Echt hé. Ik vraag om een stadionnaam en ik krijg een heel epistel voor mijn kiezen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een verhaal op de vroege ochtend.
Eredivisie: Fortuna.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Ik vraag om een stadionnaam en ik krijg een heel epistel voor mijn kiezen.
Slaap lekker makker.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Ik draai mij nog even om, anders zit ik in het stadion te slapen. En niet alleen door het verschrikkelijke voetbal.
Walgelijke miet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Ik draai mij nog even om, anders zit ik in het stadion te slapen. En niet alleen door het verschrikkelijke voetbal.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:09 schreef Sked het volgende:
Dan word ik per direct gecanceld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 08:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
comment achterlaten bij het intranet bericht
quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een werkloze heeft zo zijn voordelen.
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat sluit niet uit wat ik zeg.
Jeetje wat doen jullie moeilijk om iets wat gewoon grappig is, een keuze die niet helemaal zo uitgepakt is als gehoopt.
De AI bot is een leukere gesprekspartner dan dit gedram.
Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @Drizzt_DoUrdenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Het leven van een werkloze heeft zo zijn voordelen.
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je mooi overdag VBL modden net zoals @:Drizzt_DoUrden
Niet een Hugo Boss setje sturen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Nee waarom zou ik dat doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 10:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beloof je die ook wel eens een rituals presentje?
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, in tegenstelling tot Drizzt.
Aardig zijn is geen fout.quote:Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat we nu wel mogen stoppen met @:scrummie te pesten over het Rituals incident.
Dat is al weer lang geleden, was een foutje en hij heeft ervan geleerd.
Dat is een mooie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |