Ik zie dat meer in Lindsyquote:Op zondag 22 januari 2023 22:38 schreef Lux069 het volgende:
Toch algemeen bekend dat Big Brother een dominatrix is?
Nee, heb het niet helaas ...quote:Op zondag 22 januari 2023 22:36 schreef odie22 het volgende:
ja daar had ik vanmiddag gekeken,maar kon het niet vinden, evengoed bedankt voor de link
Watje !quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels zijn hier, zit niet te wachten op een kickban
SEKSquote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Weet niet wat de regels zijn hier, zit niet te wachten op een kickban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
hoe op met de onzinquote:Op zondag 22 januari 2023 22:37 schreef Lux069 het volgende:
Rustig Mario. Gewoon lekker geks met de heks. Wie weet wil ze wel een schwanzie in de beks.
Ze deelde ook mooi een tik uit in haar erfenis naar Michelangelo.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja gek he, heeft hier 3 naar toegeleefd , en dan wordt ze er uit geflikkerd door die kleine mismaakte dwerg
Hoop dat àl haar onderdelen blijven hangen na een vriesnacht.quote:Op zondag 22 januari 2023 22:39 schreef ledn81 het volgende:
Hoop dat Charlotte haar neusplakkertje blijft plakken in de buitenlucht![]()
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:40 schreef Ireth het volgende:
Ah de eskimo's maken zich gereed zie ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
ja daarom wilde ik dat even zien, maar dat komt morgen wel in de uitzendingquote:Op zondag 22 januari 2023 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze deelde ook mooi een tik uit in haar erfenis naar Michelangelo.
Kon het niet uitgebreider opschrijven in SV ging zo snel.
Ah de eskimo's maken zich gereed zie ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah de eskimo's maken zich gereed zie ik??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 januari 2023 22:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Charlotte: Ik ben nu al aan het zweten,
Lindsey: Eerlijk, het is wel gezellig.
Michelangelo: Onze liefde maakt het warm.
Charlotte: Maar Chappau voor Rob dat hij meedoet en niet klaagt.
Rob: Die kutknie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |