Lijkt me wel koud.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:23 schreef Jockari het volgende:
Cha is klaar om buiten te gaan slapen
[ afbeelding ]
Ze had beter iets ruims aan kunnen. Met wat meer lucht ertussen blijft het warmer.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:26 schreef odie22 het volgende:
ze doet wel heel erg haar best om die kamelenteen te laten zien zeg
Voorzover ik weet nietquote:Op zondag 22 januari 2023 22:24 schreef odie22 het volgende:
is er een filmpje van de erfenis van Chellypelly
heb je al op het kanaal van @DGK_Tegengas gekeken?quote:Op zondag 22 januari 2023 22:24 schreef odie22 het volgende:
is er een filmpje van de erfenis van Chellypelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
En dan weer die verstopte WC-riolering. Ik kijk er al naar uit.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wordt lachen als er een last krijgt van buikloop. Als er eerst 20 lagen uit moeten is het le laat
3 jaar naar toegeleefd etc.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:33 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon lekker buiten slapen, once in a lifetime weet je wel
Had ze gewoon een week allemaal buiten laten liggenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:35 schreef Jockari het volgende:
Valt nog mee. BB is te soft.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb je al op het kanaal van @:DGK_Tegengas gekeken?ja daar had ik vanmiddag gekeken,maar kon het niet vinden, evengoed bedankt voor de linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Chelsea heeft het nog wat moeilijk zo te lezenquote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daar had ik vanmiddag gekeken,maar kon het niet vinden, evengoed bedankt voor de link
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:34 schreef Lux069 het volgende:
Charlotte leent thermo ondergoed van Chiara!!
Zijn dit dan weer pluspuntjes voor de 'heks' ?
hoe op me heksquote:Op zondag 22 januari 2023 22:34 schreef Lux069 het volgende:
Charlotte leent thermo ondergoed van Chiara!!
Zijn dit dan weer pluspuntjes voor de 'heks' ?
dit was de tekst eroverquote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja daar had ik vanmiddag gekeken,maar kon het niet vinden, evengoed bedankt voor de link
ja gek he, heeft hier 3 naar toegeleefd , en dan wordt ze er uit geflikkerd door die kleine mismaakte dwergquote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chelsea heeft het nog wat moeilijk zo te lezen
Rijmt ook op sex.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:37 schreef Lux069 het volgende:
Rustig Mario. Gewoon lekker geks met de heks. Wie weet wil ze wel een schwanzie in de beks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |