Ja maar nu is die écht boos hoor, echt heus waar hoorquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.
Die rode lijn van Putin is inmiddels al 80X overschreden.
Mapmyrunquote:
oh dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun
screenshot van een wandeling die ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had je gezopen ofzo, geen rechte lijn te bekennenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun
screenshot van een wandeling die ik heb gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
houdt ook Kcal bij enzo. Kan kiezen uit wandelen, hardlopen, hiken, fietsen, steppen etc. etc. etc. Staan ook veel routes in.quote:
Ja, ook gewoon dwars door de gebouwen heen met m'n zatte kopquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je gezopen ofzo, geen rechte lijn te bekennen
installeer hem nuquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:27 schreef Dven het volgende:
[..]
houdt ook Kcal bij enzo. Kan kiezen uit wandelen, hardlopen, hiken, fietsen, steppen etc. etc. etc. Staan ook veel routes in.
Lolquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify speelt nu een ama-nummer van Nightwish af
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Spotify speelt nu een ama-nummer van Nightwish af
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar nu is die écht boos hoor, echt heus waar hoor
Oh ik luister gewoon Hutje Op De Heiquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.
Tsja.
Ik kende eerder alleen de Franstalige variant. Die is al iets beter, als ik de vertaling lees (want je ne parlez pas enzo)quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik luister gewoon Hutje Op De Hei
Wat lees ik.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Spotify bij mij juist een nummer dat gezongen is vanuit het oogpunt van een vijftienjarige jongen die oraal bevredigd wordt door een volwassen man en later boos is en hem wil doden omdat de oude vent later met een meisje is gegaan.
Tsja.
Dat hele leger van zer stelt geen flikker voor. Die nukes zijn het enige wat echt nasty is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.
Die rode lijn van Putin is inmiddels al 80X overschreden.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is aan de telefoon met Pa-prika, GTST is er niks bij
Dit kan dus echt niet, dit is zooooo racistischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |