Ik denk dat Brands altijd schermt met spelen voor het kampioenschap en CL-voetba, een PSV-salaris kunnen veel spelers ergens anders ook wel krijgen. Na Ajax is PSV de enige club in NL die dat enigszins geloofwaardig kan verkondigen bij inkomende transfers of contractverlengingen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het hier volledig mee eens. Echter is dat niet een hobby van Brands en heeft hij aangekondigd een en ander begin februari te duiden. Nu de resultaten wel heel erg tegenvallen is het ineens paniek en dat gaat ongetwijfeld leiden tot nog meer mismanagement.
Wel prima speler, Ajax was daar mee rond een aantal jaar geleden maar toen ging hij naar Rennes.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft 15 miljoen geboden voor Kamaldeen Sulemana (Rennes), Southampton wil hem ook en heeft al 17 miljoen geboden (ook al geweigerd)
Wel gek dat hij niet weet te slagen bij Rennes. Had ook wel meer speeltijd verwacht van hem op het WK maar ook daar is zijn status blijkbaar niet dusdanig. Hij was dè ster van de Deense competitie, Daramy was al bij voorbaat een flauw aftreksel (en dat bleek later ook).quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel prima speler, Ajax was daar mee rond een aantal jaar geleden maar toen ging hij naar Rennes.
PSV was altijd een voorbeeld van korte snelle doch zakelijke beslissingen, ook qua voetbal, gewoon voor het resultaat gaan en laat anderen het maar mooi proberen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee of Van Nistelrooij een goede trainer is, maar hij verdient wel meer kansen dan minden in een seizoen een onthoofde selectie te krijgen. Iedereen snapt toch dat dit een enorm effect heeft op de prestaties. De kracht van PSV was m.i, altijd dat ze niet meteen een in de crisis-kramp schoten.
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV was altijd een voorbeeld van korte snelle doch zakelijke beslissingen, ook qua voetbal, gewoon voor het resultaat gaan en laat anderen het maar mooi proberen.
Maar als je de geschiedenis bekijkt zie je toch wel dat sinds Philips er grotendeels de stekker heeft uitgetrokken het een heel ander verhaal is, zo lang is het nog niet geleden dat Tiny Sanders de boel financieel op orde moest krijgen en nu zitten ze weer in een financieel moeilijke situatie al is het niet zo extreem.
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.
Het eerste halve seizoen van Cocu was ook afzichtelijk slecht. En qua selectie en financiële situatie ook erg vergelijkbaar, trouwens.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.
Dat huilseizoen van Gio kan jij je ook vast nog herinneren, die bleef ook redelijk buiten schot.
Uiteraard, dat was meteen ook het bewijs dat een (voetbal)organisatie toch gebaat is bij rust en regelmaat. Dat koppenrollen leidt vaak nergens naar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Scheelt ook wel of je een clubicoon als trainer hebt of iemand van buiten, ieder ander dan Ruud was waarschijnlijk al geslachtofferd, al dan niet terecht.
Dat huilseizoen van Gio kan jij je ook vast nog herinneren, die bleef ook redelijk buiten schot.
Kleinere achterban, nationaal gezien sowieso minder uitstraling dus automatisch veel minder exposure. Dus dan kan de druk er best op staan maar zal daar buiten Eindhoven en omstreken niemand van wakker liggen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Financieel eens, maar qua het sportieve heeft PSV nooit dat opvliegende gehad van wat Ajax en Feyenoord wel hebben als het minder gaat. Veel meer dan die 15 man die zeuren dat hun vrouw bij hun weg is gegaan kan ik mij niet echt herinneren. Misschien ook wel omdat het meestal sportief wel voor de wind gaat in Eindhoven.
Alfred is het met je eensquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:24 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uiteraard, dat was meteen ook het bewijs dat een (voetbal)organisatie toch gebaat is bij rust en regelmaat. Dat koppenrollen leidt vaak nergens naar.
Goedmakertje van Gözübüyük voor die penalty voor Feyenoord vorig jaar.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had voor deze overtreding wel wat meer wedstrijden verwacht.
[ twitter ]
Geen idee waarom de straf zo laag is, maar ik snap wel dat ze niet in beroep gaan. De tegenstander is ook nog eens behoorlijk geblesseerd geraakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedmakertje van Gözübüyük voor die penalty voor Feyenoord vorig jaar.
Ik denk dat voor vrijwel iedereen vrij duidelijk is dat Mauro gewoon dom en lomp in kwam, mede door een gebrek aan wedstrijdritme. En dat het geen bewuste aanslag was met als bedoeling om iemand langdurig te blesseren.quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Dit klinkt als het recept voor de volgende Brumaquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:17 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft 15 miljoen geboden voor Kamaldeen Sulemana (Rennes), Southampton wil hem ook en heeft al 17 miljoen geboden (ook al geweigerd)
quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat voor vrijwel iedereen vrij duidelijk is dat Mauro gewoon dom en lomp in kwam, mede door een gebrek aan wedstrijdritme. En dat het geen bewuste aanslag was met als bedoeling om iemand langdurig te blesseren.
Hij schrok er direct van, dat was niet gespeeld. Meerdere malen zijn excuses aangeboden. Hij is ook totaal niet het type speler voor dit soort overtredingen. Dat weegt allemaal veel zwaarder mee dan de uiteindelijke blessure van het slachtoffer.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:06 schreef Oriente het volgende:
PSV heeft nu ook interesse in Bryan Gil (Tottenham) omdat die Danjuma binnen hebben gehaald. Leuke voetballer, rendement wel laag
Niet bepaald een scorende vleugelaanvaller volgens zijn CV nee.quote:
Wel z'n goaltjes gemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
succes met Silva. Bij Anderlecht totaal geflopt.
Dat is op zich niet raar. Een speler wordt natuurlijk verhuurd om 'm te laten spelen, zodat 'ie ervaring opdoet, zich in de kijker kan spelen, etc.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:17 schreef tompsv18 het volgende:
PSV schijnt dus een boete te moeten betalen voor die Hoever, die ongeveer even hoog als de enorme huursom van de tweede seizoenshelft, dan nog het volledige salaris van die Fabio Silva en dan nog compensatie aan Anderlecht omdat hij daar eigenlijk aan verhuurd was.
De club is echt doodziek, he.
Precies wat we nodig hebben!quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet bepaald een scorende vleugelaanvaller volgens zijn CV nee.
En dan nog een reserve van Burnley huren om de problemen achterin op te lossen en het komt helemaal goedquote:
Lekker man, samen Gerrit houden die de boel wel dicht hoor. Nee, ik zie dit helemaal goed komen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan nog een reserve van Burnley huren om de problemen achterin op te lossen en het komt helemaal goed
KNpsVBquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Tsja, je kunt ook informeren bij Mbappé.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker man, samen Gerrit houden die de boel wel dicht hoor. Nee, ik zie dit helemaal goed komen.![]()
Al moet ik zeggen, informeren naar Tsygankov, Danjuma en Sulemana etaleert tenminste iets van ambitie. Die Sulemana zal ook wel niet komen, maar het is in ieder geval wat ambitieuzer dan El Ghazi.
Schijnt daarbij ook nog eens een lastig figuur te zijnquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
succes met Silva. Bij Anderlecht totaal geflopt.
Idd fijn zo’n ongemotiveerd persoon erbij.quote:Op donderdag 26 januari 2023 07:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schijnt daarbij ook nog eens een lastig figuur te zijn
Hij schijnt van Ruud te willen leren, ik weet niet of Ruud tijd heeft voor individuele trainingen maar ook zonder kan hij er vast wat van opsteken.quote:Op donderdag 26 januari 2023 14:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd fijn zo’n ongemotiveerd persoon erbij.
Om her en der wat overbodige lastpakken te huren, bedoel je?quote:Op donderdag 26 januari 2023 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog 5 dagen om al die toppers vast te leggen iig.
Niet zo negatief, wie weet slagen er we er wel in om een heuse miskóóp te doen!quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Om her en der wat overbodige lastpakken te huren, bedoel je?
Dan kun je maar beter huren. Al zal dat ook allemaal niet goedkoop zijn als spelers compleet niet blijken te voldoen, teruggestuurd moeten worden, etc.quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet zo negatief, wie weet slagen er we er wel in om een heuse miskóóp te doen!![]()
On a serious note, ik heb maar heel weinig vertrouwen in de capaciteiten van onze organisatie om de juiste spelers tegen acceptabele voorwaarden binnen te halen.
Lijkt me een prima benoemingquote:
Zo'n geweldige kans bij een Nederlandse subtopper kun je natuurlijk niet laten liggen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vreemd wel met het WK in de VS op komst.
Niet zijn meest flateuze fotoquote:
Eerst Toon, toen vBreukelen nu Ernie. Wat zullen ze ons haten daar bij de KNVB als dit weer zo'n voltreffer blijkt te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2023 16:59 schreef tompsv18 het volgende:
Lijkt me een prima naam eigenlijk. Kon ook bij de KNVB aan de slag, maar dat wilde hij niet. Het Amerikaanse voetbal is de laatste jaren iig flink gegroeid.
Iemand Arsenal - Manchester United gezien afgelopen weekend? Bedenk je dan eens dat PSV WEL wist te winnen van Arsenal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Iemand Groningen - Cambuur gezien?
Bedenk je dan eens dat PSV van allebei heeft verloren...
Als Sparta, Emmen en Fortuna twee punten opleveren is dat ook weer niet zo heel erg raar.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Iemand Groningen - Cambuur gezien?
Bedenk je dan eens dat PSV van allebei heeft verloren...
Wel huur met een optie tot koop dan (voor een normaal bedrag), anders heb je alsnog niet zoveel aan een huurspeler ..quote:Op donderdag 26 januari 2023 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je maar beter huren. Al zal dat ook allemaal niet goedkoop zijn als spelers compleet niet blijken te voldoen, teruggestuurd moeten worden, etc.
Ik heb er ook weinig vertrouwen in, maar wie weet, weten ze te verrassen, zoals met Xavi Simons.
Als de speler tegenvalt, dan heeft het ook weer geld gekost en heb je er niet veel aan gehad. Zoals waarschijnlijk met Hoever.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel huur met een optie tot koop dan (voor een normaal bedrag), anders heb je alsnog niet zoveel aan een huurspeler ..
Tenzij een constructie als met Alex destijds, maar dat zie je niet zo vaak.
Ontslag na een 0-3 lijkt me nietquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ruud zal er na Feyenoord uit ook wel uit vliegen lijkt me?
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar bij huur profiteer je er eigenlijk ook niet van als een speler het heel goed doet. Bij een kleinere club heb je dan het voordeel dat je spelers van een niveau/salaris kan huren dat normaal ver buiten je bereik ligt, maar dat zou bij PSV niet mee moeten spelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als de speler tegenvalt, dan heeft het ook weer geld gekost en heb je er niet veel aan gehad. Zoals waarschijnlijk met Hoever.
Het duidt allemaal ook niet echt op scouting, lijstjes klaar hebben e.d. als je maar duikt op iedereen die ergens weg mag omdat 'ie niet speelt, vervelend is, etc.
Als we morgen winnen van Go Ahead en het geen monsterscore wordt voor Feyenoord verwacht ik dat hij nog heel even mag blijven zitten.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ruud zal er na Feyenoord uit ook wel uit vliegen lijkt me?
In directe zin niet. Indirect misschien wel, omdat hij bijdraagt aan successen, ontwikkeling andere spelers, marktwaarde andere spelers, etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik zeker met je eens, maar bij huur profiteer je er eigenlijk ook niet van als een speler het heel goed doet. Bij een kleinere club heb je dan het voordeel dat je spelers van een niveau/salaris kan huren dat normaal ver buiten je bereik ligt, maar dat zou bij PSV niet mee moeten spelen.
Maar dan komt het er eigenlijk op neer dat je wat meer op de AZ manier moet werken, misschien daarom ook goed dat ze Stewart hebben gehaald, zelf opleiden of talent elders vandaan trekken voor ze de hoofdprijs kosten en die met winst verkopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:32 schreef Halcon het volgende:
PSV moet ook gewoon spelers op het veld hebben staan die in de toekomst mooie bedragen op gaan leveren, want PSV moet elk seizoen een goede uitgaande transfer maken. Op Sangaré en Simons (onder voorbehoud van allerlei clausules) is er nu niemand meer.
Ja, dat is voor PSV bittere noodzaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dan komt het er eigenlijk op neer dat je wat meer op de AZ manier moet werken, misschien daarom ook goed dat ze Stewart hebben gehaald, zelf opleiden of talent elders vandaan trekken voor ze de hoofdprijs kosten en die met winst verkopen.
Dat is toch wel een beetje de pest van de eredivisie, het prijzengeldverschil tussen plek 1 en plek 2 is veel te groot.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat is voor PSV bittere noodzaak.
Gechargeerd kun je met een elftal huurlingen of transfervrije, oudere spelers misschien op korte termijn wel meer bereiken, maar op lange termijn is dat financieel dodelijk voor PSV.
Gechargeerd, omdat je altijd wel een mix hebt, maar het moet wat mij betreft niet teveel doorslaan naar huurlingen en oude transfervrije spelers. Ook niet naar jongeren die het (nog) niet aankunnen.
Ja. Je had natuurlijk ook CL versus voorronde voor wat betreft plek 1 versus plek 2. En dan kwam PSV ook nog eens niet door die voorronde heen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch wel een beetje de pest van de eredivisie, het prijzengeldverschil tussen plek 1 en plek 2 is veel te groot.
Eens ja, dit was de kans en volgend seizoen 2 clubs direct de CL in, Ajax kan het zich financieel nog wel permitteren het een keertje niet te halen maar voor Feyenoord indien kampioen kan het mooie stap worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 15:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Je had natuurlijk ook CL versus voorronde voor wat betreft plek 1 versus plek 2. En dan kwam PSV ook nog eens niet door die voorronde heen.
Het is verleidelijk om met oudere, transfervrije spelers een gooi te doen, maar dat betekent ook grote risico's nemen. En er is geen garantie op succes met oudere spelers.
Dit seizoen was natuurlijk de kans. Als Ajax faalt, dan moet je toeslaan. En PSV begon dit seizoen gewoon met 'n selectie die niet zwakker was dan waar Schmidt mee werkte. Eerder sterker zelfs, omdat bv. Luuk erbij kwam i.p.v. Zahavi, Benitez voor Drommels...
PSV had nu al gewoon zo ver voor moeten staan op Ajax (en de rest) dat zelfs als er 'n wondertrainer aan het roer komt bij Ajax die voorsprong nooit meer ingelopen gaat worden.
Heb nog steeds geen heel goed beeld van hem, heeft een paar hele sterke optredens gehad maar heb 'm ook dingen zien doen waar Obispo het schaamrood van op de kaken zou krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:24 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV zou Branthwaite definitief over willen nemen, zou rond de 4/5 miljoen moeten kosten volgens het ED.
Voor die prijs zou ik het wel doen, zonder klungelaar Obispo naast hem zie ik het wel wat worden.
Voor dat geld zeker. Hij is 20 en homegrown. Als hij nog 10% beter wordt dan is hij voor Engelse clubs snel het dubbele waard.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:24 schreef GotenSSJ het volgende:
PSV zou Branthwaite definitief over willen nemen, zou rond de 4/5 miljoen moeten kosten volgens het ED.
Voor die prijs zou ik het wel doen, zonder klungelaar Obispo naast hem zie ik het wel wat worden.
Grappig, op de een of andere manier speelt hij bijna bij al mijn Football Manager saves al jaren bij PSV. Blijkbaar zijn ze voor elkaar gemaakt. Of puur toeval.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Elanga van United blijkbaar ook op de korrel als aanvallende impuls. Speelde vorig jaar geloof ik wel aardig in de minuten die hij kreeg. Maar ook weer een jonkie die ons echt niet gaat dragen.
Bij mij spelen Haaland en Endrick.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Grappig, op de een of andere manier speelt hij bijna bij al mijn Football Manager saves al jaren bij PSV. Blijkbaar zijn ze voor elkaar gemaakt. Of puur toeval.
Ze hebben zoveel op de korrel. Elanga zal ook wel niet komen. Net zoals Tsygankov, Danjuma en Sulemana.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Elanga van United blijkbaar ook op de korrel als aanvallende impuls. Speelde vorig jaar geloof ik wel aardig in de minuten die hij kreeg. Maar ook weer een jonkie die ons echt niet gaat dragen.
Denk dat alle 3 die andere opties ook een stuk beter zouden zijn voor PSV. Of je koopt ze, of je hebt een echte versterking als huur met Danjuma. Elanga gaat zo'n Savio worden ofzo, die zien we ook nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze hebben zoveel op de korrel. Elanga zal ook wel niet komen. Net zoals Tsygankov, Danjuma en Sulemana.
Het vertrouwen in hem is uitgesproken, dat betekent doorgaans dat je ongeveer 1 a 2 ketsers van ontslag af bent.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel krediet heeft Ruud nog?
Kun je het hem echt aanrekenen, als hij meermaals aangeeft er niet klaar voor te zijn, en als hij toch hapt wordt de TD ontslagen en worden z’n 2 sterspelers verkocht...?
Zou natuurlijk genoegelijk zijn als Slotgod er voor zorgt dat hij de laan uit wordt gestuurd, maar dat terzijde.
We worden nu gedragen door iemand die nog jonger is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Het hele elftal werd en wordt al jaren gedragen door jonkies die na 1-2 seizoenen uitblinken vertrekken. Elftal mist ten eerste kwaliteit en ceativiteit maar achterin mag ook wel onderhand iemand staan waarop je kunt bouwen. Het vermogen en de uitblinkende spelers zitten al jaren voorin en sporadisch op het middenveld maar achterin is het al jaren janken met de pet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Ruud moet het doen met het matige materiaal wat er al een aantal jaren op het veld staat. Gakpo verbloemde de resultaten. Dit is gewoon een gevolg van slecht beleid, daar kan onze trainer mijns inziens weinig aan doen. Wat moet hij gaan veranderen dan op het veld? Kijk die bank, dat is vooral middelmaat waar hij uit kan kiezen. Ik zou niet weten wat hij anders moest doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Hoeveel krediet heeft Ruud nog?
Kun je het hem echt aanrekenen, als hij meermaals aangeeft er niet klaar voor te zijn, en als hij toch hapt wordt de TD ontslagen en worden z’n 2 sterspelers verkocht...?
Zou natuurlijk genoegelijk zijn als Slotgod er voor zorgt dat hij de laan uit wordt gestuurd, maar dat terzijde.
Ook voor de verkoop van Gakpo was het al ellende. Schmidt deed het beter met minder materiaal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ruud moet het doen met het matige materiaal wat er al een aantal jaren op het veld staat. Gakpo verbloemde de resultaten. Dit is gewoon een gevolg van slecht beleid, daar kan onze trainer mijns inziens weinig aan doen. Wat moet hij gaan veranderen dan op het veld? Kijk die bank, dat is vooral middelmaat waar hij uit kan kiezen. Ik zou niet weten wat hij anders moest doen.
Als iemand het wel aan te rekenen is dan zijn het de beleidsvoerders met die van der Walle voorop. Die denkt dat hij een spaarboekjesbedrijf leidt ipv een professionele voetbalclub.
Dat gaat wel goed he?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We worden nu gedragen door iemand die nog jonger is.
Maar wat dacht je van wat we nu in de basis hebben. Mauro? Ik snap die hype niet. In al die jaren één goed seizoen gehad. Max hetzelfde. En die andere Duitser Mwene, zou bij Utrecht op de bank zitten. Obispo is het ook net niet, net als El Ghazi (die mist alles) en Savio. Dan hebben we nog van Ginkel op de bank en Drommel, heb je allebei helemaal niets aan. En zo modderen we nog even door.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook voor de verkoop van Gakpo was het al ellende. Schmidt deed het beter met minder materiaal.
En ja, natuurlijk is er veel middelmaat gehaald. Gros van die "jeugdspelers" op de bank zal het ook vast niet verder schoppen dan rechterrijtje Eredivisie. Zo'n Saibari bijvoorbeeld.
PSV heeft 4 goede spelers, en de rest is allemaal dik onder het niveau wat je zou mogen verwachten bij een club als PSV. Vrij treurig als je ziet hoeveel geld er uit is gegeven aan transfers de laatste 5 jaar.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat dacht je van wat we nu in de basis hebben. Mauro? Ik snap die hype niet. In al die jaren één goed seizoen gehad. Max hetzelfde. En die andere Duitser Mwene, zou bij Utrecht op de bank zitten. Obispo is het ook net niet, net als El Ghazi (die mist alles) en Savio. Dan hebben we nog van Ginkel op de bank en Drommel, heb je allebei helemaal niets aan. En zo modderen we nog even door.
Schmidt speelde ook met Mauro als linksback. Max is gescout en besloten om er bijna 8 miljoen voor te betalen. Voor PSV is dat best wel wat geld. Hij zou daarmee ook bv. dit seizoen de duurste aankoop zijn geweest. En dan heb je het over een linksback die mag gaan banken. In het verleden ook bv. Baumgartl, Bruma... die hebben best wat gekost, maar was ook niks. Zonder geld is het lastig om wat te halen, maar met geld haalt PSV ook vooral troep.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar wat dacht je van wat we nu in de basis hebben. Mauro? Ik snap die hype niet. In al die jaren één goed seizoen gehad. Max hetzelfde. En die andere Duitser Mwene, zou bij Utrecht op de bank zitten. Obispo is het ook net niet, net als El Ghazi (die mist alles) en Savio. Dan hebben we nog van Ginkel op de bank en Drommel, heb je allebei helemaal niets aan. En zo modderen we nog even door.
Niet zo nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:02 schreef RipCity het volgende:
Oh wtf. Wat zijn dit voor tijdenDacht begint pas vanaf kwart voor zeven ofzo.
Naja even inschakelen. Hopelijk niet weer zo dramatisch.
El Ghazi gescoord. The ketchup must flow.quote:
Scoren zal wel. Maar een fraai aantal doelpunten aan het einde van het seizoen, dat zal wel niet. Als De Jong niet scoort en je telt een beetje op wat je van de rest kunt verwachten, dan weet je al wel dat het geen vette gaat worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 18:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gaat Luuk ooit nog weer scoren of wordt dit weer 2017/2018 all over again?
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Scoren zal wel. Maar een fraai aantal doelpunten aan het einde van het seizoen, dat zal wel niet. Als De Jong niet scoort en je telt een beetje op wat je van de rest kunt verwachten, dan weet je al wel dat het geen vette gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |