De rolkoffers vinden ze in Amsterdam heel irritant.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een bomkoffer plaatsen
Even afkloppenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Grapje Isis, mij niet opblazen plz.
Die zijn ook irritant. Ratelen om 6 uur ‘ochtends als langs het raamquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De rolkoffers vinden ze in Amsterdam heel irritant.
Woon je naast het centraal station?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die zijn ook irritant. Ratelen om 6 uur ‘ochtends als langs het raam
Ik ga vast even voorproevenquote:
Uitslag krijg ik vrijdag. Maar ik kon net als vorig jaar totaal niet stil liggenquote:
duurde het daar door langer?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uitslag krijg ik vrijdag. Maar ik kon net als vorig jaar totaal niet stil liggen
Ik weet niet of het echt langer duurde..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
duurde het daar door langer?
Waarom kon je niet stil liggen?
is het het idee dat je niet mag bewegen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt langer duurde..
Geen idee waarom ik niet stil kon liggen. De mensen daar vroegen al of ik claustofobisch was, maar dat was niet het geval, Ik lag gewoon niet lekker ofzo...
Vragen ze dat niet in het begin? Bij mij wel altijd, want als je 45 min. ongemakkelijk ligt is voor jou en voor hun niet handig natuurlijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt langer duurde..
Geen idee waarom ik niet stil kon liggen. De mensen daar vroegen al of ik claustofobisch was, maar dat was niet het geval, Ik lag gewoon niet lekker ofzo...
Ik begin nu aan bordje 3quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niks meer zegt weten we genoeg.
Ik weet het gewoon niet en om eerlijk te zijn wil ik er niet over na denken. Maakt me alleen maar somberder. Het is nu eenmaal zo en we kunnen het niet meer terugdraaien..quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is het het idee dat je niet mag bewegen?
Volgens mij kwam dat wel voorbij in de vragenlijst die ik vooraf online heb ingevuld...quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vragen ze dat niet in het begin? Bij mij wel altijd, want als je 45 min. ongemakkelijk ligt is voor jou en voor hun niet handig natuurlijk
Snap ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet en om eerlijk te zijn wil ik er niet over na denken. Maakt me alleen maar somberder. Het is nu eenmaal zo en we kunnen het niet meer terugdraaien..
[..]
Volgens mij kwam dat wel voorbij in de vragenlijst die ik vooraf online heb ingevuld...
welke heb je allemaal gelezen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die zichzelf allemaal labeltjes geven!
Sorry, las weer wat op Twitter.
van je piramide?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zakje/Fase 2/8 afgebouwd. Gaat best mooi worden denk ik
Swarm, moet je wel telkens incheckenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een app die op een map aaangeeft waar je bent geweest?
dus elke keer voordat je weg gaat inchecken en uitchecken?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:16 schreef Flori het volgende:
[..]
Swarm, moet je wel telkens inchecken
Google Maps?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:15 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie een app die op een map aaangeeft waar je bent geweest?
ja?quote:
Alleen inchecken op plaatsen die je wilt terugzien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus elke keer voordat je weg gaat inchecken en uitchecken?
ik ga even kijken
Geen idee. Ik zie wel. Denk dat ik nog wel een uurtje of 6 nodig zal hebben..quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang ga je er denk je over doen?
ah hmmm zoek eigenlijk iets wat de straten aangeeft waar ik ben geweest . soort route app ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Flori het volgende:
[..]
Alleen inchecken op plaatsen die je wilt terugzien.
Nog al jaquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Ama het volgende:
Zo irritant als je muziek in je hoofd hebt wat je niet in je hoofd wil hebben.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Ama het volgende:
Zo irritant als je muziek in je hoofd hebt wat je niet in je hoofd wil hebben.
oh dat valt best meequote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie wel. Denk dat ik nog wel een uurtje of 6 nodig zal hebben..
Zo nauwkeurig is het meestal niet inderdaad, maar kijk maar eens in je tijdlijn in de Maps app.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja?![]()
krijg welles zo'n samenvatting met hoogtepunten maar heb denk ik nooit gezien dan die op een map de straten aangeeft waar ik ben geweest?
Daar heb je toch van die hardloop apps voor ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmmm zoek eigenlijk iets wat de straten aangeeft waar ik ben geweest . soort route app ofzo
Ik weet niet of ik dit durf aan te klikken.quote:
Ik ben altijd te snel klaar voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie wel. Denk dat ik nog wel een uurtje of 6 nodig zal hebben..
Mapmyrun.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmmm zoek eigenlijk iets wat de straten aangeeft waar ik ben geweest . soort route app ofzo
ja misschien wel? Zoiets moet sowieso wel bestaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb je toch van die hardloop apps voor ofzo?
Niet doen, doe ik ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf aan te klikken.
ja kan het nog niet vindenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Mapmyrun.
Natuurlijk kan je ook gewoon via google je routes opvragen
Gaan we eindelijk eens zien of die Russen hun dreigementen gaan waarmaken.quote:
Vandaag ga ik hem echt niet afkrijgen. Het is al donker en mijn legotafel staat sws al in een donker hoekje van de huiskamer. Ga zo wel zakje 3 openen..quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben altijd te snel klaar voor mijn gevoel.Op een bepaald moment wordt het opeens verslavend en een paar uur later zit het ding opeens helemaal in elkaar.
Jawel johquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit durf aan te klikken.
Wandelen deed ik ooit met Runkeeper, kreeg je een mooi kaartje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel? Zoiets moet sowieso wel bestaan
Strava of Runkeeper?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien wel? Zoiets moet sowieso wel bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |