quote:
ik bedoel dat ilse nog niets over haar zelf heeft verteld in het huis aan de andere bewoners. Zonder dat tekstje van BB weet ik iets van Ilsequote:
Het zal mij benieuwen. En als ze een te grote bakkes heeft of niet spoort dan maken wij er gehakt vanquote:
En juist dat zorgzame karakter kan ze niet laten zien. Ze krijgt de kans niet helaas. Benieuwd of de 2 nieuwen er iets mee doen als ze binnenkomen.quote:
That 's Rock and Roll zekers ?quote:Op maandag 23 januari 2023 18:04 schreef Kinga het volgende:
Oh jee, nu een jankende Ilse buiten. Lekker drama![]()
![]()
Ja en diegene die het doet kan der ook niets aan doen dan wakker te blijven maar ja dat is niet te doenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:08 schreef Kinga het volgende:
Dat snurken is ieder jaar een issue heMaar Big Brother speelt daar lekker op in door oordoppen weg te pakken ook. Heerlijk.
Als je hieraan mee gaat doen weet je dat je een tijd te kijk zult zitten.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Voor haar familie moet dat toch ook moeilijk zijn. Zoals die volwassen kinderen van haar. hun moeder op tv ziejn huilen.
BB moet er een Cpap apparaat inzetten of een MRA beugel dan is het snurken gedaanquote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Over oordoppen gesproken:
Ze hadden de kans gehad in de wall om er te kopen
Ik heb het allebei. Ik snurk zelf, maar ik kan er zelf ook niet tegenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en diegene die het doet kan der ook niets aan doen dan wakker te blijven maar ja dat is niet te doen
Dan is het misschien niet zo heel handig om aan een programma als BB mee te doenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
ze is hooggevoelig vertelt ze en ze hoort en ziet alles heel zwart?
Jaquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ze zijn aan het praten over Ilse en Lindsey en Lindsey zit achter rob en Bart?
BB had er ook kunnen voor kiezen om in haar bescherming te nemen en een andere bewoner te kiezen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet zo heel handig om aan een programma als BB mee te doen
ja dat was gister meen ik en was ook al over gepraat door mimi ik dacht tegen chacha dat hij dat gehoord hadquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg net iets van gesprek mee tussen charlotte jolien micheal enzo over ilse Maar blijkt dus dat Ilse ook gezegd heeft over die overalls toen chayron een andere moest hebben had zij gezegd dat Mich er ook 1 moest hebben een kindermaatje en ze dacht dat hij er niet stond maar hij stond er dus wel en toen begon ze er iets anders van te maken. Dus ligt ook veel aan haar hoor, ze zeiden ook dat ze niets prive verteld en dat ze ilse eigenlijk nog helemaal niet konden. En ja zij loopt wel veel te roddelen ook hoor
Ja maar ja, als niemand wat aan je vraagt ook? Wanneer begin je random over je prive leven dan? Moet er ook interesse zijn naar haar.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg net iets van gesprek mee tussen charlotte jolien micheal enzo over ilse Maar blijkt dus dat Ilse ook gezegd heeft over die overalls toen chayron een andere moest hebben had zij gezegd dat Mich er ook 1 moest hebben een kindermaatje en ze dacht dat hij er niet stond maar hij stond er dus wel en toen begon ze er iets anders van te maken. Dus ligt ook veel aan haar hoor, ze zeiden ook dat ze niets prive verteld en dat ze ilse eigenlijk nog helemaal niet konden. En ja zij loopt wel veel te roddelen ook hoor
Die gaat ze naderhand gewoon beide op de nominatielijst gooienquote:Op maandag 23 januari 2023 18:19 schreef Polleke1234 het volgende:
Nou die Michelangelo is toch ook een opneukertje.
Ja maar het blijft TV he, sensatie en zo, leuk voor de kijkertjesquote:Op maandag 23 januari 2023 18:19 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
BB had er ook kunnen voor kiezen om in haar bescherming te nemen en een andere bewoner te kiezen.
ja dat is wel apart maaaar toen zij binnenkwam en ze het samen hadden over de motor.. en auto's toen zag ik hem voor het eerst lachen en enthousiast vertellen!quote:Op maandag 23 januari 2023 18:11 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Bart zal zelf zijn emoties niet snel tonen, maar heeft wel veel empathie!
Maar Lindsay en Ilse gaan beiden liever in de slachtofferrol......
Dit gesprek was net rond 18.00 want schakelde net overquote:Op maandag 23 januari 2023 18:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat was gister meen ik en was ook al over gepraat door mimi ik dacht tegen chacha dat hij dat gehoord had
Ik vind het eigenlijk wel prima dat Bart dit bespreekt met iemand anders, en om te kijken of er een oplossing is. Hij doet dit niet om te roddelen of met welke bijbedoeling dan ook volgens mij. Puur om naar en het haar en het probleem te fixen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
rob en bart bespreken het probleem tussen lindsey en ilse![]()
precies en dat al op haar eerste avond daar.. wel achter de rug om maar huilie huilie en zeggen dat het moeilijk is om het recht in het gezicht te zeggen.. klaar met ilsequote:Op maandag 23 januari 2023 18:21 schreef ben34567 het volgende:
Ilse is iemand die in grote groep nooit iets durft zeggen maar dan wel erop los begint te roddelen van zodra ze in kleinere groep is. Weinig sympathie daarvoor. Dat je niet durft te praten omdat je hooggevoelig bent kan ik begrijpen maar gebruik dan de weinige keren dat je in kleinere groep of met 2 bent om over positieve zaken te praten in plaats van in negativiteit te blijven en anderen zwart te maken.
Is ook zo, ze zit zichzelf de vernieling in te prakkizeren.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:23 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat lopen mopperen dat Ilse negatief is
heeft zijn charmes. Beetje opa des huizesquote:Op maandag 23 januari 2023 18:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vindt Rob voor zijn leeftijd echt een ouwe lul
Ik heb zelf een man gehad die 18 jaar ouder was maar die gedroeg zich niet zo
Ik vin het een zeur hahahaquote:Op maandag 23 januari 2023 18:28 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
heeft zijn charmes. Beetje opa des huizes
Akkoord maar ze weigert zelfs om haar leeftijd te vertellen aan haar medebewoners. Moeilijk om dan een band op te bouwen als ze zoiets banaal als leeftijd al te privé vindt.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:25 schreef Ireth het volgende:
Het is mij al een paar keer opgevallen dat als ze met een aantal samen zijn waar Ilse ook bij is dat ze er ook heel niet bij lijkt te horen. Ze bekijken haar niet, betrekken haar nergens bij, praten amper met/tegen haar. Ze krijgt op deze manier ook weinig kans om zich thuis te voelen...
* Ireth is soms een Ilse
Eenschquote:Op maandag 23 januari 2023 18:29 schreef Kinga het volgende:
Ilse isoleert zichzelf nu wel heel erg door zo lang alleen te zitten. Raap jezelf bij elkaar en ga naar binnen joh.
Beste vent is Pas 66🙄🤪quote:Op maandag 23 januari 2023 18:28 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
heeft zijn charmes. Beetje opa des huizes
I know right. Ze moet zich gewoon even omdraaien en naar de heren kijken, misschien roepen dat ze goed bezig zijn, whatever. IETS. Wordt lastig zometeen naar binnen lopen op deze manier.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor Ilse, maar dit werkt ook niet echt. Maargoed je kunt daar ook lastig even een plekje voor jezelf vinden.
[ afbeelding ]
Werkt tweezijdig. Tis ook wel heel erg kinderachtig om iemand links te laten juist omdat je haar leeftijd niet weet. Alsof leeftijd zo'n vreselijk belangrijk onderdeel van vriendelijkheid is.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Akkoord maar ze weigert zelf om haar leeftijd te vertellen aan haar medebewoners. Moeilijk om dan een band op te bouwen als ze zoiets banaal als leeftijd al te privé vindt.
Nu gebeurt dat inderdaad maar niet vanaf dag 1. Ze irriteerde zich mateloos aan meerdere mensen (op dag 1 al) en dat was met momenten ook wel goed te zien en vertelde ze ook op de slaapkamer.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:25 schreef Ireth het volgende:
Het is mij al een paar keer opgevallen dat als ze met een aantal samen zijn waar Ilse ook bij is dat ze er ook heel niet bij lijkt te horen. Ze bekijken haar niet, betrekken haar nergens bij, praten amper met/tegen haar. Ze krijgt op deze manier ook weinig kans om zich thuis te voelen...
* Ireth is soms een Ilse
op de wc zit ze alleenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor Ilse, maar dit werkt ook niet echt. Maargoed je kunt daar ook lastig even een plekje voor jezelf vinden.
[ afbeelding ]
Daar is ze net al even geweest zag ik en heeft denk zitten huilen daar. Want de wc's zijn verstopt.quote:
oh ja en verstopt weerquote:Op maandag 23 januari 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar is ze net al even geweest zag ik en heeft denk zitten huilen daar. Want de wc's zijn verstopt.
Ik denk dat ze vanavond of morgen nog vertrekt.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bart zei dat de kans bestaat dat Ilse naar huis toe wil, Rob zei: ilse is niet verplicht om te blijven.
De komende dagen opgelucht en dan moet wachten tot zaterdag.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanavond of morgen nog vertrekt.
oh het schijnt opgelostquote:Op maandag 23 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
Zijn ook lekker snugger die gasten. Riool verstopt en dan gaan ze hard sporten.
Secret opdracht ???quote:Op maandag 23 januari 2023 18:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Akkoord maar ze weigert zelfs om haar leeftijd te vertellen aan haar medebewoners. Moeilijk om dan een band op te bouwen als ze zoiets banaal als leeftijd al te privé vindt.
Misschien want ik vind het heel bizar om uw leeftijd verborgen te willen houden. Vooral omdat het op tv gewoon wordt uitgezonden. Ze is 55.quote:
ja is zo, is vervelendquote:Op maandag 23 januari 2023 18:58 schreef Kinga het volgende:
Waarom zijn beide streams constant hetzelfde trouwens?!
Zou zomaar kunnen maar ik ben bang dat we moeten wachten tot na de uitzending.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:57 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat de pizza’s worden bezorgd door een nieuwe bewoner
@GayGuy had vanmiddag slimme opmerking.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:58 schreef Kinga het volgende:
Waarom zijn beide streams constant hetzelfde trouwens?!
5 min is 300 sec. Delen door 4 is 75 sec is 1 min 15 secquote:Op maandag 23 januari 2023 19:04 schreef rinardo het volgende:
klopt dat wel? 1.25 x 4 is toch meer dan 5 minuten, hij verward het met euro's dan klopt het wel
gesprekje met de psycholoog in de DBK kan deugd doen.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:06 schreef ledn81 het volgende:
BB roep die arme vrouw eens naar achter![]()
Vind het sneu
Is al paar keer gerepareerd, maar blijft terugkomen.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:05 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom gaan ze niet in de dagboekkamer klagen, is toch bespottelijk dat ze niet eens normaal kunnen douchen en naar het toilet kunnen gaan.
Vind het ook belachelijk dat Big Brother het niet laat repareren
Rob en Bart nu wel.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Der is ook niemand die naar haar toe gaat he.
ja vind het ook wel aan der eigen te danken hoor, ze heeft zelf totaal geen moeite erin gestoken en wel alleen maar kritiek lopen uiten over de anderequote:Op maandag 23 januari 2023 18:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nu gebeurt dat inderdaad maar niet vanaf dag 1. Ze irriteerde zich mateloos aan meerdere mensen (op dag 1 al) en dat was met momenten ook wel goed te zien en vertelde ze ook op de slaapkamer.
Is toch een wisselwerking.. Jolien zag er ook wat verloren uit de eerste paar dagen maar draait toch goed mee in de groep nu.
Ik vind ilse vrij negatief en dat ook uitstralen.
In dat geforceerde groepje op die kamer slapen. Met gesnurk van Lindsey. Maar hoe kan ze dat gesnurk van Rob dan wel verdragen. Strange.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:11 schreef engine het volgende:
Maar waar is ze nu eigenlijk verdrietig over? Ze moet nog zes nachten?
Ja ik vond haar meteen al negatief over allerlei dingen..quote:Op maandag 23 januari 2023 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind het ook wel aan der eigen te danken hoor, ze heeft zelf totaal geen moeite erin gestoken en wel alleen maar kritiek lopen uiten over de andere
Zijn afgepakt.quote:
oordopjes wellicht?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Ze had de oplossing maar dat hebben ze haar afgepakt?? Gelijk SL?
nieuwe problem douchwater lopt nietquote:Op maandag 23 januari 2023 19:05 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Dat douche gedoe mag van mij ophouden. Laat iedereen het recht hebben minimaal 1 keer per dag te douchen voor maximaal 5 minuten. na de 5 minuten gratis = 1 coin per minuut.
Haar oordoppen denk ik?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Ze zei er achter oplossing afgepaktquote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef ledn81 het volgende:
Ilse "Want dat hebben ze mij.... " SL
Net op tijd
Ik vind het gewoon een menselijk iets. Zo behandel je iemand niet, ook al zit je in een spel.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja had ik niet van hem verwacht maaar wat ik al eerder schreef, hij heeft haar hoog zitten.
volgens mij was haar oplossing over een paar dagen dat ze in de anderen kamer kan gaan liggen als het team gedoe klaar is.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
Nou, mijn vent snurkt ook soms.. als ik die dan wakker port en hij een andere lighouding aanneemt stopt het snurken..quote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vond haar meteen al negatief over allerlei dingen..
Ligt ze nu weer af te geven over de 'brutale' aanvaring..
met een goede bedoeling iemand wakker maken omdat die snurkt? haha dat is toch raar? hoe krijgt ze dat verzonnen.
ja dat doe je niet vind ik, is trouwens ook nog nooit gebeurd ja dan slaap je even slecht en regel de volgende dag dan oordopjes voor jezelfm ze had een slechte gehad aan Thomasquote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik vond haar meteen al negatief over allerlei dingen..
Ligt ze nu weer af te geven over de 'brutale' aanvaring..
met een goede bedoeling iemand wakker maken omdat die snurkt? haha dat is toch raar? hoe krijgt ze dat verzonnen.
Foxwild zeggen ze in hollandquote:Op maandag 23 januari 2023 19:13 schreef mario390 het volgende:
man man ik gaa nog hoog
vandaag booswoestbooswoes
sl op sl
Maar dat is je man. We spreken over 2 vreemden die elkaar amper kennenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, mijn vent snurkt ook soms.. als ik die dan wakker port en hij een andere lighouding aanneemt stopt het snurken..
haha jaaa hier idem!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou, mijn vent snurkt ook soms.. als ik die dan wakker port en hij een andere lighouding aanneemt stopt het snurken..
uh wat voor oplossing?quote:Op maandag 23 januari 2023 19:12 schreef Ireth het volgende:
En ze hebben het blijkbaar overlegt vannacht toen ze wakker lagen. Bart en Ilse. Maar Ilse heeft het uiteindelijk gedaan en die krijgt nu commentaar eropquote:Op maandag 23 januari 2023 19:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kitty danquote:Op maandag 23 januari 2023 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat doe je niet vind ik, is trouwens ook nog nooit gebeurd ja dan slaap je even slecht en regel de volgende dag dan oordopjes voor jezelfm ze had een slechte gehad aan Thomas![]()
![]()
Snurken is snurkenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:14 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
w
[..]
Maar dat is je man. We spreken over 2 vreemden die elkaar amper kennen
en ze is dan bart en zij.. meen ikquote:Op maandag 23 januari 2023 19:15 schreef suzi1 het volgende:
ze hadden t samen besproken, ilse zou haar even wakkerschudden
De roze team bechamelsaus van eigen kweek.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zouden de nieuwe ook pizza hebben?
Pizza voor iedereen! 1+1 bij de dominos
Ook zo'n zuurpruimquote:Op maandag 23 januari 2023 19:17 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Die nieuwe vrouw even op beeld. Ik moet gelijk haar vibe niet!
Lijkt TBS kleding.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
niet in pak maar in de gewone kleren.
jij bent echt rapquote:
Ja perfecte timing.. nog zo'n ilse miepje erinquote:Op maandag 23 januari 2023 19:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ziet er ook uit als een vrolijk typ op deze still
Best lullig dat alleen Ilse er dan nu op aangekeken wordtquote:Op maandag 23 januari 2023 19:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en ze is dan bart en zij.. meen ik
Ja dat vind ik ook nogal raar maar ergens vandaag heb ik haar horen zeggen dat ze het er met Bart over heeft gehad en zij toen Lindsy heeft wakker gemaakt.. Rare actie ook voor iemand die niks durft.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Best lullig dat alleen Ilse er dan nu op aangekeken wordt
Die negen kinderen en partner kunnen al voor de deur staan.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:21 schreef ben34567 het volgende:
Waarom wordt dat gesprek van Ilse verborgen ? Hebben familieleden gebeld om dat niet uit te zenden ?
Allemaal op de Harley.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die negen kinderen en partner kunnen al voor de deur staan.
sodeju wat een zwaar achterhoeks accent..quote:
en de hele motormuisbende erbijquote:Op maandag 23 januari 2023 19:23 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Die negen kinderen en partner kunnen al voor de deur staan.
Denk niet dat we het daar te zien krijgen..quote:Op maandag 23 januari 2023 19:26 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Nu missen we misschien een hele bitchfight tussen Ilse en Lindsay....dadelijk moeten we nog naar de aflevering van overmorgen kijken om de climax te zien
Zou ook moeten kunnen, als ik weg zou willen ga ik weg.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:29 schreef Schakeltopia het volgende:
sjairon denkt dat ze zo de poort uit kan lopen
helemaal mee eensquote:Op maandag 23 januari 2023 19:30 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind die Chayron zo'n sneuneus.
Gister had ie al gehoord dat ie een neefje of nichtje heeft en ging de hele familie bedanken en staat nu weer iemand te feliciteren.
Zus (die dus gisteren oma is geworden) is vandaag jarig.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:30 schreef ledn81 het volgende:
Gister had ie al gehoord dat ie een neefje of nichtje heeft en ging de hele familie bedanken en staat nu weer iemand te feliciteren.
Hij is berekent.. zegt heel vaak tegen anderen let op hoe je overkomt , doe dit niet etc Hij is zich overbewust van de camera's en de kijkers.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:30 schreef ledn81 het volgende:
Die Nota mocht hij dan ook wel even aan zijn mattie Danny geven alvorens Juf Chiara het moest duidenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Hij is berekent.. zegt heel vaak tegen anderen let op hoe je overkomt , doe dit niet etc Hij is zich overbewust van de camera's en de kijkers.
zijn bij iedereen uit de koffer gevist.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:31 schreef Schakeltopia het volgende:
inderdaad dus oordoppen die zijn afgepakt
Volgens mij mag dat niet. Slapen doe je op de slaapkamer.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zijn bij iedereen uit de koffer gevist.
Hoe zat het vorig jaar , kreeg toen iemand oordoppen? ik weet het al niet meer.. waren toen wel ook mensen die zich aan het gesnurk stoorden.
Ze kan toch lekker in de voorraadkamer gaan slapen of buiten
Het blijft een sneuneusquote:Op maandag 23 januari 2023 19:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zus (die dus gisteren oma is geworden) is vandaag jarig.
Zeg er zijn grenzen hé!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:34 schreef Monique___ het volgende:
Eigenlijk onzin verhaal van Rob dat het bij ilse nu komt door het slaapgebrek door het gesnurk. Ze was al geïrriteerd op dag 1. En ja zal ook door haar gevoeligheid komen maar waarom doe je dan mee aan zo'n programma??
slecht gecast , hup eruit en eentje erin die er graag wilt zitten![]()
dan nog liever de lawaaiwortel erin
quote:
Jaaaa lawaaiwortel terug!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:34 schreef Monique___ het volgende:
Eigenlijk onzin verhaal van Rob dat het bij ilse nu komt door het slaapgebrek door het gesnurk. Ze was al geïrriteerd op dag 1. En ja zal ook door haar gevoeligheid komen maar waarom doe je dan mee aan zo'n programma??
slecht gecast , hup eruit en eentje erin die er graag wilt zitten![]()
dan nog liever de lawaaiwortel erin
Kitty heeft ergens anders geslapen op een veldbedje meen in. In de gameroom? omdat ze snurkte? weet al niet meer wat de rede ervan was.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. Slapen doe je op de slaapkamer.
Volgens is het milf/?gilf gebeuren in leven geroepen dat je een vrouw die vaak een moeder is geworden i ieder geval bijna 2 x zo oud is als jezelf..dus je eigen moeder kan zijn "wilt doen" ongeacht if ze nu 46 of 55 is..quote:Op maandag 23 januari 2023 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
milf was zij wanneer zij nog niet 55 was
met 55 is zij en gilf
Ja dat klopt wel maar volgens mij was dat toen ook een uitzondering (om een zelfde soort reden). Maar wellicht mag Ilse het dan ook. Mij allemaal primaquote:Op maandag 23 januari 2023 19:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kitty heeft ergens anders geslapen op een veldbedje meen in. In de gameroom? omdat ze snurkte? weet al niet meer wat de rede ervan was.
1 nachtjequote:Op maandag 23 januari 2023 19:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kitty heeft ergens anders geslapen op een veldbedje meen in. In de gameroom? omdat ze snurkte? weet al niet meer wat de rede ervan was.
Ach geef mensen gewoon oordoppen als ze die nodig hebben. Slaap is iets dat mensen nodig hebben net als eten.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel maar volgens mij was dat toen ook een uitzondering (om een zelfde soort reden). Maar wellicht mag Ilse het dan ook. Mij allemaal prima
Chiara hoort ook alles en kan heel moeilijk slapen zonder haar Ohropax.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach geef mensen gewoon oordoppen als ze die nodig hebben. Slaap is iets dat mensen nodig hebben net als eten.
Dat mogen ze mensen niet ontzeggen.
Tis en & en het eten van deze week het verstoorde slaap gedrag de nominatiestressquote:Op maandag 23 januari 2023 19:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ach geef mensen gewoon oordoppen als ze die nodig hebben. Slaap is iets dat mensen nodig hebben net als eten.
Dat mogen ze mensen niet ontzeggen.
En voor wat staat Gilf dan ???quote:Op maandag 23 januari 2023 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
milf was zij wanneer zij nog niet 55 was
met 55 is zij en gilf
Kan ik straks tenminste rustig slapenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:44 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
Fijn dat we dat ook even opgehelderd hebben
Dat vind ik echt sneu als ze het zo spelenquote:Op maandag 23 januari 2023 19:47 schreef Monique___ het volgende:
En nu wordt lindsy even bijgepraat over het gesprek wat ilse heeft gehad![]()
cirkel is rond
Nog even en ze schijten gewoon in de douche. Maakt toch geen verschil.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:47 schreef mario390 het volgende:
rob: ik kann niet douchen,ik kann niet op de wc
Naar kut joch.quote:Op maandag 23 januari 2023 19:49 schreef rinardo het volgende:
Danny, straks komt ze terug en zegt ze , de oordoppen komen in de wall je kan ze kopen, je denkt toch zeker niet dat ik haar ga helpen , ze heb geen coins meer.
nee spel vanmiddag. ballonnen aan je lijf laten plakken die vol tape zatquote:Op maandag 23 januari 2023 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
voor dat uurtje snachts buiten liggen?
ah okequote:Op maandag 23 januari 2023 19:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee spel vanmiddag. ballonnen aan je lijf laten plakken die vol tape zat
jason vs dada
dada had er 7 meer totaal was 200
De strijders!!quote:Op maandag 23 januari 2023 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
voor dat uurtje snachts buiten liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |