quote:
ik bedoel dat ilse nog niets over haar zelf heeft verteld in het huis aan de andere bewoners. Zonder dat tekstje van BB weet ik iets van Ilsequote:
Het zal mij benieuwen. En als ze een te grote bakkes heeft of niet spoort dan maken wij er gehakt vanquote:
En juist dat zorgzame karakter kan ze niet laten zien. Ze krijgt de kans niet helaas. Benieuwd of de 2 nieuwen er iets mee doen als ze binnenkomen.quote:
That 's Rock and Roll zekers ?quote:Op maandag 23 januari 2023 18:04 schreef Kinga het volgende:
Oh jee, nu een jankende Ilse buiten. Lekker drama![]()
![]()
Ja en diegene die het doet kan der ook niets aan doen dan wakker te blijven maar ja dat is niet te doenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:08 schreef Kinga het volgende:
Dat snurken is ieder jaar een issue heMaar Big Brother speelt daar lekker op in door oordoppen weg te pakken ook. Heerlijk.
Als je hieraan mee gaat doen weet je dat je een tijd te kijk zult zitten.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Voor haar familie moet dat toch ook moeilijk zijn. Zoals die volwassen kinderen van haar. hun moeder op tv ziejn huilen.
BB moet er een Cpap apparaat inzetten of een MRA beugel dan is het snurken gedaanquote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Over oordoppen gesproken:
Ze hadden de kans gehad in de wall om er te kopen
Ik heb het allebei. Ik snurk zelf, maar ik kan er zelf ook niet tegenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en diegene die het doet kan der ook niets aan doen dan wakker te blijven maar ja dat is niet te doen
Dan is het misschien niet zo heel handig om aan een programma als BB mee te doenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
ze is hooggevoelig vertelt ze en ze hoort en ziet alles heel zwart?
Jaquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ze zijn aan het praten over Ilse en Lindsey en Lindsey zit achter rob en Bart?
BB had er ook kunnen voor kiezen om in haar bescherming te nemen en een andere bewoner te kiezen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet zo heel handig om aan een programma als BB mee te doen
ja dat was gister meen ik en was ook al over gepraat door mimi ik dacht tegen chacha dat hij dat gehoord hadquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg net iets van gesprek mee tussen charlotte jolien micheal enzo over ilse Maar blijkt dus dat Ilse ook gezegd heeft over die overalls toen chayron een andere moest hebben had zij gezegd dat Mich er ook 1 moest hebben een kindermaatje en ze dacht dat hij er niet stond maar hij stond er dus wel en toen begon ze er iets anders van te maken. Dus ligt ook veel aan haar hoor, ze zeiden ook dat ze niets prive verteld en dat ze ilse eigenlijk nog helemaal niet konden. En ja zij loopt wel veel te roddelen ook hoor
Ja maar ja, als niemand wat aan je vraagt ook? Wanneer begin je random over je prive leven dan? Moet er ook interesse zijn naar haar.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg net iets van gesprek mee tussen charlotte jolien micheal enzo over ilse Maar blijkt dus dat Ilse ook gezegd heeft over die overalls toen chayron een andere moest hebben had zij gezegd dat Mich er ook 1 moest hebben een kindermaatje en ze dacht dat hij er niet stond maar hij stond er dus wel en toen begon ze er iets anders van te maken. Dus ligt ook veel aan haar hoor, ze zeiden ook dat ze niets prive verteld en dat ze ilse eigenlijk nog helemaal niet konden. En ja zij loopt wel veel te roddelen ook hoor
Die gaat ze naderhand gewoon beide op de nominatielijst gooienquote:Op maandag 23 januari 2023 18:19 schreef Polleke1234 het volgende:
Nou die Michelangelo is toch ook een opneukertje.
Ja maar het blijft TV he, sensatie en zo, leuk voor de kijkertjesquote:Op maandag 23 januari 2023 18:19 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
BB had er ook kunnen voor kiezen om in haar bescherming te nemen en een andere bewoner te kiezen.
ja dat is wel apart maaaar toen zij binnenkwam en ze het samen hadden over de motor.. en auto's toen zag ik hem voor het eerst lachen en enthousiast vertellen!quote:Op maandag 23 januari 2023 18:11 schreef SamsonVanDelilah het volgende:
Bart zal zelf zijn emoties niet snel tonen, maar heeft wel veel empathie!
Maar Lindsay en Ilse gaan beiden liever in de slachtofferrol......
Dit gesprek was net rond 18.00 want schakelde net overquote:Op maandag 23 januari 2023 18:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat was gister meen ik en was ook al over gepraat door mimi ik dacht tegen chacha dat hij dat gehoord had
Ik vind het eigenlijk wel prima dat Bart dit bespreekt met iemand anders, en om te kijken of er een oplossing is. Hij doet dit niet om te roddelen of met welke bijbedoeling dan ook volgens mij. Puur om naar en het haar en het probleem te fixen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:20 schreef Monique___ het volgende:
rob en bart bespreken het probleem tussen lindsey en ilse![]()
precies en dat al op haar eerste avond daar.. wel achter de rug om maar huilie huilie en zeggen dat het moeilijk is om het recht in het gezicht te zeggen.. klaar met ilsequote:Op maandag 23 januari 2023 18:21 schreef ben34567 het volgende:
Ilse is iemand die in grote groep nooit iets durft zeggen maar dan wel erop los begint te roddelen van zodra ze in kleinere groep is. Weinig sympathie daarvoor. Dat je niet durft te praten omdat je hooggevoelig bent kan ik begrijpen maar gebruik dan de weinige keren dat je in kleinere groep of met 2 bent om over positieve zaken te praten in plaats van in negativiteit te blijven en anderen zwart te maken.
Is ook zo, ze zit zichzelf de vernieling in te prakkizeren.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:23 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat lopen mopperen dat Ilse negatief is
heeft zijn charmes. Beetje opa des huizesquote:Op maandag 23 januari 2023 18:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vindt Rob voor zijn leeftijd echt een ouwe lul
Ik heb zelf een man gehad die 18 jaar ouder was maar die gedroeg zich niet zo
Ik vin het een zeur hahahaquote:Op maandag 23 januari 2023 18:28 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
heeft zijn charmes. Beetje opa des huizes
Akkoord maar ze weigert zelfs om haar leeftijd te vertellen aan haar medebewoners. Moeilijk om dan een band op te bouwen als ze zoiets banaal als leeftijd al te privé vindt.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:25 schreef Ireth het volgende:
Het is mij al een paar keer opgevallen dat als ze met een aantal samen zijn waar Ilse ook bij is dat ze er ook heel niet bij lijkt te horen. Ze bekijken haar niet, betrekken haar nergens bij, praten amper met/tegen haar. Ze krijgt op deze manier ook weinig kans om zich thuis te voelen...
* Ireth is soms een Ilse
Eenschquote:Op maandag 23 januari 2023 18:29 schreef Kinga het volgende:
Ilse isoleert zichzelf nu wel heel erg door zo lang alleen te zitten. Raap jezelf bij elkaar en ga naar binnen joh.
Beste vent is Pas 66🙄🤪quote:Op maandag 23 januari 2023 18:28 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
heeft zijn charmes. Beetje opa des huizes
I know right. Ze moet zich gewoon even omdraaien en naar de heren kijken, misschien roepen dat ze goed bezig zijn, whatever. IETS. Wordt lastig zometeen naar binnen lopen op deze manier.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor Ilse, maar dit werkt ook niet echt. Maargoed je kunt daar ook lastig even een plekje voor jezelf vinden.
[ afbeelding ]
Werkt tweezijdig. Tis ook wel heel erg kinderachtig om iemand links te laten juist omdat je haar leeftijd niet weet. Alsof leeftijd zo'n vreselijk belangrijk onderdeel van vriendelijkheid is.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:31 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Akkoord maar ze weigert zelf om haar leeftijd te vertellen aan haar medebewoners. Moeilijk om dan een band op te bouwen als ze zoiets banaal als leeftijd al te privé vindt.
Nu gebeurt dat inderdaad maar niet vanaf dag 1. Ze irriteerde zich mateloos aan meerdere mensen (op dag 1 al) en dat was met momenten ook wel goed te zien en vertelde ze ook op de slaapkamer.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:25 schreef Ireth het volgende:
Het is mij al een paar keer opgevallen dat als ze met een aantal samen zijn waar Ilse ook bij is dat ze er ook heel niet bij lijkt te horen. Ze bekijken haar niet, betrekken haar nergens bij, praten amper met/tegen haar. Ze krijgt op deze manier ook weinig kans om zich thuis te voelen...
* Ireth is soms een Ilse
op de wc zit ze alleenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:37 schreef ledn81 het volgende:
Vind het sneu voor Ilse, maar dit werkt ook niet echt. Maargoed je kunt daar ook lastig even een plekje voor jezelf vinden.
[ afbeelding ]
Daar is ze net al even geweest zag ik en heeft denk zitten huilen daar. Want de wc's zijn verstopt.quote:
oh ja en verstopt weerquote:Op maandag 23 januari 2023 18:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Daar is ze net al even geweest zag ik en heeft denk zitten huilen daar. Want de wc's zijn verstopt.
Ik denk dat ze vanavond of morgen nog vertrekt.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Bart zei dat de kans bestaat dat Ilse naar huis toe wil, Rob zei: ilse is niet verplicht om te blijven.
De komende dagen opgelucht en dan moet wachten tot zaterdag.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanavond of morgen nog vertrekt.
oh het schijnt opgelostquote:Op maandag 23 januari 2023 18:51 schreef ledn81 het volgende:
Zijn ook lekker snugger die gasten. Riool verstopt en dan gaan ze hard sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |