quote:
ik bedoel dat ilse nog niets over haar zelf heeft verteld in het huis aan de andere bewoners. Zonder dat tekstje van BB weet ik iets van Ilsequote:
Het zal mij benieuwen. En als ze een te grote bakkes heeft of niet spoort dan maken wij er gehakt vanquote:
En juist dat zorgzame karakter kan ze niet laten zien. Ze krijgt de kans niet helaas. Benieuwd of de 2 nieuwen er iets mee doen als ze binnenkomen.quote:
That 's Rock and Roll zekers ?quote:Op maandag 23 januari 2023 18:04 schreef Kinga het volgende:
Oh jee, nu een jankende Ilse buiten. Lekker drama![]()
![]()
Ja en diegene die het doet kan der ook niets aan doen dan wakker te blijven maar ja dat is niet te doenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:08 schreef Kinga het volgende:
Dat snurken is ieder jaar een issue heMaar Big Brother speelt daar lekker op in door oordoppen weg te pakken ook. Heerlijk.
Als je hieraan mee gaat doen weet je dat je een tijd te kijk zult zitten.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Voor haar familie moet dat toch ook moeilijk zijn. Zoals die volwassen kinderen van haar. hun moeder op tv ziejn huilen.
BB moet er een Cpap apparaat inzetten of een MRA beugel dan is het snurken gedaanquote:Op maandag 23 januari 2023 18:13 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Over oordoppen gesproken:
Ze hadden de kans gehad in de wall om er te kopen
Ik heb het allebei. Ik snurk zelf, maar ik kan er zelf ook niet tegenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:12 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja en diegene die het doet kan der ook niets aan doen dan wakker te blijven maar ja dat is niet te doen
Dan is het misschien niet zo heel handig om aan een programma als BB mee te doenquote:Op maandag 23 januari 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
ze is hooggevoelig vertelt ze en ze hoort en ziet alles heel zwart?
Jaquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ze zijn aan het praten over Ilse en Lindsey en Lindsey zit achter rob en Bart?
BB had er ook kunnen voor kiezen om in haar bescherming te nemen en een andere bewoner te kiezen.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan is het misschien niet zo heel handig om aan een programma als BB mee te doen
ja dat was gister meen ik en was ook al over gepraat door mimi ik dacht tegen chacha dat hij dat gehoord hadquote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg net iets van gesprek mee tussen charlotte jolien micheal enzo over ilse Maar blijkt dus dat Ilse ook gezegd heeft over die overalls toen chayron een andere moest hebben had zij gezegd dat Mich er ook 1 moest hebben een kindermaatje en ze dacht dat hij er niet stond maar hij stond er dus wel en toen begon ze er iets anders van te maken. Dus ligt ook veel aan haar hoor, ze zeiden ook dat ze niets prive verteld en dat ze ilse eigenlijk nog helemaal niet konden. En ja zij loopt wel veel te roddelen ook hoor
Ja maar ja, als niemand wat aan je vraagt ook? Wanneer begin je random over je prive leven dan? Moet er ook interesse zijn naar haar.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik kreeg net iets van gesprek mee tussen charlotte jolien micheal enzo over ilse Maar blijkt dus dat Ilse ook gezegd heeft over die overalls toen chayron een andere moest hebben had zij gezegd dat Mich er ook 1 moest hebben een kindermaatje en ze dacht dat hij er niet stond maar hij stond er dus wel en toen begon ze er iets anders van te maken. Dus ligt ook veel aan haar hoor, ze zeiden ook dat ze niets prive verteld en dat ze ilse eigenlijk nog helemaal niet konden. En ja zij loopt wel veel te roddelen ook hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |