Ik snapte dat verhaal van Berghuis over die cover van het AD ook niet echt. Een foto van een schreeuwende Berghuis zou kwaad bloed zetten in Rotterdam, ofzo.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
Willem van Hanegem is een seniele mongool.
Ja dat was zijn hele verhaal inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2023 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snapte dat verhaal van Berghuis over die cover van het AD ook niet echt. Een foto van een schreeuwende Berghuis zou kwaad bloed zetten in Rotterdam, ofzo.
Altijd tegen Steven
Oh, dan neem ik mijn woorden terug. Dit is wel een beetje stoken ja (dacht dat het alleen om een foto ging)quote:Op maandag 23 januari 2023 12:56 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon stemmingmakerij met die teksten erbij natuurlijk. Kun je van alles van vinden.
Zijn gewoon quotes van directie Feyenoord. Als het al iets is is het een oproep tot gewoon normaal gedrag. Je mag best wat opgefokt doen (doen spelers ook) maar je blijft van mensen af en je gaat al helemaal niets gooien.quote:Op maandag 23 januari 2023 12:56 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon stemmingmakerij met die teksten erbij natuurlijk. Kun je van alles van vinden.
Niet met je eens. Het is je reinste stemmingmakerij als je dat niet ziet ben je best wel blind.quote:Op maandag 23 januari 2023 13:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zijn gewoon quotes van directie Feyenoord. Als het al iets is is het een oproep tot gewoon normaal gedrag. Je mag best wat opgefokt doen (doen spelers ook) maar je blijft van mensen af en je gaat al helemaal niets gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |