Dat zal alles veranderen ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi geweest met Ruudje. Wegwezen nu.
Kan nog steeds.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
Veerman kwam erin en deed alles goed. Alles naar voren, juiste snelheid. Die had ik toch graag bij Feyenoord gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kunnen" ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
We kunnen echt overal punten laten liggen tegenwoordig.
Hij kan nog steeds een stapje omhoog als hij wil.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:43 schreef Caland het volgende:
Veerman kwam erin en deed alles goed. Alles naar voren, juiste snelheid. Die had ik toch graag bij Feyenoord gezien
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:10 schreef ISVV het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Af en toe een soortement dead cat bounce en dan gaat het weer bergaf.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 23:00 schreef ISVV het volgende:
Wat ontzettend zwak. Ze leken gewoon niet te willen winnen. Deze club is gewoon doodziek, af en toe een dead cat bounce maar daar blijft het bij.
quote:Op zondag 15 januari 2023 20:27 schreef ISVV het volgende:
PSV'er ben je niet voor je lol. Deze club is gewoon ziek. Ik heb het al vaker gezegd, af en toe een dead cat bounce met een bekertje en JC-schaal en daar moeten we het mee doen de komende jaren.
Je zegt dit inderdaad erg vaak!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:48 schreef ISVV het volgende:
Hahahah, wat lachwekkend. Wat is onze club doodziek zeg. Ik zeg het opnieuw: af en toe een dead cat bounce met een bekertje en dan kan je de JC-schaal winnen omdat je al ver in de voorbereiding bent tegen een CL-team dat net begint (waardoor je ze kan overrompelen). Verder is het niks en het gaat voorlopig ook niks worden.
Ik zie nu dat het crypto-taal is. In mijn eigen woorden zou ik het omschrijven als een soort gelukkige kortstondige opleving waar je op de lange termijn niets aan hebt.quote:
het is een onzinterm die mensen gebruiken om grafieken te verklaren in cryptoquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:55 schreef ISVV het volgende:
Schrale troost tot dusver was dat Ajax relatief gezien (als je naar de begroting kijkt) het nog slechter doet, maar die staan na donderdag ook boven ons.
Niks onzinnigs aanquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het is een onzinterm die mensen gebruiken om grafieken te verklaren in crypto
Is het niet juist erger dat Ajax ook heel slecht draait dit seizoen? Dat betekent dat je “eenvoudig” kampioen wordt als je een beetje normaal doet. In plaats daarvan sta je zelf nog lager.. en als Ajax weer fatsoenlijk beleid gaat voeren, is het de vraag of ze nog zo’n jaar gaan hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:55 schreef ISVV het volgende:
Schrale troost tot dusver was dat Ajax relatief gezien (als je naar de begroting kijkt) het nog slechter doet, maar die staan na donderdag ook boven ons.
Zeker waar.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het niet juist erger dat Ajax ook heel slecht draait dit seizoen? Dat betekent dat “eenvoudig” kampioen wordt als je een beetje normaal doet. In plaats daarvan sta je zelf nog lager.. en als Ajax weer fatsoenlijk beleid gaat voeren, is het de vraag of ze nog zo’n jaar gaan hebben.
Ik zal het ook blijven zeggen, het is gewoon zo. Ik zie veel fans om me heen die na zo'n bekerwinst denken dat het lek boven is. Hier op FOK! is men wat realistischer. Maar we zijn gewoon het Feyenoord van vroeger aan het worden (of al geworden).quote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je zegt dit inderdaad erg vaak!
Ja, en dan? Er staat gewoon te weinig kapitaal op het veld.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is mensonterend. Ruud moet eruit.
En dan Fredje die het seizoen af moet maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is mensonterend. Ruud moet eruit.
Niet zo handig om ruzie te maken met één van je minst matige spelers.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat hij fittie heeft met Ruud.
Als dat zo isquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
PSV schijnt dus een boete te moeten betalen voor die Hoever, die ongeveer even hoog als de enorme huursom van de tweede seizoenshelft, dan nog het volledige salaris van die Fabio Silva en dan nog compensatie aan Anderlecht omdat hij daar eigenlijk aan verhuurd was.
De club is echt doodziek, he.
Zijn teams zakken vaak weg in de 2e seizoenshelft, dus dat klinkt logisch!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan Fredje die het seizoen af moet maken?![]()
![]()
Nu is Veerman heilig maar dat is de eerste die het af laat weten in zulke wedstrijden. Kan goed voetballen maar is zeker geen kartrekkerquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo handig om ruzie te maken met één van je minst matige spelers.
Zonder vleugelspelers erbij worden we maximaal derdequote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:30 schreef Buitendam het volgende:
Je haalt een smak geld binnen, maar dit is dan wel het mogelijke scenario. Hopen dat het nog een beetje gaat lopen, want dit is nogal kansloos zo.
En omdat hij louter troep binnen haalde als TD natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:42 schreef De_Pel het volgende:
En de Jong is dus omslagen precies omdat hij dit (maar dan voor minder geld) weigerde
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En omdat hij louter troep binnen haalde als TD natuurlijk.
Daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat ze het vertrouwen in hem hadden opgezegd als hij verder top functioneerde. Dan hadden ze hem, denk ik althans, wel de tijd gegeven om dat in de winter te verwezenlijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.
Er moest en zou een zak geld binnenkomen.
Dat moest door de afschrijvingen op zijn miskopen, dus laten we het maar op minimaal 50-50 houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat het een geweldenaar is, zeker niet, maar dat was níet de directe reden voor z’n ontslag.
Er moest en zou een zak geld binnenkomen.
Kun je rekenenquote:Op woensdag 25 januari 2023 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Jullie moeten wel van Feyenoord winnen
quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:16 schreef Scorpie het volgende:
Jullie moeten wel van Feyenoord winnen
Mwa, we hebben net voor meer dan 90 miljoen onze beste spelers verkocht. Alleen daarom kan er al geen vergelijking worden gemaakt met Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Nu al zin in volgende week zondag
Feyenoord - PSV 2-0 +
Wat een kut elftal hebben jullie wow
Lijkt Feyenoord wel in uitwedstrijden van de afgelopen jaren voor #slotgod
Hoeveel geld kan er eigenlijk besteed worden aan nieuwe spelers? Ik begreep dat jullie er financieel net zo lekker voorstaan als wij een paar jaar geleden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa, we hebben net voor meer dan 90 miljoen onze beste spelers verkocht. Alleen daarom kan er al geen vergelijking worden gemaakt met Feyenoord.
Volgens mij las ik hier dat we voor de verkoop van Madueke en Gakpo al in de groene cijfers zaten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel geld kan er eigenlijk besteed worden aan nieuwe spelers? Ik begreep dat jullie er financieel net zo lekker voorstaan als wij een paar jaar geleden.
Ja dat mag ik hopen van wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij las ik hier dat we voor de verkoop van Madueke en Gakpo al in de groene cijfers zaten.
Rode cijfersquote:Op woensdag 25 januari 2023 07:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij las ik hier dat we voor de verkoop van Madueke en Gakpo al in de groene cijfers zaten.
Gakpo moest inderdaad eerst weg voordat er nieuw materiaal kon komen las ik ja, nu zal er wel ruimte zijn maar ja..quote:Op woensdag 25 januari 2023 07:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rode cijfers
Gakpo moest weg
Zeker na verkoop van Madueke is er wel budget. Winter is wel altijd enorm kut om goede betaalbare spelers te vindenquote:Op woensdag 25 januari 2023 08:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gakpo moest inderdaad eerst weg voordat er nieuw materiaal kon komen las ik ja, nu zal er wel ruimte zijn maar ja..
Alsof die anders ook niet weg is joh. Als PSV de CL niet in gaat is er echt 0 kans dat die blijft. Gastje is 19 en nu al verreweg de beste speler van het stel. Die gaat zijn tijd toch niet verdoen in een elftal met Mwene, Max en El Ghazi.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar je mag blij zijn als je Europees haalt en gebeurt dat niet kun je Simons volgend jaar ook uitzwaaien
Definitief einde tijdperk PSV.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar je mag blij zijn als je Europees haalt en gebeurt dat niet kun je Simons volgend jaar ook uitzwaaien
PSV heeft zijn begroting al een paar jaar op CL gericht, was een gok en verloren, verwacht niet dat ze de komende jaren heel grote aankopen gaan doen. Ze mogen nog van geluk spreken dat Gakpo een redelijk WK speelt, anders hadden ze een fors probleem.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gakpo moest inderdaad eerst weg voordat er nieuw materiaal kon komen las ik ja, nu zal er wel ruimte zijn maar ja..
Volgens mij is dat al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
PSV heeft zijn begroting al een paar jaar op CL gericht, was een gok en verloren, verwacht niet dat ze de komende jaren heel grote aankopen gaan doen. Ze mogen nog van geluk spreken dat Gakpo een redelijk WK speelt, anders hadden ze een fors probleem.
Nee maar, je bouwt financieel niet heel veel op natuurlijk, nu moet je dat weer een beetje gaan bijvullen mocht het echt tegen gaan zitten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al een paar jaar niet meer.
Wat lul je? Ze hebben net 100 miljoen geincasseerd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar, je bouwt financieel niet heel veel op natuurlijk, nu moet je dat weer een beetje gaan bijvullen mocht het echt tegen gaan zitten.
En je denkt dat je die 100 miljoen direct in kas hebt? Daarnaast heeft PSV ook behoorlijk veel geld verbrand op miskopen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat lul je? Ze hebben net 100 miljoen geincasseerd.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
En je denkt dat je die 100 miljoen direct in kas hebt? Daarnaast heeft PSV ook behoorlijk veel geld verbrand op miskopen.
Uiteindelijk is t Brands die Gakpo heeft laten gaan vgm. Ton v Veen zit er puur voor om de financiën in de gaten te houden. In principe doet hij gewoon zijn werk door dat te zeggen. Brands is in dit geval degene die beslist of Gakpo daadwerkelijk gaat of niet. En wanneer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:51 schreef VEM2012 het volgende:
Ruud out? Die klootzak van de Jumbo de RVC out. Ze hadden gewoon Gakpo moeten houden. Door nu gretig te verkopen vang je minder geld en als je wat geduld had gehad, dan was Madueke verkocht en had je sowieso niet hoeven te verkopen.
Zodra je mensen binnen de club de macht geeft die niet zijn opgegroeid met topvoetbal, dan gaat het mis.
Je denkt dat een transfervrije speler gratis is?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt er wel kijk op he. Deze user
Heb ondertussen het gevoel dat ze dit seizoen maar beter kunnen laten voor wat het is. Je kunt nu geld gaan verbrassen, maar er valt toch geen eer meer te behalen. Dan maar hopen op t beste en de rest vh seizoen je volledige aandacht vestigen op het vinden van een TD mét een visie. Verder geen cent meer uitgeven tot komende zomer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker na verkoop van Madueke is er wel budget. Winter is wel altijd enorm kut om goede betaalbare spelers te vinden
Ga je nu net doen alsof er enorme bedragen aan tekengeld en salarissen zijn betaaldquote:Op woensdag 25 januari 2023 09:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je denkt dat een transfervrije speler gratis is?
![]()
![]()
![]()
Is het niet die andere man in de RVC die nogal prominent aanwezig is, Van Der Wallen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteindelijk is t Brands die Gakpo heeft laten gaan vgm. Ton v Veen zit er puur voor om de financiën in de gaten te houden. In principe doet hij gewoon zijn werk door dat te zeggen. Brands is in dit geval degene die beslist of Gakpo daadwerkelijk gaat of niet. En wanneer.
Inderdaad, je kunt ook gewoon 5 matige Duitsers en Keepers kopen, dan haal je die 25 miljoen ook wel.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je nu net doen alsof er enorme bedragen aan tekengeld en salarissen zijn betaaldGelukkig voor de financien zijn grootverdieners Gakpo en Madueke inmiddels weg. Sangare zal wel vertrekken deze zomer en misschien wil Simons wel iets gaan forceren.
PSV heeft genoeg geld binnen gehaald/halen om een fatsoenlijk nieuw team te bouwen. Mits je goed technisch beleid voert, en niet zoals Ajax voor 25¤ miljoen een gemankeerder speler van Glasgow haalt. Maar daarvoor heeft PSV's Marcel Brands net even een beter trackrecord dan Gerry Hamstra.
Maar volgens jouw kan PSV eerder faillissment aanvragen ipv landskampioen worden in 2023/2024.
Ik denk niet dat je daar helemaal goed zit, in principe is het nu zo dat je geen speler aankomende zomer moet verkopen om je begroting rond te krijgen voor 23/24 maar dat is het dan ook, Brands gaat het ons allemaal vertellen over een week, wie weet heeft hij beter nieuws.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je nu net doen alsof er enorme bedragen aan tekengeld en salarissen zijn betaaldGelukkig voor de financien zijn grootverdieners Gakpo en Madueke inmiddels weg. Sangare zal wel vertrekken deze zomer en misschien wil Simons wel iets gaan forceren.
PSV heeft genoeg geld binnen gehaald/halen om een fatsoenlijk nieuw team te bouwen. Mits je goed technisch beleid voert, en niet zoals Ajax voor 25¤ miljoen een gemankeerder speler van Glasgow haalt. Maar daarvoor heeft PSV's Marcel Brands net even een beter trackrecord dan Gerry Hamstra.
Maar volgens jouw kan PSV eerder faillissment aanvragen ipv landskampioen worden in 2023/2024.
Heb jij gemist hoe dat is afgelopen met John de Jong?quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uiteindelijk is t Brands die Gakpo heeft laten gaan vgm. Ton v Veen zit er puur voor om de financiën in de gaten te houden. In principe doet hij gewoon zijn werk door dat te zeggen. Brands is in dit geval degene die beslist of Gakpo daadwerkelijk gaat of niet. En wanneer.
Transferbalans PSV (afgerond)quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Inderdaad, je kunt ook gewoon 5 matige Duitsers en Keepers kopen, dan haal je die 25 miljoen ook wel.
En je dacht echt dat je de hoofdprijs gaat scoren als je Simons verkoopt? Die is gekke Pietje niet.
Van Der Wallen is rijk geworden met afvalverwerking, dit is wel een hele makkelijke inkopperquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
binnen die RVC zit ene Jumbo topman Robert van der Wallen, heeft een vermogen van 1.1 miljard schijnbaar
stelletje money lovers zijn het daar binnen die directie, en Brands is een vuile slang, Ruudje had al twijfels bij de ambities binnen de club schijnbaar maar Brandsje had hem overtuigd dat hij een topselectie zou krijgen
Vd Wallen is geen Jumbo-topman, dat is van Veen, z'n kameraad in de RvCquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
binnen die RVC zit ene Jumbo topman Robert van der Wallen, heeft een vermogen van 1.1 miljard schijnbaar
stelletje money lovers zijn het daar binnen die directie, en Brands is een vuile slang, Ruudje had al twijfels bij de ambities binnen de club schijnbaar maar Brandsje had hem overtuigd dat hij een topselectie zou krijgen
Volgens mij ligt het allemaal veel genuanceerder.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
Voor zover ik weet begint PSV ieder seizoen met een tekort van 30-40 miljoen al wordt dat wel afgebouwd, dat was ook de reden dat een grote verkoop plaats moest vinden in dit financiële jaar, daar is Madueke nu bijgekomen dus voor het volgende seizoen hoef je niet te verkopen maar dat is niet hetzelfde als veel beschikbaar hebben om te investeren in nieuwe spelers.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Transferbalans PSV (afgerond)
2022/2023 = +86 miljoen
2021/2022 = +40 miljoen
2020/2021 = -5 miljoen
2019/2020 = +70 miljoen
2018/2019 = -3 miljoen
2017/2018 = +16 miljoen
Je lult echt maar wat. Jij zit nog in de parkeerplaats en grond onder stadion verkopen om de balans rond te krijgen retoriek van 10 jaar terugbeetje blijven opletten man.
https://www.telegraaf.nl/(...)uwe-aankopen-te-doenquote:AMSTERDAM - Ondanks de lucratieve verkoop van Cody Gakpo kan PSV het geld niet laten rollen deze window. De Eindhovense club is juist druk doende om de post afschrijvingen op transfersommen terug te brengen en in dat beleid past een dure aankoop niet. Als PSV toch weer een groot bedrag zou neertellen, zou de financiële klem waar de club in zit alleen maar groter worden. PSV moet nu al jaarlijks een gat van 40 miljoen euro op de begroting wegwerken door niet geraamde inkomsten, voornamelijk uit spelersverkopen.
Nog nooit een bal van 'm gezien. Maar een blik op zijn CV en wat ik over hem lees kan ik alleen maar concluderen dat we niet veel meer van 'm kunnen verwachten dan selectievulling.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb verschillende wedstrijden van Silva gezien bij Anderlecht dit seizoen.
Sterkte...
Iedereen en zijn moeder weet dat Sangaré verkocht gaat worden vanwege die waardeloze clausule in zijn contract. Daarnaast zie ik Simons ook niet blijven. Dat is het enige lichtpuntje na de winterstop.quote:Op woensdag 25 januari 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor zover ik weet begint PSV ieder seizoen met een tekort van 30-40 miljoen al wordt dat wel afgebouwd, dat was ook de reden dat een grote verkoop plaats moest vinden in dit financiële jaar, daar is Madueke nu bijgekomen dus voor het volgende seizoen hoef je niet te verkopen maar dat is niet hetzelfde als veel beschikbaar hebben om te investeren in nieuwe spelers.
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)uwe-aankopen-te-doen
De 'grap' is natuurlijk wel dat er uiteindelijk in 2021-2022 met pijn en moeite 1 miljoen resultaat is gehaald en in 2020-2021 23 miljoen verlies.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Transferbalans PSV (afgerond)
2022/2023 = +86 miljoen
2021/2022 = +40 miljoen
2020/2021 = -5 miljoen
2019/2020 = +70 miljoen
2018/2019 = -3 miljoen
2017/2018 = +16 miljoen
Je lult echt maar wat. Jij zit nog in de parkeerplaats en grond onder stadion verkopen om de balans rond te krijgen retoriek van 10 jaar terugbeetje blijven opletten man.
Dit is toch niet grappig?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De 'grap' is natuurlijk wel dat er uiteindelijk in 2021-2022 met pijn en moeite 1 miljoen resultaat is gehaald en in 2020-2021 23 miljoen verlies.
Ook in de seizoenen 2018-2019 en 2019-2020 is er slechts een bescheiden winst gemaakt (1,5 en 4,5 miljoen euro)
Ik ben het hier volledig mee eens. Echter is dat niet een hobby van Brands en heeft hij aangekondigd een en ander begin februari te duiden. Nu de resultaten wel heel erg tegenvallen is het ineens paniek en dat gaat ongetwijfeld leiden tot nog meer mismanagement.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:49 schreef Haringkop het volgende:
Verder snap ik niet dat de directie bij PSV niet gewoon naar voren treedt. De trainer mag nu de kastanjes uit het vuur. Wees gewoon eerlijk als organisatie.
PSV heeft gekozen voor financiële stabiliteit op korte termijn en daardoor hebben de sportieve ambities even plaats moeten maken. Zeg gewoon dat je nieuwe doelstelling is je te plaatsen voor Europees voetbal o.i.d.
Wellicht geen leuke boodschap maar dan haal je wel de druk van de ketel, waarna je weer kan gaan bouwen aan gezonde bedrijfsstructuur en selectie.
Voor PSV niet nee, maar ik word weleens moe van die supporters die transferopbrengsten bijna gelijk stellen aan resultaat. PSV heeft de afgelopen jaren iedere keer een negatief bedrijfsresultaat voor vergoedingsommen (transferopbrengsten -/- afschrijving) van tenminste 10 miljoen euro.quote:
Ik heb ook echt geen idee of Van Nistelrooij een goede trainer is, maar hij verdient wel meer kansen dan minden in een seizoen een onthoofde selectie te krijgen. Iedereen snapt toch dat dit een enorm effect heeft op de prestaties. De kracht van PSV was m.i, altijd dat ze niet meteen een in de crisis-kramp schoten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier volledig mee eens. Echter is dat niet een hobby van Brands en heeft hij aangekondigd een en ander begin februari te duiden. Nu de resultaten wel heel erg tegenvallen is het ineens paniek en dat gaat ongetwijfeld leiden tot nog meer mismanagement.
Psv wint tenminste nog wel eens een topwedstrijd dit seizoen. Kan je van Ajax niet zeggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Volle bak crisis wel. Het heeft in de media steeds over Ajax gegaan, maar PSV staat er zo niet nog slechter voor momenteel. Dit seizoen kan in ieder geval volledig de prullenbak in. Over 10 dagen een afstraffing in Rotterdam en dan is het hopen dat je uiteindelijk boven AZ en Twente eindigt.
Er is nu ook niets aan te trekken wat er meteen staat en niet volledig onbetaalbaar is. Er wordt best geklaagd over de scouting, maar uiteindelijk zijn zij niet verantwoordelijk voor beslissingen die worden genomen op technisch vlak. Het zou best zo kunnen zijn dat zij met prima namen komen maar dat dat door Brands - of erger nog door de RVC - wordt afgeschoten.
Ik denk dat Brands altijd schermt met spelen voor het kampioenschap en CL-voetba, een PSV-salaris kunnen veel spelers ergens anders ook wel krijgen. Na Ajax is PSV de enige club in NL die dat enigszins geloofwaardig kan verkondigen bij inkomende transfers of contractverlengingen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier volledig mee eens. Echter is dat niet een hobby van Brands en heeft hij aangekondigd een en ander begin februari te duiden. Nu de resultaten wel heel erg tegenvallen is het ineens paniek en dat gaat ongetwijfeld leiden tot nog meer mismanagement.
Wel prima speler, Ajax was daar mee rond een aantal jaar geleden maar toen ging hij naar Rennes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft 15 miljoen geboden voor Kamaldeen Sulemana (Rennes), Southampton wil hem ook en heeft al 17 miljoen geboden (ook al geweigerd)
Wel gek dat hij niet weet te slagen bij Rennes. Had ook wel meer speeltijd verwacht van hem op het WK maar ook daar is zijn status blijkbaar niet dusdanig. Hij was dè ster van de Deense competitie, Daramy was al bij voorbaat een flauw aftreksel (en dat bleek later ook).quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel prima speler, Ajax was daar mee rond een aantal jaar geleden maar toen ging hij naar Rennes.
PSV was altijd een voorbeeld van korte snelle doch zakelijke beslissingen, ook qua voetbal, gewoon voor het resultaat gaan en laat anderen het maar mooi proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee of Van Nistelrooij een goede trainer is, maar hij verdient wel meer kansen dan minden in een seizoen een onthoofde selectie te krijgen. Iedereen snapt toch dat dit een enorm effect heeft op de prestaties. De kracht van PSV was m.i, altijd dat ze niet meteen een in de crisis-kramp schoten.
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV was altijd een voorbeeld van korte snelle doch zakelijke beslissingen, ook qua voetbal, gewoon voor het resultaat gaan en laat anderen het maar mooi proberen.
Maar als je de geschiedenis bekijkt zie je toch wel dat sinds Philips er grotendeels de stekker heeft uitgetrokken het een heel ander verhaal is, zo lang is het nog niet geleden dat Tiny Sanders de boel financieel op orde moest krijgen en nu zitten ze weer in een financieel moeilijke situatie al is het niet zo extreem.
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.
Het eerste halve seizoen van Cocu was ook afzichtelijk slecht. En qua selectie en financiële situatie ook erg vergelijkbaar, trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.
Dat huilseizoen van Gio kan jij je ook vast nog herinneren, die bleef ook redelijk buiten schot.
Uiteraard, dat was meteen ook het bewijs dat een (voetbal)organisatie toch gebaat is bij rust en regelmaat. Dat koppenrollen leidt vaak nergens naar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.
Dat huilseizoen van Gio kan jij je ook vast nog herinneren, die bleef ook redelijk buiten schot.
Kleinere achterban, nationaal gezien sowieso minder uitstraling dus automatisch veel minder exposure. Dus dan kan de druk er best op staan maar zal daar buiten Eindhoven en omstreken niemand van wakker liggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.
Alfred is het met je eensquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uiteraard, dat was meteen ook het bewijs dat een (voetbal)organisatie toch gebaat is bij rust en regelmaat. Dat koppenrollen leidt vaak nergens naar.
Goedmakertje van Gözübüyük voor die penalty voor Feyenoord vorig jaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had voor deze overtreding wel wat meer wedstrijden verwacht.
[ twitter ]
Geen idee waarom de straf zo laag is, maar ik snap wel dat ze niet in beroep gaan. De tegenstander is ook nog eens behoorlijk geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedmakertje van Gözübüyük voor die penalty voor Feyenoord vorig jaar.
Ik denk dat voor vrijwel iedereen vrij duidelijk is dat Mauro gewoon dom en lomp in kwam, mede door een gebrek aan wedstrijdritme. En dat het geen bewuste aanslag was met als bedoeling om iemand langdurig te blesseren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt als het recept voor de volgende Brumaquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft 15 miljoen geboden voor Kamaldeen Sulemana (Rennes), Southampton wil hem ook en heeft al 17 miljoen geboden (ook al geweigerd)
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat voor vrijwel iedereen vrij duidelijk is dat Mauro gewoon dom en lomp in kwam, mede door een gebrek aan wedstrijdritme. En dat het geen bewuste aanslag was met als bedoeling om iemand langdurig te blesseren.
Hij schrok er direct van, dat was niet gespeeld. Meerdere malen zijn excuses aangeboden. Hij is ook totaal niet het type speler voor dit soort overtredingen. Dat weegt allemaal veel zwaarder mee dan de uiteindelijke blessure van het slachtoffer.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:06 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft nu ook interesse in Bryan Gil (Tottenham) omdat die Danjuma binnen hebben gehaald. Leuke voetballer, rendement wel laag
Niet bepaald een scorende vleugelaanvaller volgens zijn CV nee.quote:
Wel z'n goaltjes gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
succes met Silva. Bij Anderlecht totaal geflopt.
Dat is op zich niet raar. Een speler wordt natuurlijk verhuurd om 'm te laten spelen, zodat 'ie ervaring opdoet, zich in de kijker kan spelen, etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
PSV schijnt dus een boete te moeten betalen voor die Hoever, die ongeveer even hoog als de enorme huursom van de tweede seizoenshelft, dan nog het volledige salaris van die Fabio Silva en dan nog compensatie aan Anderlecht omdat hij daar eigenlijk aan verhuurd was.
De club is echt doodziek, he.
Precies wat we nodig hebben!quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald een scorende vleugelaanvaller volgens zijn CV nee.
En dan nog een reserve van Burnley huren om de problemen achterin op te lossen en het komt helemaal goedquote:
Lekker man, samen Gerrit houden die de boel wel dicht hoor. Nee, ik zie dit helemaal goed komen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan nog een reserve van Burnley huren om de problemen achterin op te lossen en het komt helemaal goed
KNpsVBquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Tsja, je kunt ook informeren bij Mbappé.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker man, samen Gerrit houden die de boel wel dicht hoor. Nee, ik zie dit helemaal goed komen.![]()
Al moet ik zeggen, informeren naar Tsygankov, Danjuma en Sulemana etaleert tenminste iets van ambitie. Die Sulemana zal ook wel niet komen, maar het is in ieder geval wat ambitieuzer dan El Ghazi.
Schijnt daarbij ook nog eens een lastig figuur te zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
succes met Silva. Bij Anderlecht totaal geflopt.
Idd fijn zo’n ongemotiveerd persoon erbij.quote:Op donderdag 26 januari 2023 07:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schijnt daarbij ook nog eens een lastig figuur te zijn
Hij schijnt van Ruud te willen leren, ik weet niet of Ruud tijd heeft voor individuele trainingen maar ook zonder kan hij er vast wat van opsteken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd fijn zo’n ongemotiveerd persoon erbij.
Om her en der wat overbodige lastpakken te huren, bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog 5 dagen om al die toppers vast te leggen iig.
Niet zo negatief, wie weet slagen er we er wel in om een heuse miskóóp te doen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om her en der wat overbodige lastpakken te huren, bedoel je?
Dan kun je maar beter huren. Al zal dat ook allemaal niet goedkoop zijn als spelers compleet niet blijken te voldoen, teruggestuurd moeten worden, etc.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zo negatief, wie weet slagen er we er wel in om een heuse miskóóp te doen!![]()
On a serious note, ik heb maar heel weinig vertrouwen in de capaciteiten van onze organisatie om de juiste spelers tegen acceptabele voorwaarden binnen te halen.
Lijkt me een prima benoemingquote:
Zo'n geweldige kans bij een Nederlandse subtopper kun je natuurlijk niet laten liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel met het WK in de VS op komst.
Niet zijn meest flateuze fotoquote:
Eerst Toon, toen vBreukelen nu Ernie. Wat zullen ze ons haten daar bij de KNVB als dit weer zo'n voltreffer blijkt te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me een prima naam eigenlijk. Kon ook bij de KNVB aan de slag, maar dat wilde hij niet. Het Amerikaanse voetbal is de laatste jaren iig flink gegroeid.
Iemand Arsenal - Manchester United gezien afgelopen weekend? Bedenk je dan eens dat PSV WEL wist te winnen van Arsenal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Iemand Groningen - Cambuur gezien?
Bedenk je dan eens dat PSV van allebei heeft verloren...
Als Sparta, Emmen en Fortuna twee punten opleveren is dat ook weer niet zo heel erg raar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Iemand Groningen - Cambuur gezien?
Bedenk je dan eens dat PSV van allebei heeft verloren...
Wel huur met een optie tot koop dan (voor een normaal bedrag), anders heb je alsnog niet zoveel aan een huurspeler ..quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter huren. Al zal dat ook allemaal niet goedkoop zijn als spelers compleet niet blijken te voldoen, teruggestuurd moeten worden, etc.
Ik heb er ook weinig vertrouwen in, maar wie weet, weten ze te verrassen, zoals met Xavi Simons.
Als de speler tegenvalt, dan heeft het ook weer geld gekost en heb je er niet veel aan gehad. Zoals waarschijnlijk met Hoever.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel huur met een optie tot koop dan (voor een normaal bedrag), anders heb je alsnog niet zoveel aan een huurspeler ..
Tenzij een constructie als met Alex destijds, maar dat zie je niet zo vaak.
Ontslag na een 0-3 lijkt me nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ruud zal er na Feyenoord uit ook wel uit vliegen lijkt me?
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar bij huur profiteer je er eigenlijk ook niet van als een speler het heel goed doet. Bij een kleinere club heb je dan het voordeel dat je spelers van een niveau/salaris kan huren dat normaal ver buiten je bereik ligt, maar dat zou bij PSV niet mee moeten spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de speler tegenvalt, dan heeft het ook weer geld gekost en heb je er niet veel aan gehad. Zoals waarschijnlijk met Hoever.
Het duidt allemaal ook niet echt op scouting, lijstjes klaar hebben e.d. als je maar duikt op iedereen die ergens weg mag omdat 'ie niet speelt, vervelend is, etc.
Als we morgen winnen van Go Ahead en het geen monsterscore wordt voor Feyenoord verwacht ik dat hij nog heel even mag blijven zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ruud zal er na Feyenoord uit ook wel uit vliegen lijkt me?
In directe zin niet. Indirect misschien wel, omdat hij bijdraagt aan successen, ontwikkeling andere spelers, marktwaarde andere spelers, etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar bij huur profiteer je er eigenlijk ook niet van als een speler het heel goed doet. Bij een kleinere club heb je dan het voordeel dat je spelers van een niveau/salaris kan huren dat normaal ver buiten je bereik ligt, maar dat zou bij PSV niet mee moeten spelen.
Maar dan komt het er eigenlijk op neer dat je wat meer op de AZ manier moet werken, misschien daarom ook goed dat ze Stewart hebben gehaald, zelf opleiden of talent elders vandaan trekken voor ze de hoofdprijs kosten en die met winst verkopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:32 schreef Halcon het volgende:
PSV moet ook gewoon spelers op het veld hebben staan die in de toekomst mooie bedragen op gaan leveren, want PSV moet elk seizoen een goede uitgaande transfer maken. Op Sangaré en Simons (onder voorbehoud van allerlei clausules) is er nu niemand meer.
Ja, dat is voor PSV bittere noodzaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan komt het er eigenlijk op neer dat je wat meer op de AZ manier moet werken, misschien daarom ook goed dat ze Stewart hebben gehaald, zelf opleiden of talent elders vandaan trekken voor ze de hoofdprijs kosten en die met winst verkopen.
Dat is toch wel een beetje de pest van de eredivisie, het prijzengeldverschil tussen plek 1 en plek 2 is veel te groot.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is voor PSV bittere noodzaak.
Gechargeerd kun je met een elftal huurlingen of transfervrije, oudere spelers misschien op korte termijn wel meer bereiken, maar op lange termijn is dat financieel dodelijk voor PSV.
Gechargeerd, omdat je altijd wel een mix hebt, maar het moet wat mij betreft niet teveel doorslaan naar huurlingen en oude transfervrije spelers. Ook niet naar jongeren die het (nog) niet aankunnen.
Ja. Je had natuurlijk ook CL versus voorronde voor wat betreft plek 1 versus plek 2. En dan kwam PSV ook nog eens niet door die voorronde heen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch wel een beetje de pest van de eredivisie, het prijzengeldverschil tussen plek 1 en plek 2 is veel te groot.
Eens ja, dit was de kans en volgend seizoen 2 clubs direct de CL in, Ajax kan het zich financieel nog wel permitteren het een keertje niet te halen maar voor Feyenoord indien kampioen kan het mooie stap worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Je had natuurlijk ook CL versus voorronde voor wat betreft plek 1 versus plek 2. En dan kwam PSV ook nog eens niet door die voorronde heen.
Het is verleidelijk om met oudere, transfervrije spelers een gooi te doen, maar dat betekent ook grote risico's nemen. En er is geen garantie op succes met oudere spelers.
Dit seizoen was natuurlijk de kans. Als Ajax faalt, dan moet je toeslaan. En PSV begon dit seizoen gewoon met 'n selectie die niet zwakker was dan waar Schmidt mee werkte. Eerder sterker zelfs, omdat bv. Luuk erbij kwam i.p.v. Zahavi, Benitez voor Drommels...
PSV had nu al gewoon zo ver voor moeten staan op Ajax (en de rest) dat zelfs als er 'n wondertrainer aan het roer komt bij Ajax die voorsprong nooit meer ingelopen gaat worden.
Heb nog steeds geen heel goed beeld van hem, heeft een paar hele sterke optredens gehad maar heb 'm ook dingen zien doen waar Obispo het schaamrood van op de kaken zou krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:24 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV zou Branthwaite definitief over willen nemen, zou rond de 4/5 miljoen moeten kosten volgens het ED.
Voor die prijs zou ik het wel doen, zonder klungelaar Obispo naast hem zie ik het wel wat worden.
Voor dat geld zeker. Hij is 20 en homegrown. Als hij nog 10% beter wordt dan is hij voor Engelse clubs snel het dubbele waard.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:24 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV zou Branthwaite definitief over willen nemen, zou rond de 4/5 miljoen moeten kosten volgens het ED.
Voor die prijs zou ik het wel doen, zonder klungelaar Obispo naast hem zie ik het wel wat worden.
Grappig, op de een of andere manier speelt hij bijna bij al mijn Football Manager saves al jaren bij PSV. Blijkbaar zijn ze voor elkaar gemaakt. Of puur toeval.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Elanga van United blijkbaar ook op de korrel als aanvallende impuls. Speelde vorig jaar geloof ik wel aardig in de minuten die hij kreeg. Maar ook weer een jonkie die ons echt niet gaat dragen.
Bij mij spelen Haaland en Endrick.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Grappig, op de een of andere manier speelt hij bijna bij al mijn Football Manager saves al jaren bij PSV. Blijkbaar zijn ze voor elkaar gemaakt. Of puur toeval.
Ze hebben zoveel op de korrel. Elanga zal ook wel niet komen. Net zoals Tsygankov, Danjuma en Sulemana.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Elanga van United blijkbaar ook op de korrel als aanvallende impuls. Speelde vorig jaar geloof ik wel aardig in de minuten die hij kreeg. Maar ook weer een jonkie die ons echt niet gaat dragen.
Denk dat alle 3 die andere opties ook een stuk beter zouden zijn voor PSV. Of je koopt ze, of je hebt een echte versterking als huur met Danjuma. Elanga gaat zo'n Savio worden ofzo, die zien we ook nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel op de korrel. Elanga zal ook wel niet komen. Net zoals Tsygankov, Danjuma en Sulemana.
Het vertrouwen in hem is uitgesproken, dat betekent doorgaans dat je ongeveer 1 a 2 ketsers van ontslag af bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel krediet heeft Ruud nog?
Kun je het hem echt aanrekenen, als hij meermaals aangeeft er niet klaar voor te zijn, en als hij toch hapt wordt de TD ontslagen en worden z’n 2 sterspelers verkocht...?
Zou natuurlijk genoegelijk zijn als Slotgod er voor zorgt dat hij de laan uit wordt gestuurd, maar dat terzijde.
We worden nu gedragen door iemand die nog jonger is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Het hele elftal werd en wordt al jaren gedragen door jonkies die na 1-2 seizoenen uitblinken vertrekken. Elftal mist ten eerste kwaliteit en ceativiteit maar achterin mag ook wel onderhand iemand staan waarop je kunt bouwen. Het vermogen en de uitblinkende spelers zitten al jaren voorin en sporadisch op het middenveld maar achterin is het al jaren janken met de pet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ruud moet het doen met het matige materiaal wat er al een aantal jaren op het veld staat. Gakpo verbloemde de resultaten. Dit is gewoon een gevolg van slecht beleid, daar kan onze trainer mijns inziens weinig aan doen. Wat moet hij gaan veranderen dan op het veld? Kijk die bank, dat is vooral middelmaat waar hij uit kan kiezen. Ik zou niet weten wat hij anders moest doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel krediet heeft Ruud nog?
Kun je het hem echt aanrekenen, als hij meermaals aangeeft er niet klaar voor te zijn, en als hij toch hapt wordt de TD ontslagen en worden z’n 2 sterspelers verkocht...?
Zou natuurlijk genoegelijk zijn als Slotgod er voor zorgt dat hij de laan uit wordt gestuurd, maar dat terzijde.
Ook voor de verkoop van Gakpo was het al ellende. Schmidt deed het beter met minder materiaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ruud moet het doen met het matige materiaal wat er al een aantal jaren op het veld staat. Gakpo verbloemde de resultaten. Dit is gewoon een gevolg van slecht beleid, daar kan onze trainer mijns inziens weinig aan doen. Wat moet hij gaan veranderen dan op het veld? Kijk die bank, dat is vooral middelmaat waar hij uit kan kiezen. Ik zou niet weten wat hij anders moest doen.
Als iemand het wel aan te rekenen is dan zijn het de beleidsvoerders met die van der Walle voorop. Die denkt dat hij een spaarboekjesbedrijf leidt ipv een professionele voetbalclub.
Dat gaat wel goed he?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We worden nu gedragen door iemand die nog jonger is.
Maar wat dacht je van wat we nu in de basis hebben. Mauro? Ik snap die hype niet. In al die jaren één goed seizoen gehad. Max hetzelfde. En die andere Duitser Mwene, zou bij Utrecht op de bank zitten. Obispo is het ook net niet, net als El Ghazi (die mist alles) en Savio. Dan hebben we nog van Ginkel op de bank en Drommel, heb je allebei helemaal niets aan. En zo modderen we nog even door.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook voor de verkoop van Gakpo was het al ellende. Schmidt deed het beter met minder materiaal.
En ja, natuurlijk is er veel middelmaat gehaald. Gros van die "jeugdspelers" op de bank zal het ook vast niet verder schoppen dan rechterrijtje Eredivisie. Zo'n Saibari bijvoorbeeld.
PSV heeft 4 goede spelers, en de rest is allemaal dik onder het niveau wat je zou mogen verwachten bij een club als PSV. Vrij treurig als je ziet hoeveel geld er uit is gegeven aan transfers de laatste 5 jaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat dacht je van wat we nu in de basis hebben. Mauro? Ik snap die hype niet. In al die jaren één goed seizoen gehad. Max hetzelfde. En die andere Duitser Mwene, zou bij Utrecht op de bank zitten. Obispo is het ook net niet, net als El Ghazi (die mist alles) en Savio. Dan hebben we nog van Ginkel op de bank en Drommel, heb je allebei helemaal niets aan. En zo modderen we nog even door.
Schmidt speelde ook met Mauro als linksback. Max is gescout en besloten om er bijna 8 miljoen voor te betalen. Voor PSV is dat best wel wat geld. Hij zou daarmee ook bv. dit seizoen de duurste aankoop zijn geweest. En dan heb je het over een linksback die mag gaan banken. In het verleden ook bv. Baumgartl, Bruma... die hebben best wat gekost, maar was ook niks. Zonder geld is het lastig om wat te halen, maar met geld haalt PSV ook vooral troep.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat dacht je van wat we nu in de basis hebben. Mauro? Ik snap die hype niet. In al die jaren één goed seizoen gehad. Max hetzelfde. En die andere Duitser Mwene, zou bij Utrecht op de bank zitten. Obispo is het ook net niet, net als El Ghazi (die mist alles) en Savio. Dan hebben we nog van Ginkel op de bank en Drommel, heb je allebei helemaal niets aan. En zo modderen we nog even door.
Niet zo nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:02 schreef RipCity het volgende:
Oh wtf. Wat zijn dit voor tijdenDacht begint pas vanaf kwart voor zeven ofzo.
Naja even inschakelen. Hopelijk niet weer zo dramatisch.
El Ghazi gescoord. The ketchup must flow.quote:
Scoren zal wel. Maar een fraai aantal doelpunten aan het einde van het seizoen, dat zal wel niet. Als De Jong niet scoort en je telt een beetje op wat je van de rest kunt verwachten, dan weet je al wel dat het geen vette gaat worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat Luuk ooit nog weer scoren of wordt dit weer 2017/2018 all over again?
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scoren zal wel. Maar een fraai aantal doelpunten aan het einde van het seizoen, dat zal wel niet. Als De Jong niet scoort en je telt een beetje op wat je van de rest kunt verwachten, dan weet je al wel dat het geen vette gaat worden.
25+ gaat 'ie er niet meer maken, neequote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.
Het lijkt dit jaar weer meer naar scenario 2 te gaan.
2017/2018 Werd PSV kampioen. De Jong scoorde “slechts” 12 keer maar gaf daarnaast wel 10 assists. Zeker dat jaar was hij ERG belangrijk, ook in de wedstrijden waarin hij niet scoorde. Dit jaar is een kwakkelseizoen, ook met blessures maar hij lijkt het gewoon niet te hebben. Nu is het voor hem ook lastiger zonder Madueke en Gakpo die toch wel de nodige dreiging hadden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wederom raak je verblind door statistiek die je maar niet geïnterpreteerd krijgt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelde op 2016-2017, toen maakte hij er 8. Mijn fout.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
2017/2018 Werd PSV kampioen. De Jong scoorde “slechts” 12 keer maar gaf daarnaast wel 10 assists. Zeker dat jaar was hij ERG belangrijk, ook in de wedstrijden waarin hij niet scoorde. Dit jaar is een kwakkelseizoen, ook met blessures maar hij lijkt het gewoon niet te hebben. Nu is het voor hem ook lastiger zonder Madueke en Gakpo die toch wel de nodige dreiging hadden.
Inmiddels 32 zie ik ja, dat is ook wel een leeftijd dat het vaak snel begint te kantelen en de goals opdrogen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.
Ja, dat sowieso, maar hij speelt dan ook in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.
Kan nog wel van waarde zijn hoor voor PSV, mits goede aanvoer. Heeft hij natuurlijk altijd wel gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inmiddels 32 zie ik ja, dat is ook wel een leeftijd dat het vaak snel begint te kantelen en de goals opdrogen.
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan nog wel van waarde zijn hoor voor PSV, mits goede aanvoer. Heeft hij natuurlijk altijd wel gehad.
Ik neem toch aan dat ze nog iets gaan halen. Is het niet nu, dan wel in de zomer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?
Die dikke Jethro moet gewoon terugkomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten. Ook nu. Neem tenminste aan dat de 2e plek toch nog wel het doel is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze nog iets gaan halen. Is het niet nu, dan wel in de zomer.
Retro Willems. Wel beter destijds dan wat er nu rondloopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die dikke Jethro moet gewoon terugkomen.
Ik word daar niet heel warm van. Was ooit een enorm talent, maar heeft wat mij betreft zijn belofte niet ingelost. Beetje het idee dat hij te hoog heeft gegrepen en daardoor stil is komen te staan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/psv-meldt-zich-bij-sevilla-voor-januzaj
Wat vinden jullie hiervan?
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/psv-meldt-zich-bij-sevilla-voor-januzaj
Wat vinden jullie hiervan?
Afdankertjes of jonge talenten. Dat is nu eenmaal de realiteit van de Eredivisie als je geen 3 miljoen salaris kunt neerleggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.
Daar ben je ook wel een beetje tot aangewezen, tenzij je 20+ uit wil geven of wil huren. Of je haalt een (groot) talent wat er niet meteen staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.
Beter dan die dikke broerquote:Op zondag 29 januari 2023 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Thorgan Hazard. Zeg het maar jongens?
Als irritante aanstellerige pussy?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje een gok, maar zou best nog een paar jaar in een soort Tadic rol bij PSV kunnen spelen.
Jarenlang zou ik gezegd hebben “liever z’n broer” maar dit zou een versterking kunnen zijn die er ook meteen staat. Lastig in te schatten, daarvoor heb ik ‘m te weinig zien spelen de laatste tijd. Wat ik me van hem herinner is het een goed voetballertje.quote:
Maar volgende week weer het standaard (punt)verlies in de o zo intimiderende Kuip.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef tja77 het volgende:
Nog maar 4 punten achter op de koploper…
Wat een seizoen (met belabberd niveau) is dit zeg.
Druk ligt bij Feyenoord, bus parkeren en loeren op een counter of dood spelmoment met Simons, Til of de Jong. Maar normaal gesproken gaat dit zooitje daar niet winnen nee.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar volgende week weer het standaard (punt)verlies in de o zo intimiderende Kuip.
Ik hoop het, heb jij hem onlangs nog zien spelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Hazard lijkt mij een prima aankoop. Stuk beter dan de andere namen die voorbij zijn gekomen denk ik, buiten de onhaalbare Danjuma.
Enkel op het WK, maar ik baseer het ook enkel op dat ik liever een ervaren speler heb die er direct zou kunnen staan. Elanga lijkt mij niet iemand die je direct beter maakt, Januzaj speelt nooit, Sulemana is veel te duur en daardoor teveel risico. Enkel Tsygankov zou wellicht een goede optie geweest zijn, is niet super jong meer en heeft vorig jaar in de EL prima potten gespeeld.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb jij hem onlangs nog zien spelen?
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehad
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehad
Ik heb Hazard bij BMG diverse keren aan het werk gezien en als we die kunnen krijgen, boooooh.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Enkel op het WK, maar ik baseer het ook enkel op dat ik liever een ervaren speler heb die er direct zou kunnen staan. Elanga lijkt mij niet iemand die je direct beter maakt, Januzaj speelt nooit, Sulemana is veel te duur en daardoor teveel risico. Enkel Tsygankov zou wellicht een goede optie geweest zijn, is niet super jong meer en heeft vorig jaar in de EL prima potten gespeeld.
Zou zomaar kunnen dat Thorgan net als z'n broer geen pepernoot meer raakt en dat het dus helemaal niets is, maar het type speler lijkt mij een prima versterking tov een Bakayoko of Saibari. Zie nu dat hij ook gewoon 14x gespeeld heeft voor Dortmund in de Bundesliga dit jaar, dat is ook prima. Wel een paar potten maar een paar minuutjes, maar goed.
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.
Uiteindelijk krijgen we woensdag te horen, dat alles afgewogen is en niemand beter was dan hetgeen er al rondliep dus is er een weloverwogen beslissing gemaakt waarbij ervoor gekozen is om nu niemand te halen maar het te doen met de huidige groep. En dat er alle vertrouwen in is dat RvN met deze groep mee kan spelen om het kampioenschap.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komen
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we woensdag te horen, dat alles afgewogen is en niemand beter was dan hetgeen er al rondliep dus is er een weloverwogen beslissing gemaakt waarbij ervoor gekozen is om nu niemand te halen maar het te doen met de huidige groep. En dat er alle vertrouwen in is dat RvN met deze groep mee kan spelen om het kampioenschap.
Er zal hoe dan ook nog wel wat bij moeten. Al is het voor de breedte.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.
Van een Hazard word ik wel vrolijk. Er zal echter een reden voor zijn dat hij niet speelt bij Dortmund.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.
Precies dit is het beleid in Eindje.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?
Denk schoon schip maken en af van alle dure salarissen zodat Stewart met een schone lei kan beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de financiële puinhoop groter is dan gedacht
Heeft Toon daar geen boekje over geschreven?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de financiële puinhoop groter is dan gedacht
Hij is toch geen Ajacied of mis ik iets?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Z'n familie kan iig in het uitvak tijdens PSV v Ajax.
Max verhuren met koopoptie. Hebben we ook weer wat aan. En dan een bejaarde van Aanholt halen.
Eerlijk gezegd meer vertrouwen in dan in een wederopstanding van Max.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, wat een club is ditEr is niemand meer over straks, van Aanholt zal ook wel weer een daverend succes worden vanaf de bank in Turkije.
Max zal wel bovenkant zijn qua salaris en is onderkant qua prestaties op het veld. Snap wel dat je daar vanaf probeert te komen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Z'n familie kan iig in het uitvak tijdens PSV v Ajax.
Max verhuren met koopoptie. Hebben we ook weer wat aan. En dan een bejaarde van Aanholt halen.
Ik zat een poosje geleden naast hem in een restaurant. Hij smakte heel erg. Dus nee, ik ben daar niet rouwig om.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is hopelijk niemand rouwig om het vertrek van Max.
Was het een Japans restaurant? Daar mag dit namelijk, vraag maar aan @KingRolandquote:Op maandag 30 januari 2023 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zat een poosje geleden naast hem in een restaurant. Hij smakte heel erg. Dus nee, ik ben daar niet rouwig om.
Het was Italiaans.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Was het een Japans restaurant? Daar mag dit namelijk, vraag maar aan @:kingroland
Totaal geen beeld van hoe goed of slecht van Aanholt is, maar die komt ook echt niet voor een veredeld jeugdcontract spelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Max zal wel bovenkant zijn qua salaris en is onderkant qua prestaties op het veld. Snap wel dat je daar vanaf probeert te komen.
Van Aanholt zal niet minder zijn.
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komen
Dit is wel heel serieus, betrouwbare bronnen die het bevestigen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?
Bizar als ze dat gaan betalenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Die interesse van PSG in Bakayoko is wel heel bijzonder, toch? PSV schijnt eerste bod afgewezen te hebben en ze willen 15 miljoen.
En de terugkoop van Simons van tafel. Dat is dan wel weer positief.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Die interesse van PSG in Bakayoko is wel heel bijzonder, toch? PSV schijnt eerste bod afgewezen te hebben en ze willen 15 miljoen.
Ik vind wel dat hij een bak talent heeft. Hij moet het alleen effectiever gaan gebruiken. In hoeverre dat lukt gaat bepalen of hij een Grote Meneer wordt of dat we hem over 5 jaar bezig zien bij een laagvlieger waar hij 'altijd voor dreiging zorgt!' en verder weinig klaar maakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bizar als ze dat gaan betalen
Vage deal zou dat zijn vanuit PSG dan..quote:Op maandag 30 januari 2023 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En de terugkoop van Simons van tafel. Dat is dan wel weer positief.
Wel bizar hoe hij terugviel na dat goede begin ja, in die periode ook in de basis bij Duitsland, dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2023 15:14 schreef tja77 het volgende:
Max weg ben ik niet rouwig om, vond de eerste 3-5 wedstrijden toen hij net bij PSV kwam erg goed maar daarna is het alleen maar minder geworden.
Is dat ook niet een deal waar Simons zelf ook iets over te zeggen heeft?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vage deal zou dat zijn vanuit PSG dan..
Volgens mij wel ja, dat de bal bij Simons ligt als PSG hem terug wil halen. PSG kan niet simpelweg de optie lichten en hem terug halen, het moet met instemming van Simons zelf. Zo is het iig naar buiten gesijpeld.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dat ook niet een deal waar Simons zelf ook iets over te zeggen heeft?
Er is toch gewoon bevestigd dat het een clausule is in het contract van Simons waar PSG niks mee te maken heeft?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, dat de bal bij Simons ligt als PSG hem terug wil halen. PSG kan niet simpelweg de optie lichten en hem terug halen, het moet met instemming van Simons zelf. Zo is het iig naar buiten gesijpeld.
Als dat zo is dan heeft Simons er zelf vast ook wel een mening over als PSV nu achter zijn rug om PSG probeert te bewegen een terugkeer te laten vallen. Kan me voorstellen dat hij dat niet netjes vindt.
Maar goed, tis allemaal geruchten van geruchten, dus in hoeverre het allemaal waar is.
Het lijkt me inderdaad geen financiële weelde als je ziet wat er is binnengekomen en dat dat geld blijkbaar nodig is om gaten te dichten en je enkel wat huurdeals zonder koopoptie of van oude spelers kunt verrichten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanbeleid van Toon (uitgebreid besproken in Trouw) hier nog niet benoemd? Dat is de oorzaak van al die verkopen.
Er zal nu echt wel geld beschikbaar zijn voor versterkingen, maar het is ook logisch dat die niet in de winter worden gehaald als je nieuwe TD pas na deze transferperiode begint. Nu wat spelers huren die potentie hebben om voor langer binnen te halen is eigenlijk wel een logische keuze.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geen financiële weelde als je ziet wat er is binnengekomen en dat dat geld blijkbaar nodig is om gaten te dichten en je enkel wat huurdeals zonder koopoptie of van oude spelers kunt verrichten.
Ja klopt ook welquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zal nu echt wel geld beschikbaar zijn voor versterkingen, maar het is ook logisch dat die niet in de winter worden gehaald als je nieuwe TD pas na deze transferperiode begint. Nu wat spelers huren die potentie hebben om voor langer binnen te halen is eigenlijk wel een logische keuze.
Ik ga er vanuit dat Stewart vanaf 1 maart aan de gang gaat om met de beschikbare middelen een ploeg samen te stellen die voor komend seizoen op oorlogssterkte is. Het is ook lullig om nu al het geld te steken in spelers waar Stewart nauwelijks in gekend is.
2 miljoen lees ik, dat is echt absurd weinig. Blijkbaar willen ze wel heel erg graag van zijn salaris af.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:24 schreef tja77 het volgende:
Maxx dus definitief weg bij PSV, wel met behoorlijk wat verlies.
Gekocht voor 8 miljoen met een contract voor 4 jaar, na deze huur heeft hij nog een contract voor 1 seizoen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 miljoen lees ik, dat is echt absurd weinig. Blijkbaar willen ze wel heel erg graag van zijn salaris af.
Jawel, maar als PSG 'm niet wil kopen, dan gaat 'ie daar niet heen hè.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dat ook niet een deal waar Simons zelf ook iets over te zeggen heeft?
Reserve van Galatasaray. Die zal toch wel in moeten leveren. Max levert nog wat transfergeld op en was destijds 'n speler die het goed deed in de Bundesliga (en waar dus wel interesse voor zal zijn geweest).quote:Op maandag 30 januari 2023 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totaal geen beeld van hoe goed of slecht van Aanholt is, maar die komt ook echt niet voor een veredeld jeugdcontract spelen.
Is toch huur dus waarom moet hij dan inleveren?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Reserve van Galatasaray. Die zal toch wel in moeten leveren. Max levert nog wat transfergeld op en was destijds 'n speler die het goed deed in de Bundesliga (en waar dus wel interesse voor zal zijn geweest).
Dan niet inderdaad. PSV zal misschien maar een deel van z'n salaris hoeven te betalen dan en Galatasaray de rest.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch huur dus waarom moet hij dan inleveren?
En dan is het gewoon een zeer matige transferwindow. Veel spelers verhuurd, drie dure spelers gehuurd en je 2 cashcows verkocht. We hebben nu enorm veel huurspelers en bijna geen spelers meer met waarde op het veld. Dikke onvoldoende.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:22 schreef tja77 het volgende:
Er komt niemand meer, Hazard en van Aanholt en that’s it.
Misschien dat er nog wel iemand vertrekt.
Wat had je verwacht dan? Een club die de 10/20 miljoen die het beschikbaar heeft voor versterkingen uitgeeft terwijl de nieuwe TD over drie maanden begint?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan is het gewoon een zeer matige transferwindow. Veel spelers verhuurd, drie dure spelers gehuurd en je 2 cashcows verkocht. We hebben nu enorm veel huurspelers en bijna geen spelers meer met waarde op het veld. Dikke onvoldoende.
Bij ESPN werd net geopperd dat PSV de hand op de knip houdt met het oog op volgend seizoen (waar P1 en P2 een ticket voor de Champions League opleveren). Dus dit seizoen uitzingen, dure spelers wieberen en in de zomerstop op zoek naar versterkingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan is het gewoon een zeer matige transferwindow. Veel spelers verhuurd, drie dure spelers gehuurd en je 2 cashcows verkocht. We hebben nu enorm veel huurspelers en bijna geen spelers meer met waarde op het veld. Dikke onvoldoende.
Van Ginkel naar Vitesse, misschien.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:22 schreef tja77 het volgende:
Er komt niemand meer, Hazard en van Aanholt en that’s it.
Misschien dat er nog wel iemand vertrekt.
Van Aanholt verdiende meer dan 2 mil in Turkije, Silva is een Premier League-salaris gewend en Hazard speelt al jaren in de top van Bundesliga. Dat zijn gewoon dure spelers, waar we over vier maanden dus helemaal niets meer aan hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Een club die de 10/20 miljoen die het beschikbaar heeft voor versterkingen uitgeeft terwijl de nieuwe TD over drie maanden begint?
En hoe weet je zo zeker dat die drie gehuurde spelers 'duur' zijn? En wat is 'duur'?
Ik vind de keuzes niet onlogisch, al kun je nooit voorspellen wat deze spelers gaan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |