Lijkt me wel koud.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:23 schreef Jockari het volgende:
Cha is klaar om buiten te gaan slapen
[ afbeelding ]
Ze had beter iets ruims aan kunnen. Met wat meer lucht ertussen blijft het warmer.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:26 schreef odie22 het volgende:
ze doet wel heel erg haar best om die kamelenteen te laten zien zeg
Voorzover ik weet nietquote:Op zondag 22 januari 2023 22:24 schreef odie22 het volgende:
is er een filmpje van de erfenis van Chellypelly
heb je al op het kanaal van @DGK_Tegengas gekeken?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:24 schreef odie22 het volgende:
is er een filmpje van de erfenis van Chellypelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
En dan weer die verstopte WC-riolering. Ik kijk er al naar uit.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt lachen als er een last krijgt van buikloop. Als er eerst 20 lagen uit moeten is het le laat
3 jaar naar toegeleefd etc.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon lekker buiten slapen, once in a lifetime weet je wel
Had ze gewoon een week allemaal buiten laten liggenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:35 schreef Jockari het volgende:
Valt nog mee. BB is te soft.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb je al op het kanaal van @:DGK_Tegengas gekeken?ja daar had ik vanmiddag gekeken,maar kon het niet vinden, evengoed bedankt voor de linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Chelsea heeft het nog wat moeilijk zo te lezenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daar had ik vanmiddag gekeken,maar kon het niet vinden, evengoed bedankt voor de link
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:34 schreef Lux069 het volgende:
Charlotte leent thermo ondergoed van Chiara!!
Zijn dit dan weer pluspuntjes voor de 'heks' ?
hoe op me heksquote:Op zondag 22 januari 2023 22:34 schreef Lux069 het volgende:
Charlotte leent thermo ondergoed van Chiara!!
Zijn dit dan weer pluspuntjes voor de 'heks' ?
dit was de tekst eroverquote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daar had ik vanmiddag gekeken,maar kon het niet vinden, evengoed bedankt voor de link
ja gek he, heeft hier 3 naar toegeleefd , en dan wordt ze er uit geflikkerd door die kleine mismaakte dwergquote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chelsea heeft het nog wat moeilijk zo te lezen
Rijmt ook op sex.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:37 schreef Lux069 het volgende:
Rustig Mario. Gewoon lekker geks met de heks. Wie weet wil ze wel een schwanzie in de beks.
Ik zie dat meer in Lindsyquote:Op zondag 22 januari 2023 22:38 schreef Lux069 het volgende:
Toch algemeen bekend dat Big Brother een dominatrix is?
Nee, heb het niet helaas ...quote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
Watje !quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels zijn hier, zit niet te wachten op een kickban
SEKSquote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels zijn hier, zit niet te wachten op een kickban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
hoe op met de onzinquote:Op zondag 22 januari 2023 22:37 schreef Lux069 het volgende:
Rustig Mario. Gewoon lekker geks met de heks. Wie weet wil ze wel een schwanzie in de beks.
Ze deelde ook mooi een tik uit in haar erfenis naar Michelangelo.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja gek he, heeft hier 3 naar toegeleefd , en dan wordt ze er uit geflikkerd door die kleine mismaakte dwerg
Hoop dat àl haar onderdelen blijven hangen na een vriesnacht.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef ledn81 het volgende:
Hoop dat Charlotte haar neusplakkertje blijft plakken in de buitenlucht![]()
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:40 schreef Ireth het volgende:
Ah de eskimo's maken zich gereed zie ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
ja daarom wilde ik dat even zien, maar dat komt morgen wel in de uitzendingquote:Op zondag 22 januari 2023 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze deelde ook mooi een tik uit in haar erfenis naar Michelangelo.
Kon het niet uitgebreider opschrijven in SV ging zo snel.
Ah de eskimo's maken zich gereed zie ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de eskimo's maken zich gereed zie ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Ik ben nu al aan het zweten,
Lindsey: Eerlijk, het is wel gezellig.
Michelangelo: Onze liefde maakt het warm.
Charlotte: Maar Chappau voor Rob dat hij meedoet en niet klaagt.
Rob: Die kutknie.
en ?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob controleer of de deur van voorraadkamer goed is gesloten
Ah de eskimo's maken zich gereed zie ik??Da's kut, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die wond is nog versquote:Op zondag 22 januari 2023 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen niet allemaal 22 zijn
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:42 schreef Jockari het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar genoeg offtopic, zijn de dekbedden al naar buiten gebracht?Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Ik ben nu al aan het zweten,
Lindsey: Eerlijk, het is wel gezellig.
Michelangelo: Onze liefde maakt het warm.
Charlotte: Maar Chappau voor Rob dat hij meedoet en niet klaagt.
Rob: Die kutknie.
Spel vanmiddag verlorenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:49 schreef PS. het volgende:
Maar ik ben er weer, heb even de streamverslagen doorgelezen, maar waarom moeten ze nu buiten slapen?
Heb je de streamverslagen echt doorgelezen ja?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:49 schreef PS. het volgende:
Maar ik ben er weer, heb even de streamverslagen doorgelezen, maar waarom moeten ze nu buiten slapen?
quote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Ireth het volgende:
1 lid van ieder team moesten een spel doen. Team groen was chiara, team roze was Bart. Verliezende team slaapt vanacht buiten in de gamearea met slaapzakken en mogelijk tentjes. Spel zat achter SL maar na afloop bleek dat Bart had gewonnen.
Team groen mag in de tent
Ohquote:Op zondag 22 januari 2023 22:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb je de streamverslagen echt doorgelezen ja?
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
niet haar dag, nee week, nee maand, nee jaar, nee leven
Hebben een lijstje gekregen wat ze mee moesten nemen.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:53 schreef Jockari het volgende:
Dus iedereen heeft thermische kledij bij voor BB. Zou ik nooit aan gedacht hebben als ik werd uitgenodigd.
Dat is zoals aan Robinson meedeoen met je ski's bij.
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:52 schreef Lpracing het volgende:
Ze gaan koud hebben met al hun kleding aangezien de slaapzak juist je lichaamswarmte nodig heeft. Naakt in de slaapzak is eigenlijk het beste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
-knip-quote:Op zondag 22 januari 2023 22:45 schreef Lux069 het volgende:
Chiara heeft echt geen tieten ofwel? Michelangelo heeft een groter bos hout voor de deur.
Da's vast de volgende opdracht. Ontstop de toiletten.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben een lijstje gekregen wat ze mee moesten nemen.
Hoorde Rob zeggen dat ze ook kleding mee moesten nemen die vies mag worden
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's vast de volgende opdracht. Ontstop de toiletten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Da's vast de volgende opdracht. Ontstop de toiletten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]![]()
Het is uitgetest door de regieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mario Alert !
wat bedoel je me?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
chiara heeft gewoon buiten gezeten
ah dat is het , je stream loopt iets acherquote:Op zondag 22 januari 2023 22:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Danny: Gaat het weer een beetje?
Chiara: Het is gewoon niet mijn dag, ik stond al zo op vandaag, je weet het, ze stellen daar wel honderd vragen. (had een gesprek met haar persoonlijke begeleider.)
Danny: Morgen weer een nieuwe dag.
Chiara: En ben al twee dagen niet buiten geweest, ik zeg heel vaak, "ik kan het niet" dat weten ze thuis ook.
Danny: Waar ben je goed in?
Chiara: Weet ik niet.
Gokje: klagen??quote:Op zondag 22 januari 2023 22:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Chiara: Het is gewoon niet mijn dag, ik stond al zo op vandaag, je weet het, ze stellen daar wel honderd vragen. (had een gesprek met haar persoonlijke begeleider.)
Chiara: En ben al twee dagen niet buiten geweest, ik zeg heel vaak, "ik kan het niet" dat weten ze thuis ook.
Ja is wat zacht idd. sowieso is geluid (regeling) slechter dit jaar. Veel teveel mcirofoons tegelijk open met allerlei gesprekken door elkaar. Net ook weer even Bart in de DBK ertussendoor. Eerste 2 weken van de stagiaire misschienquote:Op zondag 22 januari 2023 22:55 schreef Lux069 het volgende:
Ligt het aan mij of is de microfoon van Dada flink qua volume naar beneden geslingerd?
Het is een puinhoop maar het kan nog erger, kijk maar bij de buren.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja is wat zacht idd. sowieso is geluid (regeling) slechter dit jaar. Veel teveel mcirofoons tegelijk open met allerlei gesprekken door elkaar. Net ook weer even Bart in de DBK ertussendoor. Eerste 2 weken van de stagiaire misschien
waar buiten? en wat kann zij niet?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Dat vooral ja! Dat was de vorige 2 jaar toch wel beter geregeld!quote:Op zondag 22 januari 2023 22:58 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja is wat zacht idd. sowieso is geluid (regeling) slechter dit jaar. Veel teveel mcirofoons tegelijk open met allerlei gesprekken door elkaar. Net ook weer even Bart in de DBK ertussendoor. Eerste 2 weken van de stagiaire misschien
Biljarten.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar buiten? en wat kann zij niet?
Kweet niet. Ik vind het geluid dit jaar veel beter (buiten dat gedoe met Daany's micro momenteel)quote:Op zondag 22 januari 2023 23:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat vooral ja! Dat was de vorige 2 jaar toch wel beter geregeld!
Chiara kreeg wel 100 vragen van haar persoonlijke begeleider, daar is zij onzeker en verward over, en vanochtend voelde zij al: "Het is mijn dag niet." En dat ze al twee dagen niet in de tuin is geweest, dus geen buitenlucht.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
schansspringenquote:Op zondag 22 januari 2023 23:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke bedankt, je bent lief niet zo als somigequote:Op zondag 22 januari 2023 23:02 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Chiara kreeg wel 100 vragen van haar persoonlijke begeleider, daar is zij onzeker en verward over, en vanochtend voelde zij al: "Het is mijn dag niet." En dat ze al twee dagen niet in de tuin is geweest, dus geen buitenlucht.
Chiara denkt van zichzelf dat zij dingen niet kan.
En dat is nu: buiten slapen.
Heb vertrouwen dat er altijd iemand lief voor je is.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke bedankt, je bent lief niet zo als somige
hier
Hier bloeit iets liefs !quote:Op zondag 22 januari 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke bedankt, je bent lief niet zo als somige
hier
-knip-quote:
Of in de sauna... maar die is er dit jaar niet blijkbaar.quote:Op zondag 22 januari 2023 23:09 schreef suzi1 het volgende:
ik zou mooi in het tuinhuisje daarbuiten gaan liggen
Nieuwe?quote:
Is dat niet gewoon Jolien?quote:
ohhhh , nu snap ik hem ook , ze staat in de top 3quote:Op zondag 22 januari 2023 23:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk of jolien, odie zijn nieuwe bb vlam is?
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
ohhhh , nu snap ik hem ook , ze staat in de top 3
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:21 schreef odie22 het volgende:
ik ga maar poosje slapen ook, lees morgenochtend wel hoe het is gegaan
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:23 schreef suzi1 het volgende:
ik kocht ooit concert op ebay duitsland dvd. bleek gwn copy te zijn. dus ik voel mimi
Ik ooit een echte australian trui!quote:Op zondag 22 januari 2023 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
kocht ooit dolce gabbana neppert met schrijffout
haha ai ai aiquote:Op zondag 22 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ooit een echte australian trui!Tot iemand me wees op het feit dat die stomme kangoeroe de verkeerde kant op keek
die zijn denk extra veel waardquote:Op zondag 22 januari 2023 23:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ooit een echte australian trui!Tot iemand me wees op het feit dat die stomme kangoeroe de verkeerde kant op keek
Ali is niet gek met zo'n opgewarmd lichaam gelijk in Je slaapzak verdwijnen is slim je mag nooit koud in een slaapzak stappen krijg je het niet meer warm😉 en muts op!!quote:
Ik had met slaapzak en al binnen gaan zitten en al "zaklopend" straks warm en al naar buiten gegaanquote:Op zondag 22 januari 2023 23:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ali is niet gek met zo'n opgewarmd lichaam gelijk in Jr slaapzak verdwijnen is slim je mag nooit koud in een slaapzak stappen krijg je het niet meer warm😉
Thanks! Truste!quote:Op zondag 22 januari 2023 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2100 uur staat online, ga er nu vandoor, welterusten ....
Wederom bedankt voor de bewezen diensten, slaap wel!quote:Op zondag 22 januari 2023 23:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 2100 uur staat online, ga er nu vandoor, welterusten ....
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:47 schreef BB-King het volgende:
De paringsdans van Ali lijkt te werken op Ilse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:49 schreef Ireth het volgende:
Ik vind dit toch wel leuk hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:50 schreef GayGuy het volgende:
Neee niet stoppen. Ik heb de TEXT nog niet goed gehoord🤣🤣🤣
Een pluche kat is al genoegquote:Op zondag 22 januari 2023 23:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou voor Chiara nog een kat naar binnen sturen vannacht
quote:Op zondag 22 januari 2023 23:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara Rob je wordt opgebaard, het is klaar
Als ie te diep inademt klapt de rits kapotquote:Op zondag 22 januari 2023 23:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob is net een sardientje in die slaapzak
het is buitenquote:Op zondag 22 januari 2023 23:59 schreef B00STER het volgende:
Is het nou een open ruimte of niet? Als in zit er nou een dak op of is het echt buiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |