oh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun
screenshot van een wandeling die ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je gezopen ofzo, geen rechte lijn te bekennenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun
screenshot van een wandeling die ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
houdt ook Kcal bij enzo. Kan kiezen uit wandelen, hardlopen, hiken, fietsen, steppen etc. etc. etc. Staan ook veel routes in.quote:
Ja, ook gewoon dwars door de gebouwen heen met m'n zatte kopquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je gezopen ofzo, geen rechte lijn te bekennen
installeer hem nuquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
houdt ook Kcal bij enzo. Kan kiezen uit wandelen, hardlopen, hiken, fietsen, steppen etc. etc. etc. Staan ook veel routes in.
Lolquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify speelt nu een ama-nummer van Nightwish af
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify speelt nu een ama-nummer van Nightwish af
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar nu is die écht boos hoor, echt heus waar hoor
Oh ik luister gewoon Hutje Op De Heiquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.
Tsja.
Ik kende eerder alleen de Franstalige variant. Die is al iets beter, als ik de vertaling lees (want je ne parlez pas enzo)quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik luister gewoon Hutje Op De Hei
Wat lees ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.
Tsja.
Dat hele leger van zer stelt geen flikker voor. Die nukes zijn het enige wat echt nasty is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.
Die rode lijn van Putin is inmiddels al 80X overschreden.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is aan de telefoon met Pa-prika, GTST is er niks bij
Dit kan dus echt niet, dit is zooooo racistischquote:
Adios muchachoquote:
quote:
In 1978 kon dat allemaal gewoonquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit kan dus echt niet, dit is zooooo racistisch
Ga lekker korfbal of welke andere nonsport dan voetbal dan ook kijken joh.quote:
Ik ook niet, maar ik zocht een bruggetje naar Lucky TV naar aanleiding van de post van Recce.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow dit heb ik al lang niet meer gekeken.
Ik vind hockey wel erg geinig moet ik zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga lekker korfbal of welke andere nonsport dan voetbal dan ook kijken joh.
zeker vanwege die dames die het spelenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hockey wel erg geinig moet ik zeggen.
Elke damessport is wel beter om te kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zeker vanwege die dames die het spelen
Zeker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zitten ook best wel minder aantrekkelijke vrouwen tussen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
veld of ijs?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind hockey wel erg geinig moet ik zeggen.
Als voetbalplebs mocht je alleen maar van achter het hek meekijken.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker.
Mijn voetbalclub zat vroeger naast een hockeyclub. Die feestjes daar waren echt geweldig.
Ik moet nog erg wennen aan damesvoetbal. Dat is toch van een totaal ander niveau dan dat bij de mannen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Elke damessport is wel beter om te kijken.
Behalve rugby
Ja een echte vent zou natuurlijk ijs zeggen maar dat vind ik echt niet te volgen. En ook allemaal van die krachtpatsers aka tokkies joh.quote:
Kloptquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Als voetbalplebs mocht je alleen maar van achter het hek meekijken.
Ja maar in de dierentuin gisteren wel een jong zeeleeuwtje geborenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zocht een bruggetje naar Lucky TV naar aanleiding van de post van Recce.
Ik zocht eerst op Drievliet, maar bedacht toen dat bowlen wel leukere gifs zou opleveren.
O ja na Amaranth van NIghtwish, wordt eennummer van Amaranthe afgespeeld..
![]()
En onderwater hockey??quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja een echte vent zou natuurlijk ijs zeggen maar dat vind ik echt niet te volgen. En ook allemaal van die krachtpatsers aka tokkies joh.
Nee veld.
Krijg je natuurlijk met de paplepel ingegoten omdat Nederland er zo goed in is. Je bent waarschijnlijk ook groot fan van het Nederlands volleybal zo rond de eeuwwisseling,quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja een echte vent zou natuurlijk ijs zeggen maar dat vind ik echt niet te volgen. En ook allemaal van die krachtpatsers aka tokkies joh.
Nee veld.
Ja, het niveau is wel anders. Maar wedstivan het Nederlands team kijk ik nog wel vrij regelmatigquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet nog erg wennen aan damesvoetbal. Dat is toch van een totaal ander niveau dan dat bij de mannen..
Maar toch kan ik me vermaken bij vrouwenvoetbal hoor.
Ik houd het gewoon bij veld.quote:
Nee eerlijk gezegd niet. Nooit wat met volleybal gehad eigenlijk. Ook niet op die succesvolle spelen van ´96.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijg je natuurlijk met de paplepel ingegoten omdat Nederland er zo goed in is. Je bent waarschijnlijk ook groot fan van het Nederlands volleybal zo rond de eeuwwisseling,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |