Beter rot Alfred op ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:46 schreef D_A het volgende:
Als Tadic op rechts zetten je beste plan is kan je d'r wel mee stoppen he.
4 jaar geleden ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:47 schreef Tjacka het volgende:
Staat Tadic in de top 1 balafschermers van de wereld?
Wat?quote:
Dat Ajax straks overheerst omdat we slapen.quote:
Ajax doet aan matchfixing zo te zien, dus geen zorgen.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Ajax straks overheerst omdat we slapen.
Ze hebben pasgeleden nog nieuwe ledverlichting geïnstalleerd in de Kuip, dus dat kan best.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Schreuder weer lichtpuntjes zien?
quote:
Door aan z'n zak te krabben wel ja.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Bergwijn al een balcontact gehad?
Het is 2023 en hij speelt nog steeds bij Ajax, zegt genoegquote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
2016 belde ze willen je analyse terug
Nee. Hij is ook niet snel meerquote:Op zondag 22 januari 2023 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heeft Bergwijn al een balcontact gehad?
Echt zwakzinnig na eerste vier a vijf potjes. Ongelofelijk.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee. Hij is ook niet snel meer![]()
Lekker contactje uit laten lopen en rentenieren.
Ik zie ze echt geen doelpunt maken.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat Ajax straks overheerst omdat we slapen.
Virtuele tussenstandquote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het spel ziet er niet verfijnd uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
ja dat is dan ook de grapquote:Op zondag 22 januari 2023 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is 2023 en hij speelt nog steeds bij Ajax, zegt genoeg
en schiet weer eens over.quote:
ga jij maar gewoon weer f1 kijkenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Amsterdamse defensie lijkt de ruimtes klein te maken wat het voor de Rotterdamse offensie moeilijk maakt om een doorbraak te forceren.
Offensie?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
De Amsterdamse defensie lijkt de ruimtes klein te maken wat het voor de Rotterdamse offensie moeilijk maakt om een doorbraak te forceren.
Zeg doe eens nietquote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is een voetbalwedstrijd hoor, geen stadsoorlog.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik doe bijna met hem mee.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:02 schreef Divje het volgende:
Reiziger lijkt een paniekaanval te hebben
Mag toch hopen van niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:02 schreef Cupfighter het volgende:
Voordeel van deze nog maar 1-0 is dat Schreuder mag blijven zitten
netjesquote:Op zondag 22 januari 2023 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ajax gaat verliezen en heb ook nog al mijn netjes fout
Lucky Ajax dat ze er dan een corner uit halen!quote:
Pedersendebieltje hief het op.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lucky Ajax dat ze er dan een corner uit halen!
Als je dit soort kansen niet benut, dan weet je dat het helemaal niks wordt.quote:
Daar heb ik dan ook geen enkele verwachting van.quote:
Mwah, zo pakt onze concurrent voor de derde plaats een punt.quote:
1-1 en Schreuder mag nog een week langer aankloten. Volendam en Excelsior pak je wel en dan zit ie er nog steeds.quote:
Ja genotenquote:
Naar het haxball topic?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:08 schreef Coco het volgende:
Naar welk topic gaan we zo met deze stand?
Feyenoord natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2023 16:08 schreef Coco het volgende:
Naar welk topic gaan we zo met deze stand?
Akkoord. (nu weet ik welke gifje ik klaar moet zetten)quote:Op zondag 22 januari 2023 16:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Feyenoord natuurlijk
Als je tegen dit Ajax geen 3 punten pakt verdien je het om uitgelachen te worden
Ze hebben maar 2 liedjes dus dan is het al snel gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Alleen tegen Ajax en PSV en dan ook nog eens als ze voorstaan kunnen ze er iets kolkends van maken. Voor de rest gewoon een teringhype dat hele legioen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Wieffer nog een keer over de schreef gaat mag hij opWiefferen.
Je hebt het over ‘jullie’ in een topic. Kalm aan knul.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet met vuurwerk gooien tokkies dat ze zijn
Gelovigen zijn niet te helpen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:15 schreef Wotte het volgende:
Die cockü mogen ze ook weleens naar een psychiater sturen.
Doe maar niet.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Wieffer nog een keer over de schreef gaat mag hij opWiefferen.
De ajax supporters komen niet eens opdagenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Ook gezicht verbergen met muts en al
Dappere jongens daar in de kuip
Had je nog wat open staan dan?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
Als Ajax dit nog wint maak ik de vriendin van @:heywoodu direct 5 tientjes over. Biathlongodin.
Ja je zusje.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Had je nog wat open staan dan?
Fluiten en schuimbekken, dat is pas sfeer.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd zo overdreven dit. 80 minutenlang is de kuip gewoon doodstil, zoals ieder stadion.
De marokkaantjes op scooters in Rotterdam lachen het hardst vandaag, die hebben een topdag.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fluiten en schuimbekken, dat is pas sfeer.
5 tientjes?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:16 schreef de_boswachter het volgende:
Als Ajax dit nog wint maak ik de vriendin van @:heywoodu direct 5 tientjes over. Biathlongodin.
Nee door een megafoon lopen gillen, rot toch opquote:Op zondag 22 januari 2023 16:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Fluiten en schuimbekken, dat is pas sfeer.
Vraag het @heywoodu .quote:Op zondag 22 januari 2023 16:19 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
5 tientjes?
Mag je er dan ook overheen of niet?
Het is dat Feyenoord er echt helemaal niks van kan.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ajax heeft niks laten zien vandaag. Had makkelijk 2 of 3-0 kunnen worden. Schreuder komt goed weg zo.
90 procent vind dat ook kutquote:Op zondag 22 januari 2023 16:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee door een megafoon lopen gillen, rot toch op
Excuus, fluitend schuimbekken met een gemiddeld iq van 75, das pas sfeer.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee door een megafoon lopen gillen, rot toch op
Die knijpt jou helemaal fijn met d'r dijen. Dan horen we niks meer van je.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:19 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
5 tientjes?
Mag je er dan ook overheen of niet?
3/10quote:
Erg jammerquote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef Regilio_ het volgende:
Volstrekt niveauloos deze tweede helft.
En die mensen met die megafoon hebben wel een IQ wou je zeggen?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Excuus, fluitend schuimbekken met een gemiddeld iq van 75, das pas sfeer.
Geilquote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die knijpt jou helemaal fijn met d'r dijen. Dan horen we niks meer van je.
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is er al af.quote:
quote:
Ook voor de manager een prima resultaatquote:
Ohquote:
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Niet meer in de stemming vandaag. Sorry.quote:
Hij bespreekt even alle gokschulden die hij bij de Feyenoord spelers heeftquote:Op zondag 22 januari 2023 16:30 schreef RipCity het volgende:
Hoezo gaat de scheids nu iedereen knuffelen
zelfs dan niet van Ajax winnenquote:Op zondag 22 januari 2023 16:29 schreef cherrycoke het volgende:
Kan die schreuder weg? het halve elftal van Ajax staat op verkeerde posities te spelen.
Ik baseer me slechts op mijn persoonlijke ervaringen. Dan durf ik wel te stellen dat het aandeel licht verstandelijke gehandicapten in de aanhang van Feyenoord groter is dan elders.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En die mensen met die megafoon hebben wel een IQ wou je zeggen?
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is de term “Klassieker” nog wel op zijn plaats op basis van deze constatering?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:32 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een strontpot. Zoals de meeste Klassiekers.
Dan ga je toch gewoon weg?quote:Op zondag 22 januari 2023 16:33 schreef -XOR- het volgende:
Onmeunige kutwedstrijd, abominabel in beeld gebracht. Dit is dan de hoogmis van het eredivisieseizoen, ik weet nu weer waarom ik amper 25 eredivisiewedstrijden per seizoen kijk, beter wordt deze zooi opgeheven.
Zeker, over een uurtje even deze ranzige smaak wegspoelen met Arsenal - ManUquote:
Dat betwijfel ik ten zeerst, hij heeft een relatief mooi resultaat mee naar huis genomen.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:33 schreef ZaZoe het volgende:
Einde tijdperkje Schreuder is niet meer ver weg
Daar hebben we het wel over als iemand 10 tientjes erop gooit!quote:Op zondag 22 januari 2023 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag het @:heywoodu .
Ordinaire vraag trouwens, bah.
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel over als iemand 10 tientjes erop gooit!
Die is psychotisch afgaande op zijn interview. Die moet opgenomen worden.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:40 schreef De_Kraam het volgende:
Alienhoofd is nog steeds trainer van Ajax.
Erg mooi.
Je moet eigenlijk het meeste vrezen voor de mensen die hem laten zitten.quote:Op zondag 22 januari 2023 16:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die is psychotisch afgaande op zijn interview. Die moet opgenomen worden.
KAPPEN MET DEZE SHITquote:Op zondag 22 januari 2023 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk het meeste vrezen voor de mensen die hem laten zitten.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 januari 2023 16:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel over als iemand 10 tientjes erop gooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |