Het begin van een nieuwe liefdequote:Op woensdag 25 januari 2023 18:43 schreef gianni61 het volgende:
Als totale voetbalnoob heb ik vanmiddag ook een shirtje van Levante gekocht. Die van Valencia vond ik te duur en te lelijk
Was maar één iemand die ik vaker zie langskomen. Die had zichzelf op een camera gezien en vond dat vervelend want die had naast een rits andere dingen ook al bodydysformiequote:
Toch best mooie club Levante. Hebben twee van wat men de beste Nederlandse spelers allertijden noemt gespeeldquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:43 schreef gianni61 het volgende:
Als totale voetbalnoob heb ik vanmiddag ook een shirtje van Levante gekocht. Die van Valencia vond ik te duur en te lelijk
Als je er foto's maakt doet je telefoon dat misschien vanzelf al?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah hmmm zoek eigenlijk iets wat de straten aangeeft waar ik ben geweest . soort route app ofzo
KUTBEESTEN IK ga nog liever naar de Seats en Sofa op de meubelboulevardquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar in de dierentuin gisteren wel een jong zeeleeuwtje geboren
Kijk, so leer je nog eens watquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch best mooie club Levante. Hebben twee van wat men de beste Nederlandse spelers allertijden noemt gespeeld
Cruijff en Wilkes
Ook leuk om te doen. En als Bomenverzameling dan toevallig een jong zeeleeuwtje tegenkomt kan hij hem tenminste doodknuppelen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Haags het volgende:
En ik vind biljarten erg leuk om te kijken. Ook heerlijk rustgevend trouwens.
Soort van Bob Ross gevoel.
Alleen als je de gps-data hebt aanstaan bij je foto'squote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er foto's maakt doet je telefoon dat misschien vanzelf al?
ja daar is het niet voor , lijkt mij eerder leuk dat je gewoon op een map kan zien waar je overal bent geweest zonder dat je er zelfs iets voor hoeft te doen zoals inchecken ofzoquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er foto's maakt doet je telefoon dat misschien vanzelf al?
En minigolf, vindt je dat wat?quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
KUTBEESTEN IK ga nog liever naar de Seats en Sofa op de meubelboulevard
Laatst maakte ik een pot augurken open en toen had ik niet het idee dat mijn linkerarm de pot opendraaide.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was maar één iemand die ik vaker zie langskomen. Die had zichzelf op een camera gezien en vond dat vervelend want die had naast een rits andere dingen ook al bodydysformie
Godallejezus je hebt niet meteen een enorme stoornis als je jezelf lelijk vindt. Misschien ben je dat ook wel gewoon.
oh dan haat je ze wel heel ergquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook leuk om te doen. En als Bomenverzameling dan toevallig een jong zeeleeuwtje tegenkomt kan hij hem tenminste doodknuppelen.
Even data van Google opvragen. Die weten dat wel van je.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar is het niet voor , lijkt mij eerder leuk dat je gewoon op een map kan zien waar je overal bent geweest zonder dat je er zelfs iets voor hoeft te doen zoals inchecken ofzo
Maar dan wel het gewone dat ze de ballen in de gaatjes schieten, niet dat driebandenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Haags het volgende:
En ik vind biljarten erg leuk om te kijken. Ook heerlijk rustgevend trouwens.
Soort van Bob Ross gevoel.
Ik zat te kijken en blijkbaar is 1 van m'n foto's bij Brussel gemaakt. Nooit geweest.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als je de gps-data hebt aanstaan bij je foto's
Mee eens. Daar word ik ook niet heel vrolijk van nee.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel het gewone dat ze de ballen in de gaatjes schieten, niet dat driebanden
Alleen als hij op de baan een jong zeeleeuwtje tegenkomt.quote:
Wowquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijzonder wel, misschien is je telefoon er stiekem 's nachts op uit gegaanquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken en blijkbaar is 1 van m'n foto's bij Brussel gemaakt. Nooit geweest.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
* Bomenverzameling verlaat de KSC
Ik kan niet eens fatsoenlijk dammen, laat staan schakenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:52 schreef Haags het volgende:
Ik heb vroeger trouwens ook jarenlang op schaken gezeten.
Interessant hé?
Dammen vind ik ook geen reet aan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan niet eens fatsoenlijk dammen, laat staan schaken
Ben je anti-inpoldering ofzo?quote:
Of tegen John de Bever??quote:
'BIST DU KRANK IM KOPF' bekt ook best lekkerquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is ook het enige mooie Duitse woord om te schreeuwen.
Dit ga ik tegen Solo zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'BIST DU KRANK IM KOPF' bekt ook best lekker
Duits is gemaakt om te scheldenquote:Op woensdag 25 januari 2023 18:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit is ook het enige mooie Duitse woord om te schreeuwen.
Mijn telefoon zegt voor morgen ijsregen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt voor morgen ijsregen.
Ik was niet van plan dood te gaan tussen het vliegveld en mn huis
Dat wordt echt zo'n scène uit The Day After Tomorrow ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:12 schreef bitterbal het volgende:
ik ga morgen met de waterbus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo'n scène uit The Day After Tomorrow ofzo.
Klinkt als een goede filmquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kloteweer, kou, regen, ijsregen, aangevaren worden door een schip.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kloteweer, kou, regen, ijsregen, aangevaren worden door een schip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |