Je hebt groot gelijkquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje genieten van het leven.
Heb in de winter ook niet in de kou gezeten.
nee niet echtquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ben je niet bang dat hij straks bij je in appartement zit? https://www.nu.nl/algemee(...)partij-gevonden.html
Ik vraag me vooral af hoeveel vluchtauto's we nog meer aan het zoeken zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal ben je niet bang dat hij straks bij je in appartement zit? https://www.nu.nl/algemee(...)partij-gevonden.html
Denk dat hij hier mee leest en over 2 weken zich bij jou gaat verstoppen als hij dan nog vrij rondloopt.quote:
Misschien nu wel met een bootje.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoeveel vluchtauto's we nog meer aan het zoeken zijn
Zal alles goed afsluiten al is het wel een top crimineelquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij hier mee leest en over 2 weken zich bij jou gaat verstoppen als hij dan nog vrij rondloopt.
misschien kan ie beter poetlertje gaan omleggen of erdo of zoquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal alles goed afsluiten al is het wel een top crimineel
Dat is ook al geen lievertjequote:Onder meer huizen en een kantoor in Breda, Prinsenbeek en Rotterdam werden doorzocht
Ik heb rare bonen bij mijn bier gekregenquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die had ik gisteren met witte bonen.
Dat die straks met een DPD pakketje voor de deur staatquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja doe maar een portie babi pangang met bami en een bakje satéquote:
bluf dat je dat in zijn gezicht zegtquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja doe maar een portie babi pangang met bami en een bakje saté
Wat wil die doen dan, vragen of ik sambal bij wilquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bluf dat je dat in zijn gezicht zegt
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat wil die doen dan, vragen of ik sambal bij wil
Heb ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe je gordijnen eens een keer open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pizza besteld, zo maar eens gaan ophalen..Heet dat geen prosciutto funghi meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sommige pizzaboeren zijn eigenwijsquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heet dat geen prosciutto funghi meer?
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)rimineel-aangehouden
[..]
Dat is ook al geen lievertje
Overdosis worstenbroodjesquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziet er ook niet heel helder uit
Is dit UitStraling?quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ziet er ook niet heel helder uit
Heb vroeger wel een keer mokerhard gelachen om een zelfmoord terrorist die met een auto keihard wilde inrijden op een groep oid en zichzelf wilde opblazen. Maar die bommen gingen te vroeg af waardoor de terrorist met auto en al meters door de lucht vloog.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef bitterbal het volgende:
een taliban lid verteld dat ze zijn begonnen met zelfmoordaanslagen omdat de bommen te zwaar werden om te gooien dus maakte ze er maar een vest van
quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb vroeger wel een keer mokerhard gelachen om een zelfmoord terrorist die met een auto keihard wilde inrijden op een groep oid en zichzelf wilde opblazen. Maar die bommen gingen te vroeg af waardoor de terrorist met auto en al meters door de lucht vloog.
Je kunt toch een bomkoffer plaatsenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef bitterbal het volgende:
een taliban lid verteld dat ze zijn begonnen met zelfmoordaanslagen omdat de bommen te zwaar werden om te gooien dus maakte ze er maar een vest van
nou ja die moet je van te voren plaatsen of meeslepen , met zon vest ben je natuurlijk super mobiel en onopvallendquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch een bomkoffer plaatsen
Lui volk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:28 schreef bitterbal het volgende:
denk dat ze dit beter kunnen lezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Grapje Isis, mij niet opblazen plz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |