Final destination.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt echt zo'n scène uit The Day After Tomorrow ofzo.
Die foto van je helpt niet echt.quote:
Ik ook, maar goed. Ik heb hier nog geen drup regen gezien deze week, dus ik weet niet hou de situatie in Nederland isquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:15 schreef Ama het volgende:
Ik vind ijsregen heel dramatisch klinken.
Je was okay.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ROTTERDAM - De drijvende amfibiebus is dinsdag opnieuw stilgevallen midden op de Nieuwe Maas. Door een defect aan de aandrijfas kwam het vaartuig volledig stil te liggen in de drukbevaren rivier.
Boten van onder meer het havenbedrijf hebben de bus richting de kant geduwd. Dat leverde nog wat problemen op, aangezien het vaartuig geen bevestigingspunt heeft om getrokken te worden. Uiteindelijk konden de passagiers pas na enkele uren dobberen de wal bereiken.
Enkele maanden geleden kwam de amfibiebus ook eens stil te liggen. Toen was er een stuk plastic vast komen te zitten in de aandrijving. De bus van Splashtours werd in maart officieel in gebruik genomen en neemt toeristen mee op een rondtocht door Rotterdam. Het ding is door het nieuwe defect zeker tot zaterdag uit de roulatie.
Koud.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook, maar goed. Ik heb hier nog geen drup regen gezien deze week, dus ik weet niet hou de situatie in Nederland is
verkeerde account wattenschijfjequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:17 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag nog geen groente gehad. Dit voelt vreemd
dramapamalamaquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:15 schreef Ama het volgende:
Ik vind ijsregen heel dramatisch klinken.
Zag vandaag zo'n convoi exceptionel rijden met 2 van die enorm lange betonnen pilaren er op, de auto die bij hem aan het bumperkleven was heeft die films denk ik nooit gezienquote:
Komt 4e mij broccoli voeren?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verkeerde account wattenschijfje
ja ik ben er hoor Etto. heb je in de smiezenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijk broodje sl....
paling...
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben er hoor Etto. heb je in de smiezen
Koen zal wel weer niet op zijn brugpost zitten..quote:
Dit systeem heb ik niet ontworpen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:22 schreef Dven het volgende:
betaalgate accepteert m'n CVV niet omdat die 000 is
Het is van de KBC nota benequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit systeem heb ik niet ontworpen.
Zeker geen millennial.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag vandaag zo'n convoi exceptionel rijden met 2 van die enorm lange betonnen pilaren er op, de auto die bij hem aan het bumperkleven was heeft die films denk ik nooit gezien
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit met m'n zakje chips op de bank stiekem mee te luisteren
Hoe lang komt ie?quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit met m'n zakje chips op de bank stiekem mee te luisteren
Want Pakistan zelf heeft zo'n goede reputatiequote:Op woensdag 25 januari 2023 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Hongarije heeft geen goede reputatie in Pakistan na vanavond
O nee, grafland.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Want Pakistan zelf heeft zo'n goede reputatie
Whieepquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hallo, is dit Wattenschijfje?
Eensquote:
Meeste mensen moeten niet zingenquote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zingend zijn ze niet te verdragen
Eens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Meeste mensen moeten niet zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |