SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Zekerquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook mentaal misselijk zijn?
Ik moest opeens aan dit nummer denken toen je het van de week over dat klasgenootje hadquote:
ja smerig. Vanavond gladheid en bwelchquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:11 schreef Karzai het volgende:
Echt heel koud vandaag he? Vanavond direct na het eten onder de warme dekens
smaakt je bami nog?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja smerig. Vanavond gladheid en bwelch
Rot op met je gladheid.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja smerig. Vanavond gladheid en bwelch
Het is vast niet zo schattig als ik hoop.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:34 schreef gianni61 het volgende:
Baby inktvisjes besteld. Even voor tussendoor
Als ze gefrituurd zijn, zijn ze best schattigquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vast niet zo schattig als ik hoop.
oeeeeehquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk eens Ballebal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoor ik vrouwen wel vaker zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon zo naar binnen geschoven
Net hoe jij altijdquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon zo naar binnen geschoven
Geenees een Mek. Windows is voor proleten. Nep hipster dat je bentquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:36 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk eens Ballebal![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huehuequote:Op woensdag 25 januari 2023 16:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik geniet er wel van hoor tijdens het naar binnen schuiven
ik wil ook!!quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga zo naar de McDonalds, cheeseburgers vreten als een dolle big.
Hard gewerkt vandaag ja?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik twijfel nog wat ik vanavond ga eten; misschien ook maar eens ergens ordinair afhalen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik mijn nette jasje uit doe voordat ik naar binnen stap.
uiteraardquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een grote kip hoop ik.
zit je al op 90 kilo?quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik vanavond ga eten; misschien ook maar eens ergens ordinair afhalen.
En je matje in een knotquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik mijn nette jasje uit doe voordat ik naar binnen stap.
Ik hou niet van macquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geenees een Mek. Windows is voor proleten. Nep hipster dat je bent![]()
wordt zo wel een jaren planquote:Op woensdag 25 januari 2023 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is een doel voor de lange termijn.
Ik heb in 2014 ooit een macbook air aangeschaft omdat mijn nieuwe PC windows 8.1 draaide en ik dat echt enorm vond zuigen. Sindsdien alweer drie Windows 10 PC's versleten maar die Macbook heb ik nog. Erg fijn op vakantie. Wel een beetje zwaar maar verder prima ding. Zou eigenlijk nog wel een maatje kleiner willen zelfs. Ik zit weleens bij Leapp te kijken voor eentje maar die zijn refurbished al 400 ballen. Anyway, heb hem dus al 9 jaar en hij doet het eigenlijk nog prima. Alleen de toetsenbordverlichting niet, maar die heeft het nooit gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |